abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137341656
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:02 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Niet grappig main :@ . Ik kreeg het de eerste 2-3 maanden dat ik daar was echt elke dag. Ik begrijp enerzijds waarom mensen hun religie verlaten dankzij hen, al die dingen die ze doen :r en er zijn nog steeds idioten die het voor hun opnemen. Stelletje dwalenden.
Ze zijn ook raar af en toe. Mensen die hun joinen en lang lid zijn verliezen beetje het idee om voor zichzelf te denken. Altijd meedoen onder het mom ''Allah rizasi icin''.
pi_137341901
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:08 schreef expans het volgende:

[..]

Ze zijn ook raar af en toe. Mensen die hun joinen en lang lid zijn verliezen beetje het idee om voor zichzelf te denken. Altijd meedoen onder het mom ''Allah rizasi icin''.
Dat is juist werd keihard gestimuleerd, je mocht nooit vragen stellen, abi's wisten alles beter, je kreeg continu psychologische druk om alles uit te voeren wat zij van je vroegen, je moest altijd klaar staan wanneer zij dat wilden. Oh je wilde op vakantie deze zomer? Jammer, we hebben al een vliegticket om je naar een kamp te sturen waar je een hele week lang boeken over Gülen moet lezen. We sturen je continu berichtjes, 's ochtends, 's avonds, we bellen je om de 1-2 dagen om te vragen wat je doet, waar je bent en met wie je bent, we houden via de router bij welke pagina's je bezoekt, op welk uur. We houden de imams van de dershanes verantwoordelijk en vragen elke week een verslag wat je allemaal hebt gedaan. Op kamers? Met iemand anders uiteraard, waarbij je wordt gestimuleerd om elkaar te verklikken als iemand iets doet dat tegen de leer ingaat.
pi_137341965
...
pi_137341994
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:16 schreef Arcadia het volgende:
vragen stellen, abi's wisten alles beter, je kreeg continu psychologische druk om alles uit te voeren wat zij van je vroegen, je moest altijd klaar staan wanneer zij dat wilden. Oh je wilde op vakantie deze zomer? Jammer, we hebben al een vliegticket om je naar een kamp te sturen waar je een hele week lang boeken over Gülen moet lezen. We sturen je continu berichtjes, 's ochtends, 's avonds, we bellen je om de 1-2 dagen om te vragen wat je doet, waar je bent en met wie je bent, we houden via de router bij welke pagina's je bezoekt, op welk uur. We houden de imams van de dershanes verantwoordelijk en vragen elke week een verslag wat je allemaal hebt gedaan. Op kamers? Met iemand anders uiteraard, waarbij je wordt gestimuleerd om elkaar te verklikken als iemand iets doet dat tegen de leer ingaat.
Dit inderdaad :')
Zodra je er inzit kan je er heel moeilijk uitkomen omdat je hele omgeving gaat bestaan uit dezelfde types. En als je niet meedoet word je raar aangekeken ivm groepsdruk, plus is ook wel raar als al je vrienden ergens heengaan en jij niet.
pi_137342048
Goeie moslims. Echt. Gülen is ook een meesterhoça. Ik stond destijds op het punt om hun bouwwerken in brand te steken, elke persoon die ook maar hun leer, Gülen of de abi's durft te verdedigen heeft gelogen en verdedigt onderdrukkers. Ik ken mensen die dagelijks dua maken zodat zij uit elkaar gaan, ik ken werkelijk geen grotere fitna en probleem voor de moslimgemeenschap dan dit soort sektes.

En toen ik wegging vroegen ze ineens de rekening voor alles dat ze mij cadeau deden. :'), ik had de mails hier nog gepost.

quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:19 schreef expans het volgende:

[..]

Dit inderdaad :')
Zodra je er inzit kan je er heel moeilijk uitkomen omdat je hele omgeving gaat bestaan uit dezelfde types. En als je niet meedoet word je raar aangekeken ivm groepsdruk, plus is ook wel raar als al je vrienden ergens heengaan en jij niet.
Ze zeiden letterlijk, zelfs als je moeder ineens doodziek is of een ongeluk krijgt, mag je niet weggaan zonder ons eerst toestemming te vragen. Ik heb in mijn leven nog nooit zulke smerige psychologische spelletjes gezien.
pi_137342099
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:20 schreef Arcadia het volgende:
Goeie moslims. Echt. Gülen is ook een meesterhoça. Ik stond destijds op het punt om hun bouwwerken in brand te steken, elke persoon die ook maar hun leer, Gülen of de abi's durft te verdedigen heeft gelogen en verdedigt onderdrukkers. Ik ken mensen die dagelijks dua maken zodat zij uit elkaar gaan, ik ken werkelijk geen grotere fitna en probleem voor de moslimgemeenschap dan dit soort sektes.

En toen ik wegging vroegen ze ineens de rekening voor alles dat ze mij cadeau deden. :'), ik had de mails hier nog gepost.
Join ons w/
pi_137342188
quote:

[..]

Ze zeiden letterlijk, zelfs als je moeder ineens doodziek is of een ongeluk krijgt, mag je niet weggaan zonder ons eerst toestemming te vragen. Ik heb in mijn leven nog nooit zulke smerige psychologische spelletjes gezien.
:N
pi_137342235
Nee. Ik ben een lonewolf. Ik doe niet mee aan welke groep, tarikat, sekte, vertakking of wat dan ook. Ik lees mijn fiqhboeken van de klassieke scholieren, ik bid zo vaak mogelijk in de moskee en ik probeer elke mens zoveel mogelijk te helpen als ik kan, buiten dat hou ik afstand van alles en ga ik me niet mengen in de strijd der ideologiën.
pi_137342273
quote:
Ik stond destijds op het punt om hun bouwwerken in brand te steken,
wut
pi_137342335
Ik vond/vind die kop van Gulen ook altijd best eng :@ Nur yok yuzunde *hoe vertaal je dit naar het Nederlands?*
pi_137342399
Gezellige boel.
pi_137342416
Ondertussen ben ik weer Japanse make-up tutorials aan het kijken en op mezelf aan het toepassen.
pi_137342434
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

wut
Ze hebben scholen, dershanes, waarbij ze onwetende ouders hun kinderen deze doctrine voeden. Hoe kan ik dit bewust toestaan?
pi_137342571
http://112misdaad.nl/vide(...)rsoon-raakte-gewond/

Ik lach me stuk om die vertaling.

zG denkt dat ik gestoord ben nu :')
pi_137343150
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:34 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ze hebben scholen, dershanes, waarbij ze onwetende ouders hun kinderen deze doctrine voeden. Hoe kan ik dit bewust toestaan?
Ben serieus blij voor je dat je daar weg bent.
pi_137343307
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ben serieus blij voor je dat je daar weg bent.
Dankjewel. Ikzelf ook. Een andere vriend die al 4 jaar met hun zit komt er nu ook langzaam uit los. Maar hij heeft problemen om 'nee' te zeggen, dus dat duurt wat langer.
pi_137343316
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:27 schreef Arcadia het volgende:
Nee. Ik ben een lonewolf. Ik doe niet mee aan welke groep, tarikat, sekte, vertakking of wat dan ook. Ik lees mijn fiqhboeken van de klassieke scholieren, ik bid zo vaak mogelijk in de moskee en ik probeer elke mens zoveel mogelijk te helpen als ik kan, buiten dat hou ik afstand van alles en ga ik me niet mengen in de strijd der ideologiën.
^O^
pi_137343326

:') :') :')

[ Bericht 1% gewijzigd door TheMagnificent op 03-03-2014 13:16:24 ]
pi_137343354
^ _O- , wat een groffe leugen
pi_137343540
quote:
@RTE4445 (http://twitter.com/RTE4445) bestaat niet.

Lijkt op een photoshop (met als doel natuurlijk belachelijk maken). Staat deze tweet nog ergens op Twitter? (Zou haast wel moeten met zoveel retweets.)
pi_137343575
Heeft Erdogan nog gereageerd op de leugens van die ene vrouw die zogenaamd was aangevallen door geziciler?
pi_137343701
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:19 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft Erdogan nog gereageerd op de leugens van die ene vrouw die zogenaamd was aangevallen door geziciler?
Denk het niet :')

Ik verwacht heel wat geschreeuw en kritiek op alles en iedereen om stemmen te winnen.
> kritiek op PKK
> kritiek op chp/mhp
> kritiek op gulen
> kritiek op faiz lobisi, zionist israel, amerika/cia etc etc

Nog een dua of twee en tada
pi_137343709
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

@RTE4445 (http://twitter.com/RTE4445) bestaat niet.

Lijkt op een photoshop (met als doel natuurlijk belachelijk maken). Staat deze tweet nog ergens op Twitter? (Zou haast wel moeten met zoveel retweets.)
Geen idee. Ik heb het van een Facebookpagina die vaker dit soort Tweets heeft laten zien en die waren van bestaande accounts. Kan het zijn dat de account is stopgezet of moeten die retweets dan nog steeds blijven bestaan? Ik ben niet zo bekend met Twitter.
pi_137343712

AKP wint 8-)
pi_137343733
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:23 schreef expans het volgende:

[..]

Denk het niet :')

Ik verwacht heel wat geschreeuw en kritiek op alles en iedereen om stemmen te winnen.
> kritiek op PKK
> kritiek op chp/mhp
> kritiek op gulen
> kritiek op faiz lobisi, zionist israel, amerika/cia etc etc

Nog een dua of twee en tada
Hij was destijds wel voor haar opgekomen, niet?
pi_137343757
Ik begrijp er niets van.
pi_137343776
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:19 schreef Bortecinem het volgende:

Hoe verrassend. :')
pi_137343782
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hij was destijds wel voor haar opgekomen, niet?
Ja, iets met basortulu bacimi dovduler oid.
Er is een aangifte gedaan oid/rapport op het politiebureau maar er word niks mee gedaan. Dus gewoon een hoax.
pi_137343827
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:25 schreef Crip het volgende:
Ik begrijp er niets van.
Eckte Marokkaan
pi_137343863
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:28 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Eckte Marokkaan
Ekte turk partei hundert prozent nationaliest.
pi_137343906
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]

AKP wint 8-)
Nu niet meer.
pi_137343921
quote:
Alles is open en duidelijk, waar gaat hij nog over door? Media, yalan vs..
pi_137344034
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:31 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nou als je supportersbase bestaat uit ''cahil'' / simpel volk dat alleen kijkt naar eten en geld in de portemonnee kan je ver komen. Elke keer als het gaat over politiek halen de senioren hier het verleden erbij en hoe goed we het nu hebben.

Korte termijn politiek.
pi_137344097
Voor de recente gebeurtenissen zou ik strategisch CHP gestemd hebben, maar die zijn de afgelopen tijd ook opvallend close met de beweging van Gülen. Ik heb meerdere parlementsleden van de CHP over Gülen horen spreken als 'Hocaefendi'. Dit baart mij zorgen dat de Gülenisten een nieuw paard hebben gevonden om op te wedden. Ik hoop dat de CHP hiermee niet de weg van de AKP gaat volgen.
pi_137344099
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb het van een Facebookpagina die vaker dit soort Tweets heeft laten zien en die waren van bestaande accounts. Kan het zijn dat de account is stopgezet of moeten die retweets dan nog steeds blijven bestaan? Ik ben niet zo bekend met Twitter.
Ik weet ook niet zo het fijne ervan. Weet wel dat je je account kan opzeggen en je accountnaam kan veranderen.

Mocht die tweet echt zijn... dan verdienen ze echt een petsch op hun bolle wangen met de platte hand.
pi_137344106
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:29 schreef Crip het volgende:

[..]

Ekte turk partei hundert prozent nationaliest.
Ga jij Koning Mohammed-knuffelaar.
pi_137344125
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Voor de recente gebeurtenissen zou ik strategisch CHP gestemd hebben, maar die zijn de afgelopen tijd ook opvallend close met de beweging van Gülen. Ik heb meerdere parlementsleden van de CHP over Gülen horen spreken als 'Hocaefendi'. Dit baart mij zorgen dat de Gülenisten een nieuw paard hebben gevonden om op te wedden.
_O-.
pi_137344149
quote:
16s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:38 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ga jij Koning Mohammed-knuffelaar.
Ik haat de koning van Marokko. FYI.
pi_137344152
Hij is nooit getrouwd omdat hij in een droom zag dat hij niet moest trouwen. :D :')

quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:40 schreef Crip het volgende:

[..]

Ja en ik houd van nationalisme natuurlijk. Zelf een grap maken, maar dat van mij serieus nemen.

Typisch vrouwmens.
pi_137344172
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:40 schreef Arcadia het volgende:
Hij is nooit getrouwd omdat hij in een droom zag dat hij niet moest trouwen. :D :')

[..]

Ja en ik houd van nationalisme natuurlijk. Zelf een grap maken, maar dat van mij serieus nemen.

Typisch vrouwmens.
Hhhh, wie zei dat ik het serieus nam?
pi_137344196
quote:

[..]

Is hij je niet komen feliciteren op je verjaardag?
pi_137344210
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:41 schreef Crip het volgende:

[..]

Hhhh, wie zei dat ik het serieus nam?
Dus je trolt door serieus te doen? Wat een hoofdpijn ben jij zeg.

Typisch vrouwmens.
pi_137344220
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is hij je niet komen feliciteren op je verjaardag?
Nee, hij had me niet eens 's een flesje wijn gestuurd van zijn wijngaard. ;(
pi_137344244
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:43 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Dus je trolt door serieus te doen? Wat een hoofdpijn ben jij zeg.

Typisch vrouwmens.
Ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Sowieso.
pi_137344266
Mensen die op de CHP en MHP stemmen: geloven jullie dat die partijen daadwerkelijk iets voor elkaar zullen krijgen?

Even los van waar ze voor staan, maar puur oordelend op hun capaciteiten.
pi_137344268
Oh Gamemania deelt de South Park game al uit. Even halen.
pi_137344280
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:31 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zijn stemmers slikken het als zoete koek. Alles is montaj, iedereen is in complot tegen de AKP, etc.
pi_137344325
quote:

[..]

Hij noemt zich toch Amir al-Mu'minin? :')
pi_137344361
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:47 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hij noemt zich toch Amir al-Mu'minin? :')
Dit meen je niet _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')