Ik ga er vanuit dat het niet zo lang zal duren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:20 schreef perro. het volgende:
2 voor kt al. 1 voor faxie. complicategirl op alle 4 dus die kunnen we tegen elkaar wegstrepen.
al ga ik geen heel jaar dit bijhouden natuurlijk.
pua is niks dan hokjes. namelijk letterlijk 98% van de vrouwen op dezelfde manier benaderen, aangeleerd door wat suffe regeltjes te volgen geuit door een megalomane kerel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen de term er meteen aan moet koppelen.
Het is heel makkelijk om mensen in een hokje te stoppen. Zeker als je weinig van de persoon, en het hokje af weet, zoals ik uit je post opmerk. PUA leren is namelijk 1 en al sociale intelligentie leren. Ten tweede, ik ben geen PUA.
Spreek jij elke vrouw op een andere manier aan dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:25 schreef perro. het volgende:
[..]
pua is niks dan hokjes. namelijk letterlijk 98% van de vrouwen op dezelfde manier benaderen, aangeleerd door wat suffe regeltjes te volgen geuit door een megalomane kerel.
hoe je praat doet me anders vermoeden, paus. maar goed, jij zegt het. hou jezelf maar lekker voor de gek, zolang de vrouwen er maar pap van lusten. de jouwe in jouw geval.
is dit serieus?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Spreek jij elke vrouw op een andere manier aan dan?
Ja, is dat zo raar dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Spreek jij elke vrouw op een andere manier aan dan?
nee, d0h. wat een rare vraag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb het niet over woordelijke inhoud, maar over de persoon als wie jij je voordoet. Oftewel, doe jij je anders voor in verschillende situaties?
gedrag. ja, en nee. interactie, sociale intelligentie, dingen aan leren voelen en inschatten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Dan gedraag jij jezelf toch ook op dezelfde manier bij elk meisje die je aanspreekt?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:16 schreef Weissman het volgende:
Al dat gezeik op PUA praktijkenMaar als iemand hier komt melden dat hij 3 dames heeft aangesproken in de kroeg/discotheek en er met 1tje heeft gezoen regent het complimenten
The irony
Oh en dawg, het zit je wel diep he
Dat leer je allemaal door het veel te doen, trial and error. Als je echter boeken leest van mensen die het al eens geleerd hebben, kan je referenties meepakken van hun, en het veel sneller leren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:47 schreef perro. het volgende:
[..]
gedrag. ja, en nee. interactie, sociale intelligentie, dingen aan leren voelen en inschatten.
dat leer je niet uit een boek, op een seminar of van een ander. zoveel mensen zoveel wensen. of stel jij je altijd even kwetsbaar op bijvoorbeeld? luister je naar wat ze zegt, echte interesse? pua is een numbersgame, ook te zien aan je "tips" dus dat spreekt elkaar tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:47 schreef Elvi het volgende:
rste denkfout is al dat men denkt dat vrouwen hints gevenHet komt misschien als een schok maar we zijn volwassen mensen en als er iets is dan zeggen we het gewoon. Tref je een vrouw die dat niet doet: dan is het geen vrouw maar een meisje.
Vrouwen en duidelijkheid in dezelfde zin gebruikenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:47 schreef Elvi het volgende:
De eerste denkfout is al dat men denkt dat vrouwen hints gevenHet komt misschien als een schok maar we zijn volwassen mensen en als er iets is dan zeggen we het gewoon. Tref je een vrouw die dat niet doet: dan is het geen vrouw maar een meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |