Ik stond voorquote:Op zondag 2 maart 2014 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gouden bed.
[..]
u betta hurry guuurl
Hoeveel heb je nodig? Apothekers in de familie zijn altijd handig.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie verkoopt er hier ritalin aan derden?
Een moslim hoort immer op te komen voor de onderdrukte en zwakkere, ongeacht geloof of status, maar daarnaast hebben moslims ook het geloof dat hen onderling broeders en zusters maakt, waardoor ze verplicht zijn elkaar te steunen. Dit betekent niet dat je een broeder of zuster moet steunen in iets dat tegen het geloof ingaat of wanneer deze onrecht begaat.quote:
Okay okay wij stonden gelijkquote:
quote:
weenie maar lijkt me wel interessant ofzo, laatste tijd echt nergens kracht/energie voorquote:Op zondag 2 maart 2014 18:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nodig? Apothekers in de familie zijn altijd handig.![]()
Als iemand mij zou vragen wat ik zou willen, zou ik zeggen een kamer vol met mensen zoals TM. Eerlijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een moslim hoort immer op te komen voor de onderdrukte en zwakkere, ongeacht geloof of status, maar daarnaast hebben moslims ook het geloof dat hen onderling broeders en zusters maakt, waardoor ze verplicht zijn elkaar te steunen. Dit betekent niet dat je een broeder of zuster moet steunen in iets dat tegen het geloof ingaat of wanneer deze onrecht begaat.
''If a sheep dies on the shore of the Euphrates I fear lest Allah ask me to account for it on the Day of Resurrection.''
- Umar ibn al-Khattab tijdens zijn Khilafah
Simple googlewerk levert op (geen zin om in eigen woorden te zetten/mooi verhaal van te maken);quote:
Niet de beste kwaliteit, maar kon niet meer wachten.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gouden bed.
[..]
u betta hurry guuurl
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:25 schreef Arcadia het volgende:
http://www.onislam.net/en(...)-rectify-myself.html
Dit soort dingen hoor ik zó vaak. Man helpt vrouw, of vrouw helpt man met religie, eindigen in relatie en alle gevolgen van dien. Alhoewel dit geval een beetje extreem is.
Eindstand meer schade dan goed gedaan.
quote:Somehow, I told her the truth about my loneliness in life, and how his husband came as a blessing in my life. I promised her I will never betray her and we actually became kind of good friends
Zit ik hier met mijn paaseitjes...quote:Op zondag 2 maart 2014 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet de beste kwaliteit, maar kon niet meer wachten.
[ afbeelding ]
Ja en daarna dit:quote:
Hele goede vriendschap jaquote:but I know she hates me deep inside and she is waiting me to get married to some guy soon.
Kan ik alvast een bestelling plaatsen voor mei 2014?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sryquote:Op zondag 2 maart 2014 18:25 schreef Arcadia het volgende:
http://www.onislam.net/en(...)-rectify-myself.html
Dit soort dingen hoor ik zó vaak. Man helpt vrouw, of vrouw helpt man met religie, eindigen in relatie en alle gevolgen van dien. Alhoewel dit geval een beetje extreem is.
Eindstand meer schade dan goed gedaan.
huh hoe maak je zoiets, mooiquote:Op zondag 2 maart 2014 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
50 euro per stuk jongen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan ik alvast een bestelling plaatsen voor mei 2014?Ik heb dan een stuk of vier hele taarten nodig.
Afiyet olsun, ziet er eigenlijk een stuk beter uit dan wat ik in de meeste winkels zie, of ligt dat aan mij?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:35 schreef Bortecinem het volgende:
Thenks iedereen. Had jullie graag een stuk aangeboden..
Die vrouw mag ook wel een ruggengraat kweken. Eerst accepteren dat haar man vreemdgaat, vervolgens een andere vrouw erbij nemen..quote:Op zondag 2 maart 2014 18:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja en daarna dit:
[..]
Hele goede vriendschap ja
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |