Dit weekend wel dronken mijn fiets tegen een boom aangegooid toen ik per ongeluk in de derde versnelling wegfietste waardoor mijn fiets volledig blokkeerde.quote:
Maar bij een verkeerde afstelling ( wat veel mensen hebben) kan je wel redelijk snel blessures krijgen, juist omdat je vast zitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
veel ouderen stappen over van hardlopen naar wielrennen omdat dat veel minder erg voor de knietjes en andere gewrichten is. Ze staan ook erg stabiel in zo'n klikpedaal en je maakt constant een eentonige beweging.
De eerste Den Haag-fan die dit zegtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Geweld blijkt de oplossing niet te zijn.
Ze was toch al 6 maanden zwanger?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ze is zwanger he.. haar perfecte kutje, ga ik maar vanuit gezien de rest ook zo geweldig is gaat er aan![]()
dan ben je wel een mongool. valt ook wel mee, heb een tijd lang met een groep ouderen elke week gefietst. Niemand had daar blessures, behalve 1 andere jonge gast die op zijn mountainbike paar keer per week elke wielrenner er uit fietste. Die had inderdaad last van zijn knieën.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar bij een verkeerde afstelling ( wat veel mensen hebben) kan je wel redelijk snel blessures krijgen, juist omdat je vast zit
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste Den Haag-fan die dit zegt
Ik denk dat je je vergist in hoeveel blessures mensen oplopenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
dan ben je wel een mongool. valt ook wel mee, heb een tijd lang met een groep ouderen elke week gefietst. Niemand had daar blessures, behalve 1 andere jonge gast die op zijn mountainbike paar keer per week elke wielrenner er uit fietste. Die had inderdaad last van zijn knieën.
http://www.netlimiter.com/quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:36 schreef Typisch het volgende:
godver
Kan ik iets zo instellen dat mijn stream (voor de cl) vloeiend blijft lopen en mijn download langzamer gaat? Nu gaat de download op volle snelheid maar is mijn stream niet te kijken.
als je torrents doet kan datquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:36 schreef Typisch het volgende:
godver
Kan ik iets zo instellen dat mijn stream (voor de cl) vloeiend blijft lopen en mijn download langzamer gaat? Nu gaat de download op volle snelheid maar is mijn stream niet te kijken.
en die adnere miljoen? xdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wajooooo. Zet dit die neuzen even op hun plek.
[ afbeelding ]
Anti jodenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wajooooo. Zet dit die neuzen even op hun plek.
[ afbeelding ]
House Telvanni, uit het spel Morrowindquote:
Frankrijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Drizzt, ik ga denk ik LLM in Frankrijk doen, komen best goeie regens vandaan ieder jaar.
heropvoedenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil sowieso geen kinderen. Adopteer 422 wel.
Geen ijs voor jou vanavond.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en Kapiteintje verwaarlozen het toch alleen maar.
Gewoon gaan hardlopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist in hoeveel blessures mensen oplopen
Zelf heb ik na 40 km altijd last van tintelende en pijnlijke tenen, geen idee waardoor het komt. Heb al van alles geprobeerd om het op te lossen
Te strakke schoenen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist in hoeveel blessures mensen oplopen
Zelf heb ik na 40 km altijd last van tintelende en pijnlijke tenen, geen idee waardoor het komt. Heb al van alles geprobeerd om het op te lossen
Nu ik dit zo zie ben ik er van overtuigd dat jij mijn rol als vader prima kan overnemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pak z'n koffie af dan raak je hem echt
Voelt niet zo, winkelmedewerker zegt ook dat dat het niet is. Wat ik verder heb geprobeerd:quote:
Ook als t warm is?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voelt niet zo, winkelmedewerker zegt ook dat dat het niet is. Wat ik verder heb geprobeerd:
- Goede sokken/ slechte sokken
- Zooltje
- Fietshouding
- Afstelling plaatjes
- Niet vanuit tenen fietsen
Het is een raadsel
Knijp je je tenen in/bij elkaar bij iets meer inspanning?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voelt niet zo, winkelmedewerker zegt ook dat dat het niet is. Wat ik verder heb geprobeerd:
- Goede sokken/ slechte sokken
- Zooltje
- Fietshouding
- Afstelling plaatjes
- Niet vanuit tenen fietsen
Het is een raadsel
Jupquote:
Dat bedoelde ik met niet vanuit tenen fietsenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Knijp je je tenen in/bij elkaar bij iets meer inspanning?
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft een storende hap in zijn haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |