Dat heb je soms met verbale communicatie ]quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow oke, dat had ik weer eens niet goed begrepen
Vind het altijd wel eng die stap te nemen.quote:
Zonder het te vragen, bedoel je dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het altijd wel eng die stap te nemen.
Kan het soms ook wel zijn. Mja wat is het ergste wat je kan overkomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het altijd wel eng die stap te nemen.
Daarmee wisselt mijn ervaring wel, dus ook dat hangt maar weer van de omstandigheden af.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:23 schreef habitue het volgende:
De kans dat je wordt afgewezen als je het vooraf vraagt is denk ik ook een stuk hoger.
Dat is dus net het probleem waar de meeste mensen tegenaan lopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
Neeee niks met comfortzobe te maken. Je moet gewoon kunnen aamvoelen wanneer je een vrouw kunt zoenen, wanneer je haar ietswel of niet kunt vragen etc etc
Nja kvind et gewoon een moodkiller. Sta je in de kroeg, samen dansen, flirterige gesprekken, elkaar indringend aankijken elkaars lippen komen steeds ddichterbij elkaar en dan opeens de vraag: MAG IK JE ZOENEN? zij: eehh ok jij: MET TONG?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daarmee wisselt mijn ervaring wel, dus ook dat hangt maar weer van de omstandigheden af.
true. ben er zelf lang geleden geweest, toen je nog net niet het ijzeren gordijn opzij moest schuiven om binnen te komen in het oosten van europa. en er hing nog wel de grauwige sfeer van de koude oorlog, erg indrukwekkend destijds. vooral ook terezinstadt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met dat laatste heeft hij natuurlijk wel een punt
Mijn positieve ervaring met de vraag was niet echt in een vergelijkbare situatie, misschien scheelt datquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Nja kvind et gewoon een moodkiller. Sta je in de kroeg, samen dansen, flirterige gesprekken, elkaar indringend aankijken elkaars lippen komen steeds ddichterbij elkaar en dan opeens de vraag: MAG IK JE ZOENEN? zij: eehh ok jij: MET TONG?zij: eeuh sure? Jij:AWESOME
Je moet ook op je knietjes voordat je het vraagt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Nja kvind et gewoon een moodkiller. Sta je in de kroeg, samen dansen, flirterige gesprekken, elkaar indringend aankijken elkaars lippen komen steeds ddichterbij elkaar en dan opeens de vraag: MAG IK JE ZOENEN? zij: eehh ok jij: MET TONG?zij: eeuh sure? Jij:AWESOME
Topic kan wel wat meer optimisme gebruiken jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
lol, volgens mij heb ik wel weer op genoeg teentjes getrapt. Hoopte dat er iets veranderd zou zijn in dit topic. Leuk om te horen dat Benzin een chick heeft, verder weet ik weer waarom ik van dit forum afgegaan ben. Al die eindeloze discussies, jullie zijn echt met te veel![]()
Wie weet tot over een paar maanden.
Houdoe!
En onze opper chick-magnet heeft gesprokenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je meiden wil versieren moet je nu nette kleding aan doen en je haar netjes doen en geld pinnen en naar vrienden gaan om vervolgens daarmee te gaan stappen en meiden aan te spreken. Doe dit vaak genoeg en dan heb je vanzelf een keer beet. Niet bang zijn voor een blauwtje en zelfverzekerdheid is niet nodig, iedereen kan een meid aanspreken. Eerst faal je misschien maar lukt vanzelf een keer en dan krijg je meer zelfvertrouwen. Maar dan moet je nu de pc uit doen en die stappen opvolgen
Sowieso.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
En onze opper chick-magnet heeft gesproken
Zelfvertrouwen is wel nodig, in de zin van dat ''niet durven'' destructief is als je daar geen schijt aan hebt / dat is mijn inzicht in ieder geval daarover.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je meiden wil versieren moet je nu nette kleding aan doen en je haar netjes doen en geld pinnen en naar vrienden gaan om vervolgens daarmee te gaan stappen en meiden aan te spreken. Doe dit vaak genoeg en dan heb je vanzelf een keer beet. Niet bang zijn voor een blauwtje en zelfverzekerdheid is niet nodig, iedereen kan een meid aanspreken. Eerst faal je misschien maar lukt vanzelf een keer en dan krijg je meer zelfvertrouwen. Maar dan moet je nu de pc uit doen en die stappen opvolgen
Zelfvertrouwen en durven staat los van elkaar. Beter dat je beide hebt ja. Maar je kan best iets durven zonder zelfvertrouwen. En je moet gewoon zorgen dat je een leuk meisje ontmoet. Zoveel mensen in je omgeving als het goed is waarmee je contact hebt. Zoveel manieren om gemakkelijk contact te maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is wel nodig, in de zin van dat ''niet durven'' destructief is als je daar geen schijt aan hebt / dat is mijn inzicht in ieder geval daarover.
Verder...
Hoe maak je het leuk? Hoe zorg je ervoor dat je gewoon echt zin krijgt om te gaan ''jagen''? Met een gezonde dosis motivatie gaat het natuurlijk veel beter!
Mweh je kunt iets durven terwijl je angst ondervind, maar daar heb je dus echt wel zelfvertrouwen voor nodig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen en durven staat los van elkaar. Beter dat je beide hebt ja. Maar je kan best iets durven zonder zelfvertrouwen. En je moet gewoon zorgen dat je een leuk meisje ontmoet. Zoveel mensen in je omgeving als het goed is waarmee je contact hebt. Zoveel manieren om gemakkelijk contact te maken.
Hoezo heb je zelfvertrouwen nodig om iets te durven. Je kan denken dat je iets gaat verneuken en het alsnog proberen. Dat je angst hebt maakt je niet direct geheel een mietje die niks durft. En dan hoef je ook geen zelfvertrouwen te hebben. Je moet het gewoon doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh je kunt iets durven terwijl je angst ondervind, maar daar heb je dus echt wel zelfvertrouwen voor nodig.
En hoe maak je het nou leuk?
.. Jij verstaat onder zelfvertrouwen ''a'' en ik versta onder zelfvertrouwen ''b''quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo heb je zelfvertrouwen nodig om iets te durven. Je kan denken dat je iets gaat verneuken en het alsnog proberen. Dat je angst hebt maakt je niet direct geheel een mietje die niks durft. En dan hoef je ook geen zelfvertrouwen te hebben. Je moet het gewoon doen.
En het leuk maken geen idee. Als het goed is heb je het naar je zin als je met een meid bent. En versieren meestal met bier en vrienden bij het stappen lijkt me in het algemeen. Dus dan hoor je toch het wat leuk te hebben.. En via internet met cam en microfoon
Ik weet niet wat jij leest maar dat staat hier nergens..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat is ook een manier om maar te doen alsof je iets niet kan omdat je 'niet genoeg zelfvertrouwen zou hebben'. Smoesjes worden met de dag beter hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |