Dat Strootgod was nooit een grap. Nomen est omen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes. Ik heb Strootman zijn lijden gelijkgezet aan het aan een kruis genageld worden voor de zonden van de mens.
Gaan we nu wat te ver of is Strootman echt uitgegroeid tot een god?
Ik wacht langs de A44 op je.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet wat langer doorwerken omdat ik op de fiets was
Nee, gooi een bierfles in mijn oog en dan kan ik weer rustig naar huis toe en in slaap vallen.quote:
En ik heb ook geen rijbewijsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij haalt een minderjarige met de auto op om hem bier te voeren?
Uh, oke.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gooi een bierfles in mijn oog en dan kan ik weer rustig naar huis toe en in slaap vallen.
Ik moet nog huiswerk maken voor school maar mijn lichaam wil nie./
Jij hebt ook 24/7 huiswerkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gooi een bierfles in mijn oog en dan kan ik weer rustig naar huis toe en in slaap vallen.
Ik moet nog huiswerk maken voor school maar mijn lichaam wil nie./
Dan hoef je nog geen huiswerk te maken (of de leraar moet controleren en je laten nakomen). Daar is nog nooit iemand beter van geworden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stinho moet goede cijfers halen, anders bellen wij zijn moeder.
Je bent toe aan vakantiequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een rokje.
HAHAHAHAHAHA
Tering zeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een rokje.
HAHAHAHAHAHA
Bellen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stinho moet goede cijfers halen, anders bellen wij zijn moeder.
Waarom weer Allah.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
IK HEB MIJN HARDE SCHIJF TERUG
GOD PRIJZE ALLAH
Heb geboden tot alles dat me kon helpen dat ding terug te vinden, inclusief het Vliegende spaghettimonster en Jur de Magneetkrokodil. Dat laatste heeft geholpenquote:
Het verhaal van Jur de Magneetkrokodil kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb geboden tot alles dat me kon helpen dat ding terug te vinden, inclusief het Vliegende spaghettimonster en Jur de Magneetkrokodil. Dat laatste heeft geholpen
Jij maakt ook vaak huiswerk zegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan keur je het ook goed als ik nu iets anders ga doen (huiswerk).
Ik voel dadelijk wel een hobbeltje als we over je hersenpan denderen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga koper van het spoor halen nu.
Ik heb geen hersenen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik voel dadelijk wel een hobbeltje als we over je hersenpan denderen.
Hij zit toch in havo 4?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Braafste jongetje van de klas die Stijn
Of hij let juist niet op en moet alles thuis doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Braafste jongetje van de klas die Stijn
Opletten is 99% van de tijd ook vrij nutteloos.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of hij let juist niet op en moet alles thuis doen
Wil je een foto zien?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verhaal van Jur de Magneetkrokodil kende ik nog niet.
Ja en daar heb je zowat helemaal niks aan schoolwerk, dus vraag me af waar hij het vandaan haalt.quote:
Misschien af en toe knipperen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn ogen zijn echt kapot. Zie nu al vreemde kleuren en vormen.![]()
Wellicht ben ik gedrogeerd.
Tijd voor google
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn ogen zijn echt kapot. Zie nu al vreemde kleuren en vormen.![]()
Wellicht ben ik gedrogeerd.
Tijd voor google
woowoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit plaatje heeft weinig met je verhaal te maken, maar moest er opeens aan denken toen ik je post las.
Als je lang op één punt focust wordt hij wit.
Werkt bij mij nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit plaatje heeft weinig met je verhaal te maken, maar moest er opeens aan denken toen ik je post las.
Leuk plaatje welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:45 schreef Typisch het volgende:
Ze hebben voor mijn huis wat bomen weg gehaald, nu ziet het er heel anders uit vanuit mijn raam. Ik kan daar niet zo goed mee omgaan.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dirk vindt dit leuk.
Ik hoor ook gelijk die achtergrondmuziek weer héquote:
goed liedjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoor ook gelijk die achtergrondmuziek weer hé![]()
Pullover
Parkzichtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pullover
bom eropquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pullover
Hamas, hamas, pas maar op dat ik niet over je vergaste lijk plasquote:
Mooiste nummer wat er in het stadion gedraaid kan wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hamas, hamas, pas maar op dat ik niet over je vergaste lijk plas
Rensje
vind shaffy mooierquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooiste nummer wat er in het stadion gedraaid kan worden
wat een kanjer nummer zegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een saai paupernummer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gister voor het eerst met vrienden gedaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vond het heel erg kut dus snel mee gekapt.
Ik vond het kanjer saai, dat kwam ook omdat die server het in het begin nooit goed deed. Ik was er heel snel klaar mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gister voor het eerst met vrienden gedaan.
Beviel mij wel.
Para Mocro is overleden. R.I.Pquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
hou die pipa in je binnenzak
voor die beef in de binnenstad
Klopt wel ja, al blijft het mooi in het stadionquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook grappig hoe de woorden Bloed, Zweet en Tranen totaal niet bij jullie clubcultuur passen in principe.
Had nog meer op met geld, wat dat betreft zit je beter bij Ajax dan bij Feyenoordquote:Bovendien had die man meer met onze club op.
LittleRabbit zit nu bijna te huilenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar het had mij niks geboeid als het wel zo was.
Nahquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Adames het volgende:
Had nog meer op met geld, wat dat betreft zit je beter bij Ajax dan bij Feyenoord
is dat dat nummer wat ze net voor de opkomst draaien?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit draaien ze ook altijd in Eindhovenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nah
Sowieso die bass altijd in de Grolsch Veste.
Wtf man doe ff normaal speel niet so met my hardquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LittleRabbit zit nu bijna te huilen
Twente is niet serieus te nemen met dat neppe Engelse sfeertjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nah
Sowieso die bass altijd in de Grolsch Veste.
Ja.. die boeren hebben dat geleend van ons.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit draaien ze ook altijd in Eindhoven. Typisch voor boeren dus.
Werd altijd in het Ajax honk gedraaid en sinds Ajax - Twente in 2010 (ja ja prachtige wedstrijd) altijd bij de opkomst van de warming up.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dat dat nummer wat ze net voor de opkomst draaien?
wat een gemaakte troep is dat zeg
Heel Nederland stelt niet echt wat voor qua sfeer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Twente is niet serieus te nemen met dat neppe Engelse sfeertje.
Dan is GAE echt 40-45 keer indrukwekkender als het om dat sfeertje gaat, en dat is een klein kutclubje.
Maargoed. De wokrestaurants schieten daar waarschijnlijk als paddenstoelen uit de grond. You never Wok Aloon, weetje.
zal wel aan mij liggen maar toen ik er was leek het alsof alleen 410 het een leuk nummer vondquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werd altijd in het Ajax honk gedraaid en sinds Ajax - Twente in 2010 (ja ja prachtige wedstrijd) altijd bij de opkomst van de warming up.
Den Haag spandoeken zijn ook goed en zowaar creatief verzonnen vaak.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heel Nederland stelt niet echt wat voor qua sfeer.
Twente heeft wel de mooiste spandoeken altijd
YNWA bij jullie en in Rotterdamquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja.. die boeren hebben dat geleend van ons.
Maar ik mag er niet te veel over zeggen, anders krijgen we dadelijk weer het hele YNWA verhaal.
Die zijn idd wel mooiquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heel Nederland stelt niet echt wat voor qua sfeer.
Twente heeft wel de mooiste spandoeken altijd
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:14 schreef RensAjacied het volgende:
Bloed Zweet en Tranen klinkt veel krachtiger ja.
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
bloed zweet en tranen klinkt als aids in je hersenpan
Stelletje jankers zijn het.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
bloed zweet en tranen klinkt als aids in je hersenpan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |