En onze opper chick-magnet heeft gesprokenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je meiden wil versieren moet je nu nette kleding aan doen en je haar netjes doen en geld pinnen en naar vrienden gaan om vervolgens daarmee te gaan stappen en meiden aan te spreken. Doe dit vaak genoeg en dan heb je vanzelf een keer beet. Niet bang zijn voor een blauwtje en zelfverzekerdheid is niet nodig, iedereen kan een meid aanspreken. Eerst faal je misschien maar lukt vanzelf een keer en dan krijg je meer zelfvertrouwen. Maar dan moet je nu de pc uit doen en die stappen opvolgen

Sowieso.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
En onze opper chick-magnet heeft gesproken

Zelfvertrouwen is wel nodig, in de zin van dat ''niet durven'' destructief is als je daar geen schijt aan hebt / dat is mijn inzicht in ieder geval daarover.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je meiden wil versieren moet je nu nette kleding aan doen en je haar netjes doen en geld pinnen en naar vrienden gaan om vervolgens daarmee te gaan stappen en meiden aan te spreken. Doe dit vaak genoeg en dan heb je vanzelf een keer beet. Niet bang zijn voor een blauwtje en zelfverzekerdheid is niet nodig, iedereen kan een meid aanspreken. Eerst faal je misschien maar lukt vanzelf een keer en dan krijg je meer zelfvertrouwen. Maar dan moet je nu de pc uit doen en die stappen opvolgen

Zelfvertrouwen en durven staat los van elkaar. Beter dat je beide hebt ja. Maar je kan best iets durven zonder zelfvertrouwen. En je moet gewoon zorgen dat je een leuk meisje ontmoet. Zoveel mensen in je omgeving als het goed is waarmee je contact hebt. Zoveel manieren om gemakkelijk contact te maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is wel nodig, in de zin van dat ''niet durven'' destructief is als je daar geen schijt aan hebt / dat is mijn inzicht in ieder geval daarover.
Verder...
Hoe maak je het leuk? Hoe zorg je ervoor dat je gewoon echt zin krijgt om te gaan ''jagen''? Met een gezonde dosis motivatie gaat het natuurlijk veel beter!

Mweh je kunt iets durven terwijl je angst ondervind, maar daar heb je dus echt wel zelfvertrouwen voor nodig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen en durven staat los van elkaar. Beter dat je beide hebt ja. Maar je kan best iets durven zonder zelfvertrouwen. En je moet gewoon zorgen dat je een leuk meisje ontmoet. Zoveel mensen in je omgeving als het goed is waarmee je contact hebt. Zoveel manieren om gemakkelijk contact te maken.

Hoezo heb je zelfvertrouwen nodig om iets te durven. Je kan denken dat je iets gaat verneuken en het alsnog proberen. Dat je angst hebt maakt je niet direct geheel een mietje die niks durft. En dan hoef je ook geen zelfvertrouwen te hebben. Je moet het gewoon doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh je kunt iets durven terwijl je angst ondervind, maar daar heb je dus echt wel zelfvertrouwen voor nodig.
En hoe maak je het nou leuk?

.. Jij verstaat onder zelfvertrouwen ''a'' en ik versta onder zelfvertrouwen ''b''quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo heb je zelfvertrouwen nodig om iets te durven. Je kan denken dat je iets gaat verneuken en het alsnog proberen. Dat je angst hebt maakt je niet direct geheel een mietje die niks durft. En dan hoef je ook geen zelfvertrouwen te hebben. Je moet het gewoon doen.
En het leuk maken geen idee. Als het goed is heb je het naar je zin als je met een meid bent. En versieren meestal met bier en vrienden bij het stappen lijkt me in het algemeen. Dus dan hoor je toch het wat leuk te hebben.. En via internet met cam en microfoon

Ik weet niet wat jij leest maar dat staat hier nergens..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat is ook een manier om maar te doen alsof je iets niet kan omdat je 'niet genoeg zelfvertrouwen zou hebben'. Smoesjes worden met de dag beter hier

Oké ik lees het wel op die manier. Zonder zelfvertrouwen durf je het niet, zelfvertrouwen is nodig, iets wat niet gemakkelijk is om te krijgen (geen controle), iets doen heb je wel controle over of je iets doet of niet, maar zo hebben we een reden om iets niet te hoeven doen. Lijkt negatief omdat het ook negatief is...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij leest maar dat staat hier nergens..
Vind het ergens ook maar gewoon vervelend dat je de sfeer gelijk negatief maakt hier terwijl dat niet nodig was.

Lees je dan selectief over die hele post heen dat jij zelfvertrouwen heel anders interpreteert dan ik?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oké ik lees het wel op die manier. Zonder zelfvertrouwen durf je het niet, zelfvertrouwen is nodig, iets wat niet gemakkelijk is om te krijgen (geen controle), iets doen heb je wel controle over of je iets doet of niet, maar zo hebben we een reden om iets niet te hoeven doen. Lijkt negatief omdat het ook negatief is...

Nee maar het punt is dat zelfvertrouwen niet echt op heel veel verschillende manieren bekeken kan worden... tenzij je de term helemaal uit zijn verband wil gaan trekken...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lees je dan selectief over die hele post heen dat jij zelfvertrouwen heel anders interpreteert als ik?![]()

Nou leg uit, wat versta jij onder zelfvertrouwen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee maar het punt is dat zelfvertrouwen niet echt op heel veel verschillende manieren bekeken kan worden... tenzij je de term helemaal uit zijn verband wil gaan trekken...

Dat je vertrouwen erin hebt dat je op bepaalde gebieden goed genoeg bent en kan presteren. Maar je kan ook zonder dat gevoel zaken ondernemen en durven. Betekent alleen dat je minder vertrouwen hebt in het eindresultaat ervan. En dat zorgt er soms ook voor dat het eindresultaat slecht(er) is of totaal mislukt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou leg uit, wat versta jij onder zelfvertrouwen?

Okay, je ziet zelfvertrouwen dus iets wat gelinked is aan het eindresultaat..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat je vertrouwen erin hebt dat je op bepaalde gebieden goed genoeg bent en kan presteren. Maar je kan ook zonder dat gevoel zaken ondernemen en durven. Betekent alleen dat je minder vertrouwen hebt in het eindresultaat ervan. En dat zorgt er soms ook voor dat het eindresultaat slecht(er) is of totaal mislukt.

Aangezien jij nu tot mijn sig. behoort zou ik graag willen weten - als je wilt- wat uw "beperkingen" zijn op het vlak van versieren, zodat ik mijn "tips van de dag" kan vervolledigen. Als ik het me goed herinner heb je het moeilijk met versieren irl? klopt dat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn positieve ervaring met de vraag was niet echt in een vergelijkbare situatie, misschien scheelt dat

Ik ruik altijd aangenaam, dat vind ik zelf ook lekkerder. Maar bedankt voor de steun lieve complicate, ik wacht het straks wel af.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:49 schreef complicate het volgende:
Verder wens ik Yats een top-blind-date vandaag.Zorg ervoor dat je heel aangenaam ruikt, dat trekt aan als magneet. Trust me.

Graag gedaan lieve Yats. Natuurlijk zal je wel aangenaam ruiken, maar ik had het over net dat extra geurtje dat magnetisch werkt om te zoenen en meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ruik altijd aangenaam, dat vind ik zelf ook lekkerder. Maar bedankt voor de steun lieve complicate, ik wacht het straks wel af.

1 million is toch wel het meest afgezaagde luchtje dat er is. Ik zou er als vrouw op afknappen als een man dat droeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Graag gedaan lieve Yats. Natuurlijk zal je wel aangenaam ruiken, maar ik had het over net dat extra geurtje dat magnetisch werkt om te zoenen en meer.
Ik heb een Italiaanse collega, hij is 1m60 en als we uitgaan heeft hij meer succes dan andere kerels omdat hij super spontaan is, met héél veel humor, maar vooral omdat hij aangenaam ruikt. Hij gebruikt meestal "1 million". Maar misschien is die te sterk voor u.
[ afbeelding ]

is wel een pre. vaak genoeg gehad dat vrouwen zeiden dat ze me lekker vonden ruiken. het is een onderdeel van.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:08 schreef Fascination het volgende:
Hoe weet je dat het vooral ligt aan hoe hij ruikt?

Prima geurtje inderdaad. Ik heb volgens mij iets van vijf of zes verschillende geurtjes in mijn kast staan. Dus dat word even kiezen nog. Nu eerst maar even douchen na 1,5 uur in de sportschool me in het zweet gewerkt te hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Graag gedaan lieve Yats. Natuurlijk zal je wel aangenaam ruiken, maar ik had het over net dat extra geurtje dat magnetisch werkt om te zoenen en meer.
Ik heb een Italiaanse collega, hij is 1m60 en als we uitgaan heeft hij meer succes dan andere kerels omdat hij super spontaan is, met héél veel humor, maar vooral omdat hij aangenaam ruikt. Hij gebruikt meestal "1 million". Maar misschien is die te sterk voor u.
[ afbeelding ]

Vanilleluchtjequote:

Dat komt echt niet omdat hij super lekker ruikt, maar omdat hij gewoon vrouwen benaderd en voor de rest een leuke vent is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:04 schreef complicate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dragen.![]()

Er zijn alleen vrouwen in Rotterdam?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:34 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb zin in vrouwelijk aandacht, maar heb aan de andere kant geen zin vanavond weer naar Rotterdam te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |