Karina is natuurlijk een echt wijf. Een beetje verdoving toe laten dienen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt ook verdovingsspray
Maar ik neem altijd een normale verdoving. Die naald voelt je niet
Ik heb hele nare ervaringen met een tandartsquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:49 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Karina is natuurlijk een echt wijf. Een beetje verdoving toe laten dienen.
Ik ben ook niet kwaad. Ik vind je gewoon een wijf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hele nare ervaringen met een tandarts
Heb echt angst, ben spontaan een kilo kwijt in een dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook een wijf, dus ben niet beledigd ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kwaad. Ik vind je gewoon een wijf.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:51 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Bayern munchen tenue voor 2014 gelektWe liggen echt helemaal dubbel met z'n alle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja melvinquote:
*allenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
We liggen echt helemaal dubbel met z'n alle.
Is het überhaupt een grapje? Ik ben niet zo van de voetballerij dus weet 't nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
We liggen echt helemaal dubbel met z'n alle.
Robben dook gister weer eens lekker. Vandaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het überhaupt een grapje? Ik ben niet zo van de voetballerij dus weet 't niet
Ik ben vriendjes met Danny, hoe dat is gebeurd weet ik nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
OMG yvonne wilt vriendjes met me worden op linkedin!
Ik heb geen linkedin.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
OMG yvonne wilt vriendjes met me worden op linkedin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |