| 1 2 | [+] 3.80% complete @ 2014-03-13 01:08:37 (3 seconds/pin) [+] Max time remaining at this rate: 8:49:06 (10582 pins left to try) |
Ehm...lolwut?quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:09 schreef kree het volgende:
hmmmmsss gaat nog ff duren
[ code verwijderd ]
Nou, mijn huisbaas hier (je weet wel die me al naait met hoge huur) die wil z'n internet niet delen.quote:
Wat is deze, beetje mijn uitspraak jatten?quote:
Je bent gewoon een trendsetterquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is deze, beetje mijn uitspraak jatten?
Goed hoor en jij?quote:
Leugens, is van de oude batman serie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:25 schreef Barbusse het volgende:
Wat is deze, beetje mijn uitspraak jatten?
Zie opmerking hierboven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je bent gewoon een trendsetter
Primaquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor en jij?
[..]
Leugens, is van de oude batman serie.
[..]
Zie opmerking hierboven.
Robin verzon telkens een ander woord.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima
Ik dacht dat dat "Holy macaroni" was![]()
Zo rol ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een trendsetter
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
Leugens, is van de oude batman serie.
Denk dat je dat beter hier kunt doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:26 schreef ditiswieikben het volgende:
Hallo, ik plaats hier even dat het goed met me gaat, ik had destijds een topic aangemaakt met de naam "Probleem", daar had ik veel reacties op gekregen waarin ik veel steun vond. Inmiddels ben ik 26 jaar oud en heb een heel leuke vriend leren kennen! We zijn al 6 maanden samen en hij zegt tegen mij :"Ik help je er wel doorheen" en dat doet hij ook echt. Dit wilde ik even kwijt zonder er een nieuw topic over te maken. Bedankt allemaal voor het meedenken.
Dat wilde ik ook, maar er staat geen invoer venster onder aan het topicquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Denk dat je dat beter hier kunt doen
R&P / Probleem
Wat vreemd. Ik zie ook geen slotje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:56 schreef ditiswieikben het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook, maar er staat geen invoer venster onder aan het topic
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:56 schreef ditiswieikben het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook, maar er staat geen invoer venster onder aan het topic
Inderdaad!quote:
Of een bugquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:48 schreef -Engel- het volgende:
Misschien een te oud topic?
Ik gok maar wat heur
En hoi!!!
| Forum Opties | |
|---|---|