SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is anders dan per se in dat document werken en elkaar zien typen (hihaho hiiiilarisch is dat) echt ergerde me kapotquote:Op maandag 3 maart 2014 21:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tja, ik gebruik Google Drive gewoon op dezelfde manier als dat ik Dropbox gebruik.
Dat moet je niet doen...quote:Op maandag 3 maart 2014 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is anders dan per se in dat document werken en elkaar zien typen (hihaho hiiiilarisch is dat) echt ergerde me kapot
De meest barmhartige. Soera 55 in de koran. Ofwel de 'versiering van de koran'.quote:
Alsof ik daarvoor gekozen had.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen...
Groepsopdrachten...Ik doe het liefst alles zelf.
Groepsopdrachten zijn strontvervelend.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof ik daarvoor gekozen had.FaalHBO, met hun oneindige groepswerk
.
Niet zeuren, maar goedkeuren.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een big deal is, wat zeur je nou.
Nu een kloon genaamd "Gymleraar18" maken en zeggen "Mascha, ben jij dat? Ik twijfelde er ook over of jij dezelfde gevoelens had, je mag me toevoegen op Facebook dan spreken we daar verder".quote:
Denk het welquote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Kan een lompe boer uit schubbekutteveen dit begrijpen?
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Cool, je kunt daarmee dus fragmenten uit YouTube-clips knippen?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:22 schreef Arcadia het volgende:
http://www.tubechop.com/watch/2169237
Reality today.
Blijkbaarquote:Op maandag 3 maart 2014 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Cool, je kunt daarmee dus fragmenten uit YouTube-clips knippen?
Wat?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:39 schreef Crip het volgende:
Arme jongen.. vraag me af welke fokker dit is:
Ik voel mij aangesproken maar ook teleurgesteld. Ja, het is allemaal wat. Tussentijdse oplossing dit forum tot ze mijn maandenlange ban hebben opgeheven op FOK! Kan ik weer door met baggeren onder mijn Nederlandse gebruikersnaam.
Je was daar toch gestopt? Heeft nog geen 1 dag geduurd of je bent al terugquote:Op maandag 3 maart 2014 23:41 schreef Crip het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/(...)082941#post122082941
Ik zei helemaal niet dat ik ging stoppen?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je was daar toch gestopt? Heeft nog geen 1 dag geduurd of je bent al terug
Ja, maar dat is niet voor eeuwig he.quote:
Oh, ik dacht van wel. Ik zag je namelijk wel aan voor zo'n rebel.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet voor eeuwig he.
Hoewel op een ander account was ik wel voor eeuwig gebanned.
Rebel? Ik? Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, ik dacht van wel. Ik zag je namelijk wel aan voor zo'n rebel.
Moge Allah subhanallah wa taala je laten slagen en moge allah jou en je dierbaren ook gezondheid en vreugde schenken. Ameen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
Iemand een gebedje voor mijn welzijn a.u.b.
amin.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Rebel? Ik? Hoe kom je daar bij?
[..]
Moge Allah subhanallah wa taala je laten slagen en moge allah jou en je dierbaren ook gezondheid en vreugde schenken. Ameen.
In bed liggen en op mijn mobiel mensen trollen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Op de bank zitten en luisteren naar het getik van de klok. En jij?
trollmeester3000quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
In bed liggen en op mijn mobiel mensen trollen.
Alleen als het om Sylvia gaat xxxquote:
hhhhquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alleen als het om Sylvia gaat xxx
ik ook van jou xxxxquote:
Ne ekersen o nu bicersin dus kijk uitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
In bed liggen en op mijn mobiel mensen trollen.
nanaanananananaanaanaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ne ekersen o nu bicersin dus kijk uit
Je oogst wat je zaait
Echt stomd jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo stomd deze niet meer in myat?
Heb je dat ook op de desktopversie eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo stomd deze niet meer in myat?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alleen als het om Sylvia gaat xxx
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:46 schreef xminator het volgende:
Sinds gisteren Arcadia toegevoegd aan facebook, vanaf vandaag is facebook geblokkeerd op werk. Coincidence?![]()
En na mijn post werkt FB weer. Ze lezen meequote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De AIVD mag niet meekijken bij jullie op het werk.
Laat me raden, je hebt Arcadia verwijderd als vriend?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:58 schreef xminator het volgende:
[..]
En na mijn post werkt FB weer. Ze lezen mee![]()
Nee, nee dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt Arcadia verwijderd als vriend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
asquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatu.
Je vergeet wel veel h.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef Bortecinem het volgende:
Damn helemaal vergeten om mijn simkaart te activeren. Nu moet ik nogggg een dag wachten ufff.
Had je eerst trouwens nog een foto geplaatst van je Chocotaart?! Want ik was best benieuwd.quote:
lol ja, twee topics terug als het goed isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Had je eerst trouwens nog een foto geplaatst van je Chocotaart?! Want ik was best benieuwd.
Anders:
Pic's or it didn't happen.
Oe, ziet er superlekker uit. Besa7a.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #1055 Hijama, jihadisme en ASMR
Aahw. Komt goed.quote:
SPOILER: DagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aahw. Komt goed.Dat soort fouten maak ik ook regelmatig. Mensen op werk zijn het onderhand al gewend van mij..SPOILER: DagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet van je dag.![]()
Wa alaikoum salaam wa rahmatullahi wa barakatuh.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatu.
Toch is het kwalitatief uitermate teleurstellend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat soort fouten maak ik ook regelmatig. Mensen op werk zijn het onderhand al gewend van mij..
Geniet van je dag.
Ontstoppen met een rager dan maar, als een eckte man.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:59 schreef Arcadia het volgende:
Vrouwen en douchen.
Waterafvoer in douche is verstopt, gaat zusje ondanks toch halfuur in douche.![]()
Water van trap, overal
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:59 schreef Arcadia het volgende:
Vrouwen en douchen.
Waterafvoer in douche is verstopt, gaat zusje ondanks toch halfuur in douche.![]()
Water van trap, overal
Doet mijn moeder wel, hele vloerbedekking in de gang is verpestquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ontstoppen met een rager dan maar, als een eckte man.
Straf je zuster!
Story of my lifequote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend wilde douchen dacht ik: "de badkamer moet even schoongemaakt worden".In plaats van te douchen heb ik de badkamer schoongemaakt, inclusief de doucheput.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Doet mijn moeder wel, hele vloerbedekking in de gang is verpest
Als je wilt kinepolis in Antwerpen, fix ik 2 kaartjes met kortingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:25 schreef TheMagnificent het volgende:
300: Rise of an Empire (2014) - IMDb
Hier moet ik heen.
Op de eerste date naar de bioscoop gaan.. Prutser.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je wilt kinepolis in Antwerpen, fix ik 2 kaartjes met korting
Deze loverboy weetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op de eerste date naar de bioscoop gaan.. Prutser.![]()
![]()
Dat je op de eerste date niet naar de bioscoop moet gaan is toch common knowledge? Kom op... Naar de bioscoop kan ik net zo goed in m'n eentje gaan.quote:
Ahahaha. Ik zou echt rushen naar de tegenpartij om ze dan van 5 meter te bekogelenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:38 schreef Crip het volgende:
Ik wil als ik ooit een eerste date krijg met mahram gaan paintballen.
Datequote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat je op de eerste date niet naar de bioscoop moet gaan is toch common knowledge? Kom op... Naar de bioscoop kan ik net zo goed in m'n eentje gaan.
Je ziet de tegenstander zeker als de duivel en de kogels als stenen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ahahaha. Ik zou echt rushen naar de tegenpartij om ze dan van 5 meter te bekogelenblauwe plekken overal.
Ontkenningsfase, wat schattig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:05 schreef Arcadia het volgende:
Date![]()
Ik en TM zijn geen geliefdes, wel goede bromance![]()
Ja en daarna ermee trouwenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je ziet de tegenstander zeker als de duivel en de kogels als stenen?
Dat waren wij toch? Of is het nu te vroeg om dat te laten weten aan de rest? DM me maar even als je niet wilt dat ik het iedereen laat weten.quote:
ligt eraan wat je bedoelingen zijn ehquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat je op de eerste date niet naar de bioscoop moet gaan is toch common knowledge?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja en daarna ermee trouwengg en wanneer ik om het blok loop doe ik tawwaaf.
Tssk, jij bent al getrouwd...quote:[..]
Dat waren wij toch? Of is het nu te vroeg om dat te laten weten aan de rest? DM me maar even als je niet wilt dat ik het iedereen laat weten.
Mag het blijkbaar niet laten weten, lees het doorgestreepte aub niet.
Uhuh, alle meiden willen een broer zoals jij...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:09 schreef Arcadia het volgende:
Heb alles schoongemaakt, elke zusje wilt een broer als ik.
Nu ga ik haar slaan.
Op een eerste date wil ik de ander (beter) leren kennen. Veel praten dus. Samen wat dingen ondernemen (nee, niet doordenkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
ligt eraan wat je bedoelingen zijn eh
in het donker alleen naar het scherm staren in het donker is ook zo... eentonig
Ik ben blij dat je inziet dat het een grap is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uhuh, alle meiden willen een broer zoals jij...
Zo irritant inderdaad..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:23 schreef Unlabeled het volgende:
Godverdomme hey. Ben ik naar een iets duurdere sportschool overgestapt om viezerikken te ontwijken zie ik dat iemand al een halfuur zit te staren. Loop ik de andere kant op roept 'ie "Allesss Goooeeeed????"
Terwijl ik dit zit te typen staart hij nog steeds WTF...
Viezeriken worden helaas ook slimmer, ze weten dat op de wat duurdere sportscholen ook leuke dames zitten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:23 schreef Unlabeled het volgende:
Godverdomme hey. Ben ik naar een iets duurdere sportschool overgestapt om viezerikken te ontwijken zie ik dat iemand al een halfuur zit te staren. Loop ik de andere kant op roept 'ie "Allesss Goooeeeed????"
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:35 schreef Arcadia het volgende:
Open en bloot kleden en zeuren dat mannen kijken
2/10 would not read.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:53 schreef sylvesterrr het volgende:
R&P / Gym 'leraar' leuk vinden - dit topic wordt steeds leuker...![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op een eerste date wil ik de ander (beter) leren kennen. Veel praten dus. Samen wat dingen ondernemen (nee, niet doordenken) om het ijs te breken.
In de bioscoop kom je hooguit te weten of de ander houdt van romantische/horror/dramafilms (afhankelijk van de film)...
Daten lijkt me persoonlijk tien keer niks. Heb het idee dat men geforceerd leuk wil doen en in veel gevallen gedraagt men zich ook anders dan normaal. Ik date dan ook nooit. Bij mij moet het toch eerst vriendschappelijk goed klikken mocht diegene een stap verder willen zetten. Uiteraard is de kans wel groot dat de desbetreffende persoon gefriendzoned wordt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Op een eerste date wil ik de ander (beter) leren kennen. Veel praten dus. Samen wat dingen ondernemen (nee, niet doordenken) om het ijs te breken.
In de bioscoop kom je hooguit te weten of de ander houdt van romantische/horror/dramafilms (afhankelijk van de film)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het over een regulie date, geen blind date.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Daten lijkt me persoonlijk toen keer niks. Heb het idee dat men geforceerd leuk wil doen en in veel gevallen gedraagt men zich ook anders dan normaal. Ik date dan ook nooit. Bij mij moet het toch eerst vriendschappelijk goed klikken mocht diegene een stap verder willen zetten. Uiteraard is de kans wel groot dat de desbetreffende persoon gefriendzoned wordt.
Vrouwen en mannen kunnen geen vrienden zijn, dat loopt gewoon een keer foutquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het over een regulie date, geen blind date.Daten met iemand die ik helemaal niet ken lijkt mij ook niks.
Van een vriendschappelijke relatie overgaan op een liefdesrelatie is fijn, maar dat kan m.i. alleen als beide personen bij aanvang van de vriendschappelijke relatie geen andere bedoelingen hadden.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Daten lijkt me persoonlijk tien keer niks. Heb het idee dat men geforceerd leuk wil doen en in veel gevallen gedraagt men zich ook anders dan normaal. Ik date dan ook nooit. Bij mij moet het toch eerst vriendschappelijk goed klikken mocht diegene een stap verder willen zetten. Uiteraard is de kans wel groot dat de desbetreffende persoon gefriendzoned wordt.Onzin inderdaad. Je doet jezelf anders voor en er heerst dan zo een sfeertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwen en mannen kunnen prima vrienden zijn, zolang geen van beide personen meer dan een vriendschap verwacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen kunnen geen vrienden zijn, dat loopt gewoon een keer fout
Noodzakelijk kwaad.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen kunnen prima vrienden zijn, zolang geen van beide personen meer dan een vriendschap verwacht.
Het aantal mannelijke vrienden kan ik op twee handen tellen, het aantal vrouwelijke vrienden daarentegen niet.En nee, met die vrouwen heb ik niets uitgespookt en ben ik ook niet van plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ik heb n keer meegemaakt in een sportschool dat een man heel vies naar mij aan het staren was.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:23 schreef Unlabeled het volgende:
Nou, er zijn meningsverschillen hieroverquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat je op de eerste date niet naar de bioscoop moet gaan is toch common knowledge? Kom op... Naar de bioscoop kan ik net zo goed in m'n eentje gaan.
De sportschool die ik bezoek ligt nabij de wallen, daar komen ook hoeren en die boeit het niet zo... ik staar rustig in gedachten verzonken terwijl ik de armen met 5 kilo curlquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb n keer meegemaakt in een sportschool dat een man heel vies naar mij aan het staren was.
Dat was idd best naar en wtf
Ik ben iemand iemand die niet veel praat. Toch vind ik de bioscoop een keiharde no-no voor een eerste date.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nou, er zijn meningsverschillen hierover. Als je een niet-praat type bent, dan is het handig om eerst naar de bios te gaan, zodat je een gespreksonderwerp hebt.
Maar voor de rest ben ik het met je eens. Je moet niet op je eerste date naar de bios.
En als die er niet zijn kan je al meteen stoppen (tenzij het alleen om seks draait).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben iemand iemand die niet veel praat. Toch vind ik de bioscoop een keiharde no-no voor een eerste date.Gespreksonderwerpen zijn er genoeg.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]Tja, vind je? Na het lezen van het volgende stuk denk je dat echt waarschijnlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga regelmatig met vrouwen shoppen. Gewoon voor de gezelligheid.Veel mannen, vooral typisch Turkse mannen, vinden dat een marteling.
Zo nu en dan krijg ik nog (gevraagd en ongevraagd) kledingadvies.
![]()
Eens. Als je een klik hebt, dan kan en wl je over van alles en nog wat praten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:26 schreef xminator het volgende:
[..]
En als die er niet zijn kan je al meteen stoppen (tenzij het alleen om seks draait).
Naar de bios gaan is geen sociale activiteit. Het sociale gedeelte ervan vindt vooraf en/of achteraf plaats: eten/drinken/borrelen en dergelijke.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je nooit naar de bios als sociale activiteit.
Wat the...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tja, vind je? Na het lezen van het volgende stuk denk je dat echt waarschijnlijk...
Ik ga regelmatig met vrouwen shoppen. Gewoon voor de gezelligheid.Veel mannen, vooral typisch Turkse mannen, vinden dat een marteling.
dudequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tja, vind je? Na het lezen van het volgende stuk denk je dat echt waarschijnlijk...
Heb helaas in de praktijk meerdere malen moeten meemaken dat de mannen niet de capaciteiten hebben om ZONDER hun pik te denken. Heel jammer want ouwehoeren met mannen is toch veel leuker vind ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Vrouwen en mannen kunnen prima vrienden zijn, zolang geen van beide personen meer dan een vriendschap verwacht.
Vraag me nu af hoe jij eruit ziet, gezien je goed in de smaak valt bij gaymenschen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:11 schreef Mathemaat het volgende:
Ik heb n keer meegemaakt in een sportschool dat een man heel vies naar mij aan het staren was.
Dat was idd best naar en wtf
Oh is dat zo xminator?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:26 schreef xminator het volgende:
En als die er niet zijn kan je al meteen stoppen (tenzij het alleen om seks draait).
Doel je nou op mannen die meer willen dan alleen vriendschap (omdat ze je leuk vinden) of doel je op mannen die met jou het bed in willen duiken?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb helaas in de praktijk meerdere malen moeten meemaken dat de mannen niet de capaciteiten hebben om ZONDER hun pik te denken. Heel jammer want ouwehoeren met mannen is toch veel leuker vind ik.
quote:
Leuk toch?quote:
Tja, dat zijn dan de verkeerde mannen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb helaas in de praktijk meerdere malen moeten meemaken dat de mannen niet de capaciteiten hebben om ZONDER hun pik te denken. Heel jammer want ouwehoeren met mannen is toch veel leuker vind ik.
Ja, dat zal wel. Toch winkel ik graag met meiden hoor, leuke dagbesteding.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:56 schreef zarGon het volgende:
er is een verschil tussen meelopen met een groep en graag winkelen met de meiden yo
In beide gevallen wil de man meer dan alleen vriendschap.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doel je nou op mannen die meer willen dan alleen vriendschap (omdat ze je leuk vinden) of doel je op mannen die met jou het bed in willen duiken?
Nogal een verschil.
Dat weet ik eigenlijk niet. Het n sluit het ander niet uit, althans niet per definitie. Nou ja, als vriendschap geen voldoening (meer) geeft lijkt mij persoonlijk wel duidelijk dat hij mij in bed wil hebben. Of dit gepaard gaat met het leuk vinden van iemand...? Denk het wel. Waarom zou je je vriendschap op het spel zetten anders.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:53 schreef zarGon het volgende:
Doel je nou op mannen die meer willen dan alleen vriendschap (omdat ze je leuk vinden) of doel je op mannen die met jou het bed in willen duiken?
Nogal een verschil.
Ging mij er meer om dat je specifiek "niet kunnen nadenken hun pik" had genoemd, en het leek te gelden voor alle gevallen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Het n sluit het ander niet uit, althans niet per definitie. Nou ja, als vriendschap geen voldoening (meer) geeft lijkt mij persoonlijk wel duidelijk dat hij mij in bed wil hebben. Of dit gepaard gaat met het leuk vinden van iemand...? Denk het wel. Waarom zou je je vriendschap op het spel zetten anders.
zo heetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
dima, jij kunt zo leuk verhalen schrijven
vertel eens wat je van unlabeled vond
neequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
zG, had jij dat filmpje gepost van die vrouw die moest overgeven na het eten van groentes?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zo heet
ik kon niet aankijken zonder te verschroeienlaaaaannnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe even uitgebreider
wees niet bang, ik bescherm je wel tegen haar
What???quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh. Kon hem niet vinden, dacht jij hem dan wel kon vinden. Maar oke.
Heb ik iets raars gezegd?quote:
[..]
zo heet
ik kon niet aankijken zonder te verschroeienhttp://instagram.com/caitlinricefitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu moet je wel![]()
[..]
zo heet
ik kon niet aankijken zonder te verschroeienjaaa togSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn brofist heb je verdiend jonguhhhh![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://instagram.com/caitlinricefit
nu moet je wel
Als ik heel lang gezond eet en daarna iets ongezond krijg ik ook kotsneigingenquote:
Serieus, wat is daar zo gek aan?quote:
Omdat ik hooguit een kledingzaak binnen kan lopen en paar keer om me heen kan kijken, voordat mijn geduld op is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Serieus, wat is daar zo gek aan?Ik vind shoppen gewoon leuk.
*ooohhhhhh*quote:
*ik*quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Omdat ik hooguit een kledingzaak binnen kan lopen en paar keer om me heen kan kijken, voordat mijn geduld op is.
Ik kan mezelf met gemak een halve dag vermaken in een winkelcentrum.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Omdat ik hooguit een kledingzaak binnen kan lopen en paar keer om me heen kan kijken, voordat mijn geduld op is.
hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan mezelf met gemak een halve dag vermaken in een winkelcentrum.Met leuk gezelschap kan ik met gemak een dagje shoppen.
In 9 van de 10 gevallen koop ik overigens het eerste kledingstuk dat ik leuk vond maar nog over twijfelde...
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan mezelf met gemak een halve dag vermaken in een winkelcentrum.Met leuk gezelschap kan ik met gemak een dagje shoppen.
In 9 van de 10 gevallen koop ik overigens het eerste kledingstuk dat ik leuk vond maar nog over twijfelde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]Jullie doen zeker aan functioneel shoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Syl, ik als meisje zijnde vind winkelen vreselijk en ga liever een uur ergens eten en daarna ergens anders koffie drinken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
Ben je er al achter waar Arcadia je van kent, Keskin?
Zo'n goede trollquote:Op maandag 10 februari 2014 22:35 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee, die flikker geeft geen antwoord meer... denk dat ie niet zijn naam wilt zeggen tegen mij, hahaha Hij heeft mijn naam wel goed geraden trouwens.. ben eigenlijk best wel benieuwd wie het is.
Keskin? Dat is de achternaam van een collega van me...quote:
Same here.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Syl, ik als meisje zijnde vind winkelen vreselijk en ga liever een uur ergens eten en daarna ergens anders koffie drinken.
WHAT ARE YOU.
Een dagje shoppen betekent overigens niet dat ik fulltime ga winkelen ofzo. Dat wissel ik af met een lunch, een kop koffie, wandeling en dergelijke.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Syl, ik als meisje zijnde vind winkelen vreselijk en ga liever een uur ergens eten en daarna ergens anders koffie drinken.
WHAT ARE YOU.
Jonge, na twee winkels moet je het al gezien hebben. Winkelen doe je op dinsdagochtend wanneer je snel je dingen kan doen, zonder vijftien jarigen die de H&M bestormen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een dagje shoppen betekent overigens niet dat ik fulltime ga winkelen ofzo. Dat wissel ik af met een lunch, een kop koffie, wandeling en dergelijke.
Nee, nee en nog eens nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jonge, na twee winkels moet je het al gezien hebben. Winkelen doe je op dinsdagochtend wanneer je snel je dingen kan doen, zonder vijftien jarigen die de H&M bestormen.
Programmeerfout in jouw brein.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee.Functioneel shoppen kan ik ook, maar dat zie ik niet als ontspanning. Eerder als een soort last.
Wanneer gaan we winkelen? Mijn winkeldag bestaat meer uit eten en drinken dan werkelijk slagen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een dagje shoppen betekent overigens niet dat ik fulltime ga winkelen ofzo. Dat wissel ik af met een lunch, een kop koffie, wandeling en dergelijke.
Eten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer gaan we winkelen? Mijn winkeldag bestaat meer uit eten en drinken dan werkelijk slagen.
+ winkelen en niet slagen. Ik heb altijd een beeld in m'n hoofd van wat ik wil en dat is er dan natuurlijk niet. OF ik zie iets leuks maar vind ik het zonde van m'n geld en krijg later in de bus terug spijt dat ik het niet gekocht heb.quote:
Daarom online shoppen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
+ winkelen en niet slagen. Ik heb altijd een beeld in m'n hoofd van wat ik wil en dat is er dan natuurlijk niet. OF ik zie iets leuks maar vind ik het zonde van m'n geld en krijg later in de bus terug spijt dat ik het niet gekocht heb.
Ik snap wel waarom je vriendjes bent met die dames...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee.Functioneel shoppen kan ik ook, maar dat zie ik niet als ontspanning. Eerder als een soort last.
.-~*'˜¨`¸ TMquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, onze onschuldige bromance was aanleiding voor dat hele gesprek?
@ Arcadia:
NIET TE BREKEN!
Dat is stom. Ik wil het product voelen en echt zien. Zeker gezien m'n lengte en al die modellen op de sites met hun figuren en alles.quote:
Ouchhhhhquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je vriendjes bent met die dames...
Een man die beter kan winkelen dan een vrouw; ik denk niet dat een vrouw dat aantrekkelijk vindt.
Gewoon terugsturen toch. Ik weet niet man, winkels zijn zo druk en chaos en vrouwen met handtassen zo groot als hutkoffers die tegen je aanknallen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is stom. Ik wil het product voelen en echt zien. Zeker gezien m'n lengte en al die modellen op de sites met hun figuren en alles.
Omdat ik niet meer dan vriendjes wil zijn?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een man die kan koken, schoonmaken en dergelijke is zeker ook niet aantrekkelijk.quote:Een man die beter kan winkelen dan een vrouw; ik denk niet dat een vrouw dat aantrekkelijk vindt.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gewoon terugsturen toch. Ik weet niet man, winkels zijn zo druk en chaos en vrouwen met handtassen zo groot als hutkoffers die tegen je aanknallen.
mja weenie, ga sowieso nooit op die populaire tijden winkelen, gewoon wanneer het uitkomt even de winkels induiken. Prima te doen hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gewoon terugsturen toch. Ik weet niet man, winkels zijn zo druk en chaos en vrouwen met handtassen zo groot als hutkoffers die tegen je aanknallen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een man die beter kan winkelen dan een vrouw; ik denk niet dat een vrouw dat aantrekkelijk vindt.
Ik heb onlangs voor het eerst online gewinkeld:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is stom. Ik wil het product voelen en echt zien. Zeker gezien m'n lengte en al die modellen op de sites met hun figuren en alles.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb onlangs voor het eerst online gewinkeld:
- twee schoenen in maat X gekocht: te klein, dus teruggestuurd.
- beide schoenen in maten X+1 en X+2 gekocht: maat X+1 past goed. Een van de modellen vind ik bij nader inzien toch niet mooi, dus stuur ik 3 schoenen terug.
Resultaat: 6 schoenen besteld, 5 teruggestuurd.![]()
Voortaan koop ik de schoenen gewoon weer in de winkel.
Primark..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gewoon koopavond/zaterdag vermijden. EN EN EN EN vermijd de primark.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb onlangs voor het eerst online gewinkeld:
- twee schoenen in maat X gekocht: te klein, dus teruggestuurd.
- beide schoenen in maten X+1 en X+2 gekocht: maat X+1 past goed. Een van de modellen vind ik bij nader inzien toch niet mooi, dus stuur ik 3 schoenen terug.
Resultaat: 6 schoenen besteld, 5 teruggestuurd.![]()
Voortaan koop ik de schoenen gewoon weer in de winkel.
dat sowiesoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gewoon koopavond/zaterdag vermijden. EN EN EN EN vermijd de primark.
Ik trap er altijd in man. Altijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Schoenen sowieso in de winkel kopenKun je beetje rondlopen ermee, zo zonde om zo te bestellen en alles terug te sturen, HET MILIEU JONGENS!
Ik kocht een schippersjas bij de h&m, hij leek heel leuk, maar ik kon gewoon zwemmen in die jas; zo groot was die
[..]
dat sowiesoelke keer als ik de primark in ga denk ik na 5 minuten: wtf doe ik hier
HAHAHAH, maar koop je er wel dingen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik trap er altijd in man. Altijd.
Wat is er mis met die dames?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer dan vriendjes wil zijn?
Vrijwillig uren shoppen kun je daar toch niet mee vergelijken man...quote:Een man die kan koken, schoonmaken en dergelijke is zeker ook niet aantrekkelijk.
En ik moest beide keren godverdomme 5 minuten per zo'n groot pakket naar het treinstation lopen, 5 minuten met de trein reizen en nog eens 5 minuten naar het postkantoor lopen om het af te geven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Schoenen sowieso in de winkel kopenKun je beetje rondlopen ermee, zo zonde om zo te bestellen en alles terug te sturen, HET MILIEU JONGENS!
Faalquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ik moest beide keren godverdomme 5 minuten per zo'n groot pakket naar het treinstation lopen, 5 minuten met de trein reizen en nog eens 5 minuten naar het postkantoor lopen om het af te geven.
Ik woon in zo'n Y(*&@#^(*$ vinexwijk zonder fatsoenlijke voorzieningen...
Moet er iets mis met die dames zijn om er niet meer dan vriendjes mee te willen zijn?quote:
Shoppen vind ik leuk en vinden veel meiden ook leuk: win-win toch?quote:Vrijwillig uren shoppen kun je daar toch niet mee vergelijken man...
Een man die kan koken is aantrekkelijk omdat je dan ook voor je dame kan zorgen. Een man die kan schoonmaken, is hyginisch en helpt mee in het huishouden. Koken en schoonmaken zijn eigenschappen waarmee je laat merken dat je zorgzaam bent, allemaal pluspunten dus.
Ik zal nu wel bot overkomen (bedoel het totaal niet als een persoonlijke aanval), maar ik denk dat zo graag (mee)shoppen afbreuk doet aan je 'mannelijkheid'. Beetje zoals vrouwelijke automonteurs.
Ik wilde de schoenen in eerste instantie in de winkel kopen, maar kon niks leuks vinden... "Dan maar een keertje online shoppen" dacht ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
FaalWaarom bestel je dan schoenen online.. zou daar nooit aan beginnen (heb sowieso rare voeten) maar toch, lekker in de winkel uitproberen is het beste
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet er iets mis met die dames zijn om er niet meer dan vriendjes mee te willen zijn?Het zijn gezellige en leuke dames, maar geen dames met wie ik oud wil worden.
Maar dat is het dus... Het is een meiden-/vrouwending. Je moet het leuk vinden, maar niet leuker dan hen. Je moet het goed kunnen, maar niet beter dan hen. Je moet het willen, maar niet meer dan hen.quote:Shoppen vind ik leuk en vinden veel meiden ook leuk: win-win toch?
Ik begrijp wat je bedoelt en voel me niet aangevallen.
Woah. Wist niet dat jij zo in hokjes dachtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Maar dat is het dus... Het is een meiden-/vrouwending. Je moet het leuk vinden, maar niet leuker dan hen. Je moet het goed kunnen, maar niet beter dan hen. Je moet het willen, maar niet meer dan hen.
Wat vind jij van een man die meer van shoppen houdt dan jij, en graag shopt zelfs?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woah. Wist niet dat jij zo in hokjes dacht
Andere levensopvatting, relationele status van de ander en dergelijke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me prima aanpassen.quote:[..]
Maar dat is het dus... Het is een meiden-/vrouwending. Je moet het leuk vinden, maar niet leuker dan hen. Je moet het goed kunnen, maar niet beter dan hen. Je moet het willen, maar niet meer dan hen.De ene vrouw is de ander niet, dus er is geen "hen".
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Andere levensopvatting, relationele status van de ander en dergelijke.Je bedoelt dat ze al een oog hebben op een ander of dat ze bezet zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dan gaat het niet op natuurlijk. Ik dacht dat het om single lady's ging.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 21:58:45 (single ladies ik weet) ]
Dat is inderdaad wat ik bedoel met relationele status.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze al een oog hebben op een ander of dat ze bezet zijn?
Ja, dan gaat het niet op natuurlijk. Ik dacht dat het om single lady's ging.
Ja soms.. Verleden keer moest ik iets passen..de rijenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHAH, maar koop je er wel dingen?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:24 schreef Che_ het volgende:
(hetero?) mannen die van shoppen houden.
Teken(en) van het einde der tijden!
Ik ga mn belofte verbreken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er mis met die dames?
[..]
Vrijwillig uren shoppen kun je daar toch niet mee vergelijken man...
Een man die kan koken is aantrekkelijk omdat je dan ook voor je dame kan zorgen. Een man die kan schoonmaken, is hyginisch en helpt mee in het huishouden. Koken en schoonmaken zijn eigenschappen waarmee je laat merken dat je zorgzaam bent, allemaal pluspunten dus.
Ik zal nu wel bot overkomen (bedoel het totaal niet als een persoonlijke aanval), maar ik denk dat zo graag (mee)shoppen afbreuk doet aan je 'mannelijkheid'. Beetje zoals vrouwelijke automonteurs. (Op zich helemaal niets mis mee, als je het leuk vindt om te doen vooral blijven doen.)
Ja. Dm anderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:41 schreef Arcadia het volgende:
Hmm, toch wel een goede paar dagen rust gehad.
Let the flamewars begin!
Tot morgenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Dm anderen.
En nee. Ik post hier niet voor de lol. Huichelaar.
Doeg.
Wanneer je een beard combing of beard styling tutorial plaatst zal ik het kijken. Beloofd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:53 schreef Crip het volgende:
Indo/Mal moslim meisjes kunnen gekke dingen doen met hun hijaab. Kan hem niet eens 's normaal spelden en moet hem 3x per dag opnieuw doen.
Nee zoek maar lekker zelf opquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wanneer je een beard combing of beard styling tutorial plaatst zal ik het kijken. Beloofd.
vind je het niet iets t?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:53 schreef Crip het volgende:
Indo/Mal moslim meisjes kunnen gekke dingen doen met hun hijaab. Kan hem niet eens 's normaal spelden en moet hem 3x per dag opnieuw doen.
Hhhhquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zo gemeen. Zo harteloos. Zo niet Crip.
Hoezo? Volgens mij ben ik nooit vanwege haar posts/gedrag weggegaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
*2 topics verder*
sylvesterr:"Ik klik op ***topic, ajuu"
Door jou en je shopgedragquote:
Zijn baard mag imo iets korter, bij mij is het 1/8 van zijn lengte en soms stoort het al.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:43 schreef Arcadia het volgende:
Komt season 5 deel 2 op Netflix van Breaking Bad, kijkt mijn moeder alleen de finale, die hele tweede helft was z goed, slaat ze alles over
Whateverquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet er iets mis met die dames zijn om er niet meer dan vriendjes mee te willen zijn?Het zijn gezellige en leuke dames, maar geen dames met wie ik oud wil worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel![]()
Als je refereert naar die Adnan video's, is niet echt om te lachen. Mijn humor is wat kinderachtiger dan dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
Oke blijkbaar heb ik echt een hele andere humor.
Heeeel af en toe, meestal heb ik gewoon een zwarte hoofddoek haha.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja vond ik ook wel. Draag je wel printjes?
Heel goed mogelijk ja. Ik verschil te veel en sinds jij weg bent red ik het al helemaal niet meer.quote:
Oh hmmm. Ik alleen maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeeel af en toe, meestal heb ik gewoon een zwarte hoofddoek haha.
Saka yapmiyorum. Ik heb vaak dat mensen mijn bedoeling niet begrijpen. Dat ligt blijkbaar aan mij. En blijkbaar zou dat dan ook aan jou kunnen liggen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk ja. Ik verschil te veel en sinds jij weg bent red ik het al helemaal niet meer.
Nog steeds geen humorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
Ik refereerde dus echt naar syl zijn reactie en die mygaattt was voor het feit dat ik de laatste paar dagen wel heel vaak last heb van miscommunicatie.
Je weet dat ik al in de ban van een ander ben, dus nee snoesjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ook niet.
TM dit, TM dat.. Hij heeft je wel in zijn greep moet ik zeggen.
Ha!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jder_van_de_dag.html
Deze man. Che_ kijk.
Quote eens wanneer ik het over hem heb? IK kan het mij niet herinneren?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, het valt mij gewoon op dat je het vaak over TM hebt. Kan toch dat er iets meer speelt..
Cool. Dat gaan ze eruit snijden. eerst gaan ze je mond verdoven met tig naalden en dan onder en boven eruit trekken met een tang. Daarna gaan ze het hechten en ruik je dagen naar bloed uit je mond. En 2 weken later precies dezelfde shit voor de andere kant. Doet pijn. Doet zeer. Je gaat janken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een wat dikkige linker kaak
verstandkiezen komen door en ik voel nu druk op kaak linksonder
kannhet zijn dat mn verstandskiezen mn kaak uit de kom hebben gedrukt oid? moet ik morgen dokter bellen of tandarts
ik kan mn mond ook.niet echt ver openspreiden
Kquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
Nee ik refereerde naar de reactie boven mij, mygaaaattt![]()
Naptin yaa..... ik ben hypochonder.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Quote eens wanneer ik het over hem heb? IK kan het mij niet herinneren?
[..]
Cool. Dat gaan ze eruit snijden. eerst gaan ze je mond verdoven met tig naalden en dan onder en boven eruit trekken met een tang. Daarna gaan ze het hechten en ruik je dagen naar bloed uit je mond. En 2 weken later precies dezelfde shit voor de andere kant. Doet pijn. Doet zeer. Je gaat janken.
Man up. Ik heb 2 dagen gehuild en daarna ging het echt welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Naptin yaa..... ik ben hypochonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |