Geen idee, bij sommige mensen lijkt het echt alsof ze het goed voor elkaar hebben.quote:
Het gras is altijd groener bij de buren, toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, bij sommige mensen lijkt het echt alsof ze het goed voor elkaar hebben.
Er schijnt een therapie te zijn die van homoseksuelen hetero maakt. Wellicht werkt het ook andersomquote:
Soms wel... soms nietquote:Op maandag 3 maart 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, bij sommige mensen lijkt het echt alsof ze het goed voor elkaar hebben.
Gewoon proberenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, was ik maar bi
Lekker van 2 walletjes eten
O ik wou een flauwe grap maken, maar denk dat -die- niet door de beugel kanquote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er schijnt een therapie te zijn die van homoseksuelen hetero maakt. Wellicht werkt het ook andersom
Dat is alleen maar schijn, bijna iedereen heeft wel ergens moeite mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wil ik hem weten ookquote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik wou een flauwe grap maken, maar denk dat -die- niet door de beugel kan
Very true.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener bij de buren, toch?
Denk dat het eerste ook niet werkt.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er schijnt een therapie te zijn die van homoseksuelen hetero maakt. Wellicht werkt het ook andersom
Soms zou ik wel willen dat ik bi was.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, was ik maar bi
Lekker van 2 walletjes eten
Was bij m'n ouders ook zo'n verrassing. Zelfs voor mij.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms wel... soms niet
Vriendinnetje leek ook gelukkig te zijn en alles goed voor elkaar te hebben.. gaat toch scheiden
Zo 1tje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt wel hoor maar dan alleen als je in sprookjes geloofdquote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Very true.
[..]
Denk dat het eerste ook niet werkt.
Mijn ouders ook, nou geen complete verrassing maar je verwacht het niet na 21 jaarquote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Very true.
[..]
Denk dat het eerste ook niet werkt.
[..]
Soms zou ik wel willen dat ik bi was.Ik ben vrij nieuwsgierig van aard, dat dan weer wel.
[..]
Was bij m'n ouders ook zo'n verrassing. Zelfs voor mij.Sommige mensen weten het goed te spelen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo 1tje?xie nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
Ik kan niet versieren, wie heeft er tips voor me?
Dat kan jij vast wel goedquote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet er een.... ik ga je een schop onder je kont geven
24 hier. Vlak voor het grote jubileum.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ouders ook, nou geen complete verrassing maar je verwacht het niet na 21 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |