1000 km doe ik deze maand al. Ga denk ik voor 6000 km dit jaar, een 200 km brevet en top 10 in een beklimming van zo'n toertocht in septemberquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Doublepain het volgende:
:
[..]
Wat is je doel?
1000km in 1 jaar fietsen?
Ik sta anders nog steeds op 0.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Dat haalt een beetje recreatieve fietser al makkelijk.
Zo dat is wel wat ja, maar ik zou wel oppassen dat je niet teveel gaat overbelasten, met name je knieën.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1000 km doe ik deze maand al. Ga denk ik voor 6000 km dit jaar, een 200 km brevet en top 10 in een beklimming van zo'n toertocht in september
Omdat het kanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey Drizzt, waarom begin je in hemelsnaam opnieuw met je Telvani
Waarom zou je als je auto hebt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb al een jaar of 4 niet gefietst.
No offence, het is ook best raar eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik sta anders nog steeds op 0.
Fietsen is voor homo's.. (sorry Knut en L_L)
Hiermee bevestig je dus dat België vol homo's zit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik sta anders nog steeds op 0.
Fietsen is voor homo's.. (sorry Knut en L_L)
Die belast ik veel meer met voetbal..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo dat is wel wat ja, maar ik zou wel oppassen dat je niet teveel gaat overbelasten, met name je knieën.
Je krijgt er wel slecht zaad van ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
No offence, het is ook best raar eigenlijkmaar wel verslavend
knieën worden niet zo belast bij wielrennen, tenzij je een idioot bent en veel te zwaar trapt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo dat is wel wat ja, maar ik zou wel oppassen dat je niet teveel gaat overbelasten, met name je knieën.
Ieder zijn hobbyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
No offence, het is ook best raar eigenlijkmaar wel verslavend
Ik dacht dat dat je dat juist heel erg belast.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
knieën worden niet zo belast bij wielrennen, tenzij je een idioot bent en veel te zwaar trapt.
quote:
Dat fiets jij wel toch?quote:Impact
Daaruit bleek dat de intensiteit van de loop- en zwemtraining op de atleten geen enkele impact had, maar die van de fietstraining wel. Professor Diana Vaamonde, die het onderzoek leidde, stelt dat de spermakwaliteit daalt naarmate de triatleet meer kilometers fietst.
"We kunnen concluderen dat intensieve fietstrainingen, zeker als het over meer dan 300 km per week gaat, nadelig zijn voor de kwaliteit van het sperma."
Koppeling goed indrukken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn fiets zijn eerste 5 versnellingen werken niet meer.
Willekeurige melding.
Boos naar kijken en kut roepen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn fiets zijn eerste 5 versnellingen werken niet meer.
Willekeurige melding.
veel ouderen stappen over van hardlopen naar wielrennen omdat dat veel minder erg voor de knietjes en andere gewrichten is. Ze staan ook erg stabiel in zo'n klikpedaal en je maakt constant een eentonige beweging.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat je dat juist heel erg belast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |