Mijn ouders ook, nou geen complete verrassing maar je verwacht het niet na 21 jaarquote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Very true.
[..]
Denk dat het eerste ook niet werkt.
[..]
Soms zou ik wel willen dat ik bi was.Ik ben vrij nieuwsgierig van aard, dat dan weer wel.
[..]
Was bij m'n ouders ook zo'n verrassing. Zelfs voor mij.Sommige mensen weten het goed te spelen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo 1tje?xie nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
Ik kan niet versieren, wie heeft er tips voor me?
Dat kan jij vast wel goedquote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet er een.... ik ga je een schop onder je kont geven
24 hier. Vlak voor het grote jubileum.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ouders ook, nou geen complete verrassing maar je verwacht het niet na 21 jaar
Dat helpt nietquote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet er een.... ik ga je een schop onder je kont geven
Dat is wel sneuquote:Op maandag 3 maart 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
24 hier. Vlak voor het grote jubileum.Waren ook al plannen voor, we zouden vier weken naar Nieuw-Zeeland gaan.
Oh dat wel zonde jaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
24 hier. Vlak voor het grote jubileum.Waren ook al plannen voor, we zouden vier weken naar Nieuw-Zeeland gaan.
Die heb ik toch niet nodigquote:Op maandag 3 maart 2014 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een schop in je ballen dan. Ter motivatie
Daarom kwam het ook echt uit de lucht vallen.quote:
Bijna 16, was vlak voor m'n verjaardag. Die verjaardag was ook heel vreemd.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat wel zonde ja
Hoe oud was je toen?
Neequote:
Had het ook helemaal niet erg gevonden als ik bi was geweest, maar helaasch pindakaasch, tis zoals het isquote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms zou ik wel willen dat ik bi was.Ik ben vrij nieuwsgierig van aard, dat dan weer wel.
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom kwam het ook echt uit de lucht vallen.En ik was 15/16, dus oud genoeg om toch wel iets te kunnen merken.
[..]
Bijna 16, was vlak voor m'n verjaardag. Die verjaardag was ook heel vreemd.
ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had het ook helemaal niet erg gevonden als ik bi was geweest, maar helaasch pindakaasch, tis zoals het is
Het had iets te maken met therapie en een bepaald geloof dat er om bekend staat anti-homofiel te zijn, zoietsquote:
Kuchquote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet
O ... maar wel gaaf om er een te krijgen van de liefste van Fok!
ja dat dan weer welquote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat ik wil, en iets met mannen is daar geen deel van
Iedereen zo zijn dingquote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat ik wil, en iets met mannen is daar geen deel van
ik ben ook liefquote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je wilt graag een schop.... of ben jij de liefste?
Precies, en daar is verder ook niks mis meequote:
Ik vind dat een verzamelTT makkelijk kanquote:Op maandag 3 maart 2014 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij verdient gewoon een leuke TT strakjes
Nou dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en lovely ttquote:Op maandag 3 maart 2014 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heyquote:
Wat lees jij dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik blijf jouw naam gewoon verkeerd lezen![]()
![]()
En ik heb het nog wel geaccentueerd met hoofdlettersquote:Op maandag 3 maart 2014 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik blijf jouw naam gewoon verkeerd lezen![]()
![]()
Ik ben gewoon hopeloosquote:Op maandag 3 maart 2014 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ik heb het nog wel geaccentueerd met hoofdletters
Waar komt je nick eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ik heb het nog wel geaccentueerd met hoofdletters
Wilde net hetzelfde vragen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar komt je nick eigenlijk vandaan?
wattes?quote:
Hoofdletters. Zonder klinkers.quote:
ohjaquote:
Dat klinkt veel leukerquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon zwaaien peu... gewooooon zwaaien
quote:
Ik snap niet.quote:
Ik ben aan t etenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:28 schreef muhahaha het volgende:
Nu alweer stil? Oja het andere topic is weer open.
Kapsalon is toch gewoon een broodje kebap met een patatje en een plakje kaas?quote:
Friet met kebab meen ik ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kapsalon is toch gewoon een broodje kebap met een patatje en een plakje kaas?
Lijkt me niet echt een smakelijke combo eigenlijk
Nou nou nou rustig maar.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nog nooit ....
ONOES... de wereld vergaat
fixedquote:Op maandag 3 maart 2014 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kapsalon is toch gewoon een broodje kebap met een patatje, sla en een plakje kaas?
Lijkt me echt een smakelijke combo eigenlijk
Met friet, maar niet altijd kebabquote:
Nee die vergaat woensdag pas na het kernafvalquote:
Nou, afval is het zekerquote:Op maandag 3 maart 2014 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee die vergaat woensdag pas na het kernafval
Wat is dat?quote:
Neuh, jij wel?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee die vergaat woensdag pas na het kernafval
Geilquote:Op maandag 3 maart 2014 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, jij wel?
[..]
Je kans om te scoren maat.
Kapsalons zijn baas.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kapsalon is toch gewoon een broodje kebap met een patatje en een plakje kaas?
Lijkt me niet echt een smakelijke combo eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |