Karina is natuurlijk een echt wijf. Een beetje verdoving toe laten dienen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt ook verdovingsspray
Maar ik neem altijd een normale verdoving. Die naald voelt je niet
Ik heb hele nare ervaringen met een tandartsquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:49 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Karina is natuurlijk een echt wijf. Een beetje verdoving toe laten dienen.
Ik ben ook niet kwaad. Ik vind je gewoon een wijf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hele nare ervaringen met een tandarts
Heb echt angst, ben spontaan een kilo kwijt in een dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook een wijf, dus ben niet beledigd ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kwaad. Ik vind je gewoon een wijf.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:51 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Bayern munchen tenue voor 2014 gelektWe liggen echt helemaal dubbel met z'n alle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja melvinquote:
*allenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
We liggen echt helemaal dubbel met z'n alle.
Is het überhaupt een grapje? Ik ben niet zo van de voetballerij dus weet 't nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
We liggen echt helemaal dubbel met z'n alle.
Robben dook gister weer eens lekker. Vandaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het überhaupt een grapje? Ik ben niet zo van de voetballerij dus weet 't niet
Ik ben vriendjes met Danny, hoe dat is gebeurd weet ik nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
OMG yvonne wilt vriendjes met me worden op linkedin!
Ik heb geen linkedin.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
OMG yvonne wilt vriendjes met me worden op linkedin!
Zijn er tetten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ter info;
ik ben gisteren begonnen aan House of Cards en ik vind het echt een topshow.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ter info;
Ik hoor er veel over. Even googlen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ter info;
Heb je wel nodig voor een succesvolle carriere hoorquote:
Dat is echt een programma wat aids veroorzaaktquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor er veel over. Even googlen.
Ik ga zo the valleys kijken, daar komen pas veel tetten in voor_!
Ik heb een hele grote lul, dat compenseert veel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je wel nodig voor een succesvolle carriere hoor
Dat is het zeker, maar zeer vermakelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is echt een programma wat aids veroorzaakt
Laat jij je manager jou pijpen dan ipv andersom?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote lul, dat compenseert veel.
je bent zelf vermakelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is het zeker, maar zeer vermakelijk
Celblok H is gay, ik heb liever dat je een andere serie gaat kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ga heel de dag series kijken.
TVD en Originals.
Tevens Believe en Celblok H.
Moet je niet werken ofzo?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
TVD en Originals.
Je moest toch werken vandaag?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
TVD en Originals.
Heb je zelf ook al gekeken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Celblok H is gay, ik heb liever dat je een andere serie gaat kijken.
Ik heb een week vakantiequote:
Hoe laat is dat ongeveer? Kan ik 't kijken als ik 5 uur thuis ben?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandag begint de Tirreno.
In etappe 5 is dit de laatste klim
[ afbeelding ]
Gemiddeld 25 %![]()
Nee, verwachte doorkomst tussen 4 uur en kwart voor 5.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe laat is dat ongeveer? Kan ik 't kijken als ik 5 uur thuis ben?
Kutttt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, verwachte doorkomst tussen 4 uur en kwart voor 5.
Teen Wolfquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk teveel series
[ afbeelding ]
Ravenswood is gestopt, dus die ga ik maar direct verwijderen.
ik zou under the dome gaan kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk teveel series
[ afbeelding ]
Die heb ik al gekekenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:14 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
ik zou under the dome gaan kijken
Ja moet aan seizoen 3 beginnen.quote:
ook goede serie iddquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:14 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
ik zou under the dome gaan kijken
jackson is er niet meer bij in season 3, maar er komen alpha twins die zijn wel badassquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik al gekeken
[..]
Ja moet aan seizoen 3 beginnen.
Nu eerst hersenloos tv kijken (The Valleys), want dan kan ik ook fokken tussendoor
jackson is die lekkere gozer toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
jackson is er niet meer bij in season 3, maar er komen alpha twins die zijn wel badass
Ik kijk teveel series, dus die ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:16 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
ik was sarcastisch
dat is echt een van de slechtste series ooit
Binnenkant van het etiket kan ook altijdquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmm wij mochten nooit water tijdens een toets of examen. Anders is het wel slim
[ afbeelding ]
Dat kan gebeurenquote:
Ik heb gespiekt bij mijn examen op het mboquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:20 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Binnenkant van het etiket kan ook altijd
maar spieken is wel echt not done na de basisschool
Hoe kan je mondeling nou spiekenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren
[..]
Ik heb gespiekt bij mijn examen op het mboMaar we zaten ook gewoon naast elkaar
Ik kon d verleiding niet weerstaan, omdat ik gewoon slecht ben in Engels
Mondeling een 8, schriftelijk een 9
Spieken bij een mondeling examen, wtf heb je je docent dan gepijpt of zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren
[..]
Ik heb gespiekt bij mijn examen op het mboMaar we zaten ook gewoon naast elkaar
Ik kon d verleiding niet weerstaan, omdat ik gewoon slecht ben in Engels
Mondeling een 8, schriftelijk een 9
Bijna alleen maar baggerquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk teveel series
[ afbeelding ]
BJ.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe kan je mondeling nou spieken
Schriftelijk heb ik gespiekt, dus ik had een 9quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe kan je mondeling nou spieken
Geslikt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Schriftelijk heb ik gespiekt, dus ik had een 9
Mondeling had ik sowieso een 8. Maar dat komt door de leraar
Serieus? Lekker 3 uur tentamen zonder drinkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmm wij mochten nooit water tijdens een toets of examen. Anders is het wel slim
[ afbeelding ]
We kregen bekertjes met water uitgedeeld. Maar mochten zelf niks meenemenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:23 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Serieus? Lekker 3 uur tentamen zonder drinken
Ze had andere manieren om haar vochtpercentage op niveau te houdenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:23 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Serieus? Lekker 3 uur tentamen zonder drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |