klopt. echt verschrikkelijk soms zelfs.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Terwijl ik vaak toch wel behoorlijk vervelend doe in dit topic, en op het forum in het algemeen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:57 schreef perro. het volgende:
[..]
klopt. echt verschrikkelijk soms zelfs.maar ik mag je wel, dat wist je al.
Vreemd, een uur geleden lees ik hier het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ok, ontopic. Wat ik geleerd heb tijdens mijn Erasmusreis.
- 'Nee' betekent 'nog niet', zolang je het met een glimlach doet kan je zelfs na 5 x een ja krijgen.
Ik dacht het niet hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
-- 'Nee' betekent 'nog niet', zolang je het met een glimlach doet kan je zelfs na 5 x een ja krijgen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:07 schreef complicate het volgende:
Tip van de dag: leer aanvaarden , als iemand zegt "neen" dan is het echt "neen", blijf niet continu hopen dat de persoon na aandringen "ja" zal zeggen. Gewoon doorgaan tot je wel iemand vindt die "ja" zegt zonder te forceren.
Dat was het voor vandaag.
Context?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, een uur geleden lees ik hier het tegenovergestelde.
ik moest lachen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
- Daten is geen big deal
- Zoenen is geen big deal
- Casual sex is geen big deal
- Vrouwen willen een echte man
- Altijd leiden
- Direct fysiek zijn
- Positieve vrienden en elke dag nieuwe leuke dingen doen helpt je in de club
- 'Nee' betekent 'nog niet', zolang je het met een glimlach doet kan je zelfs na 5 x een ja krijgen.
- Eerlijk zijn tegen je scharrels en ze beter achterlaten dan ze je gevonden hebt
- Overdag vrouwen aanspreken is makkelijker
- Praag is fucking awesome
Kern van waarheid denk ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
- Daten is geen big deal
- Zoenen is geen big deal
- Casual sex is geen big deal
- Vrouwen willen een echte man
- Altijd leiden
- Direct fysiek zijn
- Positieve vrienden en elke dag nieuwe leuke dingen doen helpt je in de club
- Eerlijk zijn tegen je scharrels en ze beter achterlaten dan ze je gevonden hebt
- Overdag vrouwen aanspreken is makkelijker
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb het hier over de laatste stap naar seks toe. Over de situatie dat je elkaar aan het opgeilen bent, jij verder wil en zij niet.quote:
Dan nog, neen is neen, wat je zegt klinkt als "forceren".quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Heb het hier over de laatste stap naar seks toe. Over de situatie dat je elkaar aan het opgeilen bent, jij verder wil en zij niet.
Je forceert niks, Je geeft toe, blijft kalm, houdt het speels, en probeert het op een andere manier.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan nog, neen is neen, wat je zegt klinkt als "forceren".
Dan hebben ze u dat verkeerd geleerd. In principe moet het gewoon van beide kanten komen, maar ok elkaar opgeilen snap ik wel dat het "part of the game is", maar als iemand echt teken geeft van het niet te willen, dan moet gij daar vrede mee nemen, vind ik. Maar bon soit. Dat is dan ook maar mijn visie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je forceert niks, Je geeft toe, blijft kalm, houdt het speels, en probeert het op een andere manier.
Verschil tussen echte duidelijke NEE en een ''we shouldn't be doing this, hihi'' nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan hebben ze u dat verkeerd geleerd. In principe moet het gewoon van beide kanten komen, maar ok elkaar opgeilen snap ik wel dat het "part of the game is", maar als iemand echt teken geeft van het niet te willen, dan moet gij daar vrede mee nemen, vind ik. Maar bon soit. Dat is dan ook maar mijn visie.
Ja klopt, maar mannen zoals jij kennen dat niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Verschil tussen echte duidelijke NEE en een ''we shouldn't be doing this, hihi'' nee.
Mannen zoals ik, wat voor mannen zijn dat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja klopt, maar mannen zoals jij kennen dat niet.Ik bedoel het niet slecht. Maar je weet zelf wat ik bedoel.
mijn haren staan weer bijna overeind hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je forceert niks, Je geeft toe, blijft kalm, houdt het speels, en probeert het op een andere manier.
Misschien heb je wel gelijk dat dit topic misschien niet de goede plek is om dit naar voren te brengen. Een echte duidelijke nee kun je als het goed is makkelijk begrijpen met een beetje sociale intelligentie
Die 2e nee is gewoon een ja waar je iets meer je best voor moet doenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Verschil tussen echte duidelijke NEE en een ''we shouldn't be doing this, hihi'' nee.
nee joh. "but we are". kat in t bakkie dus al.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die 2e nee is gewoon een ja waar je iets meer je best voor moet doen
Te zelfverzekerd pfffffff, ma bon.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Mannen zoals ik, wat voor mannen zijn dat?
Owjaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:14 schreef perro. het volgende:
[..]
nee joh. "but we are". kat in t bakkie dus al.
Dan zet ik het op KT.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:48 schreef perro. het volgende:
zullen we er een weddenschap van maken, die sig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik snap niet waarom iedereen de term er meteen aan moet koppelen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:12 schreef perro. het volgende:
[..]
mijn haren staan weer bijna overeind hoor.
pua is geen sociale intelligentie. nog niet eens bijna. sociale intelligentie is echter wel een van de makkelijkste dingen om te bezitten in het leven, maar pua staat daar echt bijna lijnrecht tegenover.
rest me nog deze puapraat en tips te verwijzen naar het desbetreffende topic. alwaar alle trouwe volgers zich verzamelen om te kwijlen over een kerel die over vrouwen praat in plaats van over die vrouwen zelf.
b0h wat een opluchting dit. heeeeerlijk.![]()
Ik ga er vanuit dat het niet zo lang zal duren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:20 schreef perro. het volgende:
2 voor kt al. 1 voor faxie. complicategirl op alle 4 dus die kunnen we tegen elkaar wegstrepen.
al ga ik geen heel jaar dit bijhouden natuurlijk.
pua is niks dan hokjes. namelijk letterlijk 98% van de vrouwen op dezelfde manier benaderen, aangeleerd door wat suffe regeltjes te volgen geuit door een megalomane kerel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen de term er meteen aan moet koppelen.
Het is heel makkelijk om mensen in een hokje te stoppen. Zeker als je weinig van de persoon, en het hokje af weet, zoals ik uit je post opmerk. PUA leren is namelijk 1 en al sociale intelligentie leren. Ten tweede, ik ben geen PUA.
Spreek jij elke vrouw op een andere manier aan dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:25 schreef perro. het volgende:
[..]
pua is niks dan hokjes. namelijk letterlijk 98% van de vrouwen op dezelfde manier benaderen, aangeleerd door wat suffe regeltjes te volgen geuit door een megalomane kerel.
hoe je praat doet me anders vermoeden, paus. maar goed, jij zegt het. hou jezelf maar lekker voor de gek, zolang de vrouwen er maar pap van lusten. de jouwe in jouw geval.
is dit serieus?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Spreek jij elke vrouw op een andere manier aan dan?
Ja, is dat zo raar dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Spreek jij elke vrouw op een andere manier aan dan?
nee, d0h. wat een rare vraag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb het niet over woordelijke inhoud, maar over de persoon als wie jij je voordoet. Oftewel, doe jij je anders voor in verschillende situaties?
gedrag. ja, en nee. interactie, sociale intelligentie, dingen aan leren voelen en inschatten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Dan gedraag jij jezelf toch ook op dezelfde manier bij elk meisje die je aanspreekt?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:16 schreef Weissman het volgende:
Al dat gezeik op PUA praktijkenMaar als iemand hier komt melden dat hij 3 dames heeft aangesproken in de kroeg/discotheek en er met 1tje heeft gezoen regent het complimenten
The irony
Oh en dawg, het zit je wel diep he
Dat leer je allemaal door het veel te doen, trial and error. Als je echter boeken leest van mensen die het al eens geleerd hebben, kan je referenties meepakken van hun, en het veel sneller leren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:47 schreef perro. het volgende:
[..]
gedrag. ja, en nee. interactie, sociale intelligentie, dingen aan leren voelen en inschatten.
dat leer je niet uit een boek, op een seminar of van een ander. zoveel mensen zoveel wensen. of stel jij je altijd even kwetsbaar op bijvoorbeeld? luister je naar wat ze zegt, echte interesse? pua is een numbersgame, ook te zien aan je "tips" dus dat spreekt elkaar tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:47 schreef Elvi het volgende:
rste denkfout is al dat men denkt dat vrouwen hints gevenHet komt misschien als een schok maar we zijn volwassen mensen en als er iets is dan zeggen we het gewoon. Tref je een vrouw die dat niet doet: dan is het geen vrouw maar een meisje.
Vrouwen en duidelijkheid in dezelfde zin gebruikenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:47 schreef Elvi het volgende:
De eerste denkfout is al dat men denkt dat vrouwen hints gevenHet komt misschien als een schok maar we zijn volwassen mensen en als er iets is dan zeggen we het gewoon. Tref je een vrouw die dat niet doet: dan is het geen vrouw maar een meisje.
Ja en ik maar denken dat ik dat doe omdat ik mn labello ben vergetenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:53 schreef Fascination het volgende:
Damn, nooit geweten dat als ik m'n lippen nat maak ik eigenlijk opgewonden ben.
Oh? Vertel. Ik luister.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:54 schreef Elvi het volgende:
Grappig, ik ken jullie niet maar ik weet nu precies waar het in jullie vorige relaties mis ging
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:54 schreef Elvi het volgende:
Grappig, ik ken jullie niet maar ik weet nu precies waar het in jullie vorige relaties mis ging
quote:
Dat vind ik ook wel grappig ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:54 schreef Elvi het volgende:
quote:
Ik denk dat men bedoeld dat ze een vrouw nooit op de zelfde manier benaderen, maar dat situatie afhankelijk is ipv bij elke vrouw de zelfde opening voor contact te krijgen gebruiken. Dat is wat veel regeltjes van de PUA voorschrijven. Geef compliment, raak aan, fluister in oor enz.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb het niet over woordelijke inhoud, maar over de persoon als wie jij je voordoet. Oftewel, doe jij je anders voor in verschillende situaties?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:23 schreef Weissman het volgende:
Linkdump over lichaamstaal bij vrouwen.Leuk artikeltje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen bijvoorbeeld de hoofdpagina doet wel weer PUA-achtig aan en dan vooral deze 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand heeft zoiets gezegdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:08 schreef Elvi het volgende:
Voor de mensen die denken dat PUA de oplossing is voor alle versierproblemen;
Ik had een vriendin die ook steeds met haar vingers in haar haar zat te frunniken...bleek gewoon ADD te zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niemand heeft zoiets gezegdoverdrijven is ook een kunst he. Het was een handig artikel wat toevallig op een PUA-gerelateerde website stond
Maar omdat het met PUA te maken heeft klopt er opeens niks meer van
terwijl je zelf net zo goed weet dat er een groot deel daarvan waarheid is
Maar ik wacht nog steeds op je antwoord over mijn vorige relaties
Het gaat mij dan ook om de achterliggende gedachtenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef habitue het volgende:
Dat hele pua cultuurtje is natuurlijk heel triest maar ze hebben wel degelijk goede punten.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Met dat laatste heeft hij natuurlijk wel een puntquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef Weissman het volgende:
Maar ik wacht nog steeds op je antwoord over mijn vorige relaties
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen en duidelijkheid in dezelfde zin gebruiken
[ afbeelding ]
En daar ga je dus al mis... Nee een groot deel is geen waarheid want elke vrouw is anders. Een klein deel is waarheid. Als een vrouw dr lippen likt en met dr haar speelt dan betekent dat dus dat ze je leuk vind? Het kan ook betekenen dat ze dr labello is vergeten en een zenuwtrek heeftquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niemand heeft zoiets gezegdoverdrijven is ook een kunst he. Het was een handig artikel wat toevallig op een PUA-gerelateerde website stond
Maar omdat het met PUA te maken heeft klopt er opeens niks meer van
terwijl je zelf net zo goed weet dat er een groot deel daarvan waarheid is
Nee betekent nee en als ik in herhaling moet vallen krijg je bij de 4de keer een glas bier in je porum. De 5de keer ga je niet halenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Godsammequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee betekent nee en als ik in herhaling moet vallen krijg je bij de 4de keer een glas bier in je porum. De 5de keer ga je niet halen
je weet dan het grootste deel van communicatie non verbaal is?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
[..]
En daar ga je dus al mis... Nee een groot deel is geen waarheid want elke vrouw is anders. Een klein deel is waarheid. Als een vrouw dr lippen likt en met dr haar speelt dan betekent dat dus dat ze je leuk vind? Het kan ook betekenen dat ze dr labello is vergeten en een zenuwtrek heeftmaar daar ga je dus niet achter komen als je meteen al ervanuit gaat "oh ze vind me leuk" en dan je best niet meer doet want 'de buit is al binnen'.
Waarom zo moeilijk doen om lichaamstaal te analyseren? Je kan je beter bezig houden met wat de ander vertelt.
Niet bij Elvi. Die geeft geen signalenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:00 schreef habitue het volgende:
[..]
je weet dan het grootste deel van communicatie non verbaal is?
Dat hoor ik vaker jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:00 schreef habitue het volgende:
[..]
je weet dan het grootste deel van communicatie non verbaal is?
Ja, want vrouwen vertellen wat ze willenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:51 schreef Elvi het volgende:
Waarom zo moeilijk doen om lichaamstaal te analyseren? Je kan je beter bezig houden met wat de ander vertelt.
#RobotLifeStrugglesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker ja
Maar soms klopt die non-verbale communicatie niet. Iemand kan een tic hebben, een slechte dag hebben, zelf geen weet hebben van wat de subtiele non-verbale comunnicatie is en dus niet weten wat hij/ zij uitstraalt...
Ik ga liever af op wat een ander zegt. Ik doe niet aan hints en ik ga ook zeker niet raden wat een ander bedoelt. Daar heb ik geen zin in... Zeg wat je bedoelt/ wilt/ voelt want ik heb betere dingen te doen dan een ander te analyseren.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:06 schreef Elvi het volgende:
ik heb een nog niet ontdekte autistische stoornis
Ik kan het wel lezen en ook wel aanvoelen.. ik heb alleen geen zin om moeilijk te doen als de lichaamstaal het ene zegt en de verbale communicatie het andere...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen lichaamstaal kunnen lezen/aanvoelen komt idd vaak voor bij autisme
Waarom heb je het nu over een kansloze actie van een vriendin van je?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:10 schreef Elvi het volgende:
Sorry, maar ik ga niet zitten raden waarom de ander boos is. Of je zegt het, of ik laat je gewoon in je sop gaarkoken.
Het gaat er niet om dat het niet goed is dat dingen direct gezegd worden, alleen om het feit dat dat ten eerste bijna nooit gebeurt, en dat ten tweede niet weg neemt dat er dan nogsteeds zat non-verbale signalen zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig, is er eindelijk eens een vrouw die -niet- doet aan vage hints en die shit...is het weer niet goed
Lijken wel een stelletje wijven hiero
Klinkt als een vrouw.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik kan het wel lezen en ook wel aanvoelen.. ik heb alleen geen zin om moeilijk te doen als de lichaamstaal het ene zegt en de verbale communicatie het andere...
Voorbeeld: een vriendin van mij deed ineens kortaf en afstandelijk. Tuurlijk weet ik dan dat er iets mis is. Ik vroeg ernaar, zij gaf toe dat ze boos was maar wilde niet zeggen waarom. Sorry, maar ik ga niet zitten raden waarom de ander boos is. Of je zegt het, of ik laat je gewoon in je sop gaarkoken.
Toch denk ik dat mannen mij dan toch wel gaan analyseren want "een vrouw praat dmv hints"quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig, is er eindelijk eens een vrouw die -niet- doet aan vage hints en die shit...is het weer niet goed
Voor de 100ste keer: elke vrouw is andersquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klinkt als een vrouw.
Onee wacht, die zeggen altijd gewoon wat ze denken en geven geen vage signalen.
Bijna nooit gebeurt? In mijn vriendenkring doet niemand aan vage hints.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het niet goed is dat dingen direct gezegd worden, alleen om het feit dat dat ten eerste bijna nooit gebeurt, en dat ten tweede niet weg neemt dat er dan nogsteeds zat non-verbale signalen zijn.
En dat is volgens sommigen hier toch slecht? Want comfortzone dit datquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:14 schreef habitue het volgende:
Het gaat erom dat nonverbale signalen extreem belangrijk zijn bij het versieren. That is all. Case closed
Maar dat aanvoelen hoeft natuurlijk niet als zij -zegt- dat ze je wilt zoenen toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
Neeee niks met comfortzobe te maken. Je moet gewoon kunnen aamvoelen wanneer je een vrouw kunt zoenen, wanneer je haar ietswel of niet kunt vragen etc etc
Allemaal PUA, jongûhquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar dit laatste heeft toch ook niks met comfortzone te maken trouwens???quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
Neeee niks met comfortzobe te maken. Je moet gewoon kunnen aamvoelen wanneer je een vrouw kunt zoenen, wanneer je haar ietswel of niet kunt vragen etc etc
"hey kerel, als jij nou eens een stap dichter naar me toe zet, je biertje even wegzet, even een grapje maakt en me dan op mn bek pakt"quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch denk ik dat mannen mij dan toch wel gaan analyseren want "een vrouw praat dmv hints"
Als ze Elvi heet misschienquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat aanvoelen hoeft natuurlijk niet als zij -zegt- dat ze je wilt zoenen toch?
Vragen of je mag zoenenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dit laatste heeft toch ook niks met comfortzone te maken trouwens???
Das gewoon een kwestie van vragen lijkt me, lijkt me niet zo moeilijk verder.
Ik zie dat je ook wel van horror houdt, dus wie weetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
"hey kerel, als jij nou eens een stap dichter naar me toe zet, je biertje even wegzet, even een grapje maakt en me dan op mn bek pakt"
Ik zie je al staan.
Misschienquote:
Ik zag je fototopic al ja. Sexy, kan wel wat worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook wel van horror houdt, dus wie weet
Ja, het was -jouw- voorbeeld hoor!quote:
Ik doelde meer op een sexueel getinte vraag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, het was -jouw- voorbeeld hoor!
-Jij- had het over -iets- vragen, voor hetzelfde had je het over vragen waar de wc is ofzo
Ow oke, dat had ik weer eens niet goed begrepenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:33 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een sexueel getinte vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |