Ik ben ook begonnen. Wat een topshowquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tosti maken en verder aan House of Cards
Ik ga misschien ook iets kopen. Gewoon een appartementje van 110K. 46 m2. Genoeg voor mij alleen, en je kan er ook met z'n tweeen wonen mocht het weer zo ver zijn. Krijg een schenking van papa verkapte-kijk-mijn-papie-rijk-zijn-post dus de hypotheek is prima te dragen (met 110K ook, maar elke euro minder is mooi meegenomenquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hypotheken zijn echt aids om uit te zoeken.
Is toch wel een risico nu hoor, iets kopen waar je niet in kan blijven zitten/groeien als het moet. 46 m2 is echt klein als er iemand bij komt en zeker als je dan ook aan kinderen gaat denken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook iets kopen. Gewoon een appartementje van 110K. 46 m2. Genoeg voor mij alleen, en je kan er ook met z'n tweeen wonen mocht het weer zo ver zijn. Krijg een schenking van papa verkapte-kijk-mijn-papie-rijk-zijn-post dus de hypotheek is prima te dragen (met 110K ook, maar elke euro minder is mooi meegenomen)
Tsja, opzich ook wel. Maar dan verkoop ik het weer. Ik zou dan als ik er 5 jaar zit zo'n 15000 euro besparen tov huren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch wel een risico nu hoor, iets kopen waar je niet in kan blijven zitten/groeien als het moet. 46 m2 is echt klein als er iemand bij komt en zeker als je dan ook aan kinderen gaat denken.
Als iemand het wil hebben, dat is precies het punt. Jongen uit mn team heeft na de eerste de kinderwins in de ijskast moeten zetten omdat ie al 3 jaar niet z'n (te) kleine huis verkocht krijgt. Ondanks 1/4e te zijn gezakt in vraagprijs.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, opzich ook wel. Maar dan verkoop ik het weer. Ik zou dan als ik er 5 jaar zit zo'n 15000 euro besparen tov huren.
Sorry dat ik je zo heb laten schrikken man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hakkuh.
[..]
Oh gelukkig maar. Je had niet eens goedemorgen gezegd.
Nee joh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch wel een risico nu hoor, iets kopen waar je niet in kan blijven zitten/groeien als het moet. 46 m2 is echt klein als er iemand bij komt en zeker als je dan ook aan kinderen gaat denken.
Dat was eigenlijk ook mijn plan. Maja, ik ben nu alleen en hoe lang blijf ik nog alleen? Sowieso heb ik niet echt een kinderwens. Iets groters kopen in mijn eentje wordt moeilijk want meer dan 160K kan ik niet krijgen en daarvoor koop je hier niet zoveelquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als iemand het wil hebben, dat is precies het punt. Jongen uit mn team heeft na de eerste de kinderwins in de ijskast moeten zetten omdat ie al 3 jaar niet z'n (te) kleine huis verkocht krijgt. Ondanks 1/4e te zijn gezakt in vraagprijs.
Wij kopen nu eigenlijk een te groot huis zodat we mocht het nodig zijn een tijdje vooruit kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |