Carnavalquote:Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef Solo14 het volgende:
Maar eh, carnaval eindigt dan woensdag om 03.00 uur ofzo?
Preciesquote:Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef Solo14 het volgende:
Ik had gelijk moeten klikken in plaats van de OP eerst aanpassen.
Ik wil er niet aan herinnerd wordenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:12 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Eerst een keer meemaken voordat ik erover ga oordelen.
Gaat goed, alles naar wens (behalve carnaval danquote:Op maandag 3 maart 2014 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe gaat het ermee Newb!
Alles nog naar wens?
Prima!quote:Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gaat goed, alles naar wens (behalve carnaval dan)
Hoe is het met jou dan?
Ik heb de hele dag geen zak uitgevoerd en moet dalijk werken, dus dat wordt leukquote:Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima!
Vandaag al met het huishouden beziggeweest en hoef vandaag alvast niet meer de deur uit
Edit: En godzijgeprezen hebben we geen carnaval hier
Ik heb verder alleen maar de afwas weggewerkt en de woonkamer opgeruimd (was ook wel nodigquote:Op maandag 3 maart 2014 17:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geen zak uitgevoerd en moet dalijk werken, dus dat wordt leuk
Haha, altijd chill tochquote:Op maandag 3 maart 2014 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb verder alleen maar de afwas weggewerkt en de woonkamer opgeruimd (was ook wel nodig![]()
).
Maar wel leuk om te zien dat je weer wat vaker op fok rondhangt en te horen dat het goed met je gaat!
Ja, alleen jammer verder dat het op moment zo rustig is hier nu. De andere sc loopt ook voor geen meterquote:Op maandag 3 maart 2014 17:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Haha, altijd chill tochen zo veel FOK! ik nog steeds niet hoor
(nooit gedaan ook)
Tja, dan kan ik het in ieder geval een beetje bijhoudenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer verder dat het op moment zo rustig is hier nu. De andere sc loopt ook voor geen meter
Hoe zou dat nou toch komen?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer verder dat het op moment zo rustig is hier nu. De andere sc loopt ook voor geen meter
Ja, dat scheelt dan wel weerquote:Op maandag 3 maart 2014 17:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tja, dan kan ik het in ieder geval een beetje bijhouden
Komt door jouquote:
Whut?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:46 schreef kree het volgende:
Ik post meestal in het andere topic
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #165 - Rode loper voor de keizer
Maar die is dicht
Alohaquote:
Waar moet ik nu mijn versier tips krijgen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Das geen SC, maar dat vergaten ze weer eens een keertjequote:
Oh niets aan de hand dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das geen SC, maar dat vergaten ze weer eens een keertje
Nope, just move along, nothing to see here.quote:
Nog steeds in de Achterhoek u?quote:
Ja het was weer slowchat boehoehoequote:Op maandag 3 maart 2014 18:46 schreef kree het volgende:
Ik post meestal in het andere topic
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #165 - Rode loper voor de keizer
Maar die is dicht
Ach jaquote:
Hoe is t met jou?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja![]()
Goed niet dat ik er nog posten. Ik post sowieso weinig meer op Fok!
Ja en?quote:
Oh, dan heb ik wat gemist. Mea culpaquote:
wat dacht jij dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik wat gemist. Mea culpa
Waarom maken we er niet 1 topic van met slowschat en serieuze tips......quote:
Ach, je kan hier toch nog wel om tips vragen?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom maken we er niet 1 topic van met slowschat en serieuze tips......
Ow wacht dat was het vroeger
Gaat welquote:
Ik vond 1 topic leuker, nouja hier maar effe verder danquote:Op maandag 3 maart 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, je kan hier toch nog wel om tips vragen?Maar dan weten alleen de insiders dat.
quote:
slingers kopenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
Ik kan niet versieren, wie heeft er tips voor me?
Slingers kopen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
Shit, ben spuit11.quote:
Heb je oa niet alles al een keer gezien en gelezen?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom maken we er niet 1 topic van met slowschat en serieuze tips......
Ow wacht dat was het vroeger
Nog steeds eenzaam, weinig of eigenlijk geen vrienden, etcquote:Op maandag 3 maart 2014 19:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat klinkt ook niet echt.. watdan?
quote:
Ja maar ik weet niet welk kleurtjequote:Op maandag 3 maart 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Slingers kopen.
Bonustip: bij de Action is het heel goedkoop.
Geen bonustips meer dus.quote:
en via internet? Dat buitenlandse meisje?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog steeds eenzaam, weinig of eigenlijk geen vrienden, etc
Het lukt gewoon niet om te veranderen
Die poolse?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en via internet? Dat buitenlandse meisje?
goud! met fliebertjesquote:Op maandag 3 maart 2014 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik weet niet welk kleurtjeWat werkt het beste?
En met vlaggetjes of zonder?
Moeilijk moeilijk
Dat je helemaal gesettled wasquote:
Qua tips bedoel je?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je oa niet alles al een keer gezien en gelezen?
Ligt eraan. Met kerst zijn er speciale slingers die bij het thema passen. Vaak rood, zilver en goud. Maar roze en paars zijn ook hip tegenwoordig. Vlaggetjes zijn weer leuk voor tijdens een verjaardag.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik weet niet welk kleurtjeWat werkt het beste?
En met vlaggetjes of zonder?
Moeilijk moeilijk
maar niet in de achterhoekquote:Op maandag 3 maart 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat je helemaal gesettled wasMaar nu bekruipt me het idee dat ik mensen door elkaar haal
Oja dat zeker wel, denk alleen dat alle tips wel gepasseerd zijn zo onderhand.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:07 schreef kree het volgende:
Qua tips bedoel je?
Dan ja, denk t wel
Maar het blijft gewoon wel een gezellig topicje zo.
En af en toe komt er nog wel eens een leuk verhaal voorbij.
Of de juiste tegen komen en liefde op het eerste gezicht.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dat zeker wel, denk alleen dat alle tips wel gepasseerd zijn zo onderhand.
Sowieso blijft het een uit je comfort zone stappen geval.
Moet je nog steeds je mond opendoen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
Of de juiste tegen komen en liefde op het eerste gezicht.
Dat is nooit wat geworden, was vooral leuk via internet. Internet Fok! een beetje maar meer ook niet, en dat stelt ook niets voorquote:Op maandag 3 maart 2014 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en via internet? Dat buitenlandse meisje?
Ja die jaquote:
Roze is toch voor homo's? En ik wil geen blauwtje lopen, dus die haal ik ook niet. Groen en geel van ergenis heb ik ook geen zin in... En het is nog lang geen Kerst...quote:Op maandag 3 maart 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Met kerst zijn er speciale slingers die bij het thema passen. Vaak rood, zilver en goud. Maar roze en paars zijn ook hip tegenwoordig. Vlaggetjes zijn weer leuk voor tijdens een verjaardag.
Je gaat niet voor de witte slingers? Valt me vies van je tegenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Roze is toch voor homo's? En ik wil geen blauwtje lopen, dus die haal ik ook niet. Groen en geel van ergenis heb ik ook geen zin in... En het is nog lang geen Kerst...
Ik haal wel doorzichtige
WTF?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je gaat niet voor de witte slingers? Valt me vies van je tegen
Ow wacht, wij mogen geen scherpe opmerkingen maken.
Ik maak ze zelf wel wit hihahoquote:Op maandag 3 maart 2014 19:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je gaat niet voor de witte slingers? Valt me vies van je tegen
Ow wacht, wij mogen geen scherpe opmerkingen maken.
Dan kijken ze dwars door je heen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Roze is toch voor homo's? En ik wil geen blauwtje lopen, dus die haal ik ook niet. Groen en geel van ergenis heb ik ook geen zin in... En het is nog lang geen Kerst...
Ik haal wel doorzichtige
Dat sowieso, maar het versieren staat toch een beetje op een laag pitje bij mij hoor nu.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je nog steeds je mond opendoen.
Ouch.quote:
Kan toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het versieren staat toch een beetje op een laag pitje bij mij hoor nu.
Niet dat ik er niet voor open sta, maar heb er gewoon ff niet zo'n zin in om er onwijs m'n best voor te doen.
Je kwam net op het verkeerde momentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:13 schreef Faxie het volgende:
Je kwam net op het verkeerde moment
HIHAHO JE KWAMDat kan ik toch niet weten, kun je me niet eerst waarschuwen in DM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kwam net op het verkeerde moment
HIHAHO JE KWAMKomen op het verkeerde moment is nooit grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Je mag hier wel komen eten hoor, weet je ook niet wat je verwachtquote:Op maandag 3 maart 2014 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hou van spontane mannen. Niet weten wat je moet eten en dan meegenomen worden naar de andere kant van Nederland voor een restaurant. Spontaan een weekendje parijs.
Dat soort gekkigheid. Ervaring leert alleen als je de toekomst aan t plannen bent, de knip aan twee kanten dicht gaat want de toekomst is al duur genoeg
Ik kan er wel om lachenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Komen op het verkeerde moment is nooit grappig.
Ik kom altijd precies op het moment dat ik wil komen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Leer mij dit soort mannen kennen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hou van spontane mannen. Niet weten wat je moet eten en dan meegenomen worden naar de andere kant van Nederland voor een restaurant. Spontaan een weekendje parijs.
Dat soort gekkigheid. Ervaring leert alleen als je de toekomst aan t plannen bent, de knip aan twee kanten dicht gaat want de toekomst is al duur genoeg
Dat magquote:Op maandag 3 maart 2014 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen
Mag ik hier ook meeposten
Ik verwacht juist het ergste, dat is t probleemquote:Op maandag 3 maart 2014 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
Je mag hier wel komen eten hoor, weet je ook niet wat je verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat erger is op het verkeerde moment komen of helemaal niet komenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik post ook overal waar ik wil. Lekker opdringerig.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen
Mag ik hier ook meeposten
Altijd een goed moment dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kom altijd precies op het moment dat ik wil komen.
Ik hou van opdringerigquote:Op maandag 3 maart 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik post ook overal waar ik wil. Lekker opdringerig.
Wow.quote:
ook niet zelf?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is op het verkeerde moment komen of helemaal niet komen
Hmmm ... Gemiste kans.quote:
Ben jij spontaan, ja?quote:
Ja dat gelukkig nog wel, iemand anders komt niet voor of laat mij komenquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik post ook overal waar ik wil. Lekker opdringerig.
Oké, misschien wel té.quote:
oooh anders lijkt t me echt vreselijkquote:Op maandag 3 maart 2014 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat gelukkig nog wel, iemand anders komt niet voor of laat mij komen
Dat dacht ik, sorryquote:
impulsief is niet over nadenkenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen spontaan en impulsief?
Spontaan meldt je op facebook.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen spontaan en impulsief?
Ik heb er geen tijd meer voorquote:
Geen tijd?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er geen tijd meer voor![]()
Maar gister wel ontdekt dat ik nog niet mn huidige clan uitgegooid was
Euh ja, alhoewel geen liefde of aandacht is ergerquote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
oooh anders lijkt t me echt vreselijk
Nee, zal eens kijkenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef Fascination het volgende:
Faxert, zag je m'n topic? Kun je denk ik wel waarderen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
impulsief is niet over nadenken
spontaniteit heeft iemand of niet
vind ik
Naja, denk dat ik sowieso meer impulsief dan spontaan ben danquote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Spontaan meldt je op facebook.
Impulsief niet.
quote:
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt toch ook zelf spontaan iets regelen voor D?
Ik vind dat ook leuk. Gewoon aan iemand denken en dan spontaan iets meenemen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk het. Dat soort verrassingen lijken me wel leuk.
Nu nog iemand om het mee te doen
Ik ookquote:
Eisenlijstjes?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef Fascination het volgende:
Faxert, zag je m'n topic? Kun je denk ik wel waarderen.
Wellicht verwacht de ander dan een tegenprestatiequote:Op maandag 3 maart 2014 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat ik dat niet doe?
[..]
Ik vind dat ook leuk. Gewoon aan iemand denken en dan spontaan iets meenemen.Of plannen. Maar tegenwoordig heb ik geen geld meer. Raar om uit eten te gaan, spontaan en te zeggen: "O ja, en jij betaalt".
WoT slurpt zoveel tijd gewoon, bovendien moet ik eerst nog even een nieuwe grafische kaart in mn pc zettenquote:
Ook niet spontaan?quote:
Yeah.quote:
de afwas?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wellicht verwacht de ander dan een tegenprestatie
Bijvoorbeeld dat is toch wel het minste wat je kan doenquote:
Nou, ik speel denk ik een uur tot 2 als ik tijd en zin heb, ligt er maar net aan hoever je wilt gaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
WoT slurpt zoveel tijd gewoon, bovendien moet ik eerst nog even een nieuwe grafische kaart in mn pc zetten
Nah hou niet van geweldadigheidquote:
Alleen tijdens seks.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik speel denk ik een uur tot 2 als ik tijd en zin heb, ligt er maar net aan hoever je wilt gaan.
[..]
Nah hou niet van geweldadigheid
Saaiquote:Op maandag 3 maart 2014 19:20 schreef Fascination het volgende:
Vaak zijn spontane mensen van die impulsieve types trouwens. Ergens aan beginnen en na een dag denken: oh nee, wil ik toch niet.
Ja ik weet het, maar ik had gewoon eventjes andere dingen te doenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik speel denk ik een uur tot 2 als ik tijd en zin heb, ligt er maar net aan hoever je wilt gaan.
Een karakterbeschrijving van mezelf.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:20 schreef Fascination het volgende:
Vaak zijn spontane mensen van die impulsieve types trouwens. Ergens aan beginnen en na een dag denken: oh nee, wil ik toch niet.
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik had gewoon eventjes andere dingen te doen
Maar wil het wel weer gaan oppakken, alleen dan niet meer elke dag uren lang
Kreeg gisteren wel het compliment dat ik iets minder impulsief en wat meer rationeel was geworden.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik werk zit er vol mee, ach ik maak mijn dag wel vol zo
Nicequote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Kreeg gisteren wel het compliment dat ik iets minder impulsief en wat meer rationeel was geworden.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Kreeg gisteren wel het compliment dat ik iets minder impulsief en wat meer rationeel was geworden.
Mooi tochquote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word oud.quote:
Geen idee. Ik kloot maar wat aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Klopt het ook volgens jou?
Dat is goed hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
Als ik een vriendin had zou ik wel allerlei spontane dingen voor haar organiseren/doen.Vind ik echt leuk om te doen. Haar laten merken dat ik haar heel bijzonder vind.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
Als ik een vriendin had zou ik wel allerlei spontane dingen voor haar organiseren/doen.Vind ik echt leuk om te doen. Haar laten merken dat ik haar heel bijzonder vind.
Waarom ben ik hetero?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
Wat liefquote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
Klopt ook wel. Maar blijft ergens wel grappig, ik denk dan terug aan de periode waarin ik heel erg impulsief en irrationeel was.quote:
Ik vervloek mijn beperkte geaardheid.quote:
Mooi gezegd!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben spontaan door impulsiviteit maar heb zelden spijt
Wie niet?quote:
Geen idee, bij sommige mensen lijkt het echt alsof ze het goed voor elkaar hebben.quote:
Het gras is altijd groener bij de buren, toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, bij sommige mensen lijkt het echt alsof ze het goed voor elkaar hebben.
Er schijnt een therapie te zijn die van homoseksuelen hetero maakt. Wellicht werkt het ook andersomquote:
Soms wel... soms nietquote:Op maandag 3 maart 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, bij sommige mensen lijkt het echt alsof ze het goed voor elkaar hebben.
Gewoon proberenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, was ik maar bi
Lekker van 2 walletjes eten
O ik wou een flauwe grap maken, maar denk dat -die- niet door de beugel kanquote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er schijnt een therapie te zijn die van homoseksuelen hetero maakt. Wellicht werkt het ook andersom
Dat is alleen maar schijn, bijna iedereen heeft wel ergens moeite mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wil ik hem weten ookquote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik wou een flauwe grap maken, maar denk dat -die- niet door de beugel kan
Very true.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener bij de buren, toch?
Denk dat het eerste ook niet werkt.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er schijnt een therapie te zijn die van homoseksuelen hetero maakt. Wellicht werkt het ook andersom
Soms zou ik wel willen dat ik bi was.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, was ik maar bi
Lekker van 2 walletjes eten
Was bij m'n ouders ook zo'n verrassing. Zelfs voor mij.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms wel... soms niet
Vriendinnetje leek ook gelukkig te zijn en alles goed voor elkaar te hebben.. gaat toch scheiden
Zo 1tje?quote:
Werkt wel hoor maar dan alleen als je in sprookjes geloofdquote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Very true.
[..]
Denk dat het eerste ook niet werkt.
Mijn ouders ook, nou geen complete verrassing maar je verwacht het niet na 21 jaarquote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Very true.
[..]
Denk dat het eerste ook niet werkt.
[..]
Soms zou ik wel willen dat ik bi was.Ik ben vrij nieuwsgierig van aard, dat dan weer wel.
[..]
Was bij m'n ouders ook zo'n verrassing. Zelfs voor mij.Sommige mensen weten het goed te spelen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo 1tje?xie nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
Dat kan jij vast wel goedquote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet er een.... ik ga je een schop onder je kont geven
24 hier. Vlak voor het grote jubileum.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ouders ook, nou geen complete verrassing maar je verwacht het niet na 21 jaar
Dat helpt nietquote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet er een.... ik ga je een schop onder je kont geven
Dat is wel sneuquote:Op maandag 3 maart 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
24 hier. Vlak voor het grote jubileum.Waren ook al plannen voor, we zouden vier weken naar Nieuw-Zeeland gaan.
Oh dat wel zonde jaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
24 hier. Vlak voor het grote jubileum.Waren ook al plannen voor, we zouden vier weken naar Nieuw-Zeeland gaan.
Die heb ik toch niet nodigquote:Op maandag 3 maart 2014 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een schop in je ballen dan. Ter motivatie
Daarom kwam het ook echt uit de lucht vallen.quote:
Bijna 16, was vlak voor m'n verjaardag. Die verjaardag was ook heel vreemd.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat wel zonde ja
Hoe oud was je toen?
Neequote:
Had het ook helemaal niet erg gevonden als ik bi was geweest, maar helaasch pindakaasch, tis zoals het isquote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms zou ik wel willen dat ik bi was.Ik ben vrij nieuwsgierig van aard, dat dan weer wel.
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom kwam het ook echt uit de lucht vallen.En ik was 15/16, dus oud genoeg om toch wel iets te kunnen merken.
[..]
Bijna 16, was vlak voor m'n verjaardag. Die verjaardag was ook heel vreemd.
ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had het ook helemaal niet erg gevonden als ik bi was geweest, maar helaasch pindakaasch, tis zoals het is
Het had iets te maken met therapie en een bepaald geloof dat er om bekend staat anti-homofiel te zijn, zoietsquote:
Kuchquote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet
O ... maar wel gaaf om er een te krijgen van de liefste van Fok!
ja dat dan weer welquote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat ik wil, en iets met mannen is daar geen deel van
Iedereen zo zijn dingquote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat ik wil, en iets met mannen is daar geen deel van
ik ben ook liefquote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je wilt graag een schop.... of ben jij de liefste?
Precies, en daar is verder ook niks mis meequote:
Ik vind dat een verzamelTT makkelijk kanquote:Op maandag 3 maart 2014 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij verdient gewoon een leuke TT strakjes
Nou dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en lovely ttquote:Op maandag 3 maart 2014 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heyquote:
Wat lees jij dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik blijf jouw naam gewoon verkeerd lezen![]()
![]()
En ik heb het nog wel geaccentueerd met hoofdlettersquote:Op maandag 3 maart 2014 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik blijf jouw naam gewoon verkeerd lezen![]()
![]()
Ik ben gewoon hopeloosquote:Op maandag 3 maart 2014 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ik heb het nog wel geaccentueerd met hoofdletters
Waar komt je nick eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ik heb het nog wel geaccentueerd met hoofdletters
Wilde net hetzelfde vragen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar komt je nick eigenlijk vandaan?
wattes?quote:
Hoofdletters. Zonder klinkers.quote:
ohjaquote:
Dat klinkt veel leukerquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon zwaaien peu... gewooooon zwaaien
quote:
Ik snap niet.quote:
Ik ben aan t etenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:28 schreef muhahaha het volgende:
Nu alweer stil? Oja het andere topic is weer open.
Kapsalon is toch gewoon een broodje kebap met een patatje en een plakje kaas?quote:
Friet met kebab meen ik ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kapsalon is toch gewoon een broodje kebap met een patatje en een plakje kaas?
Lijkt me niet echt een smakelijke combo eigenlijk
Nou nou nou rustig maar.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nog nooit ....
ONOES... de wereld vergaat
fixedquote:Op maandag 3 maart 2014 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kapsalon is toch gewoon een broodje kebap met een patatje, sla en een plakje kaas?
Lijkt me echt een smakelijke combo eigenlijk
Met friet, maar niet altijd kebabquote:
Nee die vergaat woensdag pas na het kernafvalquote:
Nou, afval is het zekerquote:Op maandag 3 maart 2014 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee die vergaat woensdag pas na het kernafval
Wat is dat?quote:
Neuh, jij wel?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee die vergaat woensdag pas na het kernafval
Geilquote:Op maandag 3 maart 2014 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, jij wel?
[..]
Je kans om te scoren maat.
Kapsalons zijn baas.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kapsalon is toch gewoon een broodje kebap met een patatje en een plakje kaas?
Lijkt me niet echt een smakelijke combo eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |