Wat deed je?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelfs nog een dame gezoend die avond
Haar wel weer heel erg snel weggejaagd..
Ik had al begrepen dat ik over het algemeen te zelfstandig benquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig, al had ik je liever nog wat meer zien smeken.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh ik zocht iets teveel contact via whatsap, ze voelde zich benauwd.
Nee, het is zoveel subtieler dan dat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:51 schreef -Engel- het volgende:
Ik had al begrepen dat ik over het algemeen te zelfstandig ben
Volgens een vriendin moet ik meer ladylike worden dusdsum zal ik bij een spin dan maar gillen en op een stoel springen???
Neuh...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat noem je te veel? Elke 5, 45,80 minuten?
Ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het is zoveel subtieler dan dat.
lastig verhaal >>> I wantz to knowquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh...
Lastig verhaal, ik snap haar ook wel ergens, mijn fout
Mweh, tis niet zo dat ik echt wat fout deed ofzo, vrouwen zijn gewoon een beetje moeilijk... Tgaat weer veel te veel om timing en het moment aanvoelen en te weinig om het persoon erachter.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lastig verhaal >>> I wantz to know
Verder heb je er van geleerd neem ik aan?
o.a. jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, tis niet zo dat ik echt wat fout deed ofzo, vrouwen zijn gewoon een beetje moeilijk... Tgaat weer veel te veel om timing en het moment aanvoelen en te weinig om het persoon erachter.
Maar ik snap haar ook wel weer, mannen en vrouwen zijn gewoon anders... Vrouwen denken vanuit emotie denk ik.
Hoeveel verdient Cupido eigenlijk?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:39 schreef El_Thijs het volgende:
Nou Faxie, als dat geen sport in bed wordt!
Ik ben er geweest, het gaat ewa beterquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Branderig gevoel, ja?
Zou even langs de dokter gaan.
KT ge moet eens leren uw verstand op 0 zetten, veel nadenken is echt niet goed voor jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, tis niet zo dat ik echt wat fout deed ofzo, vrouwen zijn gewoon een beetje moeilijk... Tgaat weer veel te veel om timing en het moment aanvoelen en te weinig om het persoon erachter.
Maar ik snap haar ook wel weer, mannen en vrouwen zijn gewoon anders... Vrouwen denken vanuit emotie denk ik.
Halloquote:
Ja. Omdat jij het zonnetje bent?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet jij waarom het zonnetje niet schijnt als ik een keer naar buiten kan?
How do you know?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja. Omdat jij het zonnetje bent?![]()
Of omdat je stiekem geen zin hebt om naar buiten te gaan
euh omdat je angsten hebt? geen idee!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef complicate het volgende:
Weet jij waarom ik steeds niet weet wat ik wil als ik eindelijk weet wat ik niet wil? hehe
Laat me raden, je bent een vrouw.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef complicate het volgende:
Weet jij waarom ik steeds niet weet wat ik wil als ik eindelijk weet wat ik niet wil? hehe
Oh ik had het juist ? hip hip hoeraaaquote:
Neje, omdat ik niet graag weet wat ik wil, dan is de spanning eraf eens ik weet wat ik wil, dus wil ik het niet weten.quote:
Proficiatquote:
Ben jij dan ook een man dat je dit kan raden? Help, een paradox.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:34 schreef complicate het volgende:
Proficiaten je bent een man anders kon je het niet raden
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij dan ook een man dat je dit kan raden? Help, een paradox.
Strikvraag, voor mij is ogen namelijk een synoniem voor tieten. Ik kies toch voor tieten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:40 schreef complicate het volgende:
neeeeeeeee, ik ben een vrouw en gelukkig
, een man zijn lijkt me shit!
![]()
Maar even om na te gaan of jij wel een "echte" man bent dan :
Ogen of tieten?
JUIST. Laaste vraagje dan krijg je oscar voor "hij is een echte man".quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strikvraag, voor mij is ogen namelijk een synoniem voor tieten. Ik kies toch voor tieten.
Yup, tranen in mijn ogen van het lachen dan vooral. Of tranen van vreugde als ik een stel prachttieten voorbij zie komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:45 schreef complicate het volgende:
JUIST. Laaste vraagje dan krijg je oscar voor "hij is een echte man".
Huil je soms tijdens een film of niet? Komaan he
tietenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strikvraag, voor mij is ogen namelijk een synoniem voor tieten. Ik kies toch voor tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |