Zijn er tetten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ter info;
ik ben gisteren begonnen aan House of Cards en ik vind het echt een topshow.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ter info;
Ik hoor er veel over. Even googlen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ter info;
Heb je wel nodig voor een succesvolle carriere hoorquote:
Dat is echt een programma wat aids veroorzaaktquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor er veel over. Even googlen.
Ik ga zo the valleys kijken, daar komen pas veel tetten in voor_!
Ik heb een hele grote lul, dat compenseert veel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je wel nodig voor een succesvolle carriere hoor
Dat is het zeker, maar zeer vermakelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is echt een programma wat aids veroorzaakt
Laat jij je manager jou pijpen dan ipv andersom?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote lul, dat compenseert veel.
je bent zelf vermakelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is het zeker, maar zeer vermakelijk
Celblok H is gay, ik heb liever dat je een andere serie gaat kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ga heel de dag series kijken.
TVD en Originals.
Tevens Believe en Celblok H.
Moet je niet werken ofzo?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
TVD en Originals.
Je moest toch werken vandaag?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
TVD en Originals.
Heb je zelf ook al gekeken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Celblok H is gay, ik heb liever dat je een andere serie gaat kijken.
Ik heb een week vakantiequote:
Hoe laat is dat ongeveer? Kan ik 't kijken als ik 5 uur thuis ben?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandag begint de Tirreno.
In etappe 5 is dit de laatste klim
[ afbeelding ]
Gemiddeld 25 %![]()
Nee, verwachte doorkomst tussen 4 uur en kwart voor 5.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe laat is dat ongeveer? Kan ik 't kijken als ik 5 uur thuis ben?
Kutttt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, verwachte doorkomst tussen 4 uur en kwart voor 5.
Teen Wolfquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk teveel series
[ afbeelding ]
Ravenswood is gestopt, dus die ga ik maar direct verwijderen.
ik zou under the dome gaan kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk teveel series
[ afbeelding ]
Ravenswood is gestopt, dus die ga ik maar direct verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |