PC of Console?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:45 schreef Arcadia het volgende:
Oh Gamemania deelt de South Park game al uit. Even halen.
Geen idee, hou me totaal niet bezig met hem. Misselijke gast hhquote:Op maandag 3 maart 2014 13:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij noemt zich toch Amir al-Mu'minin?
Console. Heeft toch geen multiplayer dus geen nut om voor PC te halen. Jup, maar GM deelt het al uit. Maar jij mag niet spelen hè, jij bent compleet gestopt. Ik zal het voor je opnemen hoe glorieus ik de game speelquote:Op maandag 3 maart 2014 13:48 schreef Crip het volgende:
[..]
PC of Console?
Ik dacht dat die pas 7de uitkwam o:
Malesef..quote:Op maandag 3 maart 2014 13:35 schreef expans het volgende:
[..]
Nou als je supportersbase bestaat uit ''cahil'' / simpel volk dat alleen kijkt naar eten en geld in de portemonnee kan je ver komen. Elke keer als het gaat over politiek halen de senioren hier het verleden erbij en hoe goed we het nu hebben.
Korte termijn politiek.
Aan de andere kant... je mag toch best kijken naar wat er is bereikt? Vooral als dat het falen aantoont van de partijen uit het verleden.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:35 schreef expans het volgende:
[..]
Nou als je supportersbase bestaat uit ''cahil'' / simpel volk dat alleen kijkt naar eten en geld in de portemonnee kan je ver komen. Elke keer als het gaat over politiek halen de senioren hier het verleden erbij en hoe goed we het nu hebben.
Korte termijn politiek.
Dat is toch het hele idee achter democratie?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Veel kiesgerechtichtigden kijken naar het eigen belang (op korte termijn). Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn.
Langetermijndenken bestaat niet in de politiek. Dat kan niet eens, of je moet een aantal keren achter elkaar gekozen worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Veel kiesgerechtichtigden kijken naar het eigen belang (op korte termijn). Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn.
Het idee erachter is dat het volk de volksvertegenwoordigers kiest. Volksvertegenwoordigers behartigen de belangen van het volk/land.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is toch het hele idee achter democratie?
En dat is dus het probleem.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Langetermijndenken bestaat niet in de politiek. Dat kan niet eens, of je moet een aantal keren achter elkaar gekozen worden.
Omdat ze die lange(re) termijn toch niet zullen halen. En dat het is jouw voordeel is als je kunt profiteren in de korte termijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom voor een partij kiezen als bekend is dat hun plannen niet goed zijn op de lange termijn?
Waarom zou ik een land willens en wetens willen laten verpesten?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat ze die lange(re) termijn toch niet zullen halen. En dat het is jouw voordeel is als je kunt profiteren in de korte termijn.
Je hebt tenminste nog een beetje grip op de 'korte termijn', terwijl de 'lange termijn' een toekomstverhaaltje is.
Die koning speelt het slim (sneaky) daar, vandaar dat het volk niet echt tegen hem is.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:50 schreef expans het volgende:
Telkens als ik zeg dat ik het onzin vind dat mensen tegenwoordig nog koning kunnen zijn krijgen m'n Marokkaanse collega's/vrienden een hartaanval en beschermen ze de koning![]()
Maarja, een groot gedeelte van de Turken heeft dat met Ataturk.
Wat is er in Nederland of erger nog in Amerika gebeurd?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom voor een partij kiezen als bekend is dat hun plannen niet goed zijn op de lange termijn?
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Ik heb mijn bachelors officieel afgerond.![]()
Ik denk dat we dat moeten vieren
Is dat een retorische vraag?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat is er in Nederland of erger nog in Amerika gebeurd?![]()
Congrats Mathemaatquote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Wat trakteer je ons opquote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ben geen Nederlanderquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Atalay Demirci is beterquote:
Volksfeest met vééél alcohol.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlander. Jullie gaan voor mij een volksfeest houden.
Ik tolereer alleen Schotse whiskey. Het moet geen boerenfeest met bier zijn.quote:
POPPIN' BOTTLESquote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Bier lust ik ook niet, dus...quote:Op maandag 3 maart 2014 18:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik tolereer alleen Schotse whiskey. Het moet geen boerenfeest met bier zijn.
Oké en ook Ierse danquote:Op maandag 3 maart 2014 18:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bier lust ik ook niet, dus...Alleen Scotch Whisky is niet acceptabel.
Neequote:Op maandag 3 maart 2014 18:43 schreef Arcadia het volgende:
Kunnen ook Jip en Janneke kinderchampagne drinken.
Niet vloeken.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:43 schreef Arcadia het volgende:
Kunnen ook Jip en Janneke kinderchampagne drinken.
Eigenlijk niet, want alcohol (bier) heeft erin gezeten. Dus het is onrein en zulke vuil kun je niet met water (en zeep) schoonmakenquote:
super!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Faqih in opleidingquote:Op maandag 3 maart 2014 18:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want alcohol (bier) heeft erin gezeten. Dus het is onrein en zulke vuil kun je niet met water (en zeep) schoonmaken(Volgens mij was het een meningsverschil dat je het rein kon maken door het te verdunnen met water, Shafi vs Hanbali)
Een andere reden ertegen is, dat het verbod al op de naam zit.
Gefeliciteerd, wat is het geworden?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Hij is de nazaat van je profeet, dat is voor veel weinig nadenkende Moslims al genoeg voor lobie biggy time.quote:
Wat is wat geworden?quote:
wat is er beter aanquote:Op maandag 3 maart 2014 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die google drive.![]()
Onedrive is de bom.
Probeer het eens uit.quote:
omdat het BIR isquote:
Als je Google Drive gebruikt als opslagruimte, dan heb je geen last van brakke layouts.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Probeer het eens uit.
Je werkt gewoon met word, maar dan online, of je kan je bestanden ook gewoon openen in word. In tegenstelling tot kakgoogledrive. Daarbij behoud je je layout ook gewoon, als je van word naar onedrive uploadt. Als je dat bij drive doet...
ah zo op die manierquote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Probeer het eens uit.
Je werkt gewoon met word, maar dan online, of je kan je bestanden ook gewoon openen in word. In tegenstelling tot kakgoogledrive. Daarbij behoud je je layout ook gewoon, als je van word naar onedrive uploadt. Als je dat bij drive doet...
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
mits je office op de computer hebt waar je op dat moment achter zitquote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je Google Drive gebruikt als opslagruimte, dan heb je geen last van brakke layouts.
Op die manier heb ik dat niet gebruikt, maar dankzij groepswerk weet ik dat ik daar nooit meer mee wil gaan werken.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je Google Drive gebruikt als opslagruimte, dan heb je geen last van brakke layouts.
Jaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
ah zo op die manier
logisch ook, office is van ms :p
ik zit in het ecosysteem van google
het is voldoende voor mijn schooldingen hoor, ga er geen spannende dingen mee doenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
rtsterkte ermee
microsoft is iig op de goeie weg, ook met outlook
was wel teleurgesteld, dacht dat ik ook gewoon van alles kon installeren eropquote:
wanneer heb je hem gehaald?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was wel teleurgesteld, dacht dat ik ook gewoon van alles kon installeren eropviel dat even tegen
![]()
ehm december ofzoquote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
wanneer heb je hem gehaald?
rt was één van de redenen waarom ik die tablet nooit zou halen... sylvesterrr en ik hebben kort geleden een asus transformer book t100 gehaald; lijkt op de surface rt, maar wel met volledige windows 8
auch... als je nog een maandje had gewacht...(eind januari)quote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ehm december ofzo
maar ik heb word erop, gratis, dat was mijn prioriteit.
whateverquote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
auch... als je nog een maandje had gewacht...(eind januari)
die hebben wij ook gratis gekregen... oh well
netjes!quote:
Jaaa, ik was ook al op zoek gegaan naar Dallas Buyers Club Oscar, op googlequote:Op maandag 3 maart 2014 20:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Klinkerbotsing, we hadden het laatst nog over Dallas Buyers Club; Matthew McConaughey en Jared Leto hebben inmiddels beiden een Oscar gewonnen voor hun rol.
Mattie, ik ken hem helemaal uit mijn hoofd.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:01 schreef Arcadia het volgende:
^Jij zingt waarschijnlijk nog met de lyrics mee. Zo vaak heb je dat geluisterd
En hoeveel juz van de quran ken je?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Mattie, ik ken hem helemaal uit mijn hoofd.
Iyiki bi facebok acmissinquote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef Arcadia het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=712333248816766
Niet genoeg.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En hoeveel juz van de quran ken je?
OOOOOOOO GEDISTTTTTTT
Allah aşkına Hocaefendi onu mecazi anlamda konuşuyor, ,,Ben Cebrail Aleisselamı çok severim, Aşık gibi, burnumun kemikleri sızlar ismini duyunca diyor,,.....Hocaefendiye sarfettiğiniz sözler dinen günahtır, ahlaken yanlıştır, hukuken de suçtur.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef Arcadia het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=712333248816766
liefde van de neusquote:Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Allah aşkına Hocaefendi onu mecazi anlamda konuşuyor, ,,Ben Cebrail Aleisselamı çok severim, Aşık gibi, burnumun kemikleri sızlar ismini duyunca diyor,,.....Hocaefendiye sarfettiğiniz sözler dinen günahtır, ahlaken yanlıştır, hukuken de suçtur.
Anlatımı daha etkili kılmak ve söze canlılık kazandırmak amacıyla yapılır. Mecaz, söze güzellik, güçlülük, canlılık, zarafet, derinlik ve genişlik vermek için kullanılır.
vertaling voor kanovinnie:
Het is in godsnaam, figuurlijk, Fethullah, ik liefde, liefde van de neus, zoals Gabriel Aleisselamı beenderen ache zegt, naam,...Hocaefendiye woestijn you Songtekst door religie is een zonde, het is verkeerd moreel, juridisch, is een misdaad. Om te maken het doeltreffender en revitaliseren van gesproken tekst. Metafoor, schoonheid, vindingrijkheid, vitaliteit, elegantie, wordt gebruikt om diepte en breedte te geven. (Vertaald door Bing)
Ik heb je al toegevoegd. Te laatquote:Op maandag 3 maart 2014 21:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je eerst die ali illegali's wist
Toch maar beter niet doenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
Bing dist jullie ze zeggen jullie neus ish groot
[..]
Ik luister Miley Cyrus nu.
Ar-rahmanquote:Op maandag 3 maart 2014 21:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Febi-eyyi ala-i rabbikuma tukezziban!
Ik werk alleen op m'n T100 en werklaptop. Op beide systemen heb ik Word staan.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
mits je office op de computer hebt waar je op dat moment achter zit
Tja, ik gebruik Google Drive gewoon op dezelfde manier als dat ik Dropbox gebruik.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op die manier heb ik dat niet gebruikt, maar dankzij groepswerk weet ik dat ik daar nooit meer mee wil gaan werken.![]()
Ik ook, met Google Apps for domains...quote:Op maandag 3 maart 2014 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
ah zo op die manier
logisch ook, office is van ms :p
ik zit in het ecosysteem van google
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
wanneer heb je hem gehaald?
rt was één van de redenen waarom ik die tablet nooit zou halen... sylvesterrr en ik hebben kort geleden een asus transformer book t100 gehaald; lijkt op de surface rt, maar wel met volledige windows 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |