Je mag ze ook mailen, of een linkje DM'en of PM'en hoor. Zoveel alternatieven beschikbaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:56 schreef complicate het volgende:
Ik mag hier geen tieten posten. Vorige keer was het bijna fout gelopen
Had je dan helemaal niets aan? hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje koud... dus ik doe mijn truitje maar weer aan
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik warm ze met liefde voor je op hoor.
Ben je Le?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en als we dan toch bezig zijn, tieten mogen ook in mijn dm
Hier gebeurt er nog weinig anders.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en als we dan toch bezig zijn, tieten mogen ook in mijn dm
Alsof dat gij foto van uw penis in mijn DM zou zettenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag ze ook mailen, of een linkje DM'en of PM'en hoor. Zoveel alternatieven beschikbaar.
Dat was toch helemaal de vraag niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
Alsof dat gij foto van uw penis in mijn DM zou zettenof wel?
Nee, maar ik was benieuwd of je het wel zou doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was toch helemaal de vraag niet.
Wat is uw favo cupmaat dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:50 schreef AirwiN het volgende:
Tijd voor een vergelijkendwarenonderzoek dames. Ontbloot ze maar zodat ik kan keuren.
Nee, omdat ik tot op heden nog nooit een vrouw ben tegengekomen die dolgelukkig wordt van een foto van een penis. Dus waarom iets doen waarvan je weet dat de ander er toch niet gelukkig van wordt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:03 schreef complicate het volgende:
Nee, maar ik was benieuwd of je het wel zou doen.
Ik heb geen voorkeur. Klein, normaal, groot... Ik kan het allemaal waarderen.quote:
Logisch, ik heb al zo lang niks meer van je gehoord.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef Evie het volgende:
Erg mooi fijn en lekker maar lichtelijk verwaarloost![]()
Weet je wat ik niet eerlijk vind?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur. Klein, normaal, groot... Ik kan het allemaal waarderen.
picca van je kontje?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, omdat ik tot op heden nog nooit een vrouw ben tegengekomen die dolgelukkig wordt van een foto van een penis. Dus waarom iets doen waarvan je weet dat de ander er toch niet gelukkig van wordt?
Armoede? Discriminatie? Onrecht in het algemeen?quote:
Ja, ben je van de belfies?quote:
Daar geloof ik niets vanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, omdat ik tot op heden nog nooit een vrouw ben tegengekomen die dolgelukkig wordt van een foto van een penis. Dus waarom iets doen waarvan je weet dat de ander er toch niet gelukkig van wordt?
Word jij wel blij van een foto met enkel een pik er op?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:07 schreef complicate het volgende:
Daar geloof ik niets vanMaar blijkbaar zijn de vrouwen in NL anders dan in BE. Dat zal het zijn. Verder is dit geen verzoek hoor.
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |