Nou, mijn huisbaas hier (je weet wel die me al naait met hoge huur) die wil z'n internet niet delen.quote:
Wat is deze, beetje mijn uitspraak jatten?quote:
Je bent gewoon een trendsetterquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is deze, beetje mijn uitspraak jatten?
Goed hoor en jij?quote:
Leugens, is van de oude batman serie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:25 schreef Barbusse het volgende:
Wat is deze, beetje mijn uitspraak jatten?
Zie opmerking hierboven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je bent gewoon een trendsetter
Primaquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor en jij?
[..]
Leugens, is van de oude batman serie.
[..]
Zie opmerking hierboven.
Robin verzon telkens een ander woord.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima
Ik dacht dat dat "Holy macaroni" was![]()
Zo rol ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een trendsetter
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
Leugens, is van de oude batman serie.
Denk dat je dat beter hier kunt doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:26 schreef ditiswieikben het volgende:
Hallo, ik plaats hier even dat het goed met me gaat, ik had destijds een topic aangemaakt met de naam "Probleem", daar had ik veel reacties op gekregen waarin ik veel steun vond. Inmiddels ben ik 26 jaar oud en heb een heel leuke vriend leren kennen! We zijn al 6 maanden samen en hij zegt tegen mij :"Ik help je er wel doorheen" en dat doet hij ook echt. Dit wilde ik even kwijt zonder er een nieuw topic over te maken. Bedankt allemaal voor het meedenken.
Dat wilde ik ook, maar er staat geen invoer venster onder aan het topicquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Denk dat je dat beter hier kunt doen
R&P / Probleem
Wat vreemd. Ik zie ook geen slotje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:56 schreef ditiswieikben het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook, maar er staat geen invoer venster onder aan het topic
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:56 schreef ditiswieikben het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook, maar er staat geen invoer venster onder aan het topic
Inderdaad!quote:
Of een bugquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:48 schreef -Engel- het volgende:
Misschien een te oud topic?
Ik gok maar wat heur
En hoi!!!
Neh.... gezien het gezemel wat sommige lui al doen als je een topic schopt wat slechts een jaar oud isquote:
Oh dan kan het wel kloppenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neh.... gezien het gezemel wat sommige lui al doen als je een topic schopt wat slechts een jaar oud is
quote:
Misschien kan je colokeren? Of aangezien je talent hebt voor muziek , kan je iets op youtube zetten dan word je bekend....quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nou, mijn huisbaas hier (je weet wel die me al naait met hoge huur) die wil z'n internet niet delen.
Ok nu had ik van mijn broertje zo'n ziggo wifispots pass, dat werkte eerst via 1 van de buren ofzo die dat aan hebben staan.
Maar nu niet meer omdat ze van kanaal zijn geswitched en het ontvangst klote is.
Dus ok nu kraak ik dan die huisbaas z'n netwerk maar, als het niet goedschiks gaat dan maar kwaadschiks
Haha het was een zwoele nacht , heb zo echt een super geil filmpje gezien. Niet normaal!quote:
Zijt ge Cupido?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:25 schreef muhahaha het volgende:
Ik zie wel een stelletje ontstaan hier.
Yumquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha het was een zwoele nacht , heb zo echt een super geil filmpje gezien. Niet normaal!![]()
Ohquote:
Samen kijken is nog leuker hoorquote:
Dat kan nietquote:
Dat lijkt me stiekem ook wel leuk jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Samen kijken is nog leuker hoor
Hoe "goed" zijt gequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja laten we bij het begin beginnen, ben je beschikbaar?
De 7e hemelquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe "goed" zijt ge? kom ik dan in de hemel terecht als ik me beschikbaar stel
![]()
Ik doe dit niet voor mezelf he, ik ben zelf bezet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:50 schreef complicate het volgende:
Hoe "goed" zijt ge? kom ik dan in de hemel terecht als ik me beschikbaar stel
![]()
Zou je me dan zo kei hard diep nemen dat ik niet meer weet dat ik in België woonquote:
Ik zou je zo hard stoten dat je in China weer boven de grond komtquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Zou je me dan zo kei hard diep nemen dat ik niet meer weet dat ik in België woon![]()
Trouwens ik dacht aan de 9de hemel
Bezet zijn is saaiquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe dit niet voor mezelf he, ik ben zelf bezet.
Je komt vast wel in een bepaalde hemel ja.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou je zo hard stoten dat je in China weer boven de grond komt![]()
(Wat is de 9e hemel dan?)
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
![]()
Woooooooooooow boven de grond in China![]()
Dat is pas de 9de hemel
Cupido heeft veel vrouwen en is polygaam. Hij geeft gewoon restjes door dat hij zelf niet meer wil.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah ik ben slechts Cupido he... mijn leven is niet interessant.
Hahaha leugens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Cupido heeft veel vrouwen en is polygaam. Hij geeft gewoon restjes door dat hij zelf niet meer wil.
Ik vind hem niet zo leuk![]()
Nee Cupido moet uit mijn weg blijven. Ik doe het beter dan hem. hhahaquote:
Arme Cupido.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee Cupido moet uit mijn weg blijven. Ik doe het beter dan hem. hhaha
Gij kunt eigenlijk niet Cupido zijn, weet je waarom?quote:
Ik vind u niet eng, Fok! is eng.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry
Ja ze lijkt me wel leuk hoor, maar ze vindt me een enge Fokker enzo
Omdat ik geen pijl en boog heb hangen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Gij kunt eigenlijk niet Cupido zijn, weet je waarom?
Ik zit ook op andere sites hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind u niet eng, Fok! is eng.
Dat ook , maar vooral omdat gij uw best doet en dat doet Cupido nooit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ik geen pijl en boog heb hangen?
Ohquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat ook , maar vooral omdat gij uw best doet en dat doet Cupido nooit.
Anders waren er geen scheidingen op aarde. Allemaal fout van Cupido
Nee want dan is cupido allang wegquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
Dat ook , maar vooral omdat gij uw best doet en dat doet Cupido nooit.
Anders waren er geen scheidingen op aarde. Allemaal fout van Cupido
Aaaah zo. maar autosite lijkt mij saaiquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]Kitesurf sites
Dat was het eigenlijk
Ow en nog een autosite![]()
Nouja het is een kleine site van een klein clubje liefhebbersquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Aaaah zo. maar autosite lijkt mij saai
quote:
Hoe moet ik me die site voorstellen? zoals inquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het is een kleine site van een klein clubje liefhebbers
Amai, ben je fan van Cupido? Ben je dan zo tevreden van zijn "krachten"quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee want dan is cupido allang weg
Uh neequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe moet ik me die site voorstellen? zoals in:
Sorryquote:
Ja ik ben wel tevreden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai, ben je fan van Cupido? Ben je dan zo tevreden van zijn "krachten"
Met een datequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry, hoe kan ik het goedmaken?
Hallo Koffiequote:
Kweniequote:
O ja hoor, loopt allemaal wel. Ben in 10 topics tegelijk bezig en kan het allemaal niet meer volgenquote:
Ik ben alles behalve datquote:
Wowwww wat een baasquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ja hoor, loopt allemaal wel. Ben in 10 topics tegelijk bezig en kan het allemaal niet meer volgen![]()
Gaan we dan dansen ?quote:
Je maakt me geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:
Jij mijquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Je maakt me geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
We gonna let it burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burnquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:13 schreef complicate het volgende:
[..]
We gonna let it burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn
Branderig gevoel, ja?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:13 schreef complicate het volgende:
[..]
We gonna let it burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn
Kuurtje halenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Branderig gevoel, ja?
Zou even langs de dokter gaan.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:39 schreef El_Thijs het volgende:
Nou Faxie, als dat geen sport in bed wordt!
Marathon voorhuidjoggen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:39 schreef El_Thijs het volgende:
Nou Faxie, als dat geen sport in bed wordt!
Eng!quote:
Ik weet het!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:28 schreef -Engel- het volgende:
Mhahahaa ik heb een cover gevonden al weet ik ff het origineel niet meer ... wie weet het?
it's on the tip of my tongue
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eng!
Platvloers, past prima bij Faxie.
Welke is t?quote:
Jaaaaaaaaaaaaa.... Smeken maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |