abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137643004
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan. :')

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieėn die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.

Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea. O+

Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen. :')

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier! Voor slowchat kun je hier wezen.
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_137643058
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
Goede reden om vooral niet te veranderen dan...
Heb je nooit the Lion King gezien?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137643349
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd? zonder details kunnen we niets zeggen he...voel u vrij om te praten :)
Nee, sorry, Complicate :) . Ik heb geen zin om mijn gal uit te gaan spuwen. In elk geval zit alles enorm tegen als nooit tevoren, en niet alleen op meisjesgebied. Ik zoek het wel uit met een psycholoog ofzo. Fora en vrienden helpen niks en daar kan ik niet alles op en aan kwijt. Voorlopig gebruik ik dit forum weer voor chille/neutrale dingen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_137643563
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Nee, sorry, Complicate :) . Ik heb geen zin om mijn gal uit te gaan spuwen. In elk geval zit alles enorm tegen als nooit tevoren, en niet alleen op meisjesgebied. Ik zoek het wel uit met een psycholoog ofzo. Fora en vrienden helpen niks en daar kan ik niet alles op en aan kwijt. Voorlopig gebruik ik dit forum weer voor chille/neutrale dingen.
Oh,maar, je hebt het besef dat je hulp nodig hebt en je doet er ook wat aan. Ik vind dat eigenlijk heel chic en dapper van u. :) In ieder geval ben je hier altijd welkom :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137643881
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:15 schreef habitue het volgende:

[..]

Heb je nooit the Lion King gezien?
Ja, in het verleden
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:23:16 #6
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_137656652
Gvd, ben weer beregeil :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:46:50 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137659020
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:23 schreef Zelus het volgende:
Gvd, ben weer beregeil :P
pak een zakdoekje en ga offline of iig ergens anders :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:54:08 #8
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_137662965
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef Re het volgende:

[..]

pak een zakdoekje en ga offline of iig ergens anders :)
ok, ga je mee dan? :D
pi_137663507
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:54 schreef Zelus het volgende:

[..]

Dit is niet het Slowchat-topic dus je zit verkeerd.
pi_137663643
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:54 schreef Zelus het volgende:

[..]

En die sc is hier
pi_137678144
Tip van de dag (herhaling) : nooit een vrouw thuis uitnodigen voor een eerste date, dan kan het gebeuren dat ze dan denkt dat je haar in uw bed probeert te krijgen. Tenzij, ze het zelf voorstelt :Y
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:12:47 #12
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_137679033
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:53 schreef complicate het volgende:
Tip van de dag (herhaling) : nooit een vrouw thuis uitnodigen voor een eerste date, dan kan het gebeuren dat ze dan denkt dat je haar in uw bed probeert te krijgen. Tenzij, ze het zelf voorstelt :Y
Beetje raar.

Want als je haar dan vervolgens totaal niet probeert in bed te krijgen. Wat denkt de vrouw dan?

Ook negatief? Ken weinig vrouwen die uit het niets voorstellen om bij mij te komen eten.

Kan aardig koken.
pi_137679419
quote:
dan kan het gebeuren dat ze dan denkt dat je haar in uw bed probeert te krijgen.
Wat nou als dat ook zo is? :P
pi_137679439
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:12 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Beetje raar.

Want als je haar dan vervolgens totaal niet probeert in bed te krijgen. Wat denkt de vrouw dan?

Ook negatief? Ken weinig vrouwen die uit het niets voorstellen om bij mij te komen eten.

Kan aardig koken.
Als een man dat bij mij probeert, maakt hij geen kans, maar ik bedoelde het over het algemeen he. Ge kunt wel voorstellen om de avond bij u thuis te eindigen als de date leuk was, maar de date zelf eerst buitenshuis doen. Maar bon , hangt af van vrouw tot vrouw he

Verder zijn er wel vrouwen die dat voorstellen hoor. Gebeurt denk ik zelden, maar dat kan.
pi_137679502
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat nou als dat ook zo is? :P
Altijd wel sexy als een man een vrouw in bed probeert te krijgen, dat is een feit :P
Maar zo bij een eerste date, toch niet denk ik he.
pi_137679565
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:22 schreef complicate het volgende:
Maar zo bij een eerste date, toch niet denk ik he.
Hmm toch wel een aantal eerste dates van mij die in bed zijn beland hoor. Misschien zijn ze in Belgie wat preutser ;)
pi_137680005
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:23 schreef habitue het volgende:

[..]

Hmm toch wel een aantal eerste dates van mij die in bed zijn beland hoor. Misschien zijn ze in Belgie wat preutser ;)
Preuts zeker niet :P Wat je zegt kan wel leuk zijn, maar dan is de lol er direct af. Tis spannender om een beetje vuur te "geven" vind ik.
pi_137680118
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Preuts zeker niet :P Wat je zegt kan wel leuk zijn, maar dan is de lol er direct af. Tis spannender om een beetje vuur te "geven" vind ik.
Ja mee eens hoor, maar soms is dat lastig! O-)
pi_137680394
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja mee eens hoor, maar soms is dat lastig! O-)
Kan je daar iets meer over vertellen? Wat vind je lastig? Vuur geven?
pi_137680501
quote:
5s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Kan je daar iets meer over vertellen? Wat vind je lastig? Vuur geven?
Als je beide zo ongeveer wel weet wat er zal gaan gebeuren, en het dan toch maar afhouden omdat het de eerste date nog maar is. Dat vind ik de taak van de vrouw :P
pi_137680879
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:47 schreef habitue het volgende:

[..]

Als je beide zo ongeveer wel weet wat er zal gaan gebeuren, en het dan toch maar afhouden omdat het de eerste date nog maar is. Dat vind ik de taak van de vrouw :P
Ik denk dat het mogelijk is als je te maken heb met een vrouw die van spanning houdt.

De andere zijde van de medaille is dat mensen die het moeilijk hebben met versieren, dan te lang wachten om iemand thuis uit te nodigen of zelfs te zoenen waardoor ze kans maken om gefriendzoned te worden. Ik denk dat het allemaal questie is van "timing" en hoe sterk de aantrekkingskracht is. :P
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:12:01 #22
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137687616
quote:
Mag het wel als je aanbied om voor haar te koken om daarna nog ergens met haar iets te gaan drinken?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:13:27 #23
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137687653
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:12 schreef yats het volgende:

[..]

Mag het wel als je aanbied om voor haar te koken om daarna nog ergens met haar iets te gaan drinken?
Alles mag. Ik zou altijd nee zeggen.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:14:42 #24
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137687685
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:13 schreef SiIk het volgende:

[..]

Alles mag. Ik zou altijd nee zeggen.
Dan ken je mijn kookkunsten niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:15:19 #25
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137687705
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:14 schreef yats het volgende:

[..]

Dan ken je mijn kookkunsten niet.
Couldn't care less.
Thuis afspreken bij iemand die je niet kent = not done.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:17:47 #26
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137687769
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:15 schreef SiIk het volgende:

[..]

Couldn't care less.
Thuis afspreken bij iemand die je niet kent = not done.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het normaal ook niet direct voorstel, tenzij overduidelijk is dat de vrouw in kwestie er voor open staat.
  donderdag 13 maart 2014 @ 14:16:09 #27
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_137693013
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Als een man dat bij mij probeert, maakt hij geen kans, maar ik bedoelde het over het algemeen he. Ge kunt wel voorstellen om de avond bij u thuis te eindigen als de date leuk was, maar de date zelf eerst buitenshuis doen. Maar bon , hangt af van vrouw tot vrouw he

Verder zijn er wel vrouwen die dat voorstellen hoor. Gebeurt denk ik zelden, maar dat kan.
Ahja, ik snap nu wat je bedoelt. Klinkt niet zo heel onlogisch inderdaad.

Daar waar ik mij thuis op mijn gemak voel is dat natuurlijk compleet anders voor een 'vreemde'.
pi_137694809
ik weet niet hoor, maar ik heb vaker eerste dates bij mij thuis gehad dan buitenshuis of bij haar. en nee, niet altijd geneukt, de meesten bleven wel slapen. ze vonden me leuk lijkt me dus, ik sommigen wat minder maar dat hoort erbij. daarnaast kun je ook aangeven dat je geen seks wilt als vrouw zijnde, als je je dan als man daarna als een mongool gaat gedragen kun je haar beter niet uitnodigen inderdaad.

niet elke gast is een op seks beluste manhoer. ik althans niet, ik vind diepgang en humor, een klik, belangrijker dan een potje neuken. en vrouwen die heel snel seks hebben vind ik vaak geen relatiemateriaal eigenlijk, en ik heb niet zoveel met een ons.

~:)
pi_137698030
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
ik weet niet hoor, maar ik heb vaker eerste dates bij mij thuis gehad dan buitenshuis of bij haar. en nee, niet altijd geneukt, de meesten bleven wel slapen. ze vonden me leuk lijkt me dus, ik sommigen wat minder maar dat hoort erbij. daarnaast kun je ook aangeven dat je geen seks wilt als vrouw zijnde, als je je dan als man daarna als een mongool gaat gedragen kun je haar beter niet uitnodigen inderdaad.

niet elke gast is een op seks beluste manhoer. ik althans niet, ik vind diepgang en humor, een klik, belangrijker dan een potje neuken. en vrouwen die heel snel seks hebben vind ik vaak geen relatiemateriaal eigenlijk, en ik heb niet zoveel met een ons.

~:)
Ik vind het een beetje triest om vrouwen af te rekenen op het feit dat ze snel seks hebben terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet.
pi_137698656
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje triest om vrouwen af te rekenen op het feit dat ze snel seks hebben terwijl je dat zelf klaarblijkelijk ook doet.
_O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137699342
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef habitue het volgende:

[..]

klaarblijkelijk kun jij niet lezen.
pi_137699507
Ik denk ook wel dat het gevalletje ''lust'' minder relatiemateriaal is dan het gevalletje ''inhoud''

Lijkt me logisch. :D
Rustig aan.
pi_137699538
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef perro. het volgende:

[..]

klaarblijkelijk kun jij niet lezen.
quote:
eerste dates bij mij thuis gehad dan buitenshuis of bij haar. en nee, niet altijd geneukt
quote:
en vrouwen die heel snel seks hebben vind ik vaak geen relatiemateriaal eigenlijk,
Zeg het eens wat zie ik over het hoofd. Of jij formuleert gewoon krom dat kan ook natuurlijk.
pi_137699556
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk ook wel dat het gevalletje ''lust'' minder relatiemateriaal is dan het gevalletje ''inhoud''

Lijkt me logisch. :D
Wat een onzin :')
pi_137699644
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:50 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat een onzin :')
Uhhuh, echte onzin als jij in de kroeg staat te zoenen met een meisje waar je nauwelijks een woord mee hebt gewisseld dat je haar als relatiemateriaal gaat zien, je bent dan puur en alleen bezig voor de lust.
Rustig aan.
pi_137699683
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Uhhuh, echte onzin als jij in de kroeg staat te zoenen met een meisje waar je nauwelijks een woord mee hebt gewisseld dat je haar als relatiemateriaal gaat zien, je bent dan puur en alleen bezig voor de lust.
Dat wil nog niet zeggen dat ze niet nog meer relatiemateriaal kan zijn dan die ander met inhoud. Je kent haar nog niet eens dan.
pi_137699694
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:49 schreef habitue het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zeg het eens wat zie ik over het hoofd. Of jij formuleert gewoon krom dat kan ook natuurlijk.
en op dit soort selectiviteit moet ik reageren, terwijl je me triest noemt? get real kerel.
pi_137699754
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:55 schreef perro. het volgende:

[..]

en op dit soort selectiviteit moet ik reageren, terwijl je me triest noemt? get real kerel.
Nee, ik vind je opvatting triest dat is wat anders.
pi_137699804
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat wil nog niet zeggen dat ze niet nog meer relatiemateriaal kan zijn dan die ander met inhoud. Je kent haar nog niet eens dan.
Punt is dat je pas interesse in iemand persoonlijk krijgt als je echt een gesprek voert etc, als je puur en alles voor de lust bezig bent zit dat er niet in, en ja dat zou dan later nog wel kunnen komen alleen ik heb de indruk dat beide partijen het vrijwel altijd eens zijn dat het puur en alleen voor de lust was.
Keb wel eens geprobeerd contact te leggen met een meisje waar ik geen zinnig woord mee had gewisseld en alleen mee had gezoend, van haar hoefde het niet. :+
Rustig aan.
pi_137700113
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:57 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee, ik vind je opvatting triest dat is wat anders.
ok. maar goed, ik vind het de moeite niet om er op in te gaan, lees eerst maar eens fatsoenlijk. ~:)
pi_137700775
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:10 schreef perro. het volgende:

[..]

ok. maar goed, ik vind het de moeite niet om er op in te gaan, lees eerst maar eens fatsoenlijk. ~:)
Nah ik twijfel niet zo aan mn leesskills, Fas las zo te zien hetzelfde.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Punt is dat je pas interesse in iemand persoonlijk krijgt als je echt een gesprek voert etc, als je puur en alles voor de lust bezig bent zit dat er niet in, en ja dat zou dan later nog wel kunnen komen alleen ik heb de indruk dat beide partijen het vrijwel altijd eens zijn dat het puur en alleen voor de lust was.
Keb wel eens geprobeerd contact te leggen met een meisje waar ik geen zinnig woord mee had gewisseld en alleen mee had gezoend, van haar hoefde het niet. :+
Laat maar we lullen langs elkaar heen :P Ik ben het nier namelijk grotendeels wel mee eens.
pi_137704124
Fok!hossel tip van de dag:

Hossel op FOK! alleen via DM/PM/FoBo en het voordeel daarvan is:
-niemand weet van je hossels, dus geen flauwe grappen (tenzij FoBo, dus weest gewaarschuwt!)
-de mods blijven van je houden
-je krijgt ervaring met DM/PM/FoBo
-je kan eindelijk je tokus van 30 cm laten zien aan het lekkere ding aan de andere kant!

Niet zeggen dat ik dit vertelt heb he? :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_137704914
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Godshand het volgende:

-niemand weet van je hossels, dus geen flauwe grappen (tenzij FoBo, dus weest gewaarschuwt!)
-je kan eindelijk je tokus van 30 cm laten zien aan het lekkere ding aan de andere kant!

Thx voor de tips ;)
pi_137706723
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Godshand het volgende:

Zo goed werkt dat niet hoor ;(
pi_137706971
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt meer foksters gehosseld dan ik ooit gehosseld heb! :D
pi_137710414
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:12 schreef yats het volgende:

[..]

In een latere fase kan je dat doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:16 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ahja, ik snap nu wat je bedoelt. Klinkt niet zo heel onlogisch inderdaad.

Daar waar ik mij thuis op mijn gemak voel is dat natuurlijk compleet anders voor een 'vreemde'.
Precies.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zoenen is ook een vorm van kennismaking hoor.
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:45:17 #47
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137711385
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Misschien moet je gaan daten i.p.v. vrouwen in de kroeg hosselen? Dan moet je wel eerst een gesprek voeren.
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:46:25 #48
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137711467
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Toch heb je meer foksters gehosseld dan de meeste users hier.
pi_137711747
"Hosselen" -O-
pi_137712889
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef yats het volgende:

Ben je klaar voor uw date Yats? Ga je eigenlijk iets drinken of breng je haar op restau? Hoe pak je het meestal aan? Waar ga je dan heen? kies je meestal een romantische plek of eerder neutraal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')