Heb je nooit the Lion King gezien?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
Goede reden om vooral niet te veranderen dan...
Nee, sorry, Complicatequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? zonder details kunnen we niets zeggen he...voel u vrij om te praten
Oh,maar, je hebt het besef dat je hulp nodig hebt en je doet er ook wat aan. Ik vind dat eigenlijk heel chic en dapper van u.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee, sorry, Complicate. Ik heb geen zin om mijn gal uit te gaan spuwen. In elk geval zit alles enorm tegen als nooit tevoren, en niet alleen op meisjesgebied. Ik zoek het wel uit met een psycholoog ofzo. Fora en vrienden helpen niks en daar kan ik niet alles op en aan kwijt. Voorlopig gebruik ik dit forum weer voor chille/neutrale dingen.
Ja, in het verledenquote:
ok, ga je mee dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef Re het volgende:
[..]
pak een zakdoekje en ga offline of iig ergens anders
Beetje raar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:53 schreef complicate het volgende:
Tip van de dag (herhaling) : nooit een vrouw thuis uitnodigen voor een eerste date, dan kan het gebeuren dat ze dan denkt dat je haar in uw bed probeert te krijgen. Tenzij, ze het zelf voorstelt
Wat nou als dat ook zo is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:53 schreef complicate het volgende:
dan kan het gebeuren dat ze dan denkt dat je haar in uw bed probeert te krijgen.
Als een man dat bij mij probeert, maakt hij geen kans, maar ik bedoelde het over het algemeen he. Ge kunt wel voorstellen om de avond bij u thuis te eindigen als de date leuk was, maar de date zelf eerst buitenshuis doen. Maar bon , hangt af van vrouw tot vrouw hequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beetje raar.
Want als je haar dan vervolgens totaal niet probeert in bed te krijgen. Wat denkt de vrouw dan?
Ook negatief? Ken weinig vrouwen die uit het niets voorstellen om bij mij te komen eten.
Kan aardig koken.
Altijd wel sexy als een man een vrouw in bed probeert te krijgen, dat is een feitquote:
Hmm toch wel een aantal eerste dates van mij die in bed zijn beland hoor. Misschien zijn ze in Belgie wat preutserquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:22 schreef complicate het volgende:
Maar zo bij een eerste date, toch niet denk ik he.
Preuts zeker nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Hmm toch wel een aantal eerste dates van mij die in bed zijn beland hoor. Misschien zijn ze in Belgie wat preutser
Ja mee eens hoor, maar soms is dat lastig!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Preuts zeker nietWat je zegt kan wel leuk zijn, maar dan is de lol er direct af. Tis spannender om een beetje vuur te "geven" vind ik.
Kan je daar iets meer over vertellen? Wat vind je lastig? Vuur geven?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja mee eens hoor, maar soms is dat lastig!
Als je beide zo ongeveer wel weet wat er zal gaan gebeuren, en het dan toch maar afhouden omdat het de eerste date nog maar is. Dat vind ik de taak van de vrouwquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan je daar iets meer over vertellen? Wat vind je lastig? Vuur geven?
Ik denk dat het mogelijk is als je te maken heb met een vrouw die van spanning houdt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Als je beide zo ongeveer wel weet wat er zal gaan gebeuren, en het dan toch maar afhouden omdat het de eerste date nog maar is. Dat vind ik de taak van de vrouw
Mag het wel als je aanbied om voor haar te koken om daarna nog ergens met haar iets te gaan drinken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:53 schreef complicate het volgende:
Tip van de dag (herhaling) : nooit een vrouw thuis uitnodigen voor een eerste date, dan kan het gebeuren dat ze dan denkt dat je haar in uw bed probeert te krijgen. Tenzij, ze het zelf voorstelt
Alles mag. Ik zou altijd nee zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Mag het wel als je aanbied om voor haar te koken om daarna nog ergens met haar iets te gaan drinken?
Dan ken je mijn kookkunsten niet.quote:
Couldn't care less.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het normaal ook niet direct voorstel, tenzij overduidelijk is dat de vrouw in kwestie er voor open staat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Couldn't care less.
Thuis afspreken bij iemand die je niet kent = not done.
Ahja, ik snap nu wat je bedoelt. Klinkt niet zo heel onlogisch inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Als een man dat bij mij probeert, maakt hij geen kans, maar ik bedoelde het over het algemeen he. Ge kunt wel voorstellen om de avond bij u thuis te eindigen als de date leuk was, maar de date zelf eerst buitenshuis doen. Maar bon , hangt af van vrouw tot vrouw he
Verder zijn er wel vrouwen die dat voorstellen hoor. Gebeurt denk ik zelden, maar dat kan.
Ik vind het een beetje triest om vrouwen af te rekenen op het feit dat ze snel seks hebben terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
ik weet niet hoor, maar ik heb vaker eerste dates bij mij thuis gehad dan buitenshuis of bij haar. en nee, niet altijd geneukt, de meesten bleven wel slapen. ze vonden me leuk lijkt me dus, ik sommigen wat minder maar dat hoort erbij. daarnaast kun je ook aangeven dat je geen seks wilt als vrouw zijnde, als je je dan als man daarna als een mongool gaat gedragen kun je haar beter niet uitnodigen inderdaad.
niet elke gast is een op seks beluste manhoer. ik althans niet, ik vind diepgang en humor, een klik, belangrijker dan een potje neuken. en vrouwen die heel snel seks hebben vind ik vaak geen relatiemateriaal eigenlijk, en ik heb niet zoveel met een ons.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje triest om vrouwen af te rekenen op het feit dat ze snel seks hebben terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet.
klaarblijkelijk kun jij niet lezen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje triest om vrouwen af te rekenen op het feit dat ze snel seks hebben terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef perro. het volgende:
[..]
klaarblijkelijk kun jij niet lezen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
eerste dates bij mij thuis gehad dan buitenshuis of bij haar. en nee, niet altijd geneukt
Zeg het eens wat zie ik over het hoofd. Of jij formuleert gewoon krom dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
en vrouwen die heel snel seks hebben vind ik vaak geen relatiemateriaal eigenlijk,
Wat een onzinquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk ook wel dat het gevalletje ''lust'' minder relatiemateriaal is dan het gevalletje ''inhoud''
Lijkt me logisch.
Uhhuh, echte onzin als jij in de kroeg staat te zoenen met een meisje waar je nauwelijks een woord mee hebt gewisseld dat je haar als relatiemateriaal gaat zien, je bent dan puur en alleen bezig voor de lust.quote:
Dat wil nog niet zeggen dat ze niet nog meer relatiemateriaal kan zijn dan die ander met inhoud. Je kent haar nog niet eens dan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uhhuh, echte onzin als jij in de kroeg staat te zoenen met een meisje waar je nauwelijks een woord mee hebt gewisseld dat je haar als relatiemateriaal gaat zien, je bent dan puur en alleen bezig voor de lust.
en op dit soort selectiviteit moet ik reageren, terwijl je me triest noemt? get real kerel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:49 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg het eens wat zie ik over het hoofd. Of jij formuleert gewoon krom dat kan ook natuurlijk.
Nee, ik vind je opvatting triest dat is wat anders.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:55 schreef perro. het volgende:
[..]
en op dit soort selectiviteit moet ik reageren, terwijl je me triest noemt? get real kerel.
Punt is dat je pas interesse in iemand persoonlijk krijgt als je echt een gesprek voert etc, als je puur en alles voor de lust bezig bent zit dat er niet in, en ja dat zou dan later nog wel kunnen komen alleen ik heb de indruk dat beide partijen het vrijwel altijd eens zijn dat het puur en alleen voor de lust was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ze niet nog meer relatiemateriaal kan zijn dan die ander met inhoud. Je kent haar nog niet eens dan.
ok. maar goed, ik vind het de moeite niet om er op in te gaan, lees eerst maar eens fatsoenlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee, ik vind je opvatting triest dat is wat anders.
Nah ik twijfel niet zo aan mn leesskills, Fas las zo te zien hetzelfde.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:10 schreef perro. het volgende:
[..]
ok. maar goed, ik vind het de moeite niet om er op in te gaan, lees eerst maar eens fatsoenlijk.
Laat maar we lullen langs elkaar heenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Punt is dat je pas interesse in iemand persoonlijk krijgt als je echt een gesprek voert etc, als je puur en alles voor de lust bezig bent zit dat er niet in, en ja dat zou dan later nog wel kunnen komen alleen ik heb de indruk dat beide partijen het vrijwel altijd eens zijn dat het puur en alleen voor de lust was.
Keb wel eens geprobeerd contact te leggen met een meisje waar ik geen zinnig woord mee had gewisseld en alleen mee had gezoend, van haar hoefde het niet.
Thx voor de tipsquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Godshand het volgende:
Fok!hossel tip van de dag:
Hossel op FOK! alleen via DM/PM/FoBo en het voordeel daarvan is:
-niemand weet van je hossels, dus geen flauwe grappen (tenzij FoBo, dus weest gewaarschuwt!)
-de mods blijven van je houden
-je krijgt ervaring met DM/PM/FoBo
-je kan eindelijk je tokus van 30 cm laten zien aan het lekkere ding aan de andere kant!
Niet zeggen dat ik dit vertelt heb he?
Zo goed werkt dat niet hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Godshand het volgende:
Fok!hossel tip van de dag:
Hossel op FOK! alleen via DM/PM/FoBo en het voordeel daarvan is:
-niemand weet van je hossels, dus geen flauwe grappen (tenzij FoBo, dus weest gewaarschuwt!)
-de mods blijven van je houden
-je krijgt ervaring met DM/PM/FoBo
-je kan eindelijk je tokus van 30 cm laten zien aan het lekkere ding aan de andere kant!
Niet zeggen dat ik dit vertelt heb he?
In een latere fase kan je dat doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Mag het wel als je aanbied om voor haar te koken om daarna nog ergens met haar iets te gaan drinken?
Precies.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ahja, ik snap nu wat je bedoelt. Klinkt niet zo heel onlogisch inderdaad.
Daar waar ik mij thuis op mijn gemak voel is dat natuurlijk compleet anders voor een 'vreemde'.
Zoenen is ook een vorm van kennismaking hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uhhuh, echte onzin als jij in de kroeg staat te zoenen met een meisje waar je nauwelijks een woord mee hebt gewisseld dat je haar als relatiemateriaal gaat zien, je bent dan puur en alleen bezig voor de lust.
Misschien moet je gaan daten i.p.v. vrouwen in de kroeg hosselen? Dan moet je wel eerst een gesprek voeren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Punt is dat je pas interesse in iemand persoonlijk krijgt als je echt een gesprek voert etc, als je puur en alles voor de lust bezig bent zit dat er niet in, en ja dat zou dan later nog wel kunnen komen alleen ik heb de indruk dat beide partijen het vrijwel altijd eens zijn dat het puur en alleen voor de lust was.
Keb wel eens geprobeerd contact te leggen met een meisje waar ik geen zinnig woord mee had gewisseld en alleen mee had gezoend, van haar hoefde het niet.
Toch heb je meer foksters gehosseld dan de meeste users hier.quote:
Ben je klaar voor uw date Yats? Ga je eigenlijk iets drinken of breng je haar op restau? Hoe pak je het meestal aan? Waar ga je dan heen? kies je meestal een romantische plek of eerder neutraal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |