quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:45 schreef Typisch het volgende:
Ze hebben voor mijn huis wat bomen weg gehaald, nu ziet het er heel anders uit vanuit mijn raam. Ik kan daar niet zo goed mee omgaan.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dirk vindt dit leuk.
Ik hoor ook gelijk die achtergrondmuziek weer héquote:
goed liedjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoor ook gelijk die achtergrondmuziek weer hé![]()
Pullover
Parkzichtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pullover
bom eropquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pullover
Hamas, hamas, pas maar op dat ik niet over je vergaste lijk plasquote:
Mooiste nummer wat er in het stadion gedraaid kan wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hamas, hamas, pas maar op dat ik niet over je vergaste lijk plas
Rensje
vind shaffy mooierquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooiste nummer wat er in het stadion gedraaid kan worden
wat een kanjer nummer zegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een saai paupernummer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gister voor het eerst met vrienden gedaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vond het heel erg kut dus snel mee gekapt.
Ik vond het kanjer saai, dat kwam ook omdat die server het in het begin nooit goed deed. Ik was er heel snel klaar mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gister voor het eerst met vrienden gedaan.
Beviel mij wel.
Para Mocro is overleden. R.I.Pquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
hou die pipa in je binnenzak
voor die beef in de binnenstad
Klopt wel ja, al blijft het mooi in het stadionquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook grappig hoe de woorden Bloed, Zweet en Tranen totaal niet bij jullie clubcultuur passen in principe.
Had nog meer op met geld, wat dat betreft zit je beter bij Ajax dan bij Feyenoordquote:Bovendien had die man meer met onze club op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |