Kuchquote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet
O ... maar wel gaaf om er een te krijgen van de liefste van Fok!
ja dat dan weer welquote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat ik wil, en iets met mannen is daar geen deel van
Iedereen zo zijn dingquote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat ik wil, en iets met mannen is daar geen deel van
ik ben ook liefquote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je wilt graag een schop.... of ben jij de liefste?
Precies, en daar is verder ook niks mis meequote:
Ik vind dat een verzamelTT makkelijk kanquote:Op maandag 3 maart 2014 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij verdient gewoon een leuke TT strakjes
Nou dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en lovely ttquote:Op maandag 3 maart 2014 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heyquote:
Wat lees jij dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik blijf jouw naam gewoon verkeerd lezen![]()
![]()
En ik heb het nog wel geaccentueerd met hoofdlettersquote:Op maandag 3 maart 2014 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik blijf jouw naam gewoon verkeerd lezen![]()
![]()
Ik ben gewoon hopeloosquote:Op maandag 3 maart 2014 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ik heb het nog wel geaccentueerd met hoofdletters
Waar komt je nick eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ik heb het nog wel geaccentueerd met hoofdletters
Wilde net hetzelfde vragen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar komt je nick eigenlijk vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |