Ben eerst naar Zwolle en daarna naar Breda geweest. Was pas eind van de middag weer terug, vanaf vrijdagquote:
Kunnen ze eindelijk zichzelf eens zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
Carnaval is gewoon een excuus om je als debiel te gedragen. Sommige hebben dat gewoon nodig
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kunnen ze eindelijk zichzelf eens zijn
Ik kan het niet vaak genoeg herhalenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want dat moet elke dat vermeldt worden?
Ik weet je mening zo onderhand wel.
Haha flink gevierd dus?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben eerst naar Zwolle en daarna naar Breda geweest. Was pas eind van de middag weer terug, vanaf vrijdag
Kom hier eens logerenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
Ik doe zelf niet aan carnaval, maar ik heb er ook geen last van.
Lekker hatenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen
Carnaval
Omdat ik dan een clown naast me in bed heb?quote:
ouchquote:Op maandag 3 maart 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik dan een clown naast me in bed heb?
Is vast wel wat ergers te verzinnenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Zou jij een relatie aangaan met iemand die graag carnaval viert?
Waarom niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Nee, dan mag je de feestvreugde van dichtbij meemakenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik dan een clown naast me in bed heb?
Zeker, gisteren iets na middennacht maar gestopt met drinken, want wist niet zeker of ik wel zou mogen rijden vanmiddag namelijkquote:
Ja vast wel, ze was vroeger een man. Zoiets maar verder weinigquote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is vast wel wat ergers te verzinnen
Dan verhuis je naar noord Groningen, daar gebeurd nooit wat.quote:
Als ik niet mee hoef dan geen probleemquote:
Nee, datgene in je broek wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dan mag je de feestvreugde van dichtbij meemaken![]()
Noem je me nou een clown?
Waarom zou je dan per se mee moeten? Een relatie betekent niet dat je met een ketting aan elkaar vast zit.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik niet mee hoef dan geen probleem
Schandelijk gewoonquote:Op maandag 3 maart 2014 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker, gisteren iets na middennacht maar gestopt met drinken, want wist niet zeker of ik wel zou mogen rijden vanmiddag namelijkvan zaterdag ochtend tot in de loop van vandaag niet nuchter geweest
Wil ik weten waarom?quote:
Alsof er in Putte wat gebeurt op dat kernafvalgebeuren na!quote:Op maandag 3 maart 2014 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan verhuis je naar noord Groningen, daar gebeurd nooit wat.
Als ik sommige mag gelovenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou je dan per se mee moeten? Een relatie betekent niet dat je met een ketting aan elkaar vast zit.
Onee wachtquote:Op maandag 3 maart 2014 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof er in Putte wat gebeurt op dat kernafvalgebeuren na!
Kan me niet voorstellen dat carnaval daar te vergelijken is met Breda of Den Bosch.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof er in Putte wat gebeurt op dat kernafvalgebeuren na!
Lekker boeiend, ik heb een prima weekend gehad.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schandelijk gewoon![]()
Pas maar op voor de haters hier.
Bergen op Zoom is om de hoekquote:Op maandag 3 maart 2014 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat carnaval daar te vergelijken is met Breda of Den Bosch.
[..]
Lekker boeiend, ik heb een prima weekend gehad.
Ja en? Daar hoef je niet heen....quote:
Onder andere.quote:
Dan heb je een kutrelatie.quote:
Denk het ook niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:59 schreef PeuRac het volgende:
Kan me niet voorstellen dat carnaval daar te vergelijken is met Breda of Den Bosch.
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Onder andere.
[..]
Dan heb je een kutrelatie.
Zoiets moet je ook niet willenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Onder andere.
[..]
Dan heb je een kutrelatie.
Breda valt wel mee in mijn ervaring, niet zo erg als DB iig.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
Alleen Breda en DB hebben veel import...
Dat maakt het soms wel minder omdat import denkt dat elke meid gewillig is en graag een tong in haar huig heeft.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:02 schreef PeuRac het volgende:
Breda valt wel mee in mijn ervaring, niet zo erg als DB iig.
Want de niet import doet zoiets nietquote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat maakt het soms wel minder omdat import denkt dat elke meid gewillig is en graag een tong in haar huig heeft.
Klopt, dat is in Breda een stuk minder. En daar weet ik ook welke kroegen leuk zijn en hoe laat je daar moet vertrekken naar de volgende, scheelt ook heel erg volgens mij.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat maakt het soms wel minder omdat import denkt dat elke meid gewillig is en graag een tong in haar huig heeft.
Veel minder ja.quote:
Ow dat zou ik in DB niet eens weten.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, dat is in Breda een stuk minder. En daar weet ik ook welke kroegen leuk zijn en hoe laat je daar moet vertrekken naar de volgende, scheelt ook heel erg volgens mij.
Tsja, helpt ook dat ik er pas 10 jaar komquote:Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel minder ja.
[..]
Ow dat zou ik in DB niet eens weten.
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Succes! Lijkt me een kuttijd om te beginnen.quote:
Ik ben er niet echt mee opgegroeit.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, helpt ook dat ik er pas 10 jaar kom
Wij gingen vroeger al naar oma met carnaval, ik weet eigenlijk niet beter.quote:
Dat scheelt wel, sowieso tot mijn 12e niks van meegekregen want toen woonde ik nog boven de rivieren en de vrienden die ik kreeg deden er niks mee op 1 klasgenoot na. Wel een keer naar de optocht geweest met mijn zusje en moeder toen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger al naar oma met carnaval, ik weet eigenlijk niet beter.
Wij gingen vroeger alleen naar de optocht ja, later kwam het zuipen erbijquote:Op maandag 3 maart 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, sowieso tot mijn 12e niks van meegekregen want toen woonde ik nog boven de rivieren en de vrienden die ik kreeg deden er niks mee op 1 klasgenoot na. Wel een keer naar de optocht geweest met mijn zusje en moeder toen.
Goede tijden.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:25 schreef PeuRac het volgende:
Wij gingen vroeger alleen naar de optocht ja, later kwam het zuipen erbij
Ja het werd wel eens tijd he?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt je sneeuwfaxie ingeruild voor een zomerser exemplaar zie ik?
Naaaaa!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:57 schreef Faxie het volgende:
Ze hebben bij m'n ouders weer een vlag uit de muur getrokken. Ding zat vast met een schroef, maar ze hebben 'm gewoon afgebroken. Ding zat op 2,5 meter hoogteVorig jaar zat hij nog los en was hij gejat. En bij nog meer mensen in de straat.
Gezellig he, alaaaaaf![]()
Er is een request topic daarvoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon altijd dezelfde
Dat en ik weet niet hoe ik zulke gave gifjes moet maken
Maar je betaalt dan toch nog belasting over de tijd dat je nog een baan had?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:01 schreef kree het volgende:
wtf, ok ff belastingaangifte doen, volgens dat programma moet ik alsnog belasting betalen en kreeg dit jaar alleen inkomsten eerst van het uwv en toen van de bijstand.
Maar een paar maanden niks eten dan ofzo??
Dat was het jaar daarvoor..quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je betaalt dan toch nog belasting over de tijd dat je nog een baan had?
Je weet wel, die baan waar je toen uitgewerkt bent
Waarom doe je eigenlijk aangifte als je toch geen baan had dat jaar?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was het jaar daarvoor..
Snap er niks van dit
Geen idee, volgens mij moet dat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk aangifte als je toch geen baan had dat jaar?
Anders even contact opnemen met de belasting of anders eventueel eventjes in dat economie subforum een topicje aanmakenquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij moet dat?
Of niet?
Ik vink alleen de uitkeringsvakjes aan en die vul ik in met de opgaven van het UWV en WWB
Raar hoor, staat dat ik 300 euro moet dokken dan
Ik ook niet, zal er wel even over bellen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders even contact opnemen met de belasting of anders eventueel eventjes in dat economie subforum een topicje aanmaken
Want ik weet het verder ook niet meer, heb niet zoveel verstand van dit soort zaken
Het zit je ook nooit mee he?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet, zal er wel even over bellen.
Lijkt me niet dat je over bijstand nog eens moet betalen.
Misschien dat WW gedeelte dan waarvan ze nog wat willen hebben.
Blijft het verdomme een aardige smak geld tis nou niet dat ik ook maar een euro pm over heb ofzo.
Anders pakken ze me maar op
Nou dit zijn van die kutgeintjes dan van de belastingsdienst.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zit je ook nooit mee he?
Heb je geen huurtoeslag dan??quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dit zijn van die kutgeintjes dan van de belastingsdienst.
Weet niet waar ze denken dat ik geld vandaan kan toveren dan.
Heb ook nog studieschuld en daar moet ik pm ook nog 70 euro voor betalen ondanks dat ik een bijstandsuitkering heb nu.
Dacht klopt niet, dus ok na bellen verlegging peiljaar aangevraagd.
Dat leek me logisch omdat ze natuurlijk naar een aantal jaar terug kijken toen ik nog wel werk had.
Maar zelfs na dat gewoon betalen
Gaat lekker zo met een uitkering van 900 waarvan dan 435 huur al af gaat.
Ga maar dakloos worden dan denk
Nee, dat is ook zoiets lomps.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je geen huurtoeslag dan??
Whow! Party at Kree's barn!quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zoiets lomps.
Omdat ik particulier huur (dus in feite een omgebouwde schuur van die mensen hier)
Heb ik geen eigen adres, mijn post wordt op het adres van de verhuurders bezorgt.
Na bellen hierover, geen recht op omdat je geen eigen adres hebt.
Ze zien me voor de belasting als inwonend dus bij de verhuurders en dan heb ik dus weer nergens recht op.
Trouwens kom nu weer achter wat raars, ik neem die automatische gegevens over van digid en dan kan ik blijkbaar studiefinanciering (die voor mij is omgezet in een lening, want mee gekapt zonder diploma) aftrekken
En nu geeft ie aan dat ik E 2000,- terug krijg
WTF dan, nouja het is beter als dat vorige maar vraag me af of dit dan wel weer klopt
quote:
Dit in combinatie met de nieuwe wetgeving inzake foutief uitgekeerde uitkeringen en toeslagen zou ik dat maar even HEEl goed nakijken als ik jou was....quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:07 schreef kree het volgende:
[..]![]()
Nouja denk dat ik hem gewoon maar zo instuur.
Het komt uiteindelijk van hun digid vooraf gevulde gegevens dus zal wel kloppen dan.
Tja ik weet het ook niet, moet zeggen dat ik het wel merkwaardig vindt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit in combinatie met de nieuwe wetgeving inzake foutief uitgekeerde uitkeringen en toeslagen zou ik dat maar even HEEl goed nakijken als ik jou was....
Omdat alle domme fouten van de overheid sinds kort rechtstreeks worden afgerekend op de burger waarop ze betrekking hebben. Kort gezegd, als zij het fout hebben, ben jij de fraudeur. En dat alleen maar omdat jij ter goeder trouw denkt dat je een financieel meevallertje hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
Tja ik weet het ook niet, moet zeggen dat ik het wel merkwaardig vindt.
Maargoed dat programma geeft het zelf aan op basis van hun gegevens.
Uitkering lijkt me er niks mee te maken hebben, die was gewoon terecht.
Dat ik dan nu dat terug krijg omdat mijn prestatiebeurs is omgezet in schuld en dat je dat weer op 1 of andere manier aftrekbaar is lijkt me nog een soort van aannemelijk.
Bedragen etc kloppen wel.
Dus waarom zou ik er als domme burger aan moeten twijfelen eigenlijk.
Zodra het een overheidsinstantie is er nooit zomaar vanuit gaan dat het dan wel zal kloppen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
Tja ik weet het ook niet, moet zeggen dat ik het wel merkwaardig vindt.
Maargoed dat programma geeft het zelf aan op basis van hun gegevens.
Uitkering lijkt me er niks mee te maken hebben, die was gewoon terecht.
Dat ik dan nu dat terug krijg omdat mijn prestatiebeurs is omgezet in schuld en dat je dat weer op 1 of andere manier aftrekbaar is lijkt me nog een soort van aannemelijk.
Bedragen etc kloppen wel.
Dus waarom zou ik er als domme burger aan moeten twijfelen eigenlijk.
Weet het, dat is het irritante ervan ze komen er dan altijd later mee natuurlijk als het fout is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat alle domme fouten van de overheid sinds kort rechtstreeks worden afgerekend op de burger waarop ze betrekking hebben. Kort gezegd, als zij het fout hebben, ben jij de fraudeur. En dat alleen maar omdat jij ter goeder trouw denkt dat je een financieel meevallertje hebt.
Ik gun het je van harte hoorDaarom wil ik juist dat je niet op het einde van het jaar opeens uit het niets een naheffing plus boete krijgt. Maak gewoon even dat je zeker weet dat het klopt, das alles
Oh, ik geloof je ook wel hoor. Het enige punt is het laatste. "Anders is het wel hun fout." Doet er tegenwoordig niet meer toe, als dat het geval is wordt JIJ er alsnog op afgerekend. Helaas, maar waar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
Weet het, dat is het irritante ervan ze komen er dan altijd later mee natuurlijk als het fout is.
Dus hmmm,
tja aan de ene kant ik vulde het alleen aan met de jaaropgaven van het uwv en de gemeente.
Rest is door hun vooraf ingevuld, dus het zou dan moeten kloppen anders is het wel hun fout.
Snap ik, punt is alleen hoe kom ik er nou achter of het goed of fout is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik geloof je ook wel hoor. Het enige punt is het laatste. "Anders is het wel hun fout." Doet er tegenwoordig niet meer toe, als dat het geval is wordt JIJ er alsnog op afgerekend. Helaas, maar waar.
Onafhankelijke belastingadviseur? Extra navraag doen bij de overheid?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:52 schreef kree het volgende:
[..]
Snap ik, punt is alleen hoe kom ik er nou achter of het goed of fout is.
Ik heb de ballen verstand van alle regeltjes etc en hoe ze het nou berekenen.
Preciesquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:56 schreef Barbusse het volgende:
Eigenlijk kun je die vraag denk ik beter stellen in WGR
Ach beetje geld achter de hand is wel handig (kom ik achter zo met uitkering)quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Liever arm en gezellig dan rijk en gezellig dus?
Dudequote:
Maar bedenk je wel dat als je saldo te hoog is, je vervolgens weer voor allerlei kwijtscheldingen enzo niet meer in aanmerking komtquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ach beetje geld achter de hand is wel handig (kom ik achter zo met uitkering)
Maar ok dat het niet het belangrijkste is, daar was ik al achter
Die heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar bedenk je wel dat als je saldo te hoog is, je vervolgens weer voor allerlei kwijtscheldingen enzo niet meer in aanmerking komt
Time is monay!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet.
En het lijkt me niet dat een belasting teruggave op mindering komt bij een uitkering
Maarja genoeg eurotekentjes gezien weer voor vandaag, ga er morgen wel ff verder mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |