Carnavalquote:Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef Solo14 het volgende:
Maar eh, carnaval eindigt dan woensdag om 03.00 uur ofzo?
Preciesquote:Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef Solo14 het volgende:
Ik had gelijk moeten klikken in plaats van de OP eerst aanpassen.
Ik wil er niet aan herinnerd wordenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:12 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Eerst een keer meemaken voordat ik erover ga oordelen.
Gaat goed, alles naar wens (behalve carnaval danquote:Op maandag 3 maart 2014 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe gaat het ermee Newb!
Alles nog naar wens?
Prima!quote:Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gaat goed, alles naar wens (behalve carnaval dan)
Hoe is het met jou dan?
Ik heb de hele dag geen zak uitgevoerd en moet dalijk werken, dus dat wordt leukquote:Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima!
Vandaag al met het huishouden beziggeweest en hoef vandaag alvast niet meer de deur uit
Edit: En godzijgeprezen hebben we geen carnaval hier
Ik heb verder alleen maar de afwas weggewerkt en de woonkamer opgeruimd (was ook wel nodigquote:Op maandag 3 maart 2014 17:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geen zak uitgevoerd en moet dalijk werken, dus dat wordt leuk
Haha, altijd chill tochquote:Op maandag 3 maart 2014 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb verder alleen maar de afwas weggewerkt en de woonkamer opgeruimd (was ook wel nodig![]()
).
Maar wel leuk om te zien dat je weer wat vaker op fok rondhangt en te horen dat het goed met je gaat!
Ja, alleen jammer verder dat het op moment zo rustig is hier nu. De andere sc loopt ook voor geen meterquote:Op maandag 3 maart 2014 17:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Haha, altijd chill tochen zo veel FOK! ik nog steeds niet hoor
(nooit gedaan ook)
Tja, dan kan ik het in ieder geval een beetje bijhoudenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer verder dat het op moment zo rustig is hier nu. De andere sc loopt ook voor geen meter
Hoe zou dat nou toch komen?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer verder dat het op moment zo rustig is hier nu. De andere sc loopt ook voor geen meter
Ja, dat scheelt dan wel weerquote:Op maandag 3 maart 2014 17:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tja, dan kan ik het in ieder geval een beetje bijhouden
Komt door jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |