Nou, ik speel denk ik een uur tot 2 als ik tijd en zin heb, ligt er maar net aan hoever je wilt gaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
WoT slurpt zoveel tijd gewoon, bovendien moet ik eerst nog even een nieuwe grafische kaart in mn pc zetten
Nah hou niet van geweldadigheidquote:
Alleen tijdens seks.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik speel denk ik een uur tot 2 als ik tijd en zin heb, ligt er maar net aan hoever je wilt gaan.
[..]
Nah hou niet van geweldadigheid
Saaiquote:Op maandag 3 maart 2014 19:20 schreef Fascination het volgende:
Vaak zijn spontane mensen van die impulsieve types trouwens. Ergens aan beginnen en na een dag denken: oh nee, wil ik toch niet.
Ja ik weet het, maar ik had gewoon eventjes andere dingen te doenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik speel denk ik een uur tot 2 als ik tijd en zin heb, ligt er maar net aan hoever je wilt gaan.
Een karakterbeschrijving van mezelf.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:20 schreef Fascination het volgende:
Vaak zijn spontane mensen van die impulsieve types trouwens. Ergens aan beginnen en na een dag denken: oh nee, wil ik toch niet.
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik had gewoon eventjes andere dingen te doen
Maar wil het wel weer gaan oppakken, alleen dan niet meer elke dag uren lang
Kreeg gisteren wel het compliment dat ik iets minder impulsief en wat meer rationeel was geworden.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik werk zit er vol mee, ach ik maak mijn dag wel vol zo
Nicequote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Kreeg gisteren wel het compliment dat ik iets minder impulsief en wat meer rationeel was geworden.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Kreeg gisteren wel het compliment dat ik iets minder impulsief en wat meer rationeel was geworden.
Mooi tochquote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word oud.quote:
Geen idee. Ik kloot maar wat aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Klopt het ook volgens jou?
Dat is goed hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
Als ik een vriendin had zou ik wel allerlei spontane dingen voor haar organiseren/doen.Vind ik echt leuk om te doen. Haar laten merken dat ik haar heel bijzonder vind.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
Als ik een vriendin had zou ik wel allerlei spontane dingen voor haar organiseren/doen.Vind ik echt leuk om te doen. Haar laten merken dat ik haar heel bijzonder vind.
Waarom ben ik hetero?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
Wat liefquote:Op maandag 3 maart 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |