Succes! Lijkt me een kuttijd om te beginnen.quote:
Ik ben er niet echt mee opgegroeit.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, helpt ook dat ik er pas 10 jaar kom
Wij gingen vroeger al naar oma met carnaval, ik weet eigenlijk niet beter.quote:
Dat scheelt wel, sowieso tot mijn 12e niks van meegekregen want toen woonde ik nog boven de rivieren en de vrienden die ik kreeg deden er niks mee op 1 klasgenoot na. Wel een keer naar de optocht geweest met mijn zusje en moeder toen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger al naar oma met carnaval, ik weet eigenlijk niet beter.
Wij gingen vroeger alleen naar de optocht ja, later kwam het zuipen erbijquote:Op maandag 3 maart 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, sowieso tot mijn 12e niks van meegekregen want toen woonde ik nog boven de rivieren en de vrienden die ik kreeg deden er niks mee op 1 klasgenoot na. Wel een keer naar de optocht geweest met mijn zusje en moeder toen.
Goede tijden.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:25 schreef PeuRac het volgende:
Wij gingen vroeger alleen naar de optocht ja, later kwam het zuipen erbij
Ja het werd wel eens tijd he?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt je sneeuwfaxie ingeruild voor een zomerser exemplaar zie ik?
Naaaaa!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:57 schreef Faxie het volgende:
Ze hebben bij m'n ouders weer een vlag uit de muur getrokken. Ding zat vast met een schroef, maar ze hebben 'm gewoon afgebroken. Ding zat op 2,5 meter hoogteVorig jaar zat hij nog los en was hij gejat. En bij nog meer mensen in de straat.
Gezellig he, alaaaaaf![]()
Er is een request topic daarvoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon altijd dezelfde
Dat en ik weet niet hoe ik zulke gave gifjes moet maken
Maar je betaalt dan toch nog belasting over de tijd dat je nog een baan had?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:01 schreef kree het volgende:
wtf, ok ff belastingaangifte doen, volgens dat programma moet ik alsnog belasting betalen en kreeg dit jaar alleen inkomsten eerst van het uwv en toen van de bijstand.
Maar een paar maanden niks eten dan ofzo??
Dat was het jaar daarvoor..quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je betaalt dan toch nog belasting over de tijd dat je nog een baan had?
Je weet wel, die baan waar je toen uitgewerkt bent
Waarom doe je eigenlijk aangifte als je toch geen baan had dat jaar?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was het jaar daarvoor..
Snap er niks van dit
Geen idee, volgens mij moet dat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk aangifte als je toch geen baan had dat jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |