Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Ik heb mijn bachelors officieel afgerond.![]()
Ik denk dat we dat moeten vieren
Atalay Demirci is beterquote:
Volksfeest met vééél alcohol.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlander. Jullie gaan voor mij een volksfeest houden.
Ik tolereer alleen Schotse whiskey. Het moet geen boerenfeest met bier zijn.quote:
POPPIN' BOTTLESquote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Bier lust ik ook niet, dus...quote:Op maandag 3 maart 2014 18:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik tolereer alleen Schotse whiskey. Het moet geen boerenfeest met bier zijn.
Oké en ook Ierse danquote:Op maandag 3 maart 2014 18:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bier lust ik ook niet, dus...Alleen Scotch Whisky is niet acceptabel.
Neequote:Op maandag 3 maart 2014 18:43 schreef Arcadia het volgende:
Kunnen ook Jip en Janneke kinderchampagne drinken.
Niet vloeken.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:43 schreef Arcadia het volgende:
Kunnen ook Jip en Janneke kinderchampagne drinken.
Eigenlijk niet, want alcohol (bier) heeft erin gezeten. Dus het is onrein en zulke vuil kun je niet met water (en zeep) schoonmakenquote:
super!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Faqih in opleidingquote:Op maandag 3 maart 2014 18:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want alcohol (bier) heeft erin gezeten. Dus het is onrein en zulke vuil kun je niet met water (en zeep) schoonmaken(Volgens mij was het een meningsverschil dat je het rein kon maken door het te verdunnen met water, Shafi vs Hanbali)
Een andere reden ertegen is, dat het verbod al op de naam zit.
Gefeliciteerd, wat is het geworden?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Hij is de nazaat van je profeet, dat is voor veel weinig nadenkende Moslims al genoeg voor lobie biggy time.quote:
Wat is wat geworden?quote:
wat is er beter aanquote:Op maandag 3 maart 2014 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die google drive.![]()
Onedrive is de bom.
Probeer het eens uit.quote:
omdat het BIR isquote:
Als je Google Drive gebruikt als opslagruimte, dan heb je geen last van brakke layouts.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Probeer het eens uit.
Je werkt gewoon met word, maar dan online, of je kan je bestanden ook gewoon openen in word. In tegenstelling tot kakgoogledrive. Daarbij behoud je je layout ook gewoon, als je van word naar onedrive uploadt. Als je dat bij drive doet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |