Het gaat er niet om dat het niet goed is dat dingen direct gezegd worden, alleen om het feit dat dat ten eerste bijna nooit gebeurt, en dat ten tweede niet weg neemt dat er dan nogsteeds zat non-verbale signalen zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig, is er eindelijk eens een vrouw die -niet- doet aan vage hints en die shit...is het weer niet goed
Lijken wel een stelletje wijven hiero

Klinkt als een vrouw.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik kan het wel lezen en ook wel aanvoelen.. ik heb alleen geen zin om moeilijk te doen als de lichaamstaal het ene zegt en de verbale communicatie het andere...
Voorbeeld: een vriendin van mij deed ineens kortaf en afstandelijk. Tuurlijk weet ik dan dat er iets mis is. Ik vroeg ernaar, zij gaf toe dat ze boos was maar wilde niet zeggen waarom. Sorry, maar ik ga niet zitten raden waarom de ander boos is. Of je zegt het, of ik laat je gewoon in je sop gaarkoken.

Toch denk ik dat mannen mij dan toch wel gaan analyseren want "een vrouw praat dmv hints"quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig, is er eindelijk eens een vrouw die -niet- doet aan vage hints en die shit...is het weer niet goed

Voor de 100ste keer: elke vrouw is andersquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klinkt als een vrouw.
Onee wacht, die zeggen altijd gewoon wat ze denken en geven geen vage signalen.

Bijna nooit gebeurt? In mijn vriendenkring doet niemand aan vage hints.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het niet goed is dat dingen direct gezegd worden, alleen om het feit dat dat ten eerste bijna nooit gebeurt, en dat ten tweede niet weg neemt dat er dan nogsteeds zat non-verbale signalen zijn.

En dat is volgens sommigen hier toch slecht? Want comfortzone dit datquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:14 schreef habitue het volgende:
Het gaat erom dat nonverbale signalen extreem belangrijk zijn bij het versieren. That is all. Case closed

Maar dat aanvoelen hoeft natuurlijk niet als zij -zegt- dat ze je wilt zoenen toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
Neeee niks met comfortzobe te maken. Je moet gewoon kunnen aamvoelen wanneer je een vrouw kunt zoenen, wanneer je haar ietswel of niet kunt vragen etc etc

Allemaal PUA, jongûhquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

Maar dit laatste heeft toch ook niks met comfortzone te maken trouwens???quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
Neeee niks met comfortzobe te maken. Je moet gewoon kunnen aamvoelen wanneer je een vrouw kunt zoenen, wanneer je haar ietswel of niet kunt vragen etc etc

"hey kerel, als jij nou eens een stap dichter naar me toe zet, je biertje even wegzet, even een grapje maakt en me dan op mn bek pakt"quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch denk ik dat mannen mij dan toch wel gaan analyseren want "een vrouw praat dmv hints"

Als ze Elvi heet misschienquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat aanvoelen hoeft natuurlijk niet als zij -zegt- dat ze je wilt zoenen toch?

Vragen of je mag zoenenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dit laatste heeft toch ook niks met comfortzone te maken trouwens???
Das gewoon een kwestie van vragen lijkt me, lijkt me niet zo moeilijk verder.

Ik zie dat je ook wel van horror houdt, dus wie weetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
"hey kerel, als jij nou eens een stap dichter naar me toe zet, je biertje even wegzet, even een grapje maakt en me dan op mn bek pakt"
Ik zie je al staan.

Misschienquote:

Ik zag je fototopic al ja. Sexy, kan wel wat worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook wel van horror houdt, dus wie weet

Ja, het was -jouw- voorbeeld hoor!quote:

Ik doelde meer op een sexueel getinte vraag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, het was -jouw- voorbeeld hoor!
-Jij- had het over -iets- vragen, voor hetzelfde had je het over vragen waar de wc is ofzo

Ow oke, dat had ik weer eens niet goed begrepenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:33 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een sexueel getinte vraag.

Dat heb je soms met verbale communicatie ]quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow oke, dat had ik weer eens niet goed begrepen

Vind het altijd wel eng die stap te nemen.quote:

Zonder het te vragen, bedoel je dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het altijd wel eng die stap te nemen.

Kan het soms ook wel zijn. Mja wat is het ergste wat je kan overkomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het altijd wel eng die stap te nemen.

Daarmee wisselt mijn ervaring wel, dus ook dat hangt maar weer van de omstandigheden af.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:23 schreef habitue het volgende:
De kans dat je wordt afgewezen als je het vooraf vraagt is denk ik ook een stuk hoger.

Dat is dus net het probleem waar de meeste mensen tegenaan lopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:21 schreef habitue het volgende:

Nja kvind et gewoon een moodkiller. Sta je in de kroeg, samen dansen, flirterige gesprekken, elkaar indringend aankijken elkaars lippen komen steeds ddichterbij elkaar en dan opeens de vraag: MAG IK JE ZOENEN? zij: eehh ok jij: MET TONG?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daarmee wisselt mijn ervaring wel, dus ook dat hangt maar weer van de omstandigheden af.

true. ben er zelf lang geleden geweest, toen je nog net niet het ijzeren gordijn opzij moest schuiven om binnen te komen in het oosten van europa. en er hing nog wel de grauwige sfeer van de koude oorlog, erg indrukwekkend destijds. vooral ook terezinstadt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met dat laatste heeft hij natuurlijk wel een punt

Mijn positieve ervaring met de vraag was niet echt in een vergelijkbare situatie, misschien scheelt datquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Nja kvind et gewoon een moodkiller. Sta je in de kroeg, samen dansen, flirterige gesprekken, elkaar indringend aankijken elkaars lippen komen steeds ddichterbij elkaar en dan opeens de vraag: MAG IK JE ZOENEN? zij: eehh ok jij: MET TONG?zij: eeuh sure? Jij:AWESOME

Je moet ook op je knietjes voordat je het vraagt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Nja kvind et gewoon een moodkiller. Sta je in de kroeg, samen dansen, flirterige gesprekken, elkaar indringend aankijken elkaars lippen komen steeds ddichterbij elkaar en dan opeens de vraag: MAG IK JE ZOENEN? zij: eehh ok jij: MET TONG?zij: eeuh sure? Jij:AWESOME

Topic kan wel wat meer optimisme gebruiken jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
lol, volgens mij heb ik wel weer op genoeg teentjes getrapt. Hoopte dat er iets veranderd zou zijn in dit topic. Leuk om te horen dat Benzin een chick heeft, verder weet ik weer waarom ik van dit forum afgegaan ben. Al die eindeloze discussies, jullie zijn echt met te veel![]()
Wie weet tot over een paar maanden.
Houdoe!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |