Zoietsquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Las het net op wiki. Iets met een nazi hitler die je overnam door je dromen te stelen oid?
Ik was in die tijd meer aan het shooteren enzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets
En FMV, full motion video. Dat soort adventures waren helemaal hot in de jaren 90
quote:
Shadow Warrior!quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was in die tijd meer aan het shooteren enzo
En RTS natuurlijk
Spelletjesquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niet dat soort spelletjes![]()
Dat doe ik liever met jou
quote:
Goed gespeeld ?quote:
Woorden schieten me te kort, het was zo een genot! ik dacht , damn, life is gooood!quote:
En da's dan niet eens een echtequote:Op woensdag 12 maart 2014 22:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Woorden schieten me te kort, het was zo een genot! ik dacht , damn, life is gooood!
Neje, bezorgt wel een heerlijke bovennatuurlijke gevoelquote:
Gewerkt, meer nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Neje, bezorgt wel een heerlijke bovennatuurlijke gevoel![]()
En hoe was uw dag Faxie? leuke dingen meegemaakt? Of iemand versierd ?
Niet liegen hequote:Op woensdag 12 maart 2014 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewerkt, meer niet
Ik versier niet he
'Ik ken nog een leuk iemand voor je. Ken je Faxie van Fok?'quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet liegen he![]()
Ik ben na het werk gaan eten met een kerel in een Chinees restaurant en weet je wat die zei op het einde van de avond?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Ik ken nog een leuk iemand voor je. Ken je Faxie van Fok?'
Ligt er aan of ik op m'n gemak ben of niet. Kan best een joker zijn jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat maakt van jou een leuk persoon?Je bent toch een kalme jongen haha.
Nee hij zei "ik wou dat ik nu uwe gordel was", toen ik mijn gordel aantrok. Ik kreeg een slappe lach!
Misschien kan je dat ook eens proberen, dan kan je iemand doen lachen na een date ofzo![]()
Of ben je van nature grappig
Haha , maar maak eens een grapje danquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt er aan of ik op m'n gemak ben of niet. Kan best een joker zijn ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |