Hij was destijds wel voor haar opgekomen, niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:23 schreef expans het volgende:
[..]
Denk het niet
Ik verwacht heel wat geschreeuw en kritiek op alles en iedereen om stemmen te winnen.
> kritiek op PKK
> kritiek op chp/mhp
> kritiek op gulen
> kritiek op faiz lobisi, zionist israel, amerika/cia etc etc
Nog een dua of twee en tada
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:19 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft Erdogan nog gereageerd op de leugens van die ene vrouw die zogenaamd was aangevallen door geziciler?
Ja, iets met basortulu bacimi dovduler oid.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij was destijds wel voor haar opgekomen, niet?
Alles is open en duidelijk, waar gaat hij nog over door? Media, yalan vs..quote:
Nou als je supportersbase bestaat uit ''cahil'' / simpel volk dat alleen kijkt naar eten en geld in de portemonnee kan je ver komen. Elke keer als het gaat over politiek halen de senioren hier het verleden erbij en hoe goed we het nu hebben.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alles is open en duidelijk, waar gaat hij nog over door? Media, yalan vs..
Ik weet ook niet zo het fijne ervan. Weet wel dat je je account kan opzeggen en je accountnaam kan veranderen.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het van een Facebookpagina die vaker dit soort Tweets heeft laten zien en die waren van bestaande accounts. Kan het zijn dat de account is stopgezet of moeten die retweets dan nog steeds blijven bestaan? Ik ben niet zo bekend met Twitter.
Ga jij Koning Mohammed-knuffelaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ekte turk partei hundert prozent nationaliest.
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Voor de recente gebeurtenissen zou ik strategisch CHP gestemd hebben, maar die zijn de afgelopen tijd ook opvallend close met de beweging van Gülen. Ik heb meerdere parlementsleden van de CHP over Gülen horen spreken als 'Hocaefendi'. Dit baart mij zorgen dat de Gülenisten een nieuw paard hebben gevonden om op te wedden.
Ja en ik houd van nationalisme natuurlijk. Zelf een grap maken, maar dat van mij serieus nemen.quote:
Hhhh, wie zei dat ik het serieus nam?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:40 schreef Arcadia het volgende:
Hij is nooit getrouwd omdat hij in een droom zag dat hij niet moest trouwen.![]()
[..]
Ja en ik houd van nationalisme natuurlijk. Zelf een grap maken, maar dat van mij serieus nemen.
Typisch vrouwmens.
Nee, hij had me niet eens 's een flesje wijn gestuurd van zijn wijngaard.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is hij je niet komen feliciteren op je verjaardag?
Ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Sowieso.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus je trolt door serieus te doen? Wat een hoofdpijn ben jij zeg.
Typisch vrouwmens.
Zijn stemmers slikken het als zoete koek. Alles is montaj, iedereen is in complot tegen de AKP, etc.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alles is open en duidelijk, waar gaat hij nog over door? Media, yalan vs..
Dit meen je nietquote:Op maandag 3 maart 2014 13:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij noemt zich toch Amir al-Mu'minin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |