quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal je nog een shelpen als je zelf te achterlijk bent om te google'n
Echt? Ik voel helemaal niksquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik voel altijd hoe de vloeistof mijn muil ingespoten wordt
Geen idee. Vlaai met een groene glazuurlaag. Limoenachtigquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doei
[..]
Kroelen?
[..]
[..]
Wat voor taart?
Ik nodig je wel een keer uit om oksel te trollen in het wielrennen topic, dan kan je pas echt lachenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik vind jou een prima usert man, niets mis mee.
Aan verliefdheid kan je niks doenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is dit voor kusjekroel knut? Hier zaten toch stoere mensen?
Nou komop zeg. Je snapt het sarcasme toch wel schatje. Mag dat ook al niet meer?quote:
Niet doen. Dat is niet lief.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik nodig je wel een keer uit om oksel te trollen in het wielrennen topic, dan kan je pas echt lachen
Napalm lost een hoop op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aan verliefdheid kan je niks doen
Aha vlaai, geen taartquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Vlaai met een groene glazuurlaag. Limoenachtig
Gewoon geen gekanker, let daar nou op man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou komop zeg. Je snapt het sarcasme toch wel schatje. Mag dat ook al niet meer?. jawel toch.
Het raakte me diep, die post van je.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou komop zeg. Je snapt het sarcasme toch wel schatje. Mag dat ook al niet meer?. jawel toch.
Oke sorry sorry. Doe het nu echt niet meer. Beloofd. Erewoord.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon geen gekanker, let daar nou op man.
Taart, vlaai, het was lekker.quote:
Joh, Heerlijk! Kusje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Hier schijnt het zonnetje heerlijk naar binnen
Het is lekker warm
Zou je wel moeten zijn. Oneluf ditdatquote:
Zelfs jij moet toegeven dat dat gewoon puur genot was vorige weekquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou je wel moeten zijn. Oneluf ditdat
Ik vind jou wel liefquote:
Ik ben blij voor jequote:
Kusje terugquote:
GOFETEDOMME JE ZIET TOCH WEL DAT IK STEEDS JHK TYP KUTquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind jou wel lief
[..]
Ik ben blij voor je
[..]
Kusje terug
Ik verveel me, ik ga zo even gamen denk ik
Waar had je 'm toen ookweer mee lopen narren?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs jij moet toegeven dat dat gewoon puur genot was vorige week![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GOFETEDOMME JE ZIET TOCH WEL DAT IK STEEDS JHK TYP KUT
Waarschijnlijk dat hij dik is. Of z'n groene vouwfiets. Succes gegarandeerd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar had je 'm toen ookweer mee lopen narren?
Karina is natuurlijk een echt wijf. Een beetje verdoving toe laten dienen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt ook verdovingsspray
Maar ik neem altijd een normale verdoving. Die naald voelt je niet
Ik heb hele nare ervaringen met een tandartsquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:49 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Karina is natuurlijk een echt wijf. Een beetje verdoving toe laten dienen.
Ik ben ook niet kwaad. Ik vind je gewoon een wijf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hele nare ervaringen met een tandarts
Heb echt angst, ben spontaan een kilo kwijt in een dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook een wijf, dus ben niet beledigd ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kwaad. Ik vind je gewoon een wijf.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:51 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Bayern munchen tenue voor 2014 gelektWe liggen echt helemaal dubbel met z'n alle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja melvinquote:
*allenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
We liggen echt helemaal dubbel met z'n alle.
Is het überhaupt een grapje? Ik ben niet zo van de voetballerij dus weet 't nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
We liggen echt helemaal dubbel met z'n alle.
Robben dook gister weer eens lekker. Vandaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het überhaupt een grapje? Ik ben niet zo van de voetballerij dus weet 't niet
Ik ben vriendjes met Danny, hoe dat is gebeurd weet ik nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
OMG yvonne wilt vriendjes met me worden op linkedin!
Ik heb geen linkedin.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
OMG yvonne wilt vriendjes met me worden op linkedin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |