impulsief is niet over nadenkenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen spontaan en impulsief?
Spontaan meldt je op facebook.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen spontaan en impulsief?
Ik heb er geen tijd meer voorquote:
Geen tijd?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er geen tijd meer voor![]()
Maar gister wel ontdekt dat ik nog niet mn huidige clan uitgegooid was
Euh ja, alhoewel geen liefde of aandacht is ergerquote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
oooh anders lijkt t me echt vreselijk
Nee, zal eens kijkenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef Fascination het volgende:
Faxert, zag je m'n topic? Kun je denk ik wel waarderen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
impulsief is niet over nadenken
spontaniteit heeft iemand of niet
vind ik
Naja, denk dat ik sowieso meer impulsief dan spontaan ben danquote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Spontaan meldt je op facebook.
Impulsief niet.
quote:
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt toch ook zelf spontaan iets regelen voor D?
Ik vind dat ook leuk. Gewoon aan iemand denken en dan spontaan iets meenemen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk het. Dat soort verrassingen lijken me wel leuk.
Nu nog iemand om het mee te doen
Ik ookquote:
Eisenlijstjes?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef Fascination het volgende:
Faxert, zag je m'n topic? Kun je denk ik wel waarderen.
Wellicht verwacht de ander dan een tegenprestatiequote:Op maandag 3 maart 2014 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat ik dat niet doe?
[..]
Ik vind dat ook leuk. Gewoon aan iemand denken en dan spontaan iets meenemen.Of plannen. Maar tegenwoordig heb ik geen geld meer. Raar om uit eten te gaan, spontaan en te zeggen: "O ja, en jij betaalt".
WoT slurpt zoveel tijd gewoon, bovendien moet ik eerst nog even een nieuwe grafische kaart in mn pc zettenquote:
Ook niet spontaan?quote:
Yeah.quote:
de afwas?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wellicht verwacht de ander dan een tegenprestatie
Bijvoorbeeld dat is toch wel het minste wat je kan doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |