abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137792848
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat zijn de beter gestemde mensen in de wereld ja :) Die lossen problemen op i.p.v. er onder te zwelgen.
Dat kan je toch ook? :Y It's all in your mind he.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137792856
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:42 schreef complicate het volgende:

[..]

DIe mensen willen het heeeeel erg én ze geloven dat het ooit kan. Ze laten zich vooral niet tegenhouden door hun angsten. Ze weten heel goed dat hun wereld niet zal vergaan door mislukte versierpogingen.
Denk dat het ook wel te maken heeft met gewoon een druk sociaal leven hebben.
Studentenvereniging oid zou wel schelen.
Rustig aan.
pi_137792868
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat kan je toch ook? :Y It's all in your mind he.
Tis geen angst dus, meer negatieve asociatie... Gewoon geen zin hebben om energie te ''verspillen''
sluit mezelf op dat moment in principe ook af van de buitenwereld.

Ben op dit moment daar wel mee bezig door minder in mijn hoofd te leven :P
Rustig aan.
pi_137792874
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Denk dat het ook wel te maken heeft met gewoon een druk sociaal leven hebben.
Studentenvereniging oid zou wel schelen.
Dit is dus fout. Er bestaan ook vrijgezellenverenigingen etc. ^O^
Of bedoel je dat je deelneemt aan een studentenvereniging?
pi_137792909
quote:
11s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:38 schreef Fera het volgende:

[..]

Gebrek aan motivatie, hoe moet ik dat zien?

Ik bedoel, een leuk meisje zou toch al de motivatie moeten zijn om actie te willen ondernemen. Anders is ze of niet leuk genoeg, of er is toch sprake van angst.
Angst zie ik als een andere emotie, bij angst wil je wel graag maar voel je een barriere..
Bij dit motivatie probleem is de wil vertrokken, stapje verder dus.
Rustig aan.
pi_137792936
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Angst zie ik als een andere emotie, bij angst wil je wel graag maar voel je een barriere..
Maar door na te denken over jouw angsten ga je ze niet overwinnen, beter moet je ze confronteren. En hoe doe je dat? Door "het" toch te doen. snap je?
pi_137792963
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Maar door na te denken over jouw angsten ga je ze niet overwinnen, beter moet je ze confronteren. En hoe doe je dat? Door "het" toch te doen. snap je?
Tzijn geen angsten :P
Ja als ik me er een langere tijd van af gesloten heb is het wel weer even wennen (maar daarna...)
Rustig aan.
  zondag 16 maart 2014 @ 10:49:56 #283
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137792967
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar wil je dan nog wel daten? Want als je niet echt wil, waarom dan nog druk op jezelf leggen? Er zit geen schaamte in om nog even alleen te blijven. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_137792985
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tzijn geen angsten :P
Welles :P
Maar hoe dan ook het resultaat blijft hetzelfde: ACTIE, gewoon dames aanspreken, gebrek aan motivatie is een excuus.
pi_137793262
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar wil je dan nog wel daten? Want als je niet echt wil, waarom dan nog druk op jezelf leggen? Er zit geen schaamte in om nog even alleen te blijven. :)
Het leven ontwijken is geen manier van leven... Eigenlijk is dat gebrek aan motivatie voor mij iets als niet willen leven, geen risico's willen nemen, geen moeite doen etc etc, ik zat niet voor niks bij de psychiatert _O-

Hmm, daar beantwoord ik dan ook een beetje mijn vraag.. Die motivatie kan er dus rationeel doorheen komen door mij te focussen op die risico's nemen omdat dat voldoening geeft.

Ik heb ook ergens een levensmotto dat je ''open persoonlijkheid'' het mooiste is wat je een ander kunt schenken.
Rustig aan.
pi_137793314
Het gevoel van: wow heb ik dat zojuist gedaan? :o :D is imo een van de beste gevoelens die er zijn.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137793315
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het leven ontwijken is geen manier van leven... Eigenlijk is dat gebrek aan motivatie voor mij iets als niet willen leven, geen risico's willen nemen, geen moeite doen etc etc, ik zat niet voor niks bij de psychiatert _O-

Hmm, daar beantwoord ik dan ook een beetje mijn vraag.. Die motivatie kan er dus rationeel doorheen komen door mij te focussen op die risico's nemen omdat dat voldoening geeft.

Ik heb ook ergens een levensmotto dat je ''open persoonlijkheid'' het mooiste is wat je een ander kunt schenken.
Luister he KT, het is simpel, als je het niet wilt dan is dat ook gewoon ok. Je moet je niet verplicht voelen om iets te willen dat je blijkbaar niet echt wilt. Er is dus niets aan de hand als je geen goesting hebt om te versieren, dan is dat zo. Punt.

Maar dan moet je niet klagen dat je geen vriendinnejte , seks of een relatie hebt. ;)
pi_137793376
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Luister he KT, het is simpel, als je het niet wilt dan is dat ook gewoon ok. Je moet je niet verplicht voelen om iets te willen dat je blijkbaar niet echt wilt. Er is dus niets aan de hand als je geen goesting hebt om te versieren, dan is dat zo. Punt. Maar dan moet je niet klagen dat je een vriendinnejte , seks of een relatie wil. ;)
Daar zit dus een persoonlijk dilemma in, ik wil meer motivatie :P :+
Negatieve asociaties corrumperen de zin in principe, een opsomming aan positieve asociaties zou mij dan ook goed doen waarom ik het wel zou moeten doen. :+
En een vriendinnetje / seks / relatie als doel schrikt alleen af want daar ben ik dus nooit in geslaagd en is dus een negatieve asociatie.
Rustig aan.
pi_137793379
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:08 schreef habitue het volgende:
Het gevoel van: wow heb ik dat zojuist gedaan? :o :D is imo een van de beste gevoelens die er zijn.
Dat heet jezelf overtreffen ;)
pi_137793429
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Daar zit dus een persoonlijk dilemma in, ik wil meer motivatie :P :+
Negatieve asociaties corrumperen de zin in principe, een opsomming aan positieve asociaties zou mij dan ook goed doen waarom ik het wel zou moeten doen. :+
En een vriendinnetje / seks / relatie als doel schrikt alleen af want daar ben ik dus nooit in geslaagd en is dus een negatieve asociatie.
Positieve emotie: Complicate steunt je en gelooft dat je het kan, maar dan moet je vanaf nu aan haar beloven dat je tenminste 1 keer per week een dame zal aanspreken en hier feedback zetten van hoe en wat. Verder gelooft Complicate dat ALS je ooit uit "het aanspreken" wel een leuk iemand ontmoet dat, het u nog extra gaat motiveren. Daar is uw motivatie. :7
pi_137793500
quote:
15s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Positieve emotie: Complicate steunt je en gelooft dat je het kan, maar dan moet je vanaf nu aan haar beloven dat je tenminste 1 keer per week een dame zal aanspreken en hier feedback zetten van hoe en wat. Verder gelooft Complicate dat ALS je ooit uit "het aanspreken" wel een leuk iemand ontmoet dat, het u nog extra gaat motiveren. Daar is uw motivatie. :7
Ik ga niet iedere week uit ofzo :+
En tellen afwijzingen ook? :P
Rustig aan.
pi_137793576
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ga niet iedere week uit ofzo :+
En tellen afwijzingen ook? :P
Haha ge kunt toch iemand overal aanspreken? :P Of kom je nooit buiten? :P
Maar ok 1 keer per maand dan? Of misschien online dating ofzo? maar daar weet ik niets van.

Afwijzingen tellen mee :Y Dus positieve én negatieve feedback is ok, zolang je maar wat onderneemt.
pi_137793625
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Haha ge kunt toch iemand overal aanspreken? :P Of kom je nooit buiten? :P
Maar ok 1 keer per maand dan? Of misschien onlinedating ofzo? maar daar weet ik niets van.

Afwijzingen tellen mee :Y Dus positieve én negatieve feedback is ok, zolang je maar wat onderneemt.
1x per week is in principe weinig zat :P
En ik heb in principe wel gesprekjes ook, ik zie die 1x per week meer als een beetje pick up, en dat kan inderdaad ook in de supermarkt... :+
Rustig aan.
pi_137793673
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

1x per week is in principe weinig zat :P
En ik heb in principe wel gesprekjes ook, ik zie die 1x per week meer als een beetje pick up, en dat kan inderdaad ook in de supermarkt... :+
Perfect, dan hebben we een deal? *O*

Vanaf nu gaat KT stoppen met veel nadenken en minstens 1 keer per maand een dame aanspreken en hier komen posten. _O_
pi_137793705
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Perfect, dan hebben we een deal? *O*

Vanaf nu gaat KT stoppen met veel nadenken en minstens 1 keer per maand een dame aanspreken en hier komen posten. _O_
Vorige week uitgeweest en toen via het zusje van een vriend van me in gesprek gekomen met een meisje ook mee gezoend etc, nummer gevraagd, vervolgens iets te opdringerig geweest waardoor zij de situatie benauwend vond, wat ik dus wel ergens kan begrijpen.. Maarja ik dacht ik waag het maar gewoon eens een keer. :+
Rustig aan.
pi_137793746
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vorige week uitgeweest en toen via het zusje van een vriend van me in gesprek gekomen met een meisje ook mee gezoend etc, nummer gevraagd, vervolgens iets te opdringerig geweest waardoor zij de situatie benauwend vond, wat ik dus wel ergens kan begrijpen.. Maarja ik dacht ik waag het maar gewoon eens een keer. :+
Dat is toch goed, dan heb je het tenminste geprobeerd en heb je -hopelijk- geleerd dat het niet goed is om veel contact te zoeken. ;)
pi_137793785
Volgende keer af en toe het initiatief aan haar overlaten. Het moet van beide kanten komen he. ;)
pi_137793820
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:31 schreef complicate het volgende:
Volgende keer af en toe het initiatief aan haar overlaten. Het moet van beide kanten komen he. ;)
Die indruk heb ik dus niet zo.. Ja als ik tegenover ze sta int echt merk ik genoeg initiatief in principe..
Via facebook, whatsapp, etc, mweh... Ben bij sommige meisjes ook om die reden gestopt met moeite doen maar denk dat ik in principe nog best kans had gehad had ik alle moeite gedaan.

Punt is dat dat ook gewoon niet leuk meer is eigenlijk....
Rustig aan.
pi_137793863
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Die indruk heb ik dus niet zo.. Ja als ik tegenover ze sta int echt merk ik genoeg initiatief in principe..
Via facebook, whatsapp, etc, mweh... Ben bij sommige meisjes ook om die reden gestopt met moeite doen maar denk dat ik in principe nog best kans had gehad had ik alle moeite gedaan.

Wadde dan? het feit dat je dan veel moeite doet of dat ze geen initiatief neemt?

Je moet bedenken dat het ook niet leuk is voor haar als je veel te veel moeite doet. Daarom dus af en toe het aan haar overlaten... EN als ze dan geen contact zoekt weet je zo sneller hoe laat het is. Zo ga je uw energie niet verspillen aan iemand die terug geen moeite doet. snap je?
  zondag 16 maart 2014 @ 11:35:40 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137793866
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:33 schreef kingtoppie het volgende:

Dan moet je het gewoon niet doen. Want alles wat dan toch niet lukt is "zie je nou wel" en als het wel lukt boeit het je volgens mij ook weinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')