Dat Strootgod was nooit een grap. Nomen est omen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes. Ik heb Strootman zijn lijden gelijkgezet aan het aan een kruis genageld worden voor de zonden van de mens.
Gaan we nu wat te ver of is Strootman echt uitgegroeid tot een god?
Ik wacht langs de A44 op je.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet wat langer doorwerken omdat ik op de fiets was
Nee, gooi een bierfles in mijn oog en dan kan ik weer rustig naar huis toe en in slaap vallen.quote:
En ik heb ook geen rijbewijsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij haalt een minderjarige met de auto op om hem bier te voeren?
Uh, oke.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gooi een bierfles in mijn oog en dan kan ik weer rustig naar huis toe en in slaap vallen.
Ik moet nog huiswerk maken voor school maar mijn lichaam wil nie./
Jij hebt ook 24/7 huiswerkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gooi een bierfles in mijn oog en dan kan ik weer rustig naar huis toe en in slaap vallen.
Ik moet nog huiswerk maken voor school maar mijn lichaam wil nie./
Dan hoef je nog geen huiswerk te maken (of de leraar moet controleren en je laten nakomen). Daar is nog nooit iemand beter van geworden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stinho moet goede cijfers halen, anders bellen wij zijn moeder.
Je bent toe aan vakantiequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een rokje.
HAHAHAHAHAHA
Tering zeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een rokje.
HAHAHAHAHAHA
Bellen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stinho moet goede cijfers halen, anders bellen wij zijn moeder.
Waarom weer Allah.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
IK HEB MIJN HARDE SCHIJF TERUG
GOD PRIJZE ALLAH
Heb geboden tot alles dat me kon helpen dat ding terug te vinden, inclusief het Vliegende spaghettimonster en Jur de Magneetkrokodil. Dat laatste heeft geholpenquote:
Het verhaal van Jur de Magneetkrokodil kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb geboden tot alles dat me kon helpen dat ding terug te vinden, inclusief het Vliegende spaghettimonster en Jur de Magneetkrokodil. Dat laatste heeft geholpen
Jij maakt ook vaak huiswerk zegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan keur je het ook goed als ik nu iets anders ga doen (huiswerk).
Ik voel dadelijk wel een hobbeltje als we over je hersenpan denderen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga koper van het spoor halen nu.
Ik heb geen hersenen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik voel dadelijk wel een hobbeltje als we over je hersenpan denderen.
Hij zit toch in havo 4?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Braafste jongetje van de klas die Stijn
Of hij let juist niet op en moet alles thuis doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Braafste jongetje van de klas die Stijn
Opletten is 99% van de tijd ook vrij nutteloos.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of hij let juist niet op en moet alles thuis doen
Wil je een foto zien?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verhaal van Jur de Magneetkrokodil kende ik nog niet.
Ja en daar heb je zowat helemaal niks aan schoolwerk, dus vraag me af waar hij het vandaan haalt.quote:
Misschien af en toe knipperen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn ogen zijn echt kapot. Zie nu al vreemde kleuren en vormen.![]()
Wellicht ben ik gedrogeerd.
Tijd voor google
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn ogen zijn echt kapot. Zie nu al vreemde kleuren en vormen.![]()
Wellicht ben ik gedrogeerd.
Tijd voor google
woowoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit plaatje heeft weinig met je verhaal te maken, maar moest er opeens aan denken toen ik je post las.
Als je lang op één punt focust wordt hij wit.
Werkt bij mij nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit plaatje heeft weinig met je verhaal te maken, maar moest er opeens aan denken toen ik je post las.
Leuk plaatje welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:45 schreef Typisch het volgende:
Ze hebben voor mijn huis wat bomen weg gehaald, nu ziet het er heel anders uit vanuit mijn raam. Ik kan daar niet zo goed mee omgaan.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dirk vindt dit leuk.
Ik hoor ook gelijk die achtergrondmuziek weer héquote:
goed liedjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoor ook gelijk die achtergrondmuziek weer hé![]()
Pullover
Parkzichtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pullover
bom eropquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pullover
Hamas, hamas, pas maar op dat ik niet over je vergaste lijk plasquote:
Mooiste nummer wat er in het stadion gedraaid kan wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hamas, hamas, pas maar op dat ik niet over je vergaste lijk plas
Rensje
vind shaffy mooierquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooiste nummer wat er in het stadion gedraaid kan worden
wat een kanjer nummer zegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een saai paupernummer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gister voor het eerst met vrienden gedaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vond het heel erg kut dus snel mee gekapt.
Ik vond het kanjer saai, dat kwam ook omdat die server het in het begin nooit goed deed. Ik was er heel snel klaar mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gister voor het eerst met vrienden gedaan.
Beviel mij wel.
Para Mocro is overleden. R.I.Pquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
hou die pipa in je binnenzak
voor die beef in de binnenstad
Klopt wel ja, al blijft het mooi in het stadionquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook grappig hoe de woorden Bloed, Zweet en Tranen totaal niet bij jullie clubcultuur passen in principe.
Had nog meer op met geld, wat dat betreft zit je beter bij Ajax dan bij Feyenoordquote:Bovendien had die man meer met onze club op.
LittleRabbit zit nu bijna te huilenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar het had mij niks geboeid als het wel zo was.
Nahquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Adames het volgende:
Had nog meer op met geld, wat dat betreft zit je beter bij Ajax dan bij Feyenoord
is dat dat nummer wat ze net voor de opkomst draaien?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit draaien ze ook altijd in Eindhovenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nah
Sowieso die bass altijd in de Grolsch Veste.
Wtf man doe ff normaal speel niet so met my hardquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LittleRabbit zit nu bijna te huilen
Twente is niet serieus te nemen met dat neppe Engelse sfeertjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nah
Sowieso die bass altijd in de Grolsch Veste.
Ja.. die boeren hebben dat geleend van ons.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit draaien ze ook altijd in Eindhoven. Typisch voor boeren dus.
Werd altijd in het Ajax honk gedraaid en sinds Ajax - Twente in 2010 (ja ja prachtige wedstrijd) altijd bij de opkomst van de warming up.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dat dat nummer wat ze net voor de opkomst draaien?
wat een gemaakte troep is dat zeg
Heel Nederland stelt niet echt wat voor qua sfeer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Twente is niet serieus te nemen met dat neppe Engelse sfeertje.
Dan is GAE echt 40-45 keer indrukwekkender als het om dat sfeertje gaat, en dat is een klein kutclubje.
Maargoed. De wokrestaurants schieten daar waarschijnlijk als paddenstoelen uit de grond. You never Wok Aloon, weetje.
zal wel aan mij liggen maar toen ik er was leek het alsof alleen 410 het een leuk nummer vondquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werd altijd in het Ajax honk gedraaid en sinds Ajax - Twente in 2010 (ja ja prachtige wedstrijd) altijd bij de opkomst van de warming up.
Den Haag spandoeken zijn ook goed en zowaar creatief verzonnen vaak.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heel Nederland stelt niet echt wat voor qua sfeer.
Twente heeft wel de mooiste spandoeken altijd
YNWA bij jullie en in Rotterdamquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja.. die boeren hebben dat geleend van ons.
Maar ik mag er niet te veel over zeggen, anders krijgen we dadelijk weer het hele YNWA verhaal.
Die zijn idd wel mooiquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heel Nederland stelt niet echt wat voor qua sfeer.
Twente heeft wel de mooiste spandoeken altijd
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:14 schreef RensAjacied het volgende:
Bloed Zweet en Tranen klinkt veel krachtiger ja.
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
bloed zweet en tranen klinkt als aids in je hersenpan
Stelletje jankers zijn het.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Gayquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
het ergste van de hele dag van ajax-feyenoord was het moment dat ze al die nederlandstalige pauper liedjes gingen zingenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
#truthquote:
WHU WHU WHUquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
#truth
sowieso meest overrated club qua sfeer die er is
alleen hun kunnen hemquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef RensAjacied het volgende:
Even zonder gekheid niets is zo mooi als het Fries volkslied hé. Wat een emotie wat een vreugde wat een gekkenhuis.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Friesland, de gazastrook van Europa.
Toen we verloren van Heerenveen wel, toen we wonnen van Ajax niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef RensAjacied het volgende:
Was jij er toen ook bij in de Kuip TwenteFC?
Haha YOOOUUUUSSOUF Hersi!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Toen we verloren van Heerenveen wel, toen we wonnen van Ajax niet.
Gerry & the Pacemakers kwamen oorspronkelijk uit Liverpool, al die Ieren, Schotten en Rotterdammers hebben totaal geen recht van spreken als ze dat nummer scanderen.quote:
Was toen een geweldige middag man. Complete chaos bij de politie dat de fans door elkaar kwamen. Was niks aan de hand, één grote gezelligheid toen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit meer naar een Bekerfinale in de kuip, aidstreinen.
Dat de supporters bij elkaar kwamen was van te voren al bekend, moet ook kunnen. Helemaal met Heerenveen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was toen een geweldige middag man. Complete chaos bij de politie dat de fans door elkaar kwamen. Was niks aan de hand, één grote gezelligheid toen.
Jij gaat echt vaker naar Heerenveen dan naar Ajax of niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was toen een geweldige middag man. Complete chaos bij de politie dat de fans door elkaar kwamen. Was niks aan de hand, één grote gezelligheid toen.
Oh ik dacht dat het een fout was dat die hekken open stondenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat de supporters bij elkaar kwamen was van te voren al bekend, moet ook kunnen. Helemaal met Heerenveen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij gaat echt vaker naar Heerenveen dan naar Ajax of niet?
Logisch met een seizoenskaart.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij gaat echt vaker naar Heerenveen dan naar Ajax of niet?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)71344&type=2&theater
Nee, was nog een drama met die treinen na de tijd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een fout was dat die hekken open stonden![]()
.
Was erg gezellig dat weet ik nog wel.
Ik weet nog wel dat er paar een duizend Heerenveen fans pas aankwamen toen de spelers het veld opkwamenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee, was nog een drama met die treinen na de tijd.
Links en rechts een trein, links zou voor Heerenveen zijn rechts voor Twente, net ingestapt, roepen ze om dat het andersom was.. al dat publiek weer door elkaar heen de andere trein in. Zit je daar weer net op je stoel, werd er weer omgeroepen dat ze een fout hadden gemaakt, konden we weer wisselen van trein.
Meer kans om te zeggen dat je club gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Elan het volgende:
Hoe kan iemand nou in godsnaam voor meerdere clubs zijn.
Ik laat hier en daar wel wat wedstrijden schieten maar ik ga er altijd met plezier heen hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Meer kans om te zeggen dat je club gewonnen heeft.
Kan je lekker weer vechten met iedereen, ouwe relschopper.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik laat hier en daar wel wat wedstrijden schieten maar ik ga er altijd met plezier heen hoor.
Heb je premium?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan met Spotify op mijn telefoon nummers offline afspelen dmv opslaan. Kan dat ook op de pc?
Speedy Jquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pullover
Hoe bedoel je opslaan? Je kan toch gewoon afspeellijsten downloaden voor op je mobiel als je premium hebt zodat je hem ook kan luisteren zonder internet?quote:
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe bedoel je opslaan? Je kan toch gewoon afspeellijsten downloaden voor op je mobiel als je premium hebt zodat je hem ook kan luisteren zonder internet?
Op de PC kan dat op diezelfde manier.
Haha dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook.
Maar al gevonden
[ afbeelding ]
Heb Spotify al 6 maanden en zie het nu pas
Doublepain
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
Vuile vieze kankerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
Ik ben een beetje uitgekeken op tyron.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Het centrum voor incapabelen (lees: tyron) is ergens anders.
''Ach, het is een prachtige vent dus wat mij betreft hoeft hij dat gevangenis niet in'' is het gemiddelde denkbeeld hierover in Münchenquote:
Ik wil niet dood Inso.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
rens zullen we hier een keer gaan rellen
#jeweetzelf
LR wil vast ook wel mee
lekkere uiquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:45 schreef Doublepain het volgende:
Respect aan alle broeders in jilla..
#FREEMYNIGGAZ
sowieso..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:45 schreef Doublepain het volgende:
Respect aan alle broeders in jilla..
#FREEMYNIGGAZ
je kan ook gewoon normaal doen met die teringhoofd van je mongool moet jij problemen ofzo???? kut puber ga buiten spelen en energy drinken johquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Het centrum voor incapabelen (lees: tyron) is ergens anders.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
je kan ook gewoon normaal doen met die teringhoofd van je mongool moet jij problemen ofzo???? kut puber ga buiten spelen en energy drinken joh
Ga weg met die Engelse voetbalreisjes. De echte passie ligt in het Oostblok en zeker in Polen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
rens zullen we hier een keer gaan rellen
#jeweetzelf
LR wil vast ook wel mee
Niks mis met energy.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
je kan ook gewoon normaal doen met die teringhoofd van je mongool moet jij problemen ofzo???? kut puber ga buiten spelen en energy drinken joh
het is wel waar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg met die Engelse voetbalreisjes. De echte passie ligt in het Oostblok en zeker in Polen.![]()
LEGIAAAA
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef RensAjacied het volgende:
Dit ging ook zo hard hé. Werd weer afgekapt godverdomme + dat die commentator erdoorheen lult.
Bedankt voor deze info.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee ik voel me wel goed
wel beetje moe nog van het fappen
Sowieso. Het is alleen minder te begrijpen. In het Oostblok leef je echt voor je club omdat je niks anders hebt niet omdat je er per se voor kiestquote:
Wow doe eens rustig johquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Goede post.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zeg waar het op staat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja srry ben best goeie jonge maar heb agressie problemen maar je lokt het zelf ook uit nu
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
kastslet? hahahahahahahhahahahahahahahahahahaha
high five hmf
hey tittiequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:59 schreef Grietje-tit het volgende:
Om negen uur is het weer bingo hoorde ik, voetbal.
wie the fuck ben jij nou weerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:59 schreef Grietje-tit het volgende:
Om negen uur is het weer bingo hoorde ik, voetbal.
TY incapabel OFFquote:
Ik ben in staat het weer te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef xcachet het volgende:
HMF ik hoorde dat jij wel eens iemand hebt vermoord
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef xcachet het volgende:
HMF ik hoorde dat jij wel eens iemand hebt vermoord
Tijd om het niveau iets op te hogen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Het VMBO-niveau daalt weer verschrikkelijk hard.
Sinds ik het achter mij heb gelaten is het helemaal niks meer nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Het VMBO-niveau daalt weer verschrikkelijk hard.
En Smoofie niet te vergetenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben serieus bang voor jou.
Ik ben niet eens bang voor knut.
Maar ik hoor dingen over jou.
en lrquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds ik het achter mij heb gelaten is het helemaal niks meer nee.
[..]
En Smoofie niet te vergeten
Waarom zou je bang zijn voor knut? Die fietst alleen een beetje te hard.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben serieus bang voor jou.
Ik ben niet eens bang voor knut.
Maar ik hoor dingen over jou.
En terecht. Al ruikt mijn haar momenteel wel heel lekker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
en lr
met Adames zou ik wel een beschuitje willen eten
Knut haat mij. En niet zo'n beetje ook..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou je bang zijn voor knut? Die fietst alleen een beetje te hard.
Ik doe aan schietpartijen vanaf mijn sportmotor. Prima joh. Beetje Lepe Lex uithangen.
Knut is dan ook een uiterst verstandige jongen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Knut haat mij. En niet zo'n beetje ook..
quote:
Ga toch fietsen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Knut is dan ook een uiterst verstandige jongen.
Op Sport1 Select (gratis deze maand bij digiaanbieders) Atleti v AC Milan (1-0)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt er nog een mooi potje aan, door mij o zo gerespecteerde PSV'ert?
thanks xquote:
Milan - Madrid, maar Collateral is ook op tv zometeen..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt er nog een mooi potje aan, door mij o zo gerespecteerde PSV'ert?
Atletiquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Sport1 Select (gratis deze maand bij digiaanbieders) Atleti v AC Milan (1-0)
Op NOS Bayern v Arsenal (2-0)
ja wel grappig, maar ik ben nu dat andere nummer aan t spammenquote:
als sierd bij atleti v milan is, ga ik die kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Atleti![]()
Ouderwetse schopploeg. Hadden Italiaans kunnen zijn.
vind er echt geen reet aanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Atleti![]()
Ouderwetse schopploeg. Hadden Italiaans kunnen zijn.
dezequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja wel grappig, maar ik ben nu dat andere nummer aan t spammen
dat
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHH
is zo mooi
quote:
Rawr Adames, rawrquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
en lr
met Adames zou ik wel een beschuitje willen eten
is passie en strijd en voor het eerst in 10 jaar weer een kanshebber buiten barca en real, maar toch geniet ik veel meer van die laatste 2.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat? Zoveel passie das toch mooi man.
Drizzt is fantastisch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat er geen verstandelijk beperkte mod wordt..
Tjah hun moeten ook opboksen tegen iets wat onmogelijk bij te houden is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:12 schreef Adames het volgende:
[..]
is passie en strijd en voor het eerst in 10 jaar weer een kanshebber buiten barca en real, maar toch geniet ik veel meer van die laatste 2.
wel respect voor de club
Verschil moet er wezen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Roc-ertje. Kunnen niet normaal doen
Hey Knut, nog gewielrent?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan iets onmogelijks van mij..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat je een onmogelijk handelbaar persoon bent. Ik voorspel dat je binnen 10 jaar in het Pieter Baan Centrum belandt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan iets onmogelijks van mij..
Ik vraag of je opdondertquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan iets onmogelijks van mij..
Weet ik toch, meid.quote:
Pieter baanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je een onmogelijk handelbaar persoon bent. Ik voorspel dat je binnen 10 jaar in het Pieter Baan Centrum belandt.
Jij denkt dat iedereen gek is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je een onmogelijk handelbaar persoon bent. Ik voorspel dat je binnen 10 jaar in het Pieter Baan Centrum belandt.
Ik denk dat jij vooral gek bent.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen gek is.
Waarschijnlijk ben je zelf gewoon te geestelijk en emotioneel beperkt om enig besef van de wereld om je heen te hebben.
Hij voorspelt dat ze over een jaar of 10 een zeehond wordt wat best zou kunnen als je ziet hoeveel paaseitjes ze vanavond op heeft.quote:
wow jij haalt wel veel info uit fok1postsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat haalt een beetje recreatieve fietser al makkelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Doublepain het volgende:
:
[..]
Wat is je doel?
1000km in 1 jaar fietsen?
1000 km doe ik deze maand al. Ga denk ik voor 6000 km dit jaar, een 200 km brevet en top 10 in een beklimming van zo'n toertocht in septemberquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Doublepain het volgende:
:
[..]
Wat is je doel?
1000km in 1 jaar fietsen?
Ik sta anders nog steeds op 0.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Dat haalt een beetje recreatieve fietser al makkelijk.
Zo dat is wel wat ja, maar ik zou wel oppassen dat je niet teveel gaat overbelasten, met name je knieën.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1000 km doe ik deze maand al. Ga denk ik voor 6000 km dit jaar, een 200 km brevet en top 10 in een beklimming van zo'n toertocht in september
Omdat het kanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey Drizzt, waarom begin je in hemelsnaam opnieuw met je Telvani
Waarom zou je als je auto hebt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb al een jaar of 4 niet gefietst.
No offence, het is ook best raar eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik sta anders nog steeds op 0.
Fietsen is voor homo's.. (sorry Knut en L_L)
Hiermee bevestig je dus dat België vol homo's zit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik sta anders nog steeds op 0.
Fietsen is voor homo's.. (sorry Knut en L_L)
Die belast ik veel meer met voetbal..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo dat is wel wat ja, maar ik zou wel oppassen dat je niet teveel gaat overbelasten, met name je knieën.
Je krijgt er wel slecht zaad van ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
No offence, het is ook best raar eigenlijkmaar wel verslavend
knieën worden niet zo belast bij wielrennen, tenzij je een idioot bent en veel te zwaar trapt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo dat is wel wat ja, maar ik zou wel oppassen dat je niet teveel gaat overbelasten, met name je knieën.
Ieder zijn hobbyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
No offence, het is ook best raar eigenlijkmaar wel verslavend
Ik dacht dat dat je dat juist heel erg belast.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
knieën worden niet zo belast bij wielrennen, tenzij je een idioot bent en veel te zwaar trapt.
quote:
Dat fiets jij wel toch?quote:Impact
Daaruit bleek dat de intensiteit van de loop- en zwemtraining op de atleten geen enkele impact had, maar die van de fietstraining wel. Professor Diana Vaamonde, die het onderzoek leidde, stelt dat de spermakwaliteit daalt naarmate de triatleet meer kilometers fietst.
"We kunnen concluderen dat intensieve fietstrainingen, zeker als het over meer dan 300 km per week gaat, nadelig zijn voor de kwaliteit van het sperma."
Koppeling goed indrukken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn fiets zijn eerste 5 versnellingen werken niet meer.
Willekeurige melding.
Boos naar kijken en kut roepen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn fiets zijn eerste 5 versnellingen werken niet meer.
Willekeurige melding.
veel ouderen stappen over van hardlopen naar wielrennen omdat dat veel minder erg voor de knietjes en andere gewrichten is. Ze staan ook erg stabiel in zo'n klikpedaal en je maakt constant een eentonige beweging.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat je dat juist heel erg belast.
Vind ik juist wel leukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen, hele mik mak opnieuw..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |