Ik ben er klaar voor ja. Aangezien het zaterdagmiddag een blind date is houden we het op wat drinken (en verder zien we wel). Maar het verschilt nogal wat ik doe op een date, dat kan alleen een drankje doen zijn, maar ik heb ook weleens een date meegenomen naar de avond-openstelling van het openluchtmuseum waarbij ik geregeld had dat er overal lampionnen hingen en ik natuurlijk een deken, flesje wijn en glazen mee had om 'op een open plek in het bos in het museum naar de sterren te kijken'. Maar dat was geen 1e date.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je klaar voor uw date Yats? Ga je eigenlijk iets drinken of breng je haar op restau? Hoe pak je het meestal aan? Waar ga je dan heen? kies je meestal een romantische plek of eerder neutraal?
Gewoon iedereen een DM sturen en om een foto vragen. Succes!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef SiIk het volgende:
Hoe vind je een leuke FOK!ker dan? Random doorklikken in FoBo duurt me te lang, en de meesten hebben niet eens foto's erin staan
Okidoki , gewoon genieten en het komt goed met u.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor ja. Aangezien het zaterdagmiddag een blind date is houden we het op wat drinken (en verder zien we wel). Maar het verschilt nogal wat ik doe op een date, dat kan alleen een drankje doen zijn, maar ik heb ook weleens een date meegenomen naar de avond-openstelling van het openluchtmuseum waarbij ik geregeld had dat er overal lampionnen hingen en ik natuurlijk een deken, flesje wijn en glazen mee had om 'op een open plek in het bos in het museum naar de sterren te kijken'. Maar dat was geen 1e date.
Gewoon normaal fokken en misschien is er iemand die je opvalt qua posts ofzo. Dan ga je DM'en, misschien foto's uitwisselen (als er niks in het FoBo staat).quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef SiIk het volgende:
Hoe vind je een leuke FOK!ker dan? Random doorklikken in FoBo duurt me te lang, en de meesten hebben niet eens foto's erin staan
op onzin een topic aanmakenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef SiIk het volgende:
Schatje, we moeten in dit topic serieus zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
op onzin een topic aanmaken
Waarom moet de inhoud nou weer voor het uiterlijk komenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon normaal fokken en misschien is er iemand die je opvalt qua posts ofzo. Dan ga je DM'en, misschien foto's uitwisselen (als er niks in het FoBo staat).
Dus inhoud (posts) komt voor het uiterlijk (FoBo).
kuch, Sorry. Uhm op FOK! Is het puur engeluk Silk *knikt*quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schatje, we moeten in dit topic serieus zijn.
Omdat dat praktischer is op Fokquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom moet de inhoud nou weer voor het uiterlijk komen
Alleen is Silk niet normaal, ze voelt zich een man terwijl ze gewoon een lekker ding dame van allure isquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat dat praktischer is op FokOf dacht je dat er een diep-filosofische reden achter zat? Ja je mag best door het FoBo heenbladeren tot je een lekker ding tegenkomt en dan na maanden eens de PoHi doornemen en erachter komen dat ze 5 kinderen bij 4 verschillende mannen heeft maar dat lijkt me zonde van je tijd.
Beter kijk je eerst naar de posts om te zien of iemand een beetje normaal is.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zo, terug in Nederland, heb weer wat tijdNog grote doorbraken/ successtories?
Heb 4 maanden niet op het forum gezeten man. Wie weet is er iemand uit de krabemmer gekropen, is altijd leuk om te horen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:37 schreef perro. het volgende:
[..]
dat is een retorische vraag in deze reeks.
oh ja, benzin eindelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Heb 4 maanden niet op het forum gezeten man. Wie weet is er iemand uit de krabemmer gekropen, is altijd leuk om te horen.
Misschien Benzin?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Heb 4 maanden niet op het forum gezeten man. Wie weet is er iemand uit de krabemmer gekropen, is altijd leuk om te horen.
Nohhh, heeft hij een chick?quote:
Haha vertelt gij maar wie je allemaal geneukt hebt? EN hoe je ze in uw bed hebt gekregen? Dan kunnen er leuke tips komen voor Yats en KT.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zo, terug in Nederland, heb weer wat tijdNog grote doorbraken/ successtories? Is er al geneukt?
Ik heb niet kunnen klagen. Romantische weekendjes, scharrels, allemaal nieuw voor mequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha vertelt gij maar wie je allemaal geneukt hebt? EN hoe je ze in uw bed hebt gekregen? Dan kunnen er leuke tips komen voor Yats en KT.
Nou nog maar hopen dat ie dit keer (als het uit gaat) niet -weer- terug komt met dat legendarische gejammerquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Haha, fucking awesome. Wat een held. Komt vast door al het goede advies hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |