Dit weekend wel dronken mijn fiets tegen een boom aangegooid toen ik per ongeluk in de derde versnelling wegfietste waardoor mijn fiets volledig blokkeerde.quote:
Maar bij een verkeerde afstelling ( wat veel mensen hebben) kan je wel redelijk snel blessures krijgen, juist omdat je vast zitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
veel ouderen stappen over van hardlopen naar wielrennen omdat dat veel minder erg voor de knietjes en andere gewrichten is. Ze staan ook erg stabiel in zo'n klikpedaal en je maakt constant een eentonige beweging.
De eerste Den Haag-fan die dit zegtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Geweld blijkt de oplossing niet te zijn.
Ze was toch al 6 maanden zwanger?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ze is zwanger he.. haar perfecte kutje, ga ik maar vanuit gezien de rest ook zo geweldig is gaat er aan![]()
dan ben je wel een mongool. valt ook wel mee, heb een tijd lang met een groep ouderen elke week gefietst. Niemand had daar blessures, behalve 1 andere jonge gast die op zijn mountainbike paar keer per week elke wielrenner er uit fietste. Die had inderdaad last van zijn knieën.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar bij een verkeerde afstelling ( wat veel mensen hebben) kan je wel redelijk snel blessures krijgen, juist omdat je vast zit
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste Den Haag-fan die dit zegt
Ik denk dat je je vergist in hoeveel blessures mensen oplopenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
dan ben je wel een mongool. valt ook wel mee, heb een tijd lang met een groep ouderen elke week gefietst. Niemand had daar blessures, behalve 1 andere jonge gast die op zijn mountainbike paar keer per week elke wielrenner er uit fietste. Die had inderdaad last van zijn knieën.
http://www.netlimiter.com/quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:36 schreef Typisch het volgende:
godver
Kan ik iets zo instellen dat mijn stream (voor de cl) vloeiend blijft lopen en mijn download langzamer gaat? Nu gaat de download op volle snelheid maar is mijn stream niet te kijken.
als je torrents doet kan datquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:36 schreef Typisch het volgende:
godver
Kan ik iets zo instellen dat mijn stream (voor de cl) vloeiend blijft lopen en mijn download langzamer gaat? Nu gaat de download op volle snelheid maar is mijn stream niet te kijken.
en die adnere miljoen? xdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wajooooo. Zet dit die neuzen even op hun plek.
[ afbeelding ]
Anti jodenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wajooooo. Zet dit die neuzen even op hun plek.
[ afbeelding ]
House Telvanni, uit het spel Morrowindquote:
Frankrijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Drizzt, ik ga denk ik LLM in Frankrijk doen, komen best goeie regens vandaan ieder jaar.
heropvoedenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil sowieso geen kinderen. Adopteer 422 wel.
Geen ijs voor jou vanavond.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en Kapiteintje verwaarlozen het toch alleen maar.
Gewoon gaan hardlopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist in hoeveel blessures mensen oplopen
Zelf heb ik na 40 km altijd last van tintelende en pijnlijke tenen, geen idee waardoor het komt. Heb al van alles geprobeerd om het op te lossen
Te strakke schoenen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist in hoeveel blessures mensen oplopen
Zelf heb ik na 40 km altijd last van tintelende en pijnlijke tenen, geen idee waardoor het komt. Heb al van alles geprobeerd om het op te lossen
Nu ik dit zo zie ben ik er van overtuigd dat jij mijn rol als vader prima kan overnemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pak z'n koffie af dan raak je hem echt
Voelt niet zo, winkelmedewerker zegt ook dat dat het niet is. Wat ik verder heb geprobeerd:quote:
Ook als t warm is?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voelt niet zo, winkelmedewerker zegt ook dat dat het niet is. Wat ik verder heb geprobeerd:
- Goede sokken/ slechte sokken
- Zooltje
- Fietshouding
- Afstelling plaatjes
- Niet vanuit tenen fietsen
Het is een raadsel
Knijp je je tenen in/bij elkaar bij iets meer inspanning?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voelt niet zo, winkelmedewerker zegt ook dat dat het niet is. Wat ik verder heb geprobeerd:
- Goede sokken/ slechte sokken
- Zooltje
- Fietshouding
- Afstelling plaatjes
- Niet vanuit tenen fietsen
Het is een raadsel
Jupquote:
Dat bedoelde ik met niet vanuit tenen fietsenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Knijp je je tenen in/bij elkaar bij iets meer inspanning?
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft een storende hap in zijn haar.
Heb je sportarts in je zorgverzekering?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jup
Toch maar eens andere schoenen proberen, dit is zo geen doen. Als ik normale pedalen monteer en met mijn normale schoenen fiets heb ik geen last.
[..]
Dat bedoelde ik met niet vanuit tenen fietsenOok als ik heel langzaam fiets en amper kracht zet heb ik last.
Nee, dan deze baas:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft een storende hap in zijn haar.
Geen idee, dat ga ik even nakijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je sportarts in je zorgverzekering?
Gewoon een fiets kopen in de winkel en dan voor zijn neus helemaal kapot maken en dan roept die fietsenman van HEY WAT DOE JE!! en dan roep jij DIT IS MIJN FIETS IK HEB ERVOOR BETAALT.. hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geen idee, dat ga ik even nakijken
Zeiden ze in de fietszaak ook al
betaaldquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een fiets kopen in de winkel en dan voor zijn neus helemaal kapot maken en dan roept die fietsenman van HEY WAT DOE JE!! en dan roep jij DIT IS MIJN FIETS IK HEB ERVOOR BETAALT.. haha
hahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die fietsenman helemaal wild enzoo
haha
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, dan deze baas:
[ afbeelding ]
Heeft m'n vriendin ook heel erg geholpen in een slepende knie-blessure.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geen idee, dat ga ik even nakijken
Zeiden ze in de fietszaak ook al
pics van je vriendinquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft m'n vriendin ook heel erg geholpen in een slepende knie-blessure.
Hopelijk komt dit niet in handen van terroristen. Wat een ideequote:But the illustrations are legit. They're intended to show how cats and birds could in theory be used to set fire to a besieged city, according to a University of Pennsylvania scholar.
Je bent zelf een terrorist.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://news.nationalgeogr(...)rship_r2p_intl_sm_w#
[..]
Hopelijk komt dit niet in handen van terroristen. Wat een idee
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is de beste die ik kon vinden(ik neem aan dat het zijn vriendin is)
[ afbeelding ]
Dan is er nog verbetering in je zoekkunsten mogelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is de beste die ik kon vinden(ik neem aan dat het zijn vriendin is)
[ afbeelding ]
Deze hele CL avond was waardeloos. Was al veel te duidelijk wie door gingen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ik heb me vermaakt met atleti v milan
Er was vandaag een gozer op FOK! die ging zeggen dat Jan Maat geen Jan Maat heet, wat heb je toch een gekkies op deze site.quote:
Jezus. Ik zal Bossie even bellen. Kijken of hij nog een koek aan die gozert wil geven. Enge nageboorte die het is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was vandaag een gozer op FOK! die ging zeggen dat Jan Maat geen Jan Maat heet, wat heb je toch een gekkies op deze site.
Kleine Bossie heeft die later allemaal opgegeten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jezus. Ik zal Bossie even bellen. Kijken of hij nog een koek aan die gozert wil geven. Enge nageboorte die het is.
Wist je trouwens dat toen Bossie zijn ma van hem beviel, er geen nageboorte volgde maar bamihappies?
Ik ben ook begonnen. Wat een topshowquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tosti maken en verder aan House of Cards
Ik ga misschien ook iets kopen. Gewoon een appartementje van 110K. 46 m2. Genoeg voor mij alleen, en je kan er ook met z'n tweeen wonen mocht het weer zo ver zijn. Krijg een schenking van papa verkapte-kijk-mijn-papie-rijk-zijn-post dus de hypotheek is prima te dragen (met 110K ook, maar elke euro minder is mooi meegenomenquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hypotheken zijn echt aids om uit te zoeken.
Is toch wel een risico nu hoor, iets kopen waar je niet in kan blijven zitten/groeien als het moet. 46 m2 is echt klein als er iemand bij komt en zeker als je dan ook aan kinderen gaat denken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook iets kopen. Gewoon een appartementje van 110K. 46 m2. Genoeg voor mij alleen, en je kan er ook met z'n tweeen wonen mocht het weer zo ver zijn. Krijg een schenking van papa verkapte-kijk-mijn-papie-rijk-zijn-post dus de hypotheek is prima te dragen (met 110K ook, maar elke euro minder is mooi meegenomen)
Tsja, opzich ook wel. Maar dan verkoop ik het weer. Ik zou dan als ik er 5 jaar zit zo'n 15000 euro besparen tov huren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch wel een risico nu hoor, iets kopen waar je niet in kan blijven zitten/groeien als het moet. 46 m2 is echt klein als er iemand bij komt en zeker als je dan ook aan kinderen gaat denken.
Als iemand het wil hebben, dat is precies het punt. Jongen uit mn team heeft na de eerste de kinderwins in de ijskast moeten zetten omdat ie al 3 jaar niet z'n (te) kleine huis verkocht krijgt. Ondanks 1/4e te zijn gezakt in vraagprijs.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, opzich ook wel. Maar dan verkoop ik het weer. Ik zou dan als ik er 5 jaar zit zo'n 15000 euro besparen tov huren.
Sorry dat ik je zo heb laten schrikken man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hakkuh.
[..]
Oh gelukkig maar. Je had niet eens goedemorgen gezegd.
Nee joh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch wel een risico nu hoor, iets kopen waar je niet in kan blijven zitten/groeien als het moet. 46 m2 is echt klein als er iemand bij komt en zeker als je dan ook aan kinderen gaat denken.
Dat was eigenlijk ook mijn plan. Maja, ik ben nu alleen en hoe lang blijf ik nog alleen? Sowieso heb ik niet echt een kinderwens. Iets groters kopen in mijn eentje wordt moeilijk want meer dan 160K kan ik niet krijgen en daarvoor koop je hier niet zoveelquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als iemand het wil hebben, dat is precies het punt. Jongen uit mn team heeft na de eerste de kinderwins in de ijskast moeten zetten omdat ie al 3 jaar niet z'n (te) kleine huis verkocht krijgt. Ondanks 1/4e te zijn gezakt in vraagprijs.
Wij kopen nu eigenlijk een te groot huis zodat we mocht het nodig zijn een tijdje vooruit kunnen.
Ja, 1 slaapkamer. Weet eigenlijk niet of er een berging bij zit. Zonder berging is het sowieso geen optiequote:Op woensdag 12 maart 2014 09:49 schreef Karina het volgende:
Mogguh.
Heb je dan 1 slaapkamer Kano? 46m2 is voor 1 persoon wel genoeg maar met zijn tweeen wordt het denk ik wel krap hoor. Ik heb elf ca. 58 m2 zoiets voor mij alleen, maar ik denk dat dat zelfs voor 2 te krap zou zijn. Tenzij die persoon geen spullen zou meenemen.
Het kan wel, maar dan is alles wel opgestapeld.
Ok, dat is niet wat de markt zegt. Kleine huisjes markt in Utrecht is ook volledig ingestort. Zo volledig dat ze huizen die ze 5 jaar geleden hebben gesplitst voor appartementen nu weer alles openbreken om te verkopen als gezinswoning.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.
Juist die kleine huisjes zijn erg geliefd bij alleenstaanden. En met al die scheidingen en een chronisch gebrek aan goedkope starterswoningen ben je zoiets in no time kwijt.
Tel daar bij op dat flexwerkers vanaf 2015 ook makkelijker kunnen gaan kopen + een voorzichtig aantrekkende markt en je zit relatief veilig.
Ik heb alleen een zolder, geen box, ook niet zo handig vind ik. En het is geen zolder waar je een kamertje van zou kunnen maken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, 1 slaapkamer. Weet eigenlijk niet of er een berging bij zit. Zonder berging is het sowieso geen optie
Ik heb een stadsfiets, racefiets en mtb. Daar heb ik wel wat ruimte voor nodig. En ik sluit een uitbreiding qua fietsen niet uitquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen een zolder, geen box, ook niet zo handig vind ik. En het is geen zolder waar je een kamertje van zou kunnen maken.
Er is landelijk gezien juist sprake een omgekeerde trend in de markt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, dat is niet wat de markt zegt. Kleine huisjes markt in Utrecht is ook volledig ingestort. Zo volledig dat ze huizen die ze 5 jaar geleden hebben gesplitst voor appartementen nu weer alles openbreken om te verkopen als gezinswoning.
Ik had met puala 70 m2 en 35 m2 dakterras. Prima oppervlakte, alleen alleen te duurquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wij hebben nu ong 50 m2 aan ruimte die je echt gebruikt om te wonen. Keuken, badkamer, toilet tel ik niet mee. Is met zn 2-en wel te doen, maar laatste tijd begint het wel klein te worden.
Dat is niet wat ik hoor & zie, maar ik kan me best voorstellen dat de markt in Utrecht compleet anders is dan de rest van het land.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is landelijk gezien juist sprake een omgekeerde trend in de markt.
Grote panden die worden opgesplitst in kleinere woonunits omdat hypotheken veel minder makkelijk verstrekt worden dan pak em beet 10 jaar geleden.
De inkomenseisen voor een hypotheek door o.a. het DSB-verhaal ook aangescherpt zijn en Koopgarant niet of nauwelijks nog bestaat, minder werkgelegenheid, veel meer aanbod etc.
Dan moet je zeker een box hebben en geen zolder.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een stadsfiets, racefiets en mtb. Daar heb ik wel wat ruimte voor nodig. En ik sluit een uitbreiding qua fietsen niet uit
Lekker man. Al zou een tuin van mij niet meer hoeven, teveel werkquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, als het lukt in 1 keer bijna 3 keer zo veel ruimte![]()
En een tuin
Op een balkon of een dakterras kan je niet fijn sleutelen aan je fietsen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker man. Al zou een tuin van mij niet meer hoeven, teveel werkLiever een mooi balkon of dakterras.
Gewoon vol laten straten joh, heb je zelfs als je in de polder woont eens in de 5 jaar een beetje onderhoud aanquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker man. Al zou een tuin van mij niet meer hoeven, teveel werkLiever een mooi balkon of dakterras.
Daar heb je dan weer gelijk inquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op een balkon of een dakterras kan je niet fijn sleutelen aan je fietsen.
En bbq-en in je tuin
Ik wil een terras en verder zet ik het vol met dingen die ik kan opeten. Verse kruiden, pepers, druiven, bramen, frambozen, dat soort shit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon vol laten straten joh, heb je zelfs als je in de polder woont eens in de 5 jaar een beetje onderhoud aan.
Tuin lijkt me vreselijk om te missen al heeft zo'n groot dakterras ook wel wat.
Dat is wel chill. Veel verbouwwerk eraan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, als het lukt in 1 keer bijna 3 keer zo veel ruimte![]()
En een tuin
'Wij' hadden best veel tegels/stenen in de tuin, maar ook dat vergt onderhoud, komt onkruid tussen en de stenen worden groen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon vol laten straten joh, heb je zelfs als je in de polder woont eens in de 5 jaar een beetje onderhoud aan.
Nee, nieuwbouw.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel chill. Veel verbouwwerk eraan?
Lekker hoor. Ik heb er een 6 persoons tuintafel staan en je hebt nog ruimte zat. En inderdaad lekker aan je racefiets prutsen enzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Relaxt. Heel duur?quote:
Overal grasquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:01 schreef Karina het volgende:
[..]
'Wij' hadden best veel tegels/stenen in de tuin, maar ook dat vergt onderhoud, komt onkruid tussen en de stenen worden groen.
Ja tuurlijk man is ook heerlijk zeker als je koken leuk vindt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil een terras en verder zet ik het vol met dingen die ik kan opeten. Verse kruiden, pepers, druiven, bramen, frambozen, dat soort shit.
Laat je hem toch wieden goed voor zijn sixpack en jij hebt mooi uitzichtquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:01 schreef Karina het volgende:
[..]
'Wij' hadden best veel tegels/stenen in de tuin, maar ook dat vergt onderhoud, komt onkruid tussen en de stenen worden groen.
Ik vind het meevallen maar ben Utrechtse prijzen gewend. Denk dat we uitkomen op 250 voor 140m2, inclusief parkeerplaats en zonnepanelen.quote:
Als je denkt dat dat weinig werk is kom je bedrogen uit hoorquote:
Krijg je die zonnepanelen van Oksel?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het meevallen maar ben Utrechtse prijzen gewend. Denk dat we uitkomen op 250 voor 140m2, inclusief parkeerplaats en zonnepanelen.
Nou er is geen hem, tenminste niet eentje die hier woontquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat je hem toch wieden goed voor zijn sixpack en jij hebt mooi uitzicht
Mijn ouders hebben een tuin van 35 meter bij 25 meter. De helft was gras. Ik weet hoeveel werk het is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat weinig werk is kom je bedrogen uit hoorTenzij je van heel lang gras houdt.
Ja, maar dat vind ik niks. Dorpjes rond Rotterdam zijn ook gelijk van die pure aids met refo's enzo. Dat trek ik echt niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg je die zonnepanelen van Oksel?
Voor 250K kan je hier nog wel wat meer kopen, maar dat is natuurlijk niet in de stad. Ik hoef dan ook niet per se in een stad te wonen en ben ook tevreden met een dorp vlakbij een grote stad.
Vriend van mij heeft een recreatiewoning gekocht woont nu voor 350 euro per maand vrijstaand in een soort van bungalow midden in De Biesbosch heeft ook wel iets.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou er is geen hem, tenminste niet eentje die hier woontSowieso zou ik nooit meer kopen, kan ik toch niet betalen
De huizen in de dorpjes rond Amsterdam zijn net zo duur zowat om te kopen dan hier in de stad. Landsmeer en zo. Al zou ik daar echt niet willen wonen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik niks. Dorpjes rond Rotterdam zijn ook gelijk van die pure aids met refo's enzo. Dat trek ik echt niet.
Hoeksche Waard is prima wonen hoor, doet uutje niet voor onder.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik niks. Dorpjes rond Rotterdam zijn ook gelijk van die pure aids met refo's enzo. Dat trek ik echt niet.
Dat mag toch meestal niet? Kennisje van mij had ook zoiets, maar dan gehuurd, die moest er op een gegeven moment toch uit omdat ze er niet meer in de winter mocht wonen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft een recreatiewoning gekocht woont nu voor 350 euro per maand vrijstaand in een soort van bungalow midden in De Biesbosch heeft ook wel iets.
Enige dat je nodig hebt is een postadres verder kan je er gewoon het hele jaar wonen.
Snap ik wel. Dat is bij ons zeer zeker niet zo. Zit nu op 25 minuten treinen van a'dam centraal af. Ideaal.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Landsmeer en Oostzaan zijn de luxere dorpen. Als je meer richting zaandam/assendelft/krommenie gaat gaat wordt het al een stuk goedkoperquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:08 schreef Karina het volgende:
[..]
De huizen in de dorpjes rond Amsterdam zijn net zo duur zowat om te kopen dan hier in de stad. Landsmeer en zo. Al zou ik daar echt niet willen wonen.
Heb je van die grafiekjes voor. Groter is niet altijd beterquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met de grootte van de tv en de afstand van de bank.
Mijn zus woont in Assendelft, dat is echtquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Landsmeer en Oostzaan zijn de luxere dorpen. Als je meer richting zaandam/assendelft/krommenie gaat gaat wordt het al een stuk goedkoper
Hoe groter hoe beterquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb mn hele jeugd al in dorpjes gewoond man. Ik snap best dat sommige mensen het ideaal vinden enzo maar het is gewoon niks voor mij. Die hectiek en altijd maar door van een stad vind ik heerlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeksche Waard is prima wonen hoor, doet uutje niet voor onder.
Refo's vallen wel mee merendeel is gegoede import tegenwoordig. Of je moet in Klaaswaal gaan wonen
Ik ben er ook geen fan van. Al zijn er wel leuke huisjes te vinden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn zus woont in Assendelft, dat is echt
Die regels zijn nog niet zo lang geleden aangepast.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mag toch meestal niet? Kennisje van mij had ook zoiets, maar dan gehuurd, die moest er op een gegeven moment toch uit omdat ze er niet meer in de winter mocht wonen.
Waarom rot je niet op emigreer je niet daarnaartoe? Je bent hartstikke Japan fan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb mn hele jeugd al in dorpjes gewoond man. Ik snap best dat sommige mensen het ideaal vinden enzo maar het is gewoon niks voor mij. Die hectiek en altijd maar door van een stad vind ik heerlijk.
Daarom ookTokyo
Wat kost een riant appartementje in Tokyo dan? Is dat überhaupt te betalen of zit je dan gelijk aan astronomische bedragen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb mn hele jeugd al in dorpjes gewoond man. Ik snap best dat sommige mensen het ideaal vinden enzo maar het is gewoon niks voor mij. Die hectiek en altijd maar door van een stad vind ik heerlijk.
Daarom ookTokyo
Lengte maal breedte van je fallus en dat vermenigvuldigen met de omtrek van je scrotum. Ik heb een TV van 70 Inch.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geldt alleen voor gepensioneerden als ik het goed begrijp. Nou ja ik zou niet ergens in the middle of nowhere willen wonen hoor. Zelfs Amstelveen is al mehquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Die regels zijn nog niet zo lang geleden aangepast.
http://www.nritmedia.nl/k(...)e389a01a35e053087b19
Als ik geen vast werk vind ga ik ook zoiets kopen en dan veel reizen, betaal me scheel aan hypotheek terwijl ik er vaak niet eens ben.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:13 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Lengte maal breedte van je fallus en dat vermenigvuldigen met de omtrek van je scrotum. Ik heb een TV van 70 Inch.
Dat heb ik al 100 keer gezegd ook, we hebben dat uitgezocht maar het is met de tak van werk van m'n vriendin zo goed als onmogelijk om aan de slag te gaan daar. Die zou haar hele studie opnieuw moeten doen. Daar heeft ze geen zin in en dat begrijp ik wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom rot je niet op emigreer je niet daarnaartoe? Je bent hartstikke Japan fan?
Ik heb dat serieus niet gelezen ergens hoor. Wat doet ze?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat heb ik al 100 keer gezegd ook, we hebben dat uitgezocht maar het is met de tak van werk van m'n vriendin zo goed als onmogelijk om aan de slag te gaan daar. Die zou haar hele studie opnieuw moeten doen. Daar heeft ze geen zin in en dat begrijp ik wel.
Nee. Dat relateer je aan je eigen kerel, of aan de kerel waar je het laatst seks mee hebt gehad. Daarom hebben bijvoorbeeld nonnen ook geen tv.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:14 schreef Karina het volgende:
[..]En als je een vrouw bent? Zeker je cupmaat.
Tokyo is groot man. Sommige wijken nog redelijk dicht bij een deel van het centrum zijn prima te doen. Nakano bijvoorbeeld. Prima te doen is dan vergelijkbaar met Amsterdamse prijzen. Wonen in een centrale wijk als Ueno is onbetaalbaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat kost een riant appartementje in Tokyo dan? Is dat überhaupt te betalen of zit je dan gelijk aan astronomische bedragen.
Ik nergens, mensen bij mij thuis. Woonde samen met mijn ex. Alleen niet te betalen en we hadden een jaarcontract. Ik betaal het nu alleen en dat is net aan te doen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:16 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal kijken?
Psychologe. Zelfs als ze alleen expats zou behandelen in het engels moet ze alle examens opnieuw in het japans doen en daarvoor met je vloeiend japans spreken. Lastige klus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus niet gelezen ergens hoor. Wat doet ze?
En heel bot gezegt, als het jouw droom is maar niet die van je vriendin, waarom zoek je dan geen andere vriendin?
Tja, bezichtigingen wil natuurlijk niets zeggen. Daar heb ik helaas voldoende ervaring mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik nergens, mensen bij mij thuis. Woonde samen met mijn ex. Alleen niet te betalen en we hadden een jaarcontract. Ik betaal het nu alleen en dat is net aan te doen.
Heb je hier met huren ook. Ik had 1 maand borg, 1 maand betalen en 1 maand makelaarskostenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tokyo is groot man. Sommige wijken nog redelijk dicht bij een deel van het centrum zijn prima te doen. Nakano bijvoorbeeld. Prima te doen is dan vergelijkbaar met Amsterdamse prijzen. Wonen in een centrale wijk als Ueno is onbetaalbaar.
Wat wel in de kosten loopt is dat je in je 1e maand gelijk 5 of 6 x de maandhuur moet aftikken. 1 maand huur, 2 maanden borg, 1 maand sleutelgeld en 1 maand makelaarskosten zo ongeveer.
Stomme jappen ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Psychologe. Zelfs als ze alleen expats zou behandelen in het engels moet ze alle examens opnieuw in het japans doen en daarvoor met je vloeiend japans spreken. Lastige klus.
Snap ik ook hoor.quote:Ennee, dat doe ik niet.
Heb er nu 2 gehad, werd niets. Hopelijk is het nu wat serieuzer. Heb me er al op ingesteld dat ik het jaar moet afmaken dus als ik er eerder uit kan is het alleen maar mooi meegenomen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:18 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Tja, bezichtigingen wil natuurlijk niets zeggen. Daar heb ik helaas voldoende ervaring mee.
Oh je moet je registreren om het volledige artikel te lezenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Geldt alleen voor gepensioneerden als ik het goed begrijp. Nou ja ik zou niet ergens in the middle of nowhere willen wonen hoor. Zelfs Amstelveen is al meh
Ah dat heb ik niet gezien inderdaad. Elk jaar 8 weken op vakantie dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh je moet je registreren om het volledige artikel te lezen![]()
Het komt er in essentie op neer dat je eenvoudig onder die permanente bewoning uit kunt komen door tenminste 8b weken per jaar elders te bivakkeren nou als je graag reist kom je daar wel aan.
En anders ga ik paar weken bij m'n ouders zitten of vrienden![]()
Woon jij echt in hartje Amsterdam?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb mij weer druk gemaakt om niets
Gaatje vullen was zo gebeurd
Volgende week nog een keer, de laatste 2. Om fokking 8 uur 's ochtendsquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:22 schreef Karina het volgende:
[..]Zo gaat dat.
En ik houd me in qua grap
Snap ik. Mijn vriendin/scharrel heeft een grachtenpand(je), nouja meer een appartement eigenlijk aan de Passeerdersgracht maar alles daar is extreem gehorig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat heb ik niet gezien inderdaad. Elk jaar 8 weken op vakantie dus
Ik woon in Amsterdam Zuid, vlakbij het Olympisch Stadion. Niet precies in het Centrum dus, zou ik ook niet willen, dat is weer te lawaaiig met al die toeristen en zo.
Nou ja beter dan midden op de dag vind ik. Minder kans dat je moet wachten omdat alles is uitgelopen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week nog een keer, de laatste 2. Om fokking 8 uur 's ochtends
Whehehehehe
Ja ik heb het netjes voor mijn werk ingeplandquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja beter dan midden op de dag vind ik. Minder kans dat je moet wachten omdat alles is uitgelopen.
Vorig jaar en het jaar ervoor heb ik hetzelfde gehad, ouwe vullingen door nieuwe vervangen. Nu heb ik bijna alleen nog maar van die witte.
Die gaat denk ik naar PSV.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:29 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)halen-bij-Ajax.dhtml
Frank wil weg
Ja van die 'zilveren' die zaten er al jaaaren in dus. Verdoving neem ik nooit, ik ben bang voor naaldenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het netjes voor mijn werk ingepland
Je had nog van die grijze? Die heb ik vroeger 1 keer gehad.
En 1 keer in SpanjeEen noodvulling. Ik was zo zenuwachtig en bang, dat geen enkele verdoving werkte
Feyenoord zou ook wel een leuke stunt zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:29 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Die gaat denk ik naar PSV.
Je hebt ook verdovingssprayquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja van die 'zilveren' die zaten er al jaaaren in dus. Verdoving neem ik nooit, ik ben bang voor naalden
Nou WIL, ik zie heel veel vraagtekens en mitsens en marens. Niet echt dat hij het gezegd heeft. Beetje speculatie van het AD.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:29 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)halen-bij-Ajax.dhtml
Frank wil weg
Oh die spray ken ik niet. Het gaat ook niet om het voelen, meer om het zien van de naaldquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt ook verdovingsspray
Maar ik neem altijd een normale verdoving. Die naald voelt je niet
Het zou me niet verbazen hoor, de uitdaging is een beetje weg, tenzij hij denkt: ja nu wil ik nog een keer de CL winnen maar dat zie ik niet zo snel lukkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:32 schreef Elan het volgende:
Tja als de juiste club komt....
Eerder was het toch onbespreekbaar?
Nee dat is niet meer zo, Trekt nu al weer wegquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die spray ken ik niet. Het gaat ook niet om het voelen, meer om het zien van de naaldPlus, van wat ik me van vroeger kan herinneren, heb je daarna een halve dag een 'verlamd' gezicht.
Je bent zelf een lekker plaatjequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker plaatje die bob marley remix
Kun je nagaan hoe lang geleden het is dat ik voor het laatst verdoving heb genomenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is niet meer zo, Trekt nu al weer weg![]()
Uurtje geleden geprikt
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent zelf een lekker plaatje
Hihaho
Ik voel altijd hoe de vloeistof mijn muil ingespoten wordtquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op CA, laat mij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is dit voor kusjekroel knut? Hier zaten toch stoere mensen?
Dubbel homo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik voel altijd hoe de vloeistof mijn muil ingespoten wordt
Zal je nog een shelpen als je zelf te achterlijk bent om te google'nquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OPGEAPPSLSAPT WAT KOM JE DOEN DAN
Beter zo?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal je nog een shelpen als je zelf te achterlijk bent om te google'n
Echt? Ik voel helemaal niksquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik voel altijd hoe de vloeistof mijn muil ingespoten wordt
Geen idee. Vlaai met een groene glazuurlaag. Limoenachtigquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doei
[..]
Kroelen?
[..]
[..]
Wat voor taart?
Ik nodig je wel een keer uit om oksel te trollen in het wielrennen topic, dan kan je pas echt lachenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik vind jou een prima usert man, niets mis mee.
Aan verliefdheid kan je niks doenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is dit voor kusjekroel knut? Hier zaten toch stoere mensen?
Nou komop zeg. Je snapt het sarcasme toch wel schatje. Mag dat ook al niet meer?quote:
Niet doen. Dat is niet lief.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik nodig je wel een keer uit om oksel te trollen in het wielrennen topic, dan kan je pas echt lachen
Napalm lost een hoop op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aan verliefdheid kan je niks doen
Aha vlaai, geen taartquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Vlaai met een groene glazuurlaag. Limoenachtig
Gewoon geen gekanker, let daar nou op man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou komop zeg. Je snapt het sarcasme toch wel schatje. Mag dat ook al niet meer?. jawel toch.
Het raakte me diep, die post van je.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou komop zeg. Je snapt het sarcasme toch wel schatje. Mag dat ook al niet meer?. jawel toch.
Oke sorry sorry. Doe het nu echt niet meer. Beloofd. Erewoord.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon geen gekanker, let daar nou op man.
Taart, vlaai, het was lekker.quote:
Joh, Heerlijk! Kusje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Hier schijnt het zonnetje heerlijk naar binnen
Het is lekker warm
Zou je wel moeten zijn. Oneluf ditdatquote:
Zelfs jij moet toegeven dat dat gewoon puur genot was vorige weekquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou je wel moeten zijn. Oneluf ditdat
Ik vind jou wel liefquote:
Ik ben blij voor jequote:
Kusje terugquote:
GOFETEDOMME JE ZIET TOCH WEL DAT IK STEEDS JHK TYP KUTquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind jou wel lief
[..]
Ik ben blij voor je
[..]
Kusje terug
Ik verveel me, ik ga zo even gamen denk ik
Waar had je 'm toen ookweer mee lopen narren?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs jij moet toegeven dat dat gewoon puur genot was vorige week![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GOFETEDOMME JE ZIET TOCH WEL DAT IK STEEDS JHK TYP KUT
Waarschijnlijk dat hij dik is. Of z'n groene vouwfiets. Succes gegarandeerd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar had je 'm toen ookweer mee lopen narren?
Karina is natuurlijk een echt wijf. Een beetje verdoving toe laten dienen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hele nare ervaringen met een tandartsquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:49 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Karina is natuurlijk een echt wijf. Een beetje verdoving toe laten dienen.
Ik ben ook niet kwaad. Ik vind je gewoon een wijf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hele nare ervaringen met een tandarts
Heb echt angst, ben spontaan een kilo kwijt in een dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook een wijf, dus ben niet beledigd ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kwaad. Ik vind je gewoon een wijf.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:51 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Bayern munchen tenue voor 2014 gelektWe liggen echt helemaal dubbel met z'n alle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja melvinquote:
*allenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
We liggen echt helemaal dubbel met z'n alle.
Is het überhaupt een grapje? Ik ben niet zo van de voetballerij dus weet 't nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
We liggen echt helemaal dubbel met z'n alle.
Robben dook gister weer eens lekker. Vandaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het überhaupt een grapje? Ik ben niet zo van de voetballerij dus weet 't niet
Ik ben vriendjes met Danny, hoe dat is gebeurd weet ik nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
OMG yvonne wilt vriendjes met me worden op linkedin!
Ik heb geen linkedin.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
OMG yvonne wilt vriendjes met me worden op linkedin!
Zijn er tetten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ter info;
ik ben gisteren begonnen aan House of Cards en ik vind het echt een topshow.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ter info;
Ik hoor er veel over. Even googlen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ter info;
Heb je wel nodig voor een succesvolle carriere hoorquote:
Dat is echt een programma wat aids veroorzaaktquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor er veel over. Even googlen.
Ik ga zo the valleys kijken, daar komen pas veel tetten in voor_!
Ik heb een hele grote lul, dat compenseert veel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je wel nodig voor een succesvolle carriere hoor
Dat is het zeker, maar zeer vermakelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is echt een programma wat aids veroorzaakt
Laat jij je manager jou pijpen dan ipv andersom?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote lul, dat compenseert veel.
je bent zelf vermakelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is het zeker, maar zeer vermakelijk
Celblok H is gay, ik heb liever dat je een andere serie gaat kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ga heel de dag series kijken.
TVD en Originals.
Tevens Believe en Celblok H.
Moet je niet werken ofzo?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
TVD en Originals.
Je moest toch werken vandaag?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
TVD en Originals.
Heb je zelf ook al gekeken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Celblok H is gay, ik heb liever dat je een andere serie gaat kijken.
Ik heb een week vakantiequote:
Hoe laat is dat ongeveer? Kan ik 't kijken als ik 5 uur thuis ben?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandag begint de Tirreno.
In etappe 5 is dit de laatste klim
[ afbeelding ]
Gemiddeld 25 %![]()
Nee, verwachte doorkomst tussen 4 uur en kwart voor 5.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe laat is dat ongeveer? Kan ik 't kijken als ik 5 uur thuis ben?
Kutttt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, verwachte doorkomst tussen 4 uur en kwart voor 5.
Teen Wolfquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk teveel series
[ afbeelding ]
Ravenswood is gestopt, dus die ga ik maar direct verwijderen.
ik zou under the dome gaan kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk teveel series
[ afbeelding ]
Die heb ik al gekekenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:14 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
ik zou under the dome gaan kijken
Ja moet aan seizoen 3 beginnen.quote:
ook goede serie iddquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:14 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
ik zou under the dome gaan kijken
jackson is er niet meer bij in season 3, maar er komen alpha twins die zijn wel badassquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik al gekeken
[..]
Ja moet aan seizoen 3 beginnen.
Nu eerst hersenloos tv kijken (The Valleys), want dan kan ik ook fokken tussendoor
jackson is die lekkere gozer toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
jackson is er niet meer bij in season 3, maar er komen alpha twins die zijn wel badass
Ik kijk teveel series, dus die ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:16 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
ik was sarcastisch
dat is echt een van de slechtste series ooit
Binnenkant van het etiket kan ook altijdquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmm wij mochten nooit water tijdens een toets of examen. Anders is het wel slim
[ afbeelding ]
Dat kan gebeurenquote:
Ik heb gespiekt bij mijn examen op het mboquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:20 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Binnenkant van het etiket kan ook altijd
maar spieken is wel echt not done na de basisschool
Hoe kan je mondeling nou spiekenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren
[..]
Ik heb gespiekt bij mijn examen op het mboMaar we zaten ook gewoon naast elkaar
Ik kon d verleiding niet weerstaan, omdat ik gewoon slecht ben in Engels
Mondeling een 8, schriftelijk een 9
Spieken bij een mondeling examen, wtf heb je je docent dan gepijpt of zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren
[..]
Ik heb gespiekt bij mijn examen op het mboMaar we zaten ook gewoon naast elkaar
Ik kon d verleiding niet weerstaan, omdat ik gewoon slecht ben in Engels
Mondeling een 8, schriftelijk een 9
Bijna alleen maar baggerquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk teveel series
[ afbeelding ]
BJ.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe kan je mondeling nou spieken
Schriftelijk heb ik gespiekt, dus ik had een 9quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe kan je mondeling nou spieken
Geslikt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Schriftelijk heb ik gespiekt, dus ik had een 9
Mondeling had ik sowieso een 8. Maar dat komt door de leraar
Serieus? Lekker 3 uur tentamen zonder drinkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmm wij mochten nooit water tijdens een toets of examen. Anders is het wel slim
[ afbeelding ]
We kregen bekertjes met water uitgedeeld. Maar mochten zelf niks meenemenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:23 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Serieus? Lekker 3 uur tentamen zonder drinken
Ze had andere manieren om haar vochtpercentage op niveau te houdenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:23 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Tis wat. Wel 3 hele uren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:23 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |