Arme Cupido.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee Cupido moet uit mijn weg blijven. Ik doe het beter dan hem. hhaha
Gij kunt eigenlijk niet Cupido zijn, weet je waarom?quote:
Ik vind u niet eng, Fok! is eng.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry
Ja ze lijkt me wel leuk hoor, maar ze vindt me een enge Fokker enzo
Omdat ik geen pijl en boog heb hangen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Gij kunt eigenlijk niet Cupido zijn, weet je waarom?
Ik zit ook op andere sites hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind u niet eng, Fok! is eng.
Dat ook , maar vooral omdat gij uw best doet en dat doet Cupido nooit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ik geen pijl en boog heb hangen?
Ohquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat ook , maar vooral omdat gij uw best doet en dat doet Cupido nooit.
Anders waren er geen scheidingen op aarde. Allemaal fout van Cupido
Nee want dan is cupido allang wegquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
Dat ook , maar vooral omdat gij uw best doet en dat doet Cupido nooit.
Anders waren er geen scheidingen op aarde. Allemaal fout van Cupido
Aaaah zo. maar autosite lijkt mij saaiquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]Kitesurf sites
Dat was het eigenlijk
Ow en nog een autosite![]()
Nouja het is een kleine site van een klein clubje liefhebbersquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Aaaah zo. maar autosite lijkt mij saai
quote:
Hoe moet ik me die site voorstellen? zoals inquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het is een kleine site van een klein clubje liefhebbers
Amai, ben je fan van Cupido? Ben je dan zo tevreden van zijn "krachten"quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee want dan is cupido allang weg
Uh neequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe moet ik me die site voorstellen? zoals in:
Sorryquote:
Ja ik ben wel tevreden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai, ben je fan van Cupido? Ben je dan zo tevreden van zijn "krachten"
Met een datequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry, hoe kan ik het goedmaken?
Hallo Koffiequote:
Kweniequote:
O ja hoor, loopt allemaal wel. Ben in 10 topics tegelijk bezig en kan het allemaal niet meer volgenquote:
Ik ben alles behalve datquote:
Wowwww wat een baasquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ja hoor, loopt allemaal wel. Ben in 10 topics tegelijk bezig en kan het allemaal niet meer volgen![]()
Gaan we dan dansen ?quote:
Je maakt me geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:
Jij mijquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Je maakt me geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
We gonna let it burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burnquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:13 schreef complicate het volgende:
[..]
We gonna let it burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn
Branderig gevoel, ja?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:13 schreef complicate het volgende:
[..]
We gonna let it burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn burn
Kuurtje halenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Branderig gevoel, ja?
Zou even langs de dokter gaan.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:39 schreef El_Thijs het volgende:
Nou Faxie, als dat geen sport in bed wordt!
Marathon voorhuidjoggen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:39 schreef El_Thijs het volgende:
Eng!quote:
Ik weet het!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:28 schreef -Engel- het volgende:
Mhahahaa ik heb een cover gevonden al weet ik ff het origineel niet meer ... wie weet het?
it's on the tip of my tongue
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eng!
Platvloers, past prima bij Faxie.
Welke is t?quote:
Jaaaaaaaaaaaaa.... Smeken maar.quote:
Ik geloof dat het It's unbelievable.... maar niet van the larks ofzoietsquote:
Dan hebben we het over hetzelfde nummer. Je zit heel erg in de buurt. Alleen die 'bijna' nog he...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:34 schreef -Engel- het volgende:
Ik geloof dat het It's unbelievable.... maar niet van the larks ofzoiets
Ik zet bijna mijn puppyoogjes op hoor... bijnaaaaaaaaaaaa nog ff zoeken (ik weet het echt bijnaaaaaaaaa)
Nee, was een aardige aanslagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm Ja.. Ja, was het nou zaterdag? Ik ben even in de warrrr
Ik heb t>>>>>quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben we het over hetzelfde nummer. Je zit heel erg in de buurt. Alleen die 'bijna' nog he...
Goed bezig, al had ik je liever nog wat meer zien smeken.quote:
Wat deed je?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelfs nog een dame gezoend die avond
Haar wel weer heel erg snel weggejaagd..
Ik had al begrepen dat ik over het algemeen te zelfstandig benquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig, al had ik je liever nog wat meer zien smeken.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh ik zocht iets teveel contact via whatsap, ze voelde zich benauwd.
Nee, het is zoveel subtieler dan dat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:51 schreef -Engel- het volgende:
Ik had al begrepen dat ik over het algemeen te zelfstandig ben
Volgens een vriendin moet ik meer ladylike worden dusdsum zal ik bij een spin dan maar gillen en op een stoel springen???
Neuh...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat noem je te veel? Elke 5, 45,80 minuten?
Ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het is zoveel subtieler dan dat.
lastig verhaal >>> I wantz to knowquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh...
Lastig verhaal, ik snap haar ook wel ergens, mijn fout
Mweh, tis niet zo dat ik echt wat fout deed ofzo, vrouwen zijn gewoon een beetje moeilijk... Tgaat weer veel te veel om timing en het moment aanvoelen en te weinig om het persoon erachter.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lastig verhaal >>> I wantz to know
Verder heb je er van geleerd neem ik aan?
o.a. jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, tis niet zo dat ik echt wat fout deed ofzo, vrouwen zijn gewoon een beetje moeilijk... Tgaat weer veel te veel om timing en het moment aanvoelen en te weinig om het persoon erachter.
Maar ik snap haar ook wel weer, mannen en vrouwen zijn gewoon anders... Vrouwen denken vanuit emotie denk ik.
Hoeveel verdient Cupido eigenlijk?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:39 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben er geweest, het gaat ewa beterquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Branderig gevoel, ja?
Zou even langs de dokter gaan.
KT ge moet eens leren uw verstand op 0 zetten, veel nadenken is echt niet goed voor jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, tis niet zo dat ik echt wat fout deed ofzo, vrouwen zijn gewoon een beetje moeilijk... Tgaat weer veel te veel om timing en het moment aanvoelen en te weinig om het persoon erachter.
Maar ik snap haar ook wel weer, mannen en vrouwen zijn gewoon anders... Vrouwen denken vanuit emotie denk ik.
Halloquote:
Ja. Omdat jij het zonnetje bent?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet jij waarom het zonnetje niet schijnt als ik een keer naar buiten kan?
How do you know?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja. Omdat jij het zonnetje bent?![]()
Of omdat je stiekem geen zin hebt om naar buiten te gaan
euh omdat je angsten hebt? geen idee!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef complicate het volgende:
Weet jij waarom ik steeds niet weet wat ik wil als ik eindelijk weet wat ik niet wil? hehe
Laat me raden, je bent een vrouw.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef complicate het volgende:
Weet jij waarom ik steeds niet weet wat ik wil als ik eindelijk weet wat ik niet wil? hehe
Oh ik had het juist ? hip hip hoeraaaquote:
Neje, omdat ik niet graag weet wat ik wil, dan is de spanning eraf eens ik weet wat ik wil, dus wil ik het niet weten.quote:
Proficiatquote:
Ben jij dan ook een man dat je dit kan raden? Help, een paradox.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:34 schreef complicate het volgende:
Proficiaten je bent een man anders kon je het niet raden
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij dan ook een man dat je dit kan raden? Help, een paradox.
Strikvraag, voor mij is ogen namelijk een synoniem voor tieten. Ik kies toch voor tieten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:40 schreef complicate het volgende:
neeeeeeeee, ik ben een vrouw en gelukkig
, een man zijn lijkt me shit!
![]()
Maar even om na te gaan of jij wel een "echte" man bent dan :
Ogen of tieten?
JUIST. Laaste vraagje dan krijg je oscar voor "hij is een echte man".quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strikvraag, voor mij is ogen namelijk een synoniem voor tieten. Ik kies toch voor tieten.
Yup, tranen in mijn ogen van het lachen dan vooral. Of tranen van vreugde als ik een stel prachttieten voorbij zie komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:45 schreef complicate het volgende:
JUIST. Laaste vraagje dan krijg je oscar voor "hij is een echte man".
Huil je soms tijdens een film of niet? Komaan he
tietenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strikvraag, voor mij is ogen namelijk een synoniem voor tieten. Ik kies toch voor tieten.
Godsallejezus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:34 schreef complicate het volgende:
Neje, omdat ik niet graag weet wat ik wil, dan is de spanning eraf eens ik weet wat ik wil, dus wil ik het niet weten.
Hoe gaat het met die van jou?quote:
Ok...................quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, tranen in mijn ogen van het lachen dan vooral. Of tranen van vreugde als ik een stel prachttieten voorbij zie komen.
Vond je het niet grappig?quote:
Ik heb liever een foto van je tieten, om maar bij het onderwerp te blijven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:52 schreef complicate het volgende:
Ok...................
[ afbeelding ]
YOU
Ik mag hier geen tieten posten. Vorige keer was het bijna fout gelopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb liever een foto van je tieten, om maar bij het onderwerp te blijven.
Ik warm ze met liefde voor je op hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje koud... dus ik doe mijn truitje maar weer aan
Je mag ze ook mailen, of een linkje DM'en of PM'en hoor. Zoveel alternatieven beschikbaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:56 schreef complicate het volgende:
Ik mag hier geen tieten posten. Vorige keer was het bijna fout gelopen
Had je dan helemaal niets aan? hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje koud... dus ik doe mijn truitje maar weer aan
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik warm ze met liefde voor je op hoor.
Ben je Le?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en als we dan toch bezig zijn, tieten mogen ook in mijn dm
Hier gebeurt er nog weinig anders.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en als we dan toch bezig zijn, tieten mogen ook in mijn dm
Alsof dat gij foto van uw penis in mijn DM zou zettenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag ze ook mailen, of een linkje DM'en of PM'en hoor. Zoveel alternatieven beschikbaar.
Dat was toch helemaal de vraag niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
Alsof dat gij foto van uw penis in mijn DM zou zettenof wel?
Nee, maar ik was benieuwd of je het wel zou doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was toch helemaal de vraag niet.
Wat is uw favo cupmaat dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:50 schreef AirwiN het volgende:
Tijd voor een vergelijkendwarenonderzoek dames. Ontbloot ze maar zodat ik kan keuren.
Nee, omdat ik tot op heden nog nooit een vrouw ben tegengekomen die dolgelukkig wordt van een foto van een penis. Dus waarom iets doen waarvan je weet dat de ander er toch niet gelukkig van wordt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:03 schreef complicate het volgende:
Nee, maar ik was benieuwd of je het wel zou doen.
Ik heb geen voorkeur. Klein, normaal, groot... Ik kan het allemaal waarderen.quote:
Logisch, ik heb al zo lang niks meer van je gehoord.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef Evie het volgende:
Erg mooi fijn en lekker maar lichtelijk verwaarloost![]()
Weet je wat ik niet eerlijk vind?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur. Klein, normaal, groot... Ik kan het allemaal waarderen.
picca van je kontje?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, omdat ik tot op heden nog nooit een vrouw ben tegengekomen die dolgelukkig wordt van een foto van een penis. Dus waarom iets doen waarvan je weet dat de ander er toch niet gelukkig van wordt?
Armoede? Discriminatie? Onrecht in het algemeen?quote:
Ja, ben je van de belfies?quote:
Daar geloof ik niets vanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, omdat ik tot op heden nog nooit een vrouw ben tegengekomen die dolgelukkig wordt van een foto van een penis. Dus waarom iets doen waarvan je weet dat de ander er toch niet gelukkig van wordt?
Word jij wel blij van een foto met enkel een pik er op?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:07 schreef complicate het volgende:
Daar geloof ik niets vanMaar blijkbaar zijn de vrouwen in NL anders dan in BE. Dat zal het zijn. Verder is dit geen verzoek hoor.
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wordt met regelmaat overladen met penisfoto's?quote:
Dat mannen wel de vorm of zelfs "grootte" van tieten direct kunnen zien onder kleren, maar wij niet de grootte van een penis direct kunnen zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Armoede? Discriminatie? Onrecht in het algemeen?
ff voelenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:13 schreef complicate het volgende:
Klopt, maar ok mannen hebben wel altijd zo een idee wat dat betreft, wij totaal niet.![]()
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wordt met regelmaat overladen met penisfoto's?
Valt tegen hoor. Push up BH's kunnen behoorlijk misleidend zijn als het gaat om de grootte.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:11 schreef complicate het volgende:
Dat mannen wel de vorm of zelfs "grootte" van tieten direct kunnen zien onder kleren, maar wij niet de grootte van een penis direct kunnen zien.Het leven is niet eerlijk
En dat!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
Je kan nog een zo goed gevulde bh hebben, maar je ziet toch ook niet of diegene puffy niplesheeft of littekens, of hangtieten?
FULL BODYquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Er zijn wel mooie piemels, maar die zie ik eigenlijk zelden. Doe dan maar een mooi torso of een strakke komt. Maar full body is nog wel het beste.
Doe ik maar ja zou gewoon gemakkelijker zijn met zo "hoe ziet hij eruit als hij bloot is " skills of brilquote:
quote:
Nogmaals, als man weet je ook maar heel beperkt waar je aan toe bent hoor. Zo vanzelfsprekend als jij het doet voorkomen, is het absoluut niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:19 schreef complicate het volgende:
Doe ik maar ja zou gewoon gemakkelijker zijn met zo "hoe ziet hij eruit als hij bloot is " skills of brilhahaha
Gracias, wat voel ik me nu beter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nogmaals, als man weet je ook maar heel beperkt waar je aan toe bent hoor. Zo vanzelfsprekend als jij het doet voorkomen, is het absoluut niet.
Maar ondertussen zie ik nog steeds die foto van je tieten niet in mijn DM/PM.quote:
Idem hierquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar ondertussen zie ik nog steeds die foto van je tieten niet in mijn DM/PM.
Arme wij.quote:
Hahaha ja ik was van de aardbodem verdwenenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Logisch, ik heb al zo lang niks meer van je gehoord.
Ik heb je gemist.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha ja ik was van de aardbodem verdwenen
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha ja ik was van de aardbodem verdwenen
Mja, alles goed wel. Geen bijzonderheden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Druk met stage en werken en dingen regelen en doen enzo..je kent het wel..
Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |