SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je baard.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef Arcadia het volgende:
Crip komt toch niet, ze discrimineert mij op basis van mijn geslacht.
Is ze zwanger?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
Borte, volgende keer niet meer in Sylvesterr zijn ogen kijken. Raak je niet zwanger
....quote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
Borte, volgende keer niet meer in Sylvesterr zijn ogen kijken. Raak je niet zwanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oepsquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
....Volgens mij was het een subtiel hintje van hem: "je moet afvallen".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef Arcadia het volgende:
Als ik zou meeten, dan moet TM erbij zijn.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij was het een subtiel hintje van hem: "je moet afvallen".
Hoezo? Mag Dima geen biertje van mammie en pappie?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:28 schreef xminator het volgende:
[..]
What happened at atoll, stays at atoll.
Wat een pussie.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef Arcadia het volgende:
Nee.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij was het een subtiel hintje van hem: "je moet afvallen".
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoezo? Mag Dima geen biertje van mammie en pappie?
Ik heb al eerder gemeet met een groep van internet. Niet van dit forum though. Dus zeker durf ik wel.quote:
Ik ben jouw mahram.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef Arcadia het volgende:
Maakt niet uit, we lullen ons er wel uitquote:
ik las amquote:
"we"?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we lullen ons er wel uit
Als je gaat trouwen, mag je mij geven als bruidsschatslaaf aan je vrouw. Kunnen we voor altijd samenwonenquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen, mag je mij geven als bruidsschatslaaf aan je vrouw. Kunnen we voor altijd samenwonen
Dus je wil een soort van open relatie?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen, mag je mij geven als bruidsschatslaaf aan je vrouw. Kunnen we voor altijd samenwonen
Samen zwanger gemaakt, ik ga niet voor alles dokkenquote:
Dat zou ik niet weten...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoezo? Mag Dima geen biertje van mammie en pappie?
Ik kan me niet herinneren dat ik haar heb aangeraakt...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Samen zwanger gemaakt, ik ga niet voor alles dokken
Hoe is zwanger raken en in jouw ogen kijken een hint tot afvallen? Misschien ben ik wel de autist maar ik snap het niet helemaal.quote:
To be secure, how disturbing am I?quote:
Als je zwanger bent, lijk je dik. Maar omdat je niet echt zwanger bent zou de tip zijn om af te vallen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe is zwanger raken en in jouw ogen kijken een hint tot afvallen? Misschien ben ik wel de autist maar ik snap het niet helemaal.
Ik gaf haar een schouderduwquote:Op zondag 2 maart 2014 23:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik haar heb aangeraakt...
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus je wil een soort van open relatie?
Aan vrouwen die ineens wat zijn aangekomen wordt weleens gevraagd wanneer ze het kind verwachten...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe is zwanger raken en in jouw ogen kijken een hint tot afvallen? Misschien ben ik wel de autist maar ik snap het niet helemaal.
Dat dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je zwanger bent, lijk je dik. Maar omdat je niet echt zwanger bent zou de tip zijn om af te vallen.
Wat the fuck heeft sylvesterrr met dit alles te maken dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je zwanger bent, lijk je dik. Maar omdat je niet echt zwanger bent zou de tip zijn om af te vallen.
Heb ik weer een vuurtje gestookt?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat the fuck heeft sylvesterrr met dit alles te maken dan?
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb ik weer een vuurtje gestookt?
Zwangere vrouwen bekijken en redheads besrpekenquote:
Ai, als je met mannen in vrede moet kunnen omgaan moet je ten eerste accepteren dat ze niet alles menen wat ze zeggen en er vaak geen causaal verband tussen hun grappen is. Sylvesterr was gewoon een willekeurig persoon, hij had net zo goed zarGon, TM of mij kunnen zeggen. Hij maakte een slecht grapje tegen de verkeerde persoon.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat the fuck heeft sylvesterrr met dit alles te maken dan?
Ik ben niet ineens aangekomen thank you very much en een opmerking als 'niet in blabla's ogen kijken dan raak je niet zwanger' lijkt mij wel een hele debiele manier om iemand aan te sporen tot afvallen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aan vrouwen die ineens wat zijn aangekomen wordt weleens gevraagd wanneer ze het kind verwachten...
Ok.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ai, als je met mannen in vrede moet kunnen omgaan moet je ten eerste accepteren dat ze niet alles menen wat ze zeggen en er vaak geen causaal verband tussen hun grappen is. Sylvesterr was gewoon een willekeurig persoon, hij had net zo goed zarGon, TM of mij kunnen zeggen. Hij maakte een slecht grapje tegen de verkeerde persoon.
Zie reactie boven jouw post, hij noemt je niet echt dik, hij bedoelde het meer in een grappige zin dat Sylvesterr woest aantrekkelijk is.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet ineens aangekomen thank you very much en een opmerking als 'niet in blabla's ogen kijken dan raak je niet zwanger' lijkt mij wel een hele debiele manier om iemand aan te sporen tot afvallen.
Dom, ga jij er nog zout op gooien knulquote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bortecinem, ben je seksueel gefrustreerd?
Geen idee. Zou het?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bortecinem, ben je seksueel gefrustreerd?
Ongetwijfeld een heel goed reden voor?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen bekijken en redheads besrpeken
Oh boy...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet ineens aangekomen thank you very much en een opmerking als 'niet in blabla's ogen kijken dan raak je niet zwanger' lijkt mij wel een hele debiele manier om iemand aan te sporen tot afvallen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een heel goed reden voor?
Ditquote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh boy...
Bedankt PWF, dankzij jou krijg ik ervan langs...
Ik ga al mijn hele leven met mannen om, maar dit soort opmerkingen kom ik zelden tegen. Vandaar mijn verbazing. Verder niks aan de hand.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ai, als je met mannen in vrede moet kunnen omgaan moet je ten eerste accepteren dat ze niet alles menen wat ze zeggen en er vaak geen causaal verband tussen hun grappen is. Sylvesterr was gewoon een willekeurig persoon, hij had net zo goed zarGon, TM of mij kunnen zeggen. Hij maakte een slecht grapje tegen de verkeerde persoon.
Zitten meer variabelen aan vast, of persoon in kwestie kan niet overschakelen van mannenhumor naar vrouwenhumor en daarop inspelen, of persoon is bekend met vrouwen die wél tegen zulke grapjes kunnen, of persoon heeft jouw grenzen fout ingeschat, of persoon heeft je interpretatievermogen fout opgevat, daarom dat je altijd eerst een beetje kunt kijken naar de grenzen van een persoon voordat je informeel gaat gedragen. Als ik foute grappen maak is dat hoogstens irritant, meer niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga al mijn hele leven met mannen om, maar dit soort opmerkingen kom ik zelden tegen. Vandaar mijn verbazing. Verder niks aan de hand.
Een dergelijke grap maken over iemand die je niet dermate goed of oppervlakkig kent, vooral bij een dame, vind ik persoonlijk ook de grens van terbiye overschrijden. Ook niet bepaald islamitisch verantwoord, denk ik. Maar goed, ik weet er het fijne niet van.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zie reactie boven jouw post, hij noemt je niet echt dik, hij bedoelde het meer in een grappige zin dat Sylvesterr woest aantrekkelijk is.
Tercumanlik 10/10
Hij is gewoon zo, maakt tegen iedereen dezelfde grappen en zijn grappen gaan al best ver, dus soms botst dat.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een dergelijke grap maken over iemand die je niet dermate goed of oppervlakkig kent, vind ik persoonlijk ook de grens van terbiye overschrijden. Ook niet bepaald islamitisch verantwoord, denk ik.
Amen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een dergelijke grap maken over iemand die je niet dermate goed of oppervlakkig kent, vooral bij een dame, vind ik persoonlijk ook de grens van terbiye overschrijden. Ook niet bepaald islamitisch verantwoord, denk ik. Maar goed, ik weet er het fijne niet van.
Ik weet niets eens wie de grap gemaakt heeft; ik bedoel gewoon in het algemeen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij is gewoon zo, maakt tegen iedereen dezelfde grappen en zijn grappen gaan al best ver, dus soms botst dat.
In de post erboven van mij geef ik je trouwens groot gelijk hè, maar hij leert het wel![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niets eens wie de grap gemaakt heeft; ik bedoel gewoon in het algemeen.
Als je zelf niet redeneert en tot de conclusie komt waarom dat te ver ging, dan zit het er dik in dat het weer gebeurt.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wegens mijn zus:
Sorry als ik julie zieltjes heb gekwetst
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je zelf niet redeneert en tot de conclusie komt waarom dat te ver ging, dan zit het er dik in dat het weer gebeurt.
Ga maar klagen op facebook ja. :Squote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef Arcadia het volgende:
Op wat voor facebookpagina ik nu weer beland ben.![]()
![]()
inb4 borte: facebookfacebookfacebook
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie PWF's reactie maar als een teken dat ik weer te veel tijd doorbreng op dit forum.
Jup. Zeker welquote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, had je de lezing nog beluisterd?
Lol, waarom reageer je daarop? Nu verschijnt het ook op mijn wall.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef Arcadia het volgende:
Op wat voor facebookpagina ik nu weer beland ben.![]()
![]()
inb4 borte: facebookfacebookfacebook
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Ik ben ook een paar keer in 't maand actief, gun het mij
Of zoals Unlabeled het zou zeggen: DE maand
Het verscheen meerdere keren op mijn facebook en iets met politie, en mijn nafs leidde ernaartoe. Ik kan mijn eigen reactie niet meer terugvinden om te verwijderen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, waarom reageer je daarop? Nu verschijnt het ook op mijn wall.
Ach je kent PwF toch wel. Het was gewoon een nietszeggend grapje. Niets persoonlijksquote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie PWF's reactie maar als een teken dat ik weer te veel tijd doorbreng op dit forum.
Nee, ik ken PWF niet echt (oppervlakkig at most) en het was een domme grap. Of hij er nou verder iets mee bedoelde of niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ach je kent PwF toch wel. Het was gewoon een nietszeggend grapje. Niets persoonlijks
Nee, als ik dat doe dan wilt mijn moeder met mij erover praten. En over zo'n pagina praten bediscussiëren met mijn moeder is denk ik een van de laatste dingen wat ik wil.quote:
Okequote:Op maandag 3 maart 2014 00:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, als ik dat doe dan wilt mijn moeder met mij erover praten. En over zo'n pagina praten bediscussiëren met mijn moeder is denk ik een van de laatste dingen wat ik wil.
Mooi.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
Of zoals Unlabeled het zou zeggen: DE maand
Urban Dictionary wil ook wel eens handig zijn met het taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Mooi.. Je moet gewoon vandale.nl als tabblad open laten staan. Doe ik ook meestal. Baka yaro, kono yaro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me het fijnst, zo laat joggen. Maar denk niet dat mijn ouders het zouden waarderen. Lucky you. Geniet ervan.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:26 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga eens buiten joggen, die troep uit mijn hoofd krijgen. Hayirli geceler millet, ve allah rahatlik versin
Hayirli geceler. Kijk uit voor donkere steegjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:26 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga eens buiten joggen, die troep uit mijn hoofd krijgen. Hayirli geceler millet, ve allah rahatlik versin
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Urban Dictionary wil ook wel eens handig zijn met het taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig.Oh, Urban Dictionary heb ik er ook vaak bij moeten pakken, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAKAquote:Op maandag 3 maart 2014 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Mooi.. Je moet gewoon vandale.nl als tabblad open laten staan. Doe ik ook meestal. Baka yaro, kono yaro.
Ik ben zo'n speciaal geval dat ze een taal naar mij hebben vernoemd; Kubiliaansquote:Op maandag 3 maart 2014 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had in groep 8 bij de eindmusical DE boek gezegd; hebben ze het vereeuwigd door het op te nemen op video.
Frans was een rampquote:Op maandag 3 maart 2014 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had in groep 8 bij de eindmusical DE boek gezegd; hebben ze het vereeuwigd door het op te nemen op video.
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Auwh.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Fransquote:
Al die tata's in het publiek natuurlijk gniffelen van binnen (''lol, allochtoon'').quote:
Heb je er weer op kunnen klimmen?quote:
Jawel. Ik moest Loekie spelen. Wanneer de rest zich aan het omkleden was moest ik op het podium lopen en 'asjemenou' roepen..quote:Op maandag 3 maart 2014 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Al die tata's in het publiek natuurlijk gniffelen van binnen (''lol, allochtoon'').
[..]
Heb je er weer op kunnen klimmen?
Ik had de hoofdrol...
Ik versta het ook amper, maar mijn docenten smolten altijd weg bij mijn geconstrueerde zinnen bij opgaven.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Frans. Ik verstond er niets van (ik versta er nog steeds niets van), maar grammatica vond ik wel heel leuk.
Woordjes stampen en grammatica...quote:Op maandag 3 maart 2014 00:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Frans. Ik verstond er niets van (ik versta er nog steeds niets van), maar grammatica vond ik wel heel leuk.
Mijn Frans leraar verteld nog steeds naar zijn leerlingen over mijn blundersquote:Op maandag 3 maart 2014 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik versta het ook amper, maar mijn docenten smolten altijd weg bij mijn geconstrueerde zinnen bij opgaven.
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel. Ik moest Loekie spelen. Wanneer de rest zich aan het omkleden was moest ik op het podium lopen en 'asjemenou' roepen..))
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn Frans leraar verteld nog steeds naar zijn leerlingen over mijn blunders
Dan was mijn Loekie rol zo erg nog niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Ik zie het al voor me...
Ik was leraar en er was iemand verliefd op mij. Diegene moest een liedje over mij zingen, waarbij er een opblaashartje met mijn pasfoto erop langzaam met een touwtje naar beneden werd gelaten. Zo gênant.
Op die leeftijd kan dat best gênant zijn ja...quote:Op maandag 3 maart 2014 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was leraar en er was iemand verliefd op mij. Diegene moest een liedje over mij zingen, waarbij er een opblaashartje met mijn pasfoto erop langzaam met een touwtje naar beneden werd gelaten. Zo gênant.
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh, en ik hoorde zo vaak van de leraren: "OH IS DAT JOUW BROERTJE?" (heel verbaasd)quote:Op maandag 3 maart 2014 00:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn Frans leraar verteld nog steeds naar zijn leerlingen over mijn blunders
Je had het over het beschermen van tataren, voelde me aangesproken enzo.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:40 schreef expans het volgende:
[..]
Jij komt best vaak met zulke lompe opmerkingen. Wat moet ik hier nou tegen inbrengen.
Ik was de langste van de klas, dus ik had geen keus om iets anders dan de leraar te spelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op die leeftijd kan dat best gênant zijn ja...
Ja...quote:
bir sağdan koyarım bir soldan koyarım, ve ortadan koyarım.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:49 schreef xaban06 het volgende:
Iemand Recep Ivedik al gezien? Grappige momenten, maar viel helaas wel tegen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja...Misschien eens ritueel vernietigen.
Deze man weet.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
bir sağdan koyarım bir soldan koyarım, ve ortadan koyarım.
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
bir sağdan koyarım bir soldan koyarım, ve ortadan koyarım.
die heb ik aangeraden aan een collega zodat hij zijn kinderen begrijptquote:Op maandag 3 maart 2014 00:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, Urban Dictionary heb ik er ook vaak bij moeten pakken, ja.
haha, tof. Zo ff kijken dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 07:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weissman staat op de (reclame) cover van de spits
"Liever een open relatie?" En dan een man die Weissman kon zijn en twee vrouwen die hem aanranden.quote:
Ik heb geen idee wat er staat.quote:
Ik dacht de ekte ektequote:Op maandag 3 maart 2014 07:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
"Liever een open relatie?" En dan een man die Weissman kon zijn en twee vrouwen die hem aanranden.
Ps. Weet niet of pwf dat ook zei in het turks.
Salaam aleikoumquote:Op maandag 3 maart 2014 09:39 schreef Crip het volgende:
Goedemorgen, sba7 el ghayr![]()
Onbijten met havermout en banaan. Krachtpatser ontbijt.
Aub begin er niet over, ben om 12 uur naar buiten gegaan en mezelf kapotgejogd om dat uit mijn hoofd te krijgenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb echt naaaaar gedroomd door die rotzooi van gisteren. tfoe.
Bijna iedereen die de pagina leuk vond was Marokkaan. Likequote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef Crip het volgende:
Wa alaykom salaam.
Ik ga ook uitloggen van marokko.nl stelletje hyena's. Alleen kicken op slechte dingen maar topics over de Islaam openen ho maar. Maar weer al te leuk vinden wat er op die pagina gebeurd, waarom zijn Marokkanen zo?
Taz, word hier echt agressief van.
Goedemorgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:39 schreef Crip het volgende:
Goedemorgen, sba7 el ghayr![]()
Onbijten met havermout en banaan. Krachtpatser ontbijt.
Slechte dingen?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef Crip het volgende:
Wa alaykom salaam.
Ik ga ook uitloggen van marokko.nl stelletje hyena's. Alleen kicken op slechte dingen maar topics over de Islaam openen ho maar. Maar weer al te leuk vinden wat er op die pagina gebeurd, waarom zijn Marokkanen zo?
Taz, word hier echt agressief van.
Vorige keer kwam een nurcu hitman achter me aan om mij letterlijk monddood te maken. Ditmaal zat ik in een moskee, waar ik aan het eten was op een feestdag aan een lange tafel en kwam een van de abi's die ik kende en ging voor mij zitten om mij te confronteren, waarop hij met mij begon te vechten, ik was in mijn droom ditmaal de confrontatie wel aangegaan, vorige keer bij de hitman nachtmerrie bleef ik heel mijn droom wegrennen en verstoppen. Dat was echt eng.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat is een nurcu nachtmerrie?
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vorige keer kwam een nurcu hitman achter me aan om mij letterlijk monddood te maken. Ditmaal zat ik in een moskee, waar ik aan het eten was op een feestdag aan een lange tafel en kwam een van de abi's die ik kende en ging voor mij zitten om mij te confronteren, waarop hij met mij begon te vechten, ik was in mijn droom ditmaal de confrontatie wel aangegaan, vorige keer bij de hitman nachtmerrie bleef ik heel mijn droom wegrennen en verstoppen. Dat was echt eng.
Niet grappig mainquote:
Ze zijn ook raar af en toe. Mensen die hun joinen en lang lid zijn verliezen beetje het idee om voor zichzelf te denken. Altijd meedoen onder het mom ''Allah rizasi icin''.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet grappig main. Ik kreeg het de eerste 2-3 maanden dat ik daar was echt elke dag. Ik begrijp enerzijds waarom mensen hun religie verlaten dankzij hen, al die dingen die ze doen
en er zijn nog steeds idioten die het voor hun opnemen. Stelletje dwalenden.
Dat is juist werd keihard gestimuleerd, je mocht nooit vragen stellen, abi's wisten alles beter, je kreeg continu psychologische druk om alles uit te voeren wat zij van je vroegen, je moest altijd klaar staan wanneer zij dat wilden. Oh je wilde op vakantie deze zomer? Jammer, we hebben al een vliegticket om je naar een kamp te sturen waar je een hele week lang boeken over Gülen moet lezen. We sturen je continu berichtjes, 's ochtends, 's avonds, we bellen je om de 1-2 dagen om te vragen wat je doet, waar je bent en met wie je bent, we houden via de router bij welke pagina's je bezoekt, op welk uur. We houden de imams van de dershanes verantwoordelijk en vragen elke week een verslag wat je allemaal hebt gedaan. Op kamers? Met iemand anders uiteraard, waarbij je wordt gestimuleerd om elkaar te verklikken als iemand iets doet dat tegen de leer ingaat.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:08 schreef expans het volgende:
[..]
Ze zijn ook raar af en toe. Mensen die hun joinen en lang lid zijn verliezen beetje het idee om voor zichzelf te denken. Altijd meedoen onder het mom ''Allah rizasi icin''.
Dit inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 12:16 schreef Arcadia het volgende:
vragen stellen, abi's wisten alles beter, je kreeg continu psychologische druk om alles uit te voeren wat zij van je vroegen, je moest altijd klaar staan wanneer zij dat wilden. Oh je wilde op vakantie deze zomer? Jammer, we hebben al een vliegticket om je naar een kamp te sturen waar je een hele week lang boeken over Gülen moet lezen. We sturen je continu berichtjes, 's ochtends, 's avonds, we bellen je om de 1-2 dagen om te vragen wat je doet, waar je bent en met wie je bent, we houden via de router bij welke pagina's je bezoekt, op welk uur. We houden de imams van de dershanes verantwoordelijk en vragen elke week een verslag wat je allemaal hebt gedaan. Op kamers? Met iemand anders uiteraard, waarbij je wordt gestimuleerd om elkaar te verklikken als iemand iets doet dat tegen de leer ingaat.
Ze zeiden letterlijk, zelfs als je moeder ineens doodziek is of een ongeluk krijgt, mag je niet weggaan zonder ons eerst toestemming te vragen. Ik heb in mijn leven nog nooit zulke smerige psychologische spelletjes gezien.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:19 schreef expans het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Zodra je er inzit kan je er heel moeilijk uitkomen omdat je hele omgeving gaat bestaan uit dezelfde types. En als je niet meedoet word je raar aangekeken ivm groepsdruk, plus is ook wel raar als al je vrienden ergens heengaan en jij niet.
Join onsquote:Op maandag 3 maart 2014 12:20 schreef Arcadia het volgende:
Goeie moslims. Echt. Gülen is ook een meesterhoça. Ik stond destijds op het punt om hun bouwwerken in brand te steken, elke persoon die ook maar hun leer, Gülen of de abi's durft te verdedigen heeft gelogen en verdedigt onderdrukkers. Ik ken mensen die dagelijks dua maken zodat zij uit elkaar gaan, ik ken werkelijk geen grotere fitna en probleem voor de moslimgemeenschap dan dit soort sektes.
En toen ik wegging vroegen ze ineens de rekening voor alles dat ze mij cadeau deden., ik had de mails hier nog gepost.
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:20 schreef Arcadia het volgende:
Goeie moslims. Echt. Gülen is ook een meesterhoça. Ik stond destijds op het punt om hun bouwwerken in brand te steken, elke persoon die ook maar hun leer, Gülen of de abi's durft te verdedigen heeft gelogen en verdedigt onderdrukkers. Ik ken mensen die dagelijks dua maken zodat zij uit elkaar gaan, ik ken werkelijk geen grotere fitna en probleem voor de moslimgemeenschap dan dit soort sektes.
En toen ik wegging vroegen ze ineens de rekening voor alles dat ze mij cadeau deden., ik had de mails hier nog gepost.
[..]
Ze zeiden letterlijk, zelfs als je moeder ineens doodziek is of een ongeluk krijgt, mag je niet weggaan zonder ons eerst toestemming te vragen. Ik heb in mijn leven nog nooit zulke smerige psychologische spelletjes gezien.
wutquote:Op maandag 3 maart 2014 12:20 schreef Arcadia het volgende:
Ik stond destijds op het punt om hun bouwwerken in brand te steken,
Ze hebben scholen, dershanes, waarbij ze onwetende ouders hun kinderen deze doctrine voeden. Hoe kan ik dit bewust toestaan?quote:
Ben serieus blij voor je dat je daar weg bent.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze hebben scholen, dershanes, waarbij ze onwetende ouders hun kinderen deze doctrine voeden. Hoe kan ik dit bewust toestaan?
Dankjewel. Ikzelf ook. Een andere vriend die al 4 jaar met hun zit komt er nu ook langzaam uit los. Maar hij heeft problemen om 'nee' te zeggen, dus dat duurt wat langer.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben serieus blij voor je dat je daar weg bent.
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:27 schreef Arcadia het volgende:
Nee. Ik ben een lonewolf. Ik doe niet mee aan welke groep, tarikat, sekte, vertakking of wat dan ook. Ik lees mijn fiqhboeken van de klassieke scholieren, ik bid zo vaak mogelijk in de moskee en ik probeer elke mens zoveel mogelijk te helpen als ik kan, buiten dat hou ik afstand van alles en ga ik me niet mengen in de strijd der ideologiën.
@RTE4445 (http://twitter.com/RTE4445) bestaat niet.quote:
Denk het nietquote:Op maandag 3 maart 2014 13:19 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft Erdogan nog gereageerd op de leugens van die ene vrouw die zogenaamd was aangevallen door geziciler?
Geen idee. Ik heb het van een Facebookpagina die vaker dit soort Tweets heeft laten zien en die waren van bestaande accounts. Kan het zijn dat de account is stopgezet of moeten die retweets dan nog steeds blijven bestaan? Ik ben niet zo bekend met Twitter.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
@RTE4445 (http://twitter.com/RTE4445) bestaat niet.
Lijkt op een photoshop (met als doel natuurlijk belachelijk maken). Staat deze tweet nog ergens op Twitter? (Zou haast wel moeten met zoveel retweets.)
Hij was destijds wel voor haar opgekomen, niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:23 schreef expans het volgende:
[..]
Denk het niet
Ik verwacht heel wat geschreeuw en kritiek op alles en iedereen om stemmen te winnen.
> kritiek op PKK
> kritiek op chp/mhp
> kritiek op gulen
> kritiek op faiz lobisi, zionist israel, amerika/cia etc etc
Nog een dua of twee en tada
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:19 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft Erdogan nog gereageerd op de leugens van die ene vrouw die zogenaamd was aangevallen door geziciler?
Ja, iets met basortulu bacimi dovduler oid.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij was destijds wel voor haar opgekomen, niet?
Alles is open en duidelijk, waar gaat hij nog over door? Media, yalan vs..quote:
Nou als je supportersbase bestaat uit ''cahil'' / simpel volk dat alleen kijkt naar eten en geld in de portemonnee kan je ver komen. Elke keer als het gaat over politiek halen de senioren hier het verleden erbij en hoe goed we het nu hebben.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alles is open en duidelijk, waar gaat hij nog over door? Media, yalan vs..
Ik weet ook niet zo het fijne ervan. Weet wel dat je je account kan opzeggen en je accountnaam kan veranderen.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het van een Facebookpagina die vaker dit soort Tweets heeft laten zien en die waren van bestaande accounts. Kan het zijn dat de account is stopgezet of moeten die retweets dan nog steeds blijven bestaan? Ik ben niet zo bekend met Twitter.
Ga jij Koning Mohammed-knuffelaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ekte turk partei hundert prozent nationaliest.
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Voor de recente gebeurtenissen zou ik strategisch CHP gestemd hebben, maar die zijn de afgelopen tijd ook opvallend close met de beweging van Gülen. Ik heb meerdere parlementsleden van de CHP over Gülen horen spreken als 'Hocaefendi'. Dit baart mij zorgen dat de Gülenisten een nieuw paard hebben gevonden om op te wedden.
Ja en ik houd van nationalisme natuurlijk. Zelf een grap maken, maar dat van mij serieus nemen.quote:
Hhhh, wie zei dat ik het serieus nam?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:40 schreef Arcadia het volgende:
Hij is nooit getrouwd omdat hij in een droom zag dat hij niet moest trouwen.![]()
[..]
Ja en ik houd van nationalisme natuurlijk. Zelf een grap maken, maar dat van mij serieus nemen.
Typisch vrouwmens.
Nee, hij had me niet eens 's een flesje wijn gestuurd van zijn wijngaard.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is hij je niet komen feliciteren op je verjaardag?
Ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Sowieso.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus je trolt door serieus te doen? Wat een hoofdpijn ben jij zeg.
Typisch vrouwmens.
Zijn stemmers slikken het als zoete koek. Alles is montaj, iedereen is in complot tegen de AKP, etc.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alles is open en duidelijk, waar gaat hij nog over door? Media, yalan vs..
Dit meen je nietquote:Op maandag 3 maart 2014 13:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij noemt zich toch Amir al-Mu'minin?
PC of Console?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:45 schreef Arcadia het volgende:
Oh Gamemania deelt de South Park game al uit. Even halen.
Geen idee, hou me totaal niet bezig met hem. Misselijke gast hhquote:Op maandag 3 maart 2014 13:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij noemt zich toch Amir al-Mu'minin?
Console. Heeft toch geen multiplayer dus geen nut om voor PC te halen. Jup, maar GM deelt het al uit. Maar jij mag niet spelen hè, jij bent compleet gestopt. Ik zal het voor je opnemen hoe glorieus ik de game speelquote:Op maandag 3 maart 2014 13:48 schreef Crip het volgende:
[..]
PC of Console?
Ik dacht dat die pas 7de uitkwam o:
Malesef..quote:Op maandag 3 maart 2014 13:35 schreef expans het volgende:
[..]
Nou als je supportersbase bestaat uit ''cahil'' / simpel volk dat alleen kijkt naar eten en geld in de portemonnee kan je ver komen. Elke keer als het gaat over politiek halen de senioren hier het verleden erbij en hoe goed we het nu hebben.
Korte termijn politiek.
Aan de andere kant... je mag toch best kijken naar wat er is bereikt? Vooral als dat het falen aantoont van de partijen uit het verleden.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:35 schreef expans het volgende:
[..]
Nou als je supportersbase bestaat uit ''cahil'' / simpel volk dat alleen kijkt naar eten en geld in de portemonnee kan je ver komen. Elke keer als het gaat over politiek halen de senioren hier het verleden erbij en hoe goed we het nu hebben.
Korte termijn politiek.
Dat is toch het hele idee achter democratie?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Veel kiesgerechtichtigden kijken naar het eigen belang (op korte termijn). Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn.
Langetermijndenken bestaat niet in de politiek. Dat kan niet eens, of je moet een aantal keren achter elkaar gekozen worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Veel kiesgerechtichtigden kijken naar het eigen belang (op korte termijn). Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn.
Het idee erachter is dat het volk de volksvertegenwoordigers kiest. Volksvertegenwoordigers behartigen de belangen van het volk/land.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is toch het hele idee achter democratie?
En dat is dus het probleem.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Langetermijndenken bestaat niet in de politiek. Dat kan niet eens, of je moet een aantal keren achter elkaar gekozen worden.
Omdat ze die lange(re) termijn toch niet zullen halen. En dat het is jouw voordeel is als je kunt profiteren in de korte termijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom voor een partij kiezen als bekend is dat hun plannen niet goed zijn op de lange termijn?
Waarom zou ik een land willens en wetens willen laten verpesten?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat ze die lange(re) termijn toch niet zullen halen. En dat het is jouw voordeel is als je kunt profiteren in de korte termijn.
Je hebt tenminste nog een beetje grip op de 'korte termijn', terwijl de 'lange termijn' een toekomstverhaaltje is.
Die koning speelt het slim (sneaky) daar, vandaar dat het volk niet echt tegen hem is.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:50 schreef expans het volgende:
Telkens als ik zeg dat ik het onzin vind dat mensen tegenwoordig nog koning kunnen zijn krijgen m'n Marokkaanse collega's/vrienden een hartaanval en beschermen ze de koning![]()
Maarja, een groot gedeelte van de Turken heeft dat met Ataturk.
Wat is er in Nederland of erger nog in Amerika gebeurd?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom voor een partij kiezen als bekend is dat hun plannen niet goed zijn op de lange termijn?
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Ik heb mijn bachelors officieel afgerond.![]()
Ik denk dat we dat moeten vieren
Is dat een retorische vraag?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat is er in Nederland of erger nog in Amerika gebeurd?![]()
Congrats Mathemaatquote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Wat trakteer je ons opquote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ben geen Nederlanderquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Atalay Demirci is beterquote:
Volksfeest met vééél alcohol.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlander. Jullie gaan voor mij een volksfeest houden.
Ik tolereer alleen Schotse whiskey. Het moet geen boerenfeest met bier zijn.quote:
POPPIN' BOTTLESquote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Bier lust ik ook niet, dus...quote:Op maandag 3 maart 2014 18:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik tolereer alleen Schotse whiskey. Het moet geen boerenfeest met bier zijn.
Oké en ook Ierse danquote:Op maandag 3 maart 2014 18:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bier lust ik ook niet, dus...Alleen Scotch Whisky is niet acceptabel.
Neequote:Op maandag 3 maart 2014 18:43 schreef Arcadia het volgende:
Kunnen ook Jip en Janneke kinderchampagne drinken.
Niet vloeken.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:43 schreef Arcadia het volgende:
Kunnen ook Jip en Janneke kinderchampagne drinken.
Eigenlijk niet, want alcohol (bier) heeft erin gezeten. Dus het is onrein en zulke vuil kun je niet met water (en zeep) schoonmakenquote:
super!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Faqih in opleidingquote:Op maandag 3 maart 2014 18:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want alcohol (bier) heeft erin gezeten. Dus het is onrein en zulke vuil kun je niet met water (en zeep) schoonmaken(Volgens mij was het een meningsverschil dat je het rein kon maken door het te verdunnen met water, Shafi vs Hanbali)
Een andere reden ertegen is, dat het verbod al op de naam zit.
Gefeliciteerd, wat is het geworden?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Hij is de nazaat van je profeet, dat is voor veel weinig nadenkende Moslims al genoeg voor lobie biggy time.quote:
Wat is wat geworden?quote:
wat is er beter aanquote:Op maandag 3 maart 2014 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die google drive.![]()
Onedrive is de bom.
Probeer het eens uit.quote:
omdat het BIR isquote:
Als je Google Drive gebruikt als opslagruimte, dan heb je geen last van brakke layouts.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Probeer het eens uit.
Je werkt gewoon met word, maar dan online, of je kan je bestanden ook gewoon openen in word. In tegenstelling tot kakgoogledrive. Daarbij behoud je je layout ook gewoon, als je van word naar onedrive uploadt. Als je dat bij drive doet...
ah zo op die manierquote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Probeer het eens uit.
Je werkt gewoon met word, maar dan online, of je kan je bestanden ook gewoon openen in word. In tegenstelling tot kakgoogledrive. Daarbij behoud je je layout ook gewoon, als je van word naar onedrive uploadt. Als je dat bij drive doet...
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
mits je office op de computer hebt waar je op dat moment achter zitquote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je Google Drive gebruikt als opslagruimte, dan heb je geen last van brakke layouts.
Op die manier heb ik dat niet gebruikt, maar dankzij groepswerk weet ik dat ik daar nooit meer mee wil gaan werken.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je Google Drive gebruikt als opslagruimte, dan heb je geen last van brakke layouts.
Jaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
ah zo op die manier
logisch ook, office is van ms :p
ik zit in het ecosysteem van google
het is voldoende voor mijn schooldingen hoor, ga er geen spannende dingen mee doenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
rtsterkte ermee
microsoft is iig op de goeie weg, ook met outlook
was wel teleurgesteld, dacht dat ik ook gewoon van alles kon installeren eropquote:
wanneer heb je hem gehaald?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was wel teleurgesteld, dacht dat ik ook gewoon van alles kon installeren eropviel dat even tegen
![]()
ehm december ofzoquote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
wanneer heb je hem gehaald?
rt was één van de redenen waarom ik die tablet nooit zou halen... sylvesterrr en ik hebben kort geleden een asus transformer book t100 gehaald; lijkt op de surface rt, maar wel met volledige windows 8
auch... als je nog een maandje had gewacht...(eind januari)quote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ehm december ofzo
maar ik heb word erop, gratis, dat was mijn prioriteit.
whateverquote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
auch... als je nog een maandje had gewacht...(eind januari)
die hebben wij ook gratis gekregen... oh well
netjes!quote:
Jaaa, ik was ook al op zoek gegaan naar Dallas Buyers Club Oscar, op googlequote:Op maandag 3 maart 2014 20:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Klinkerbotsing, we hadden het laatst nog over Dallas Buyers Club; Matthew McConaughey en Jared Leto hebben inmiddels beiden een Oscar gewonnen voor hun rol.
Mattie, ik ken hem helemaal uit mijn hoofd.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:01 schreef Arcadia het volgende:
^Jij zingt waarschijnlijk nog met de lyrics mee. Zo vaak heb je dat geluisterd
En hoeveel juz van de quran ken je?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Mattie, ik ken hem helemaal uit mijn hoofd.
Iyiki bi facebok acmissinquote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef Arcadia het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=712333248816766
Niet genoeg.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En hoeveel juz van de quran ken je?
OOOOOOOO GEDISTTTTTTT
Allah aşkına Hocaefendi onu mecazi anlamda konuşuyor, ,,Ben Cebrail Aleisselamı çok severim, Aşık gibi, burnumun kemikleri sızlar ismini duyunca diyor,,.....Hocaefendiye sarfettiğiniz sözler dinen günahtır, ahlaken yanlıştır, hukuken de suçtur.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef Arcadia het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=712333248816766
liefde van de neusquote:Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Allah aşkına Hocaefendi onu mecazi anlamda konuşuyor, ,,Ben Cebrail Aleisselamı çok severim, Aşık gibi, burnumun kemikleri sızlar ismini duyunca diyor,,.....Hocaefendiye sarfettiğiniz sözler dinen günahtır, ahlaken yanlıştır, hukuken de suçtur.
Anlatımı daha etkili kılmak ve söze canlılık kazandırmak amacıyla yapılır. Mecaz, söze güzellik, güçlülük, canlılık, zarafet, derinlik ve genişlik vermek için kullanılır.
vertaling voor kanovinnie:
Het is in godsnaam, figuurlijk, Fethullah, ik liefde, liefde van de neus, zoals Gabriel Aleisselamı beenderen ache zegt, naam,...Hocaefendiye woestijn you Songtekst door religie is een zonde, het is verkeerd moreel, juridisch, is een misdaad. Om te maken het doeltreffender en revitaliseren van gesproken tekst. Metafoor, schoonheid, vindingrijkheid, vitaliteit, elegantie, wordt gebruikt om diepte en breedte te geven. (Vertaald door Bing)
Ik heb je al toegevoegd. Te laatquote:Op maandag 3 maart 2014 21:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je eerst die ali illegali's wist
Toch maar beter niet doenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
Bing dist jullie ze zeggen jullie neus ish groot
[..]
Ik luister Miley Cyrus nu.
Ar-rahmanquote:Op maandag 3 maart 2014 21:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Febi-eyyi ala-i rabbikuma tukezziban!
Ik werk alleen op m'n T100 en werklaptop. Op beide systemen heb ik Word staan.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
mits je office op de computer hebt waar je op dat moment achter zit
Tja, ik gebruik Google Drive gewoon op dezelfde manier als dat ik Dropbox gebruik.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op die manier heb ik dat niet gebruikt, maar dankzij groepswerk weet ik dat ik daar nooit meer mee wil gaan werken.![]()
Ik ook, met Google Apps for domains...quote:Op maandag 3 maart 2014 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
ah zo op die manier
logisch ook, office is van ms :p
ik zit in het ecosysteem van google
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
wanneer heb je hem gehaald?
rt was één van de redenen waarom ik die tablet nooit zou halen... sylvesterrr en ik hebben kort geleden een asus transformer book t100 gehaald; lijkt op de surface rt, maar wel met volledige windows 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |