abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137749299
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je meiden wil versieren moet je nu nette kleding aan doen en je haar netjes doen en geld pinnen en naar vrienden gaan om vervolgens daarmee te gaan stappen en meiden aan te spreken. Doe dit vaak genoeg en dan heb je vanzelf een keer beet. Niet bang zijn voor een blauwtje en zelfverzekerdheid is niet nodig, iedereen kan een meid aanspreken. Eerst faal je misschien maar lukt vanzelf een keer en dan krijg je meer zelfvertrouwen. Maar dan moet je nu de pc uit doen en die stappen opvolgen
En onze opper chick-magnet heeft gesproken _O_
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:27:38 #218
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137749384
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:25 schreef Weissman het volgende:

[..]

En onze opper chick-magnet heeft gesproken _O_
Sowieso. c_/ Leef jij ook nog :s)
we dan
pi_137750228
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je meiden wil versieren moet je nu nette kleding aan doen en je haar netjes doen en geld pinnen en naar vrienden gaan om vervolgens daarmee te gaan stappen en meiden aan te spreken. Doe dit vaak genoeg en dan heb je vanzelf een keer beet. Niet bang zijn voor een blauwtje en zelfverzekerdheid is niet nodig, iedereen kan een meid aanspreken. Eerst faal je misschien maar lukt vanzelf een keer en dan krijg je meer zelfvertrouwen. Maar dan moet je nu de pc uit doen en die stappen opvolgen
Zelfvertrouwen is wel nodig, in de zin van dat ''niet durven'' destructief is als je daar geen schijt aan hebt / dat is mijn inzicht in ieder geval daarover.

Verder...
Hoe maak je het leuk? Hoe zorg je ervoor dat je gewoon echt zin krijgt om te gaan ''jagen''? Met een gezonde dosis motivatie gaat het natuurlijk veel beter!
Rustig aan.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:51:50 #220
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137750383
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen is wel nodig, in de zin van dat ''niet durven'' destructief is als je daar geen schijt aan hebt / dat is mijn inzicht in ieder geval daarover.

Verder...
Hoe maak je het leuk? Hoe zorg je ervoor dat je gewoon echt zin krijgt om te gaan ''jagen''? Met een gezonde dosis motivatie gaat het natuurlijk veel beter!
Zelfvertrouwen en durven staat los van elkaar. Beter dat je beide hebt ja. Maar je kan best iets durven zonder zelfvertrouwen. En je moet gewoon zorgen dat je een leuk meisje ontmoet. Zoveel mensen in je omgeving als het goed is waarmee je contact hebt. Zoveel manieren om gemakkelijk contact te maken.
we dan
pi_137751070
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen en durven staat los van elkaar. Beter dat je beide hebt ja. Maar je kan best iets durven zonder zelfvertrouwen. En je moet gewoon zorgen dat je een leuk meisje ontmoet. Zoveel mensen in je omgeving als het goed is waarmee je contact hebt. Zoveel manieren om gemakkelijk contact te maken.
Mweh je kunt iets durven terwijl je angst ondervind, maar daar heb je dus echt wel zelfvertrouwen voor nodig.

En hoe maak je het nou leuk? *O*
Rustig aan.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:15:44 #222
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137751471
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mweh je kunt iets durven terwijl je angst ondervind, maar daar heb je dus echt wel zelfvertrouwen voor nodig.

En hoe maak je het nou leuk? *O*
Hoezo heb je zelfvertrouwen nodig om iets te durven. Je kan denken dat je iets gaat verneuken en het alsnog proberen. Dat je angst hebt maakt je niet direct geheel een mietje die niks durft. En dan hoef je ook geen zelfvertrouwen te hebben. Je moet het gewoon doen.

En het leuk maken geen idee. Als het goed is heb je het naar je zin als je met een meid bent. En versieren meestal met bier en vrienden bij het stappen lijkt me in het algemeen. Dus dan hoor je toch het wat leuk te hebben.. En via internet met cam en microfoon
we dan
pi_137751580
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hoezo heb je zelfvertrouwen nodig om iets te durven. Je kan denken dat je iets gaat verneuken en het alsnog proberen. Dat je angst hebt maakt je niet direct geheel een mietje die niks durft. En dan hoef je ook geen zelfvertrouwen te hebben. Je moet het gewoon doen.

En het leuk maken geen idee. Als het goed is heb je het naar je zin als je met een meid bent. En versieren meestal met bier en vrienden bij het stappen lijkt me in het algemeen. Dus dan hoor je toch het wat leuk te hebben.. En via internet met cam en microfoon
.. Jij verstaat onder zelfvertrouwen ''a'' en ik versta onder zelfvertrouwen ''b''

HET IS A
''Nee het is geen B!''

Als je iets durft heb je naar mijn mening gewoon zelfvertrouwen op dat punt. :)
Rustig aan.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:19:50 #224
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137751629
Dat is ook een manier om maar te doen alsof je iets niet kan omdat je 'niet genoeg zelfvertrouwen zou hebben'. Smoesjes worden met de dag beter hier :D
we dan
pi_137751711
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat is ook een manier om maar te doen alsof je iets niet kan omdat je 'niet genoeg zelfvertrouwen zou hebben'. Smoesjes worden met de dag beter hier :D
Ik weet niet wat jij leest maar dat staat hier nergens..
Vind het ergens ook maar gewoon vervelend dat je de sfeer gelijk negatief maakt hier terwijl dat niet nodig was.
Rustig aan.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:29:14 #226
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137751969
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij leest maar dat staat hier nergens..
Vind het ergens ook maar gewoon vervelend dat je de sfeer gelijk negatief maakt hier terwijl dat niet nodig was.
Oké ik lees het wel op die manier. Zonder zelfvertrouwen durf je het niet, zelfvertrouwen is nodig, iets wat niet gemakkelijk is om te krijgen (geen controle), iets doen heb je wel controle over of je iets doet of niet, maar zo hebben we een reden om iets niet te hoeven doen. Lijkt negatief omdat het ook negatief is...
we dan
pi_137751989
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oké ik lees het wel op die manier. Zonder zelfvertrouwen durf je het niet, zelfvertrouwen is nodig, iets wat niet gemakkelijk is om te krijgen (geen controle), iets doen heb je wel controle over of je iets doet of niet, maar zo hebben we een reden om iets niet te hoeven doen. Lijkt negatief omdat het ook negatief is...
Lees je dan selectief over die hele post heen dat jij zelfvertrouwen heel anders interpreteert dan ik? 8)7
Rustig aan.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:30:41 #228
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137752020
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lees je dan selectief over die hele post heen dat jij zelfvertrouwen heel anders interpreteert als ik? 8)7
Nee maar het punt is dat zelfvertrouwen niet echt op heel veel verschillende manieren bekeken kan worden... tenzij je de term helemaal uit zijn verband wil gaan trekken...
we dan
pi_137752362
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nee maar het punt is dat zelfvertrouwen niet echt op heel veel verschillende manieren bekeken kan worden... tenzij je de term helemaal uit zijn verband wil gaan trekken...
Nou leg uit, wat versta jij onder zelfvertrouwen?
Rustig aan.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:40:53 #230
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_137752486
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou leg uit, wat versta jij onder zelfvertrouwen?
Dat je vertrouwen erin hebt dat je op bepaalde gebieden goed genoeg bent en kan presteren. Maar je kan ook zonder dat gevoel zaken ondernemen en durven. Betekent alleen dat je minder vertrouwen hebt in het eindresultaat ervan. En dat zorgt er soms ook voor dat het eindresultaat slecht(er) is of totaal mislukt.
we dan
pi_137752680
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat je vertrouwen erin hebt dat je op bepaalde gebieden goed genoeg bent en kan presteren. Maar je kan ook zonder dat gevoel zaken ondernemen en durven. Betekent alleen dat je minder vertrouwen hebt in het eindresultaat ervan. En dat zorgt er soms ook voor dat het eindresultaat slecht(er) is of totaal mislukt.
Okay, je ziet zelfvertrouwen dus iets wat gelinked is aan het eindresultaat..

Ik denk dat dat er niks mee te maken hoeft te hebben... Juist dat je dat eindresultaat niet nodig hebt zorgt voor veel ontspanning / zelfverzekerdheid.
Rustig aan.
pi_137761459
Even snel gelezen en ik ben het eens met Elvi.
Ik denk dat de meeste mensen niet goed beseffen dat het absoluut mogelijk is om speels te zijn ZONDER hints/signalen. Daarom weten mensen dan ook niet wat "versieren" betekent. Maar bon.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137761549
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:58 schreef Capstan het volgende:

[..]

Mijn positieve ervaring met de vraag was niet echt in een vergelijkbare situatie, misschien scheelt dat :P
Aangezien jij nu tot mijn sig. behoort zou ik graag willen weten - als je wilt- wat uw "beperkingen" zijn op het vlak van versieren, zodat ik mijn "tips van de dag" kan vervolledigen. Als ik het me goed herinner heb je het moeilijk met versieren irl? klopt dat?
pi_137761634
Verder wens ik Yats een top-blind-date vandaag. ^O^ Zorg ervoor dat je heel aangenaam ruikt, dat trekt aan als magneet. Trust me. :*
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:53:39 #235
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137761751
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:49 schreef complicate het volgende:
Verder wens ik Yats een top-blind-date vandaag. ^O^ Zorg ervoor dat je heel aangenaam ruikt, dat trekt aan als magneet. Trust me. :*
Ik ruik altijd aangenaam, dat vind ik zelf ook lekkerder. Maar bedankt voor de steun lieve complicate, ik wacht het straks wel af.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137762042
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:53 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ruik altijd aangenaam, dat vind ik zelf ook lekkerder. Maar bedankt voor de steun lieve complicate, ik wacht het straks wel af.
Graag gedaan lieve Yats. Natuurlijk zal je wel aangenaam ruiken, maar ik had het over net dat extra geurtje dat magnetisch werkt om te zoenen en meer.

Ik heb een Italiaanse collega, hij is 1m60 en als we uitgaan heeft hij meer succes dan andere kerels omdat hij super spontaan is, met héél veel humor, maar vooral omdat hij aangenaam ruikt. Hij gebruikt meestal "1 million". Maar misschien is die te sterk voor u.

pi_137762120
Hoe weet je dat het vooral ligt aan hoe hij ruikt?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137762222
Omdat vrouwen meestal tegen hem zeggen "wat ruik je lekker" als hij ze benadert. Het is ook een paar keer gebeurd dat er een vrouw out of the blue aan hem vroeg "wat is de naam van uw parfum?" en zo een gesprek begon. Maar hij heeft ook wel veel humor en is spontaan. Hij ziet zijn lichaamslengte niet als een hindernis enz. Dus combinatie van alles, neem ik aan. :)
pi_137762542
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Graag gedaan lieve Yats. Natuurlijk zal je wel aangenaam ruiken, maar ik had het over net dat extra geurtje dat magnetisch werkt om te zoenen en meer.

Ik heb een Italiaanse collega, hij is 1m60 en als we uitgaan heeft hij meer succes dan andere kerels omdat hij super spontaan is, met héél veel humor, maar vooral omdat hij aangenaam ruikt. Hij gebruikt meestal "1 million". Maar misschien is die te sterk voor u.

[ afbeelding ]
1 million is toch wel het meest afgezaagde luchtje dat er is. Ik zou er als vrouw op afknappen als een man dat droeg.

Overigens is het wel een ontzettend lekker luchtje. Het zegt alleen vaak iets over de creativiteit vd man.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:25:21 #240
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137762577
Gewoon een kaneelluchtje op doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137765057
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:08 schreef Fascination het volgende:
Hoe weet je dat het vooral ligt aan hoe hij ruikt?
is wel een pre. vaak genoeg gehad dat vrouwen zeiden dat ze me lekker vonden ruiken. het is een onderdeel van.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 14:05:41 #242
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137765231
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Prima geurtje inderdaad. Ik heb volgens mij iets van vijf of zes verschillende geurtjes in mijn kast staan. Dus dat word even kiezen nog. Nu eerst maar even douchen na 1,5 uur in de sportschool me in het zweet gewerkt te hebben.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137768418
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon een kaneelluchtje op doen.
Vanilleluchtje :9

Alleen ik ben er nog nooit op benaderd :')

Wel eens zo'n 13 in een dozijn (kwam ik later achter) Cool Water gehad, ook nooit een opmerking over gekregen. -O-
pi_137768623
Alsof een luchtje je gaat helpen als je onzeker bent of geen vrouwen durft aan te spreken :')

Dat is net als investeren in dure velgen voor een auto terwijl je geen rijbewijs hebt :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2014 16:14:18 ]
pi_137769311
En ik maar m'n best doen om verzorgd voor de dag te komen en lekker te ruiken -O-
pi_137770888
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat komt echt niet omdat hij super lekker ruikt, maar omdat hij gewoon vrouwen benaderd en voor de rest een leuke vent is.
Rustig aan.
pi_137771114
_O- de fuck man, luchtje zal je kansen miss 0.5% verhogen
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137771221
inb4 jullie zijn allemaal superdom.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137771273
Sinds ik de tips van complicate en elvi volg, heb ik al 450 dates gehad. ;(
pi_137772725
Geen Dolce & Gabanna
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dragen. :')
pi_137772796
Ik heb zin in vrouwelijk aandacht, maar heb aan de andere kant geen zin vanavond weer naar Rotterdam te gaan.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 18:35:18 #252
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137772816
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:34 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb zin in vrouwelijk aandacht, maar heb aan de andere kant geen zin vanavond weer naar Rotterdam te gaan.
Er zijn alleen vrouwen in Rotterdam?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')