''Ach, het is een prachtige vent dus wat mij betreft hoeft hij dat gevangenis niet in'' is het gemiddelde denkbeeld hierover in Münchenquote:
Ik wil niet dood Inso.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
rens zullen we hier een keer gaan rellen
#jeweetzelf
LR wil vast ook wel mee
lekkere uiquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:45 schreef Doublepain het volgende:
Respect aan alle broeders in jilla..
#FREEMYNIGGAZ
sowieso..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:45 schreef Doublepain het volgende:
Respect aan alle broeders in jilla..
#FREEMYNIGGAZ
je kan ook gewoon normaal doen met die teringhoofd van je mongool moet jij problemen ofzo???? kut puber ga buiten spelen en energy drinken johquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Het centrum voor incapabelen (lees: tyron) is ergens anders.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
je kan ook gewoon normaal doen met die teringhoofd van je mongool moet jij problemen ofzo???? kut puber ga buiten spelen en energy drinken joh
Ga weg met die Engelse voetbalreisjes. De echte passie ligt in het Oostblok en zeker in Polen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
rens zullen we hier een keer gaan rellen
#jeweetzelf
LR wil vast ook wel mee
Niks mis met energy.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
je kan ook gewoon normaal doen met die teringhoofd van je mongool moet jij problemen ofzo???? kut puber ga buiten spelen en energy drinken joh
het is wel waar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg met die Engelse voetbalreisjes. De echte passie ligt in het Oostblok en zeker in Polen.![]()
LEGIAAAA
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef RensAjacied het volgende:
Dit ging ook zo hard hé. Werd weer afgekapt godverdomme + dat die commentator erdoorheen lult.
Bedankt voor deze info.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee ik voel me wel goed
wel beetje moe nog van het fappen
Sowieso. Het is alleen minder te begrijpen. In het Oostblok leef je echt voor je club omdat je niks anders hebt niet omdat je er per se voor kiestquote:
Wow doe eens rustig johquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Goede post.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zeg waar het op staat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja srry ben best goeie jonge maar heb agressie problemen maar je lokt het zelf ook uit nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |