ah zo op die manierquote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Probeer het eens uit.
Je werkt gewoon met word, maar dan online, of je kan je bestanden ook gewoon openen in word. In tegenstelling tot kakgoogledrive. Daarbij behoud je je layout ook gewoon, als je van word naar onedrive uploadt. Als je dat bij drive doet...
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Ik heb mijn bachelors officieel afgerond.![]()
Ik denk dat we dat moeten vieren
mits je office op de computer hebt waar je op dat moment achter zitquote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je Google Drive gebruikt als opslagruimte, dan heb je geen last van brakke layouts.
Op die manier heb ik dat niet gebruikt, maar dankzij groepswerk weet ik dat ik daar nooit meer mee wil gaan werken.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je Google Drive gebruikt als opslagruimte, dan heb je geen last van brakke layouts.
Jaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
ah zo op die manier
logisch ook, office is van ms :p
ik zit in het ecosysteem van google
het is voldoende voor mijn schooldingen hoor, ga er geen spannende dingen mee doenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
rtsterkte ermee
microsoft is iig op de goeie weg, ook met outlook
was wel teleurgesteld, dacht dat ik ook gewoon van alles kon installeren eropquote:
wanneer heb je hem gehaald?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was wel teleurgesteld, dacht dat ik ook gewoon van alles kon installeren eropviel dat even tegen
![]()
ehm december ofzoquote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
wanneer heb je hem gehaald?
rt was één van de redenen waarom ik die tablet nooit zou halen... sylvesterrr en ik hebben kort geleden een asus transformer book t100 gehaald; lijkt op de surface rt, maar wel met volledige windows 8
auch... als je nog een maandje had gewacht...(eind januari)quote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ehm december ofzo
maar ik heb word erop, gratis, dat was mijn prioriteit.
whateverquote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
auch... als je nog een maandje had gewacht...(eind januari)
die hebben wij ook gratis gekregen... oh well
netjes!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |