Het idee erachter is dat het volk de volksvertegenwoordigers kiest. Volksvertegenwoordigers behartigen de belangen van het volk/land.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is toch het hele idee achter democratie?
En dat is dus het probleem.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Langetermijndenken bestaat niet in de politiek. Dat kan niet eens, of je moet een aantal keren achter elkaar gekozen worden.
Omdat ze die lange(re) termijn toch niet zullen halen. En dat het is jouw voordeel is als je kunt profiteren in de korte termijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom voor een partij kiezen als bekend is dat hun plannen niet goed zijn op de lange termijn?
Waarom zou ik een land willens en wetens willen laten verpesten?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat ze die lange(re) termijn toch niet zullen halen. En dat het is jouw voordeel is als je kunt profiteren in de korte termijn.
Je hebt tenminste nog een beetje grip op de 'korte termijn', terwijl de 'lange termijn' een toekomstverhaaltje is.
Die koning speelt het slim (sneaky) daar, vandaar dat het volk niet echt tegen hem is.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:50 schreef expans het volgende:
Telkens als ik zeg dat ik het onzin vind dat mensen tegenwoordig nog koning kunnen zijn krijgen m'n Marokkaanse collega's/vrienden een hartaanval en beschermen ze de koning![]()
Maarja, een groot gedeelte van de Turken heeft dat met Ataturk.
Wat is er in Nederland of erger nog in Amerika gebeurd?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom voor een partij kiezen als bekend is dat hun plannen niet goed zijn op de lange termijn?
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Ik heb mijn bachelors officieel afgerond.![]()
Ik denk dat we dat moeten vieren
Is dat een retorische vraag?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat is er in Nederland of erger nog in Amerika gebeurd?![]()
Congrats Mathemaatquote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Wat trakteer je ons opquote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ben geen Nederlanderquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Atalay Demirci is beterquote:
Volksfeest met vééél alcohol.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlander. Jullie gaan voor mij een volksfeest houden.
Ik tolereer alleen Schotse whiskey. Het moet geen boerenfeest met bier zijn.quote:
POPPIN' BOTTLESquote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Mathemaat het volgende:
Bier lust ik ook niet, dus...quote:Op maandag 3 maart 2014 18:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik tolereer alleen Schotse whiskey. Het moet geen boerenfeest met bier zijn.
Oké en ook Ierse danquote:Op maandag 3 maart 2014 18:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bier lust ik ook niet, dus...Alleen Scotch Whisky is niet acceptabel.
Neequote:Op maandag 3 maart 2014 18:43 schreef Arcadia het volgende:
Kunnen ook Jip en Janneke kinderchampagne drinken.
Niet vloeken.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:43 schreef Arcadia het volgende:
Kunnen ook Jip en Janneke kinderchampagne drinken.
Eigenlijk niet, want alcohol (bier) heeft erin gezeten. Dus het is onrein en zulke vuil kun je niet met water (en zeep) schoonmakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |