Jij maakt ook vaak huiswerk zegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan keur je het ook goed als ik nu iets anders ga doen (huiswerk).
Ik voel dadelijk wel een hobbeltje als we over je hersenpan denderen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga koper van het spoor halen nu.
Ik heb geen hersenen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik voel dadelijk wel een hobbeltje als we over je hersenpan denderen.
Hij zit toch in havo 4?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Braafste jongetje van de klas die Stijn
Of hij let juist niet op en moet alles thuis doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Braafste jongetje van de klas die Stijn
Opletten is 99% van de tijd ook vrij nutteloos.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of hij let juist niet op en moet alles thuis doen
Wil je een foto zien?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verhaal van Jur de Magneetkrokodil kende ik nog niet.
Ja en daar heb je zowat helemaal niks aan schoolwerk, dus vraag me af waar hij het vandaan haalt.quote:
Misschien af en toe knipperen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn ogen zijn echt kapot. Zie nu al vreemde kleuren en vormen.![]()
Wellicht ben ik gedrogeerd.
Tijd voor google
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn ogen zijn echt kapot. Zie nu al vreemde kleuren en vormen.![]()
Wellicht ben ik gedrogeerd.
Tijd voor google
woowoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit plaatje heeft weinig met je verhaal te maken, maar moest er opeens aan denken toen ik je post las.
Als je lang op één punt focust wordt hij wit.
Werkt bij mij nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit plaatje heeft weinig met je verhaal te maken, maar moest er opeens aan denken toen ik je post las.
Leuk plaatje welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |