Zijn er tetten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ter info;
ik ben gisteren begonnen aan House of Cards en ik vind het echt een topshow.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ter info;
Ik hoor er veel over. Even googlen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ter info;
Heb je wel nodig voor een succesvolle carriere hoorquote:
Dat is echt een programma wat aids veroorzaaktquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor er veel over. Even googlen.
Ik ga zo the valleys kijken, daar komen pas veel tetten in voor_!
Ik heb een hele grote lul, dat compenseert veel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je wel nodig voor een succesvolle carriere hoor
Dat is het zeker, maar zeer vermakelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is echt een programma wat aids veroorzaakt
Laat jij je manager jou pijpen dan ipv andersom?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote lul, dat compenseert veel.
je bent zelf vermakelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is het zeker, maar zeer vermakelijk
Celblok H is gay, ik heb liever dat je een andere serie gaat kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ga heel de dag series kijken.
TVD en Originals.
Tevens Believe en Celblok H.
Moet je niet werken ofzo?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
TVD en Originals.
Je moest toch werken vandaag?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
TVD en Originals.
Heb je zelf ook al gekeken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Celblok H is gay, ik heb liever dat je een andere serie gaat kijken.
Ik heb een week vakantiequote:
Hoe laat is dat ongeveer? Kan ik 't kijken als ik 5 uur thuis ben?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandag begint de Tirreno.
In etappe 5 is dit de laatste klim
[ afbeelding ]
Gemiddeld 25 %![]()
Nee, verwachte doorkomst tussen 4 uur en kwart voor 5.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe laat is dat ongeveer? Kan ik 't kijken als ik 5 uur thuis ben?
Kutttt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, verwachte doorkomst tussen 4 uur en kwart voor 5.
Teen Wolfquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk teveel series
[ afbeelding ]
Ravenswood is gestopt, dus die ga ik maar direct verwijderen.
ik zou under the dome gaan kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk teveel series
[ afbeelding ]
Die heb ik al gekekenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:14 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
ik zou under the dome gaan kijken
Ja moet aan seizoen 3 beginnen.quote:
ook goede serie iddquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:14 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
ik zou under the dome gaan kijken
jackson is er niet meer bij in season 3, maar er komen alpha twins die zijn wel badassquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik al gekeken
[..]
Ja moet aan seizoen 3 beginnen.
Nu eerst hersenloos tv kijken (The Valleys), want dan kan ik ook fokken tussendoor
jackson is die lekkere gozer toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
jackson is er niet meer bij in season 3, maar er komen alpha twins die zijn wel badass
Ik kijk teveel series, dus die ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:16 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
ik was sarcastisch
dat is echt een van de slechtste series ooit
Binnenkant van het etiket kan ook altijdquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmm wij mochten nooit water tijdens een toets of examen. Anders is het wel slim
[ afbeelding ]
Dat kan gebeurenquote:
Ik heb gespiekt bij mijn examen op het mboquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:20 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Binnenkant van het etiket kan ook altijd
maar spieken is wel echt not done na de basisschool
Hoe kan je mondeling nou spiekenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren
[..]
Ik heb gespiekt bij mijn examen op het mboMaar we zaten ook gewoon naast elkaar
Ik kon d verleiding niet weerstaan, omdat ik gewoon slecht ben in Engels
Mondeling een 8, schriftelijk een 9
Spieken bij een mondeling examen, wtf heb je je docent dan gepijpt of zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren
[..]
Ik heb gespiekt bij mijn examen op het mboMaar we zaten ook gewoon naast elkaar
Ik kon d verleiding niet weerstaan, omdat ik gewoon slecht ben in Engels
Mondeling een 8, schriftelijk een 9
Bijna alleen maar baggerquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk teveel series
[ afbeelding ]
BJ.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe kan je mondeling nou spieken
Schriftelijk heb ik gespiekt, dus ik had een 9quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe kan je mondeling nou spieken
Geslikt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Schriftelijk heb ik gespiekt, dus ik had een 9
Mondeling had ik sowieso een 8. Maar dat komt door de leraar
Serieus? Lekker 3 uur tentamen zonder drinkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmm wij mochten nooit water tijdens een toets of examen. Anders is het wel slim
[ afbeelding ]
We kregen bekertjes met water uitgedeeld. Maar mochten zelf niks meenemenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:23 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Serieus? Lekker 3 uur tentamen zonder drinken
Ze had andere manieren om haar vochtpercentage op niveau te houdenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:23 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Serieus? Lekker 3 uur tentamen zonder drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |