Ben eerst naar Zwolle en daarna naar Breda geweest. Was pas eind van de middag weer terug, vanaf vrijdagquote:
Kunnen ze eindelijk zichzelf eens zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
Carnaval is gewoon een excuus om je als debiel te gedragen. Sommige hebben dat gewoon nodig
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kunnen ze eindelijk zichzelf eens zijn
Ik kan het niet vaak genoeg herhalenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want dat moet elke dat vermeldt worden?
Ik weet je mening zo onderhand wel.
Haha flink gevierd dus?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben eerst naar Zwolle en daarna naar Breda geweest. Was pas eind van de middag weer terug, vanaf vrijdag
Kom hier eens logerenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
Ik doe zelf niet aan carnaval, maar ik heb er ook geen last van.
Lekker hatenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen
Carnaval
Omdat ik dan een clown naast me in bed heb?quote:
ouchquote:Op maandag 3 maart 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik dan een clown naast me in bed heb?
Is vast wel wat ergers te verzinnenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Zou jij een relatie aangaan met iemand die graag carnaval viert?
Waarom niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Nee, dan mag je de feestvreugde van dichtbij meemakenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik dan een clown naast me in bed heb?
Zeker, gisteren iets na middennacht maar gestopt met drinken, want wist niet zeker of ik wel zou mogen rijden vanmiddag namelijkquote:
Ja vast wel, ze was vroeger een man. Zoiets maar verder weinigquote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is vast wel wat ergers te verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |