Als ik niet mee hoef dan geen probleemquote:
Nee, datgene in je broek wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dan mag je de feestvreugde van dichtbij meemaken![]()
Noem je me nou een clown?
Waarom zou je dan per se mee moeten? Een relatie betekent niet dat je met een ketting aan elkaar vast zit.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik niet mee hoef dan geen probleem
Schandelijk gewoonquote:Op maandag 3 maart 2014 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker, gisteren iets na middennacht maar gestopt met drinken, want wist niet zeker of ik wel zou mogen rijden vanmiddag namelijkvan zaterdag ochtend tot in de loop van vandaag niet nuchter geweest
Wil ik weten waarom?quote:
Alsof er in Putte wat gebeurt op dat kernafvalgebeuren na!quote:Op maandag 3 maart 2014 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan verhuis je naar noord Groningen, daar gebeurd nooit wat.
Als ik sommige mag gelovenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou je dan per se mee moeten? Een relatie betekent niet dat je met een ketting aan elkaar vast zit.
Onee wachtquote:Op maandag 3 maart 2014 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof er in Putte wat gebeurt op dat kernafvalgebeuren na!
Kan me niet voorstellen dat carnaval daar te vergelijken is met Breda of Den Bosch.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof er in Putte wat gebeurt op dat kernafvalgebeuren na!
Lekker boeiend, ik heb een prima weekend gehad.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schandelijk gewoon![]()
Pas maar op voor de haters hier.
Bergen op Zoom is om de hoekquote:Op maandag 3 maart 2014 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat carnaval daar te vergelijken is met Breda of Den Bosch.
[..]
Lekker boeiend, ik heb een prima weekend gehad.
Ja en? Daar hoef je niet heen....quote:
Onder andere.quote:
Dan heb je een kutrelatie.quote:
Denk het ook niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:59 schreef PeuRac het volgende:
Kan me niet voorstellen dat carnaval daar te vergelijken is met Breda of Den Bosch.
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Onder andere.
[..]
Dan heb je een kutrelatie.
Zoiets moet je ook niet willenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Onder andere.
[..]
Dan heb je een kutrelatie.
Breda valt wel mee in mijn ervaring, niet zo erg als DB iig.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
Alleen Breda en DB hebben veel import...
Dat maakt het soms wel minder omdat import denkt dat elke meid gewillig is en graag een tong in haar huig heeft.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:02 schreef PeuRac het volgende:
Breda valt wel mee in mijn ervaring, niet zo erg als DB iig.
Want de niet import doet zoiets nietquote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat maakt het soms wel minder omdat import denkt dat elke meid gewillig is en graag een tong in haar huig heeft.
Klopt, dat is in Breda een stuk minder. En daar weet ik ook welke kroegen leuk zijn en hoe laat je daar moet vertrekken naar de volgende, scheelt ook heel erg volgens mij.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat maakt het soms wel minder omdat import denkt dat elke meid gewillig is en graag een tong in haar huig heeft.
Veel minder ja.quote:
Ow dat zou ik in DB niet eens weten.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, dat is in Breda een stuk minder. En daar weet ik ook welke kroegen leuk zijn en hoe laat je daar moet vertrekken naar de volgende, scheelt ook heel erg volgens mij.
Tsja, helpt ook dat ik er pas 10 jaar komquote:Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel minder ja.
[..]
Ow dat zou ik in DB niet eens weten.
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Zou jij een relatie aangaan met iemand die graag carnaval viert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |