Drizzt is fantastisch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat er geen verstandelijk beperkte mod wordt..
Tjah hun moeten ook opboksen tegen iets wat onmogelijk bij te houden is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:12 schreef Adames het volgende:
[..]
is passie en strijd en voor het eerst in 10 jaar weer een kanshebber buiten barca en real, maar toch geniet ik veel meer van die laatste 2.
wel respect voor de club
Verschil moet er wezen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Roc-ertje. Kunnen niet normaal doen
Hey Knut, nog gewielrent?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan iets onmogelijks van mij..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat je een onmogelijk handelbaar persoon bent. Ik voorspel dat je binnen 10 jaar in het Pieter Baan Centrum belandt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan iets onmogelijks van mij..
Ik vraag of je opdondertquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan iets onmogelijks van mij..
Weet ik toch, meid.quote:
Pieter baanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je een onmogelijk handelbaar persoon bent. Ik voorspel dat je binnen 10 jaar in het Pieter Baan Centrum belandt.
Jij denkt dat iedereen gek is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je een onmogelijk handelbaar persoon bent. Ik voorspel dat je binnen 10 jaar in het Pieter Baan Centrum belandt.
Ik denk dat jij vooral gek bent.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen gek is.
Waarschijnlijk ben je zelf gewoon te geestelijk en emotioneel beperkt om enig besef van de wereld om je heen te hebben.
Hij voorspelt dat ze over een jaar of 10 een zeehond wordt wat best zou kunnen als je ziet hoeveel paaseitjes ze vanavond op heeft.quote:
wow jij haalt wel veel info uit fok1postsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat haalt een beetje recreatieve fietser al makkelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Doublepain het volgende:
:
[..]
Wat is je doel?
1000km in 1 jaar fietsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |