SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is anders dan per se in dat document werken en elkaar zien typen (hihaho hiiiilarisch is dat) echt ergerde me kapotquote:Op maandag 3 maart 2014 21:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tja, ik gebruik Google Drive gewoon op dezelfde manier als dat ik Dropbox gebruik.
Dat moet je niet doen...quote:Op maandag 3 maart 2014 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is anders dan per se in dat document werken en elkaar zien typen (hihaho hiiiilarisch is dat) echt ergerde me kapot
De meest barmhartige. Soera 55 in de koran. Ofwel de 'versiering van de koran'.quote:
Alsof ik daarvoor gekozen had.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen...
Groepsopdrachten...Ik doe het liefst alles zelf.
Groepsopdrachten zijn strontvervelend.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof ik daarvoor gekozen had.FaalHBO, met hun oneindige groepswerk
.
Niet zeuren, maar goedkeuren.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een big deal is, wat zeur je nou.
Nu een kloon genaamd "Gymleraar18" maken en zeggen "Mascha, ben jij dat? Ik twijfelde er ook over of jij dezelfde gevoelens had, je mag me toevoegen op Facebook dan spreken we daar verder".quote:
Denk het welquote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Kan een lompe boer uit schubbekutteveen dit begrijpen?
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Cool, je kunt daarmee dus fragmenten uit YouTube-clips knippen?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:22 schreef Arcadia het volgende:
http://www.tubechop.com/watch/2169237
Reality today.
Blijkbaarquote:Op maandag 3 maart 2014 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Cool, je kunt daarmee dus fragmenten uit YouTube-clips knippen?
Wat?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:39 schreef Crip het volgende:
Arme jongen.. vraag me af welke fokker dit is:
Ik voel mij aangesproken maar ook teleurgesteld. Ja, het is allemaal wat. Tussentijdse oplossing dit forum tot ze mijn maandenlange ban hebben opgeheven op FOK! Kan ik weer door met baggeren onder mijn Nederlandse gebruikersnaam.
Je was daar toch gestopt? Heeft nog geen 1 dag geduurd of je bent al terugquote:Op maandag 3 maart 2014 23:41 schreef Crip het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/(...)082941#post122082941
Ik zei helemaal niet dat ik ging stoppen?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je was daar toch gestopt? Heeft nog geen 1 dag geduurd of je bent al terug
Ja, maar dat is niet voor eeuwig he.quote:
Oh, ik dacht van wel. Ik zag je namelijk wel aan voor zo'n rebel.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet voor eeuwig he.
Hoewel op een ander account was ik wel voor eeuwig gebanned.
Rebel? Ik? Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, ik dacht van wel. Ik zag je namelijk wel aan voor zo'n rebel.
Moge Allah subhanallah wa taala je laten slagen en moge allah jou en je dierbaren ook gezondheid en vreugde schenken. Ameen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
Iemand een gebedje voor mijn welzijn a.u.b.
amin.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Rebel? Ik? Hoe kom je daar bij?
[..]
Moge Allah subhanallah wa taala je laten slagen en moge allah jou en je dierbaren ook gezondheid en vreugde schenken. Ameen.
In bed liggen en op mijn mobiel mensen trollen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Op de bank zitten en luisteren naar het getik van de klok. En jij?
trollmeester3000quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
In bed liggen en op mijn mobiel mensen trollen.
Alleen als het om Sylvia gaat xxxquote:
hhhhquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alleen als het om Sylvia gaat xxx
ik ook van jou xxxxquote:
Ne ekersen o nu bicersin dus kijk uitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
In bed liggen en op mijn mobiel mensen trollen.
nanaanananananaanaanaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ne ekersen o nu bicersin dus kijk uit
Je oogst wat je zaait
Echt stomd jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo stomd deze niet meer in myat?
Heb je dat ook op de desktopversie eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo stomd deze niet meer in myat?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alleen als het om Sylvia gaat xxx
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:46 schreef xminator het volgende:
Sinds gisteren Arcadia toegevoegd aan facebook, vanaf vandaag is facebook geblokkeerd op werk. Coincidence?![]()
En na mijn post werkt FB weer. Ze lezen meequote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De AIVD mag niet meekijken bij jullie op het werk.
Laat me raden, je hebt Arcadia verwijderd als vriend?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:58 schreef xminator het volgende:
[..]
En na mijn post werkt FB weer. Ze lezen mee![]()
Nee, nee dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt Arcadia verwijderd als vriend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
asquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatu.
Je vergeet wel veel h.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef Bortecinem het volgende:
Damn helemaal vergeten om mijn simkaart te activeren. Nu moet ik nogggg een dag wachten ufff.
Had je eerst trouwens nog een foto geplaatst van je Chocotaart?! Want ik was best benieuwd.quote:
lol ja, twee topics terug als het goed isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Had je eerst trouwens nog een foto geplaatst van je Chocotaart?! Want ik was best benieuwd.
Anders:
Pic's or it didn't happen.
Oe, ziet er superlekker uit. Besa7a.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #1055 Hijama, jihadisme en ASMR
Aahw. Komt goed.quote:
SPOILER: DagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aahw. Komt goed.Dat soort fouten maak ik ook regelmatig. Mensen op werk zijn het onderhand al gewend van mij..SPOILER: DagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet van je dag.![]()
Wa alaikoum salaam wa rahmatullahi wa barakatuh.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatu.
Toch is het kwalitatief uitermate teleurstellend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat soort fouten maak ik ook regelmatig. Mensen op werk zijn het onderhand al gewend van mij..
Geniet van je dag.
Ontstoppen met een rager dan maar, als een eckte man.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:59 schreef Arcadia het volgende:
Vrouwen en douchen.
Waterafvoer in douche is verstopt, gaat zusje ondanks toch halfuur in douche.![]()
Water van trap, overal
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:59 schreef Arcadia het volgende:
Vrouwen en douchen.
Waterafvoer in douche is verstopt, gaat zusje ondanks toch halfuur in douche.![]()
Water van trap, overal
Doet mijn moeder wel, hele vloerbedekking in de gang is verpestquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ontstoppen met een rager dan maar, als een eckte man.
Straf je zuster!
Story of my lifequote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend wilde douchen dacht ik: "de badkamer moet even schoongemaakt worden".In plaats van te douchen heb ik de badkamer schoongemaakt, inclusief de doucheput.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Doet mijn moeder wel, hele vloerbedekking in de gang is verpest
Als je wilt kinepolis in Antwerpen, fix ik 2 kaartjes met kortingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:25 schreef TheMagnificent het volgende:
300: Rise of an Empire (2014) - IMDb
Hier moet ik heen.
Op de eerste date naar de bioscoop gaan.. Prutser.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je wilt kinepolis in Antwerpen, fix ik 2 kaartjes met korting
Deze loverboy weetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op de eerste date naar de bioscoop gaan.. Prutser.![]()
![]()
Dat je op de eerste date niet naar de bioscoop moet gaan is toch common knowledge? Kom op... Naar de bioscoop kan ik net zo goed in m'n eentje gaan.quote:
Ahahaha. Ik zou echt rushen naar de tegenpartij om ze dan van 5 meter te bekogelenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:38 schreef Crip het volgende:
Ik wil als ik ooit een eerste date krijg met mahram gaan paintballen.
Datequote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat je op de eerste date niet naar de bioscoop moet gaan is toch common knowledge? Kom op... Naar de bioscoop kan ik net zo goed in m'n eentje gaan.
Je ziet de tegenstander zeker als de duivel en de kogels als stenen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ahahaha. Ik zou echt rushen naar de tegenpartij om ze dan van 5 meter te bekogelenblauwe plekken overal.
Ontkenningsfase, wat schattig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:05 schreef Arcadia het volgende:
Date![]()
Ik en TM zijn geen geliefdes, wel goede bromance![]()
Ja en daarna ermee trouwenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je ziet de tegenstander zeker als de duivel en de kogels als stenen?
Dat waren wij toch? Of is het nu te vroeg om dat te laten weten aan de rest? DM me maar even als je niet wilt dat ik het iedereen laat weten.quote:
ligt eraan wat je bedoelingen zijn ehquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat je op de eerste date niet naar de bioscoop moet gaan is toch common knowledge?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |